MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Thumbs up Fedor sparring 22-0 pro boxer Denis Lebedev

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Die poste ik gister lol. Maar verdiend zijn eigen thread dus geen prob.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    hahah gaat er best ruig aan toe

    Als Fedor niet tegen doe overhand right van Hendo aanloopt moet het toch voor hem als HW een kat in het bakkie zijn, alhoewel met Hendo weet je maar nooit.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by amilster View Post

    Als Fedor niet tegen doe overhand right van Hendo aanloopt......
    dan is hij in ieder geval goed voorbereid met een rechts voor staande bokser

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Als de bokser druk zet is Fedor echt nergens.....

    Laat deze beelden een les zijn AO

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    AO is geen Lebedev..

    Fedor deed het uitstekend. Snap niet helemaal hoe iemand het anders kan zien tenzij hij verwacht dat MMA-boksen hetzelfde is als puur boksen. Het ging vrij gelijk op qua punten en dat is echt een pluspunt voor Fedor.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Als de bokser druk zet is Fedor echt nergens.....

    Laat deze beelden een les zijn AO
    Een southpaw bokskampioen is wat anders Overeem.. Sowieso is een kickboksen heel anders dan boksen.

    Overigens vond ik Fedor het heel aardig doen. Ik denk dat Fedor wel een les zou opdoen van Werdum vs Overeem ;-).

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nou weet ik weer waarom ik boksen geen fuck aan vind om naar te kijken. Fedor maakt er tenminste nog een partijtje van. Die andere slome lummelt een beetje door die ring heen.
    Dan zal ik wel niks van boxen snappen maar ik had moeite beide rondes uit te zitten.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    'die andere' had echt wel een bepaalde opdracht hoor + denk je dat ze alles prijs geven in zo'n video......vast niet!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    'die andere' had echt wel een bepaalde opdracht hoor + denk je dat ze alles prijs geven in zo'n video......vast niet!
    Precies... 'de ander' hielt zich in. Op het 2e filmpje geeft hij druk halverwege de ronde, Fedor krijgt het dan moeilijk, en dat is logisch... hij is geen bokser.
    Maar Fedor deed het netjes, is al moeilijk genoeg om te boksen tegen een (prof-)southpaw.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Mooi om te zien!

  12. #12
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Precies... 'de ander' hielt zich in. Op het 2e filmpje geeft hij druk halverwege de ronde, Fedor krijgt het dan moeilijk, en dat is logisch... hij is geen bokser.
    Maar Fedor deed het netjes, is al moeilijk genoeg om te boksen tegen een (prof-)southpaw.
    Idd, Fedor kreeg een paar tikken en moest in de touwen.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nou weet ik weer waarom ik boksen geen fuck aan vind om naar te kijken. Fedor maakt er tenminste nog een partijtje van. Die andere slome lummelt een beetje door die ring heen.
    Dan zal ik wel niks van boxen snappen maar ik had moeite beide rondes uit te zitten.
    i guess somebody fell out of the stupid tree and hit every branch on the way down ..................

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    i guess somebody fell out of the stupid tree and hit every branch on the way down ..................
    Dan houden ze zich echt bij elke wedstrijd die ik zie in. Boksen is voor mij 2 gasten die 280 rondes tegen elkaar moeten en al na ronde 1 doodvermoeid tegen elkaar staan te leunen. Niet dat het niet knap of moeilijk is maar ik vind het gewoon niet leuk om naar te kijken. Maar goed. ieder zijn ding....

  15. #15
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dan houden ze zich echt bij elke wedstrijd die ik zie in. Boksen is voor mij 2 gasten die 280 rondes tegen elkaar moeten en al na ronde 1 doodvermoeid tegen elkaar staan te leunen. Niet dat het niet knap of moeilijk is maar ik vind het gewoon niet leuk om naar te kijken. Maar goed. ieder zijn ding....
    voor 90% van de partijen die ik zie op tv moet ik het idd met je eens zijn. Het is vaak gewoon niet leuk om naar te kijken.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  16. #16
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    i guess somebody fell out of the stupid tree and hit every branch on the way down ..................
    idd. Weinig inzicht te bekennen als het gaat om vechtsporten.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Breda
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dan houden ze zich echt bij elke wedstrijd die ik zie in. Boksen is voor mij 2 gasten die 280 rondes tegen elkaar moeten en al na ronde 1 doodvermoeid tegen elkaar staan te leunen. Niet dat het niet knap of moeilijk is maar ik vind het gewoon niet leuk om naar te kijken. Maar goed. ieder zijn ding....
    Volgens mij snap jij vechtsporten in het algemeen niet waardoor je nutteloze opmerkingen maakt.


    The most exiting fight ever ...

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Mijn opmerking laat het een les zijn voor AO was niet bedoeld vooreen match tegen Fedor, maar voor als hij de bokshandschoenen zou op pakken!!

    Dat Fedor het 'aardig' doet, daar zijn meer redenen voor te geven. Maar de onorthodoxe vechtstijl zal hem daarbij zeker helpen. De stoten komen uit richtingen van waaruit je als ervaren kickbokser nog klappen krijgt van iemand die het voor het eerst doet....

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by mister076 View Post
    Volgens mij snap jij vechtsporten in het algemeen niet waardoor je nutteloze opmerkingen maakt.
    Leg eens uit ? Want ik vind een heleboel andere vechtsporten wel leuk om naar te kijken. Breng je enthousiasme eens over..

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Leg eens uit ? Want ik vind een heleboel andere vechtsporten wel leuk om naar te kijken. Breng je enthousiasme eens over..
    Lebedev hield zich duidelijk in hier, en het feit dat jij boksers over het algemeen een beetje vind 'lummelen' in de ring zegt al genoeg.. het wordt idd tijd dat AO eens even een potje gaat boksen dan zal je het misschien snappen.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Leg eens uit ? Want ik vind een heleboel andere vechtsporten wel leuk om naar te kijken. Breng je enthousiasme eens over..

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie een MMA-er staan vuistvechten tegen een prof bokser...

    Waarbij de MMA-man te veel te snel dicht op komt....dat vind ik ook het enige zwakke , waar fedor voor moet waken in de stand up battle tegen goeie staande vechters... of hij moet gelijk doorgaan voor de takedown.....

    De bokser zet in de 2e ronde beetje druk en idd FEDOR staat in de touwen...maar houd overzicht en weet weg te stappen...

    Ik denk dat Fedor staan goed bezig is...en hoop dat hij HENDO echt laat zien wie hij is......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  23. #23
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Ik zie een MMA-er staan vuistvechten tegen een prof bokser...

    Waarbij de MMA-man te veel te snel dicht op komt....dat vind ik ook het enige zwakke , waar fedor voor moet waken in de stand up battle tegen goeie staande vechters... of hij moet gelijk doorgaan voor de takedown.....

    De bokser zet in de 2e ronde beetje druk en idd FEDOR staat in de touwen...maar houd overzicht en weet weg te stappen...

    Ik denk dat Fedor staan goed bezig is...en hoop dat hij HENDO echt laat zien wie hij is......
    x2

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •