MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    nou als je al lang(er) een mma fan bent en je weet niet eens dat er events buiten amerika worden gehouden... vraag ik me af wat voor een fan je bent.. maarja, misschien ben ik gewoon te veeleisend van fans

    persoonlijk denk ik ook dat het een en al een promotie stunt is... ik denk dat beide mannen niet echt stonden te popelen om elkaar te ontmoeten

    ja maar Cristiano Ronaldo vraagt in het filmpje bij 00:32 seconden of er ook events in Nederland worden gehouden waarop Cain velasquez ja zegt dus als zelfs een UFC vechter het niet weet, dan ben jij volgens mij te veeleisend voor fans ja
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    ja maar Cristiano Ronaldo vraagt in het filmpje bij 00:32 seconden of er ook events in Nederland worden gehouden waarop Cain velasquez ja zegt dus als zelfs een UFC vechter het niet weet, dan ben jij volgens mij te veeleisend voor fans ja
    sorry hoor maar dat cain daar "ja" op antwoordt is gewoon dom... kan er niks anders van maken. maar ik denk dat hun communicatie sowieso niet geweldig verliep aangezien sommige vragen 2x werden gesteld

    anyway... laten we hier geen eindeloze discussie van maken, het blijft ronaldo waar we het over hebben... niks om serieus op in te gaan lol

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    sorry hoor maar dat cain daar "ja" op antwoordt is gewoon dom... kan er niks anders van maken. maar ik denk dat hun communicatie sowieso niet geweldig verliep aangezien sommige vragen 2x werden gesteld

    anyway... laten we hier geen eindeloze discussie van maken, het blijft ronaldo waar we het over hebben... niks om serieus op in te gaan lol
    Tja of Cain is er zo een die ook denkt dat "Hollanda" in Germany ligt.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #29
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    sorry hoor maar dat cain daar "ja" op antwoordt is gewoon dom... kan er niks anders van maken. maar ik denk dat hun communicatie sowieso niet geweldig verliep aangezien sommige vragen 2x werden gesteld

    anyway... laten we hier geen eindeloze discussie van maken, het blijft ronaldo waar we het over hebben... niks om serieus op in te gaan lol



    ja precies x2
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •