MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de Super Suri Thaiboxing Cup?

Voters
31. You may not vote on this poll
  • Anthony Kane

    11 35,48%
  • Ajay Balgobind

    1 3,23%
  • Xavier Benedito

    0 0%
  • Antoine Mandela

    5 16,13%
  • Miloud El Geubli

    10 32,26%
  • Alessandro Campagna

    1 3,23%
  • Cedric Bacuna

    2 6,45%
  • Sergio Menig

    1 3,23%
Multiple Choice Poll.
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default Wie wint de Super Suri Thaiboxing Cup? | 26 augustus, Paramaribo Suriname

    Last edited by Richelieu; 25-07-2011 at 20:05.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ga voor Anthony Kane!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Zoals al eerder zei ga ik voor Kane.

    Hij is zeer populair in Suriname en zal het grote deel van het publiek op zijn hand hebben. En hij is gewend aan de sfeer en hype die de galas in Suriname hebben.

    Tegen drie potentiele tegenstanders heeft hij al gevochten.

    Van Ajay won hij in Suriname twee jaar geleden op n stevige KO. Toch vind ik Ajay tegenwoordig een stuk sterker dan toen en gegroeid en mochten beide mekaar weer treffen dan zal het een stuk moeilijker gaan.

    Tegen Bacuna won Kane op pnt in Suriname (hoewel ik meen de partij later werd terug gedraaid) maar had een draw moeten zijn. Kane sloeg Bacuna aan in de 1e ronde en de 2e en 3e ronde waren weer voor Bacuna dus eigenlijk 10-8 9-10 9-10 oftewel 28-28. Een partij waarvan ik hoop dat hij weer plaats vindt.

    Tegen Mandela verloor Kane onlangs terecht maar vond Kane erg afwachtend en niet het niveau halen deze avond die hij normaal heeft. Zou een intressante rematch zijn.

    Milo el geubli is ook iemand die zeker ver kan komen, net als Camapgne wat een sterke vechter is en beide kunnen maar zo de cup pakken.

    Maar het blijft een toernooi en loting, blessures spelen een grote rol.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  5. #5
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Rotterdam
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Miloud wint het toernooi hij is de meest onderschatte vechter daar, maar met zijn rechtvoor staande gevecht zal hij iedereen daar verslaan.
    Werken of bewerkt worden.
    Bij twijfel k.o slaan.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga voor Miloud de jongen is een echt talent

  7. #7
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga voor Miloud.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Zoals al eerder zei ga ik voor Kane.

    Hij is zeer populair in Suriname en zal het grote deel van het publiek op zijn hand hebben. En hij is gewend aan de sfeer en hype die de galas in Suriname hebben.

    Tegen drie potentiele tegenstanders heeft hij al gevochten.

    Van Ajay won hij in Suriname twee jaar geleden op n stevige KO. Toch vind ik Ajay tegenwoordig een stuk sterker dan toen en gegroeid en mochten beide mekaar weer treffen dan zal het een stuk moeilijker gaan.

    Tegen Bacuna won Kane op pnt in Suriname (hoewel ik meen de partij later werd terug gedraaid) maar had een draw moeten zijn. Kane sloeg Bacuna aan in de 1e ronde en de 2e en 3e ronde waren weer voor Bacuna dus eigenlijk 10-8 9-10 9-10 oftewel 28-28. Een partij waarvan ik hoop dat hij weer plaats vindt.

    Tegen Mandela verloor Kane onlangs terecht maar vond Kane erg afwachtend en niet het niveau halen deze avond die hij normaal heeft. Zou een intressante rematch zijn.

    Milo el geubli is ook iemand die zeker ver kan komen, net als Camapgne wat een sterke vechter is en beide kunnen maar zo de cup pakken.

    Maar het blijft een toernooi en loting, blessures spelen een grote rol.
    Kane is inderdaad zeer populair in Suriname en op de radioclips die deze week worden gedraaid word hij omschreven als "de witte trots uit Suriname". Hij zal het publiek op zijn hand hebben, maar staat in een zwaar toernooi en het is en blijft en toernooi waar alles kan gebeuren. De loting van het toernooi is in de week voorafgaand van het evenement, dus de kaarten worden op het laatste moment geschud. Bacuna heeft al aangegeven erg graag Kane te willen loten als eerste partij, omdat hij nog wat recht te zetten heeft. In 2009 kreeg Kane in eerste instantie de winst toebedeeld, maar hij was er zelf ook mee eens dat Bacuna destijds te weinig kreeg. Wel was Kane voorafgaand aan die partij erg ziek, net zoals Kaestner maar besloot toch om te vechten. Op Kane staat de nodige druk, maar hij kent het spelletje in Suriname goed en weet dat ook erg kundig te spelen. Kane heeft ervaring met het vechten van toernooien. Zie Kane zelf als een kanshebber.

    Ajay is tegenwoordig een stuk sterker geworden, en ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen. Persoonlijk zie ik echter wel Mandela, Ajay, Benito en Menig als de vier vechters in de underdogposities. Bacuna is de meest ervaren vechter van de acht en zie hem nog wel verder komen evenals el Geubli, die zeker een kanshebber is! Meest onderschatte vechter is denk ik Alexandro Camapgne. Erg sterke, en jonge opkomende vechter uit Italie! Naar hem ben ik het meest benieuwd, maar geen flauw idee hoe hij het in een toernooi gaat doen.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Ik vermoed dat Mandela nog scherper zal zijn en de finale in zal wandelen! De eindstrijd tegen Miloud of Bacuna zal dan een knaller worden!
    Quote Originally Posted by payap View Post
    Zoals al eerder zei ga ik voor Kane.

    Hij is zeer populair in Suriname en zal het grote deel van het publiek op zijn hand hebben. En hij is gewend aan de sfeer en hype die de galas in Suriname hebben.

    Tegen drie potentiele tegenstanders heeft hij al gevochten.

    Van Ajay won hij in Suriname twee jaar geleden op n stevige KO. Toch vind ik Ajay tegenwoordig een stuk sterker dan toen en gegroeid en mochten beide mekaar weer treffen dan zal het een stuk moeilijker gaan.

    Tegen Bacuna won Kane op pnt in Suriname (hoewel ik meen de partij later werd terug gedraaid) maar had een draw moeten zijn. Kane sloeg Bacuna aan in de 1e ronde en de 2e en 3e ronde waren weer voor Bacuna dus eigenlijk 10-8 9-10 9-10 oftewel 28-28. Een partij waarvan ik hoop dat hij weer plaats vindt.

    Tegen Mandela verloor Kane onlangs terecht maar vond Kane erg afwachtend en niet het niveau halen deze avond die hij normaal heeft. Zou een intressante rematch zijn.

    Milo el geubli is ook iemand die zeker ver kan komen, net als Camapgne wat een sterke vechter is en beide kunnen maar zo de cup pakken.

    Maar het blijft een toernooi en loting, blessures spelen een grote rol.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    De vechters die serieus en hard getraind hebben, zullen de finale in wandelen! Populariteit in Suriname telt op dat moment niet mee. In de ring zullen dan de kaarten geschud worden. Ik zet in op de Underdog Mandela!
    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Kane is inderdaad zeer populair in Suriname en op de radioclips die deze week worden gedraaid word hij omschreven als "de witte trots uit Suriname". Hij zal het publiek op zijn hand hebben, maar staat in een zwaar toernooi en het is en blijft en toernooi waar alles kan gebeuren. De loting van het toernooi is in de week voorafgaand van het evenement, dus de kaarten worden op het laatste moment geschud. Bacuna heeft al aangegeven erg graag Kane te willen loten als eerste partij, omdat hij nog wat recht te zetten heeft. In 2009 kreeg Kane in eerste instantie de winst toebedeeld, maar hij was er zelf ook mee eens dat Bacuna destijds te weinig kreeg. Wel was Kane voorafgaand aan die partij erg ziek, net zoals Kaestner maar besloot toch om te vechten. Op Kane staat de nodige druk, maar hij kent het spelletje in Suriname goed en weet dat ook erg kundig te spelen. Kane heeft ervaring met het vechten van toernooien. Zie Kane zelf als een kanshebber.

    Ajay is tegenwoordig een stuk sterker geworden, en ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen. Persoonlijk zie ik echter wel Mandela, Ajay, Benito en Menig als de vier vechters in de underdogposities. Bacuna is de meest ervaren vechter van de acht en zie hem nog wel verder komen evenals el Geubli, die zeker een kanshebber is! Meest onderschatte vechter is denk ik Alexandro Camapgne. Erg sterke, en jonge opkomende vechter uit Italie! Naar hem ben ik het meest benieuwd, maar geen flauw idee hoe hij het in een toernooi gaat doen.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    heb gestemd op Anthony Kane, maar Bacuna zal ook gebrand zijn op een overwinning
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    De vechters die serieus en hard getraind hebben, zullen de finale in wandelen! Populariteit in Suriname telt op dat moment niet mee. In de ring zullen dan de kaarten geschud worden. Ik zet in op de Underdog Mandela!
    Denk dat niemand de finale in zal wandelen en wie het ook wordt zeer diep voor zou moeten gaan. Drie partijen in een kolkende NIS met die temperatuur is geen makkie
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  13. #13
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    ja miloud heeft al van mandela gewonnen in het verleden, maar dat is al een tijdje terug.
    ik denk miloud omdat hij ze lengte mee heeft en die goed gebruikt.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Denk dat niemand de finale in zal wandelen en wie het ook wordt zeer diep voor zou moeten gaan. Drie partijen in een kolkende NIS met die temperatuur is geen makkie
    Idd Chris, de temperaturen in Suriname en in de NIS lopen enorm op en veel vechters hebben daar in het verleden behoorlijk last van gehad. Niemand van deze acht vechters wandelt de finale in.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •