MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default UFC Undisputed 3 - Leaked gameplay video

    NEW UFC UNDISPUTED 3 GAMEPLAY!!! (LEAKED)

    is nog een vroege versie natuurlijk, maar ben benieuwd of die beter gaat worden dan Undisputed '10 of EA MMA..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er goed uit!! Zeker het worstelen! Ik heb '10 en '09 met veel plezier gespeeld, dus deze ook weer!

    Enne, Rampage gaat Jones echt slopen in de 2de ronde (:

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    nice, zeker geen toeval dat het jones vs rampage is
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    als je had gezegd dat dit ufc '09 was had ik het ook geloofd....ik zie geen verschil

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    als je had gezegd dat dit ufc '09 was had ik het ook geloofd....ik zie geen verschil
    Oogjes opentrekken Ik weet niet hoever je je in de game wereld verdiept maar als een uitgeven nog geen beeld uitzigzelf laat zien is het Alfa gameplay (een vroege verzie, dit was dus een alfa.) En toch zie je weldegelijk verschil, verschil in techniek animaties, physics en kleine details. De camera movement is ook heel anders.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Op de E3 (gamebeurs in Amerika) waren er al beelden te zien voor gamejournalisten die waren niet al te enthousiast. De gezichten zien er echt slecht afgewerkt (Botox?) uit. Ze zouden eens in de leer moeten gaan bij de makers van LA Noire die nieuwe technieken (advanced facial animation) hebben gebruikt om de gezichten levensecht te lijken.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    als je had gezegd dat dit ufc '09 was had ik het ook geloofd....ik zie geen verschil
    er is ook bijna geen verschil ik vond 09 ook de beste
    daarna hebben we alleen andere controls gebruikt wat flink desorienterend voor mij was. desalniettemin heb 2010 ook uitgespeeld
    ik waardeer mijn oldie pride fc op de ps2 het meest lekker hard gaan en krachtig

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    I think the game looks great. I'm currently back playing Undisputed 2010. I'm taking Overeem through the Career Mode. Go to MMA-CAF Index page . Very good creations!

    I must say... I'm horrible at the ground game though.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Op de E3 (gamebeurs in Amerika) waren er al beelden te zien voor gamejournalisten die waren niet al te enthousiast. De gezichten zien er echt slecht afgewerkt (Botox?) uit. Ze zouden eens in de leer moeten gaan bij de makers van LA Noire die nieuwe technieken (advanced facial animation) hebben gebruikt om de gezichten levensecht te lijken.
    En denk jij dat THQ dit kan betalen? En dan nog er bij, van mij hoeft dit niet! Het gaat om het knokken. Bij LA Noire was het zodat je mensen kon zien liiegen etc, het had meer waarde/toevoeging in de game naast dat het er epic uitzag.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Op de E3 (gamebeurs in Amerika) waren er al beelden te zien voor gamejournalisten die waren niet al te enthousiast. De gezichten zien er echt slecht afgewerkt (Botox?) uit. Ze zouden eens in de leer moeten gaan bij de makers van LA Noire die nieuwe technieken (advanced facial animation) hebben gebruikt om de gezichten levensecht te lijken.
    En denk jij dat THQ dit kan betalen? En dan nog er bij, van mij hoeft dit niet! Het gaat om het knokken. Bij LA Noire was het zodat je mensen kon zien liiegen etc, het had meer waarde/toevoeging in de game naast dat het er epic uitzag.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het ligt allemaal aan hoe het aanvoelt. Ik vond 2010 slecht maar 2009 was top. Ik weet niet waarom ze er elk jaar een nieuwe maken. Beter elke 2 jaar weer een met zeer veel verbeteringen.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het ligt allemaal aan hoe het aanvoelt. Ik vond 2010 slecht maar 2009 was top. Ik weet niet waarom ze er elk jaar een nieuwe maken. Beter elke 2 jaar weer een met zeer veel verbeteringen.
    2x 2009 was basic maar tog niet te basic stoten was ook veel lekkerder daar.

    2010 vond ik maar een raar spel

  13. #13
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ellebogen vanuit de sidemount is wel vet. Verder zie ik niet zo verschrikkelijk veel verschil met de 2010 versie, die ik toch erg houterig vond (en wat EA:MMA in mijn ogen veel beter heeft opgepakt).

  14. #14
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb zo gehoopt dat ik het een vet spel zou gaan vinden,maar desondanks me liefde voor vechtsport kon ik het niet over me hart verkrijgen om deze game leuk te vinden,wat een waardeloos spel zeg!! Vooral dat trainen was kansloos.. Ik wacht nog even een paar generaties MMA games

  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Bagger.

    Ik heb ufc 09 bij een vriend en zelf ea mma en laatsgenoemde is toch wel duidelijk het beste.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    EA MMA schijnt het leukste te zijn, dat is ook de enige die ik heb gespeeld.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #17
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Die scheids is nog steeds zo statisch. Ik zou willen dat die er tussen duikt bij een KO bijvoorbeeld. en iemand eraf trekt op de grond als de onderste TKo gaat.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Oogjes opentrekken Ik weet niet hoever je je in de game wereld verdiept maar als een uitgeven nog geen beeld uitzigzelf laat zien is het Alfa gameplay (een vroege verzie, dit was dus een alfa.) En toch zie je weldegelijk verschil, verschil in techniek animaties, physics en kleine details. De camera movement is ook heel anders.
    verdiep me redelijk in de game wereld.......maar 2010 was al minimaal verschil met 2009 vond ik op wat technieken en moves na (het was gewoon Ufc 2010 maar dan iets beter uitgewerkt), en over EA MMA maar te zwijgen die vond ik echt te slecht voor woorden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •