MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default Goedkoop auto verzekeren? iemand een tip?

    Ik heb een fout gemaakt, en dat is om mijn topic titel te duidelijk op te schrijven. Nu heb ik niet veel te vermelden in mijn topic zelf.

    Ik ben vrij nieuw in de auto wereld, zo onervaren. je kan mij zelfs autoverzekering-maagd noemen. Ik ben zelf nog student, maar heb wel inkomen omdat ik gewoon abnormaal hard werk naast mijn studie. Dus heeft iemand een betrouwbaar, maar wel goedkoop autoverzekering als tip?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ik ben zelf nog student, maar heb wel inkomen omdat ik gewoon abnormaal hard werk naast mijn studie.
    Wel goed dat je dat even meld,anders gingen wij ons misschien afvragen waar een student een autoverzekering van kan betalen.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor je hulp Peter. Erg aardig van je. Oh wacht je wilde liever sarcastisch doen inplaats van om mij te helpen hehe

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Is denk ik voor iedereen verschillen is,
    ligt er aan wat je natuurlijk allemaal wilt verzekeren
    hoelang je schadeloos rijd
    wat voor type auto je rijd
    Leeftijd van jou en de auto
    en zelfs in welke stad/ dorp je woont.

    Ik zelf zit bij Netpolis en ik vindt ze vrij goed kijk maar even.

    http://www.netpolis.nl/
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default