MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 11 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 251
  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default voor als het jullie is ontgaan...

    Der zijn in Noorwegen bijna 100 mensen overleden door een terrorist mensen...

    Waarom heeft niemand het hier over?

    Mogen die mensen in vrede rusten...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    rip
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ben er nog misselijk van...
    Zo zinloos.

    Rust in vrede voor alle slachtoffers.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Goeie......dood van Winehouse staat er wel....deze idd niet!!

    R.I.P!!

    Osu

    chris

  5. #5
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    We kennen natuurlijk de aanslagen van terroristische organisaties die minstens zoveel slachtoffers hebben geeist. Maar dat 1 onafhankelijk persoon zoveel mensen heeft kunnen ombrengen is bijna onvoorstelbaar. Het duizelt me werkelijk.

    Mijn gedachten gaan uit naar alle slachtoffers en nabestaanden.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet bij god niet wat je hierover zou moeten zeggen... zo zinloos en zo onbegrijpelijk.

    Daarbij kan ik niet eens rustig de verschillende discussies op internet volgen, ik wordt zo kwaad van die mensen die dit aangrijpen om hun eigen politieke statement kracht bij te zetten. Wat mij betreft... laat maar overwaaien en hopen dat die maniak levenslang krijgt.


  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Dat wat je zegt klopt Biiyen.

    Maar der vallen me wel heel veel dingen op kwa media aandacht en termen die gebruikt worden bijvoorbeeld. maar goed ik vind het te vroeg voor deze discussie. Dit doen we over een week of 2 als het een beetje is over gewaaid.

    Het is echt ongelooflijk hoe iemand dit nou kan klaar spelen, 85 mensen 1 voor 1 dood schieten. En sorry ouwe die agenten zijn ander half uur na de 1e kogel pas het eiland op gekomen. Als die man door rood was gereden waren ze er in 5 minuten bij.
    IN dit soort situaties kan 1 minuut 10 doden zijn die voorkomen konden worden als de politie sneller had gehandeld.
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Mij vallen ook veel dingen op qua termen die gebruikt worden, maar dat is standaard in de media. Maar een beetje vroeg idd, snap ook echt echt niet hoe het zo lang duurt om bij dat eiland te komen. Ik zag het op de map en het is echt niet ver van de kust. Als ik een geweer had en ik woonde er in de buurt was ik er allang. Heel vreemd dat het 1,5 uur duurt, terwijl notabene de President daar die dag zou zijn, dan hoort er toch politie in de buurt te zijn? Snap er niks van.

    Waarom heeft geen enkele agent de ballen om met een pistool er naar toe te gaan terwijl er kinderen worden afgeslacht?
    Al die agenten verdienen een flinke salarisverlaging op zijn minst en ik hoop dat er mensen hiervoor worden aangeklaagd.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    de wereld gaat goed naar de klote tegenwoordig heb ik het gevoel...

    veel sterkte voor de nabestaanden iig!

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Op een of andere manier blijft zoiets toch een ver-van-je-bed show...
    Totdat ik op internet een foto zag over het voorval... toen was ik in een keer stil en genezen.

    zal hem ff zoeken.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Waarom heeft geen enkele agent de ballen om met een pistool er naar toe te gaan terwijl er kinderen worden afgeslacht?
    Al die agenten verdienen een flinke salarisverlaging op zijn minst en ik hoop dat er mensen hiervoor worden aangeklaagd.
    Wat een domme uitspraak zeg.

    Jij was dus als een supercop met je Glock in de aanslag in je eentje erop af gegaan? Er is een reden waarom arrestatieteams worden ingezet...


  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    lol,

    waarom krijgen wij altijd films voor geschoteld waar in er sowieso 5 van die super cops er zijn?

    ff serieus, toch kan ik er totaal geen begrip voor tonen waarom je ander half uur wacht voor je in actie gaat.
    Was er ook geen 2 agenten die het samen aandurfden om het eiland op te gaan? ze hebben toch glocks? eiland was niet super groot, veel bomen etc om te schuilen. En een kogel is een kogel ook van uit een glock.

    Ik zeg niet dat ik h et wel had gedurft maar een Agent is er toch om mensen te beschermen?
    Home mtk-gym.nl


  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Anders Behring Breivik


    De tweeëndertigjarige Noor Anders Behring Breivik schoot op vrijdag 22 juli meer dan tachtig mensen dood. Eerder die dag is hij gezien bij de ontploffing van een bomauto in de regeringswijk Oslo, waar ook al zeven doden vielen.
    Anders Behring Breivik wordt momenteel ondervraagd door de Noorse politie om achter de motieven voor de aanslag te komen.
    Anders Behring Breivik heeft inmddels bekend: de daad is afschuwelijk maar noodzakelijk.

    Aanslag Oslo

    14:36

    Op vrijdag 22 juli 2011 ontploft een autobom in de regeringswijk van Oslo, Men is bang dat Jens Stoltenberg, de minister president bij de aanslag is omgekomen. Dat blijkt onjuist maar hij wordt wel naar een geheime locatie ondergebracht.
    Bijna alle ramen van het twintig verdiepingen tellende gebouw waar minister president Jens Stoltenberg zijn kapot. Ook de gebouwen erom heen zijn zwaar beschadigd.

    Aanvankelijk werd gedacht aan een terroristische aanslag door Islam extremisten. Noorwegen heeft soldaten in Afghanistan en werd al eens eerder bedreigd. De dader blijkt echter geboren en getogen te zijn Noorwegen en een christelijke achtergrond te hebben. Dat is bijna net zo een shock voor de noren als de aanslag zelf.
    Aanslag Utøya

    17:25

    Verkleed als politieman liep Anders Behring Breivik op het eiland Utøya nabij Oslo waar een jeugdkamp van sociaaldemocratische jongeren werd gehouden. Er waren op dat moment honderden jongeren aanwezig.
    Volledig onverwacht begon de dader om zich heen te schieten met een automatisch wapen. Daarop ontstond totale paniek en sommige jongen sprongen in het water. Daar dreigden ze te verdrinken waarop de mensen rondom het eiland gevraagd werd om in hun boten te springen.
    Zie onderstaande tweet:
    People around Utøya are being urged to jump in their boats to pick up swimming youths who've escaped the desperado.

    Minister president Jens Stoltenberg, minister van buitenlandse zaken Jonas Gahr Støre en de vorige premier Gro Harlem Brundtland zouden voor de ongeveer 100 verzamelde jongeren gaan spreken.
    Ooggetuigen vertellen schokkende verhalen over de aanslag in Utøya.


    We hoorden geweerschoten en toen we hem zagen aankomen dachten we, we zijn gered, daar is de politie. Plotseling begon hij om zich heen te schieten. We renden voor ons leven.
    Hij schoot op de mensen die in het water sprongen en de mensen die gewond op het land lagen, schopte hij tegen het hoofd om te controleren of ze dood waren. Als ze nog leefden schoot hij door het hoofd.
    Ik voelde de hitte van het machinegeweer.
    Sommige van mijn vrienden stonden op om met hem te praten, maar hij schoot ze gewoon neer.
    Ik verstopte me achter een steen en zag hoe hij mensen doodde...


    De 53 jarige computer programmeur Kasper Ilaug was in zijn zomerhuis op het eiland Storoya toen hij een bericht kreeg dat hij mensen moest gaan redden. Hij pakte zijn boot en wist talloze mensen mee te nemen. Hij verteld: de jongeren waren bang, koud van het zeewater en in shock.
    Waar bleef de politie?

    Omdat hulpdiensten en politie massaal naar Oslo centrum waren getrokken en de coördinatie intern de politie volledig zoek was, duurde het anderhalf uur eer de politie op Utøya arriveerde. Daardoor had Anders vrij spel om zijn verschrikkelijke aanslag te spelen.
    Wie is Anders Behring Breivik

    We weten dat Anders Behring Breivik lid was van een vrijmetselaarseloge. Hij nlijkt politiek vrij conservatief te zijn met antilinkse en anti islam sentimenten. Op Facebook heeft hij als favoriete boeken "1984" van George Orwell en “het proces" van Kafka. Verder doet Anders aan bodybuilding en heeft hij sympathieën voor onze eigen PVV en Geert Wilders, die overigens meteen aangaf dat deze aanslag alles is waar de PVV niet voor staat.

    De aanslag schijnt te zijn uitgevoerd uit woede over de multiculturele samenleving en de Islamisering van Europa, die de Europese cultuur en het christendom zou bedriegen.
    Op Twitter tweette hij voor de aanslag:


    One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests, een variant op het citaat One person with a belief is equal to a force of 99 who have only interests van John Stuart Mill.


    Zijn bomlaboratorium staat in Aste, de betreft de zogenaamde Breivik Geofarm. Anders Behring Breivik had vergunningen voor drie wapens: een Glock, een machinegeweer en een hagelgeweer.
    Je vraagt je af hoe een burger een vergunning kan krijgen voor een machinegeweer.
    "2083: A European Declaration of Independence"

    Het blijkt dat Anders Behring Breivik onder het pseudoniem "Andrew Berwick" een 1500 pagina´s Manifesto heeft geschreven met de naam "2083: A European Declaration of Independence" en gepubliceerd op Stormfront.org, een supramisten website.
    Hieronder zie je een Wordle samenvatting van het document.
    Het stuk getuigd van een radicaal en sterk anti-islamitisch wereldbeeld, waarin door middel van aanslagen de multiculturele samenleving in drie stappen wordt teruggebracht tot wat het vroeger was. Ook legt hij uit hoe je bommen kunt maken en hoe hij de aanslagen heeft voorbereid. Hier wat zinsnedes uit het manifest:
    "Our purpose is to seize political and military control of Western European countries and implement a cultural conservative political agenda."
    "Once you decide to strike, it is better to kill too many than not enough, or you risk reducing the desired ideological impact of the strike."
    Het stuk laat zien dat de schrijver hoog opgeleid en intelligent is. Jammer dat hij deze eigenschappen op deze manier heeft ingezet.
    Nabestaanden

    Laten we allemaal even stilstaan bij de nabestaanden die de gevolgen van deze aanslag hun gehele leven met zich mee moeten dragen.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Geen 1 media praat over een terrostische aanslag of uberhaupt een terrorist.

    Hebben wij moslims monopolie op de label terrorist?

    ik kan me echt niet voorstellen hoe bang die jongens moeten zijn geweest. Hij heeft ook gedaan alsof hij politie was en riep mensen bij hem te komen zodat hij ze kon redden en de gene die uit hun schuilplaatsen kwamen schoot hij direct dood. Hij gebruikte DumDum kogels, die gebruik je normaal op olifanten en zwijnen, 1 bullet 1 kill bij een mens meestal.

    deze gast is zo ziek als maar kan.
    Home mtk-gym.nl


  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    lol,

    waarom krijgen wij altijd films voor geschoteld waar in er sowieso 5 van die super cops er zijn?

    ff serieus, toch kan ik er totaal geen begrip voor tonen waarom je ander half uur wacht voor je in actie gaat.
    Was er ook geen 2 agenten die het samen aandurfden om het eiland op te gaan? ze hebben toch glocks? eiland was niet super groot, veel bomen etc om te schuilen. En een kogel is een kogel ook van uit een glock.

    Ik zeg niet dat ik h et wel had gedurft maar een Agent is er toch om mensen te beschermen?
    Ze hebben glocks? Hoe kom je daarbij? Het leger in Nederland heeft glocks ja...

    Een agent is geen superheld, hij is ook maar gewoon een mens net als jij en ik..

    Altijd al dat gezeik om agenten... Natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar dat is overal zo!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ff serieus, toch kan ik er totaal geen begrip voor tonen waarom je ander half uur wacht voor je in actie gaat.
    Dat is ook helemaal niet het geval Sadix, ze waren pas na bijna 1.5 uur ter plaatse(na het eerste schot). Nu is dat natuurlijk erg lang, maar je moet niet vergeten dat
    a) er vlakbij net een grote bomaanslag is geweest (waar natuurlijk een boel aandacht naar uit gaat vanuit de politie/veiligheidsdiensten, inclusief alle helikopters)
    b) het niet duidelijk was wat er nu eigenlijk gaande was(achteraf zijn er bijna 100 mensen neergeschoten)
    c) het op een eiland was. Er was geen politiestation op de hoek...

    Niet dat ik het goed wil praten, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Geen 1 media praat over een terrostische aanslag of uberhaupt een terrorist.

    Hebben wij moslims monopolie op de label terrorist?
    Komt denk ik doordat de westerse wereld in oorlog is met islamitische landen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    politie in noorwegen draagt geen wapens...

  19. #19
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    echt te triest voor woorden dit.

    Rip, hier kan je echt niet bij komen hoeveel verdriet en angst die kerel gezaaid heeft.
    Wat voor wapen had hij zelf?
    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Komt denk ik doordat de westerse wereld in oorlog is met islamitische landen.
    vat hem niet?
    Home mtk-gym.nl


  21. #21

    Default

    Te triest voor woorden, maar ongewapende politie agenten kunnen hier natuurlijk niets aan doen, sommige mensen kijken te veel tv.

    Anders Behring Breivik is geen gek, maar een extremist. Hij kent zijn klassiekers. Dezelfde filosofieën waarmee rechtse politici hun programma’s in elkaar knutselen. Dat maakt rechtsdenkenden natuurlijk niet verantwoordelijk voor de Noorse terreuraanslagen, maar ontneemt hun wel de legitimatie om in iedere moslim een potentiële terrorist te zien. Of moeten we zeggen dat elke ideologie kan ontsporen in het hoofd van een fanaat?

    Hoe meer we weten over Breivik, hoe lastiger het lijkt om dit soort mensen te signaleren en te stoppen. De Noor, die vrijdag bijna honderd slachtoffers maakte op het Noorse eiland Utøya en in de hoofdstad Oslo, wist als amateur terreurdeskundige precies hoe hij onder de radar moest blijven. Als iemands daad het predicaat ‘met voorbedachte rade’ verdient, dan is het wel die van de 32-jarige Noor. Liefst negen jaar zou hij besteed hebben aan de voorbereiding. Dat maakte hem gevaarlijker dan een ‘eenzame gek’, zoals hij alom aangeduid wordt. Breiviks daad mag dan gestoord zijn, de voorbereiding erop vergt een intelligente manier van handelen en denken.
    ‘Voorwaarts, christelijke soldaten’
    The Economist meldt opmerkelijke details. De oud-gymnasiast ging tijdelijk bij zijn moeder wonen om geld te kunnen sparen voor de aanslagen. Daarna huurde hij een geïsoleerde boerderij als dekmantel voor het bestellen van kunstmest ter preparatie van een bom. Breivik veinsde homoseksualiteit en zogenaamde schaamte daarvoor. Op die manier dwong hij discretie af bij mensen die te dicht in zijn buurt dreigden te komen. Het bleek allemaal strategie, getuige een passage in zijn 1.500 pagina’s tellende manifest: “Niemand zal een homo verdenken.”
    Juist dat manifest verontrust: dit was geen schizofreen zoals Tristan, geen maatschappelijke verliezer zoals Karst, maar iemand die in de islam een bedreiging zag, onderbouwing zocht in klassieke literatuur, van daaruit een eigen ideologisch raamwerk opbouwde en vastbesloten was de daad bij het woord te voegen.
    Zijn zelfportretten tonen grote gelijkenissen met de ridders en warlords die hij voorbij laat komen in een internetvideo. Breivik wilde niets liever dan in de voetsporen treden van zijn helden. “Voorwaarts, christelijke soldaten”, schreef hij. Door de sociaal-democraten in hun hart te raken – het vuur openen op een partijfeest – dacht hij de toestroom van moslims te kunnen stoppen.
    Ook in een netwerk kun je alleen opereren
    Foreign Policy vraagt zich af waarom dit soort aanslagen zo zeldzaam zijn op Amerikaans grondgebied. Noorwegen is een gemakkelijk doelwit, geeft het tijdschrift als verklaring. Het land kent niet zo’n geavanceerd inlichtingen- en opsporingsapparaat als de VS. Bovendien hebben Amerikanen minder problemen met hun moslimmigranten, die doorgaans beter geïntegreerd zijn dan hun Europese religiegenoten. Dat is een beangstigende analyse, die raakt aan wat Breivik schreef: “Mijn geliefde Oslo is door moslims veranderd in een multiculturele beerput.” De aandacht van de autoriteiten gaat nu vooral uit naar islamitisch terrorisme, maar het is niet onwaarschijnlijk dat Breiviks terreurdaad rechtsextremisten inspireert. Juist daarom is het volgens Foreign Policy van belang uit te zoeken of hij sprak over zijn plannen met gelijkgezinden. Want ook in een netwerk kun je afspreken je aanslagen alleen te plannen. Daarvoor geeft de Noor uitgebreide instructies in zijn manifest.
    Vanuit een rechts milieu de geweldsladder betreden
    The New York Times merkt op dat rechtsextremistische overtuigingen hun WOII-taboe verliezen. “Zelfs onder prominente politieke partijen.” Sterker, het zijn rechtse politici die moslims nu als fascisten etiketteren. “Wilders vergeleek de Koran met Mein Kampf”, geeft de krant als voorbeeld. Migratie van buiten de EU, opener grenzen binnen de EU, druk op sociale voorzieningen: nationalisten zouden er hoorndol van worden. Juist in de waarden van een vrije samenleving vinden zij legitimatie voor gewelddadig verzet tegen islamitische migranten. “Dit lijkt misschien een daad van een eenzaam, boosaardig en paranoïde individu”, zo citeert de Times een wetenschappelijk expert in rechtsextremisme, “maar het uiterst rechtse milieu creëert een atmosfeer die mensen aanspoort de ladder van geweld te beklimmen.” Met dat milieu bedoelt hij zowel de verrechtsing van het publieke debat als de hatelijke teksten die op internetfora circuleren.
    Aanslag marketingmethode om ideologie te verspreiden
    The Belfast Telegraph waarschuwt dat we Breivik niet moeten wegzetten als de zoveelste terrorist. Extreemrechtse terreuraanslagen van deze omvang zijn op Europees grondgebied een novum. De Noor noemde zijn aanslag bovendien een “marketingmethode” om zijn manifest onder de aandacht te brengen. Een digitaal boekwerk dat gelijkgezinden tot in detail instrueert hetzelfde te doen. Hij heeft het over “aansluiten bij de organisatie”. Niet fysiek, maar ideologisch. “Iedere patriot die een cel op wil richten en tot actie wil overgaan, kan dat doen”, citeert de krant. Met een cel bedoelt de Noor een individu: iemand die zijn leven net zo inricht als hij en zodoende niet traceerbaar is.
    ‘Islam en democratie nog geen bewezen kameraden’
    Anders Behring Breivik lijkt, voor zover bekend, geen psychiatrisch verleden te hebben. Hij raakte niet door maatschappelijk falen in een isolement, hij koos er juist voor. Het is een ideologische extremist. Dat gegeven moeten conservatieven onder ogen zien, meent Ross Douthat, columnist van The New York Times. Een gewaagde uitspraak misschien, maar eigenlijk ook heel logisch: iedere moslim wordt tegenwoordig langs de meetlat van extremisme gelegd. Als Bin Laden een uitwas van de islam was, dan is Breivik een uitwas van nationalisme of christendom. Veel van wat Breivik schreef had zo uitgegeven kunnen worden. Veel van zijn ideeën staan in de programma’s van rechtse politici. Zelfs de christendemocratische bondskanselier Angela Merkel verklaarde de multiculturele samenleving als een mislukt experiment. “Dit betekent niet dat conservatieven hun overtuigingen overboord moeten gooien”, meent Douthat, die eveneens van mening is dat de massa-immigratie Europa “meer verdeeld, dan verrijkt” heeft. “Islam en liberale democratie zijn nog geen bewezen kameraden.”
    ‘Erken dat Breivik een rechts monster is’
    Het zou volgens Douthat een verkeerd signaal zijn als we in reactie op deze terreurdaad terugvallen op “comfortabele illusies” over de multiculturele samenleving. “Een politiek systeem dat problemen ontkent, maakt extremisten alleen maar sterker.” Een paradox waar de vooraanstaande opinieleider ook niet helemaal uitkomt. Hij vindt dat conservatieven moeten erkennen dat Breivik een “rechts monster” is, maar drukt ze op het hart hun idealen niet te verloochenen. Dat brengt rechts-conservatief in een lastig parket. Wie de islam verantwoordelijk houdt voor geweld, ziet Anders Behring Breivik voortaan in de spiegel.
    bron
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Dat is ook helemaal niet het geval Sadix, ze waren pas na bijna 1.5 uur ter plaatse(na het eerste schot). Nu is dat natuurlijk erg lang, maar je moet niet vergeten dat
    a) er vlakbij net een grote bomaanslag is geweest (waar natuurlijk een boel aandacht naar uit gaat vanuit de politie/veiligheidsdiensten, inclusief alle helikopters)
    b) het niet duidelijk was wat er nu eigenlijk gaande was(achteraf zijn er bijna 100 mensen neergeschoten)
    c) het op een eiland was. Er was geen politiestation op de hoek...

    Niet dat ik het goed wil praten, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen.
    Het niet duidelijk was wat er gaande was .... er vlogen de hele tijd nieuws helikopters overheen dus dat is onzin. Elk land heeft een rampenplan en scenario voor een terroristische aanslag, dus dit is een onzin verhaal. Die man heeft er 1,5 uur over gedaan om al die jongeren te vermoorden. Noorwegen mag zijn politie macht wel afschaffen als er niemand hiervoor in de problemen komt.

    Wat een walgelijke texten trouwens Cholitzu maar ik ken je ondertussen. Wie voortaan over Islamitisch terrorisme spreekt, ziet deze mafkees in de spiegel?
    Walgelijk.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    vat hem niet?
    Als moslims als enigste terroristen word nog een benadrukt hoe erg ze wel niet zijn. Noemen ze deze mensen ook terrorist dan wordt de propaganda verzwakt.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De Noorse rechtbank ziet het wel als een terroristische aanslag.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Die Maya's krijgen gelijk jongens, het is bijna 2012, we gaan naar de KLOTE !!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •