MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default Goedkoop auto verzekeren? iemand een tip?

    Ik heb een fout gemaakt, en dat is om mijn topic titel te duidelijk op te schrijven. Nu heb ik niet veel te vermelden in mijn topic zelf.

    Ik ben vrij nieuw in de auto wereld, zo onervaren. je kan mij zelfs autoverzekering-maagd noemen. Ik ben zelf nog student, maar heb wel inkomen omdat ik gewoon abnormaal hard werk naast mijn studie. Dus heeft iemand een betrouwbaar, maar wel goedkoop autoverzekering als tip?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ik ben zelf nog student, maar heb wel inkomen omdat ik gewoon abnormaal hard werk naast mijn studie.
    Wel goed dat je dat even meld,anders gingen wij ons misschien afvragen waar een student een autoverzekering van kan betalen.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor je hulp Peter. Erg aardig van je. Oh wacht je wilde liever sarcastisch doen inplaats van om mij te helpen hehe

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Is denk ik voor iedereen verschillen is,
    ligt er aan wat je natuurlijk allemaal wilt verzekeren
    hoelang je schadeloos rijd
    wat voor type auto je rijd
    Leeftijd van jou en de auto
    en zelfs in welke stad/ dorp je woont.

    Ik zelf zit bij Netpolis en ik vindt ze vrij goed kijk maar even.

    http://www.netpolis.nl/
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Dit heeft wel geholpen om een goed beeld te krijgen van alles. Dank jullie wel jongens. Volgens mij gaat het wel lukken

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Bedankt voor je hulp Peter. Erg aardig van je. Oh wacht je wilde liever sarcastisch doen inplaats van om mij te helpen hehe
    Ik wil je met alle liefde helpen hoor,alleen heb ik er ook niet zo gek veel verstand van,dus dan hou ik liever me advies voor me.

    Ik heb al jaren een All Risk verzekering voor me auto,heb veel no-claim opgebouwd waardoor ik niet zo gek hoog lig in maandelijkse kosten,wat betreft goedkope verzekeringen,als ik je dan 1 tip mag geven,lees wel even goed de kleine lettertjes tussen de regeltjes door.
    ( Inzittende verzekering,total loss teruggave,mag je in een jaar een kleine schade claimen zonder je no claim aan te raken?? )

    Succes man
    Last edited by Peter0711; 27-07-2011 at 14:26.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    neem eens een kijken op de website van AllSecur... heb er persoonlijk wel goede ervaringen mee en de prijzen zijn ook wel goed

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een paar jaar bij interpolis gewerkt. Ik kan je wel helpen als je vragen hebt.
    Als het om de prijs gaat en het is een oudere auto , verzeker dan alleen WA.
    Vaak kun je vrij goedkoop WA beperkt casco er bij verzekeren voor diefstaldekking en ruitschades.
    No claim garantie en inzittende verzekering en/of ongevallen verzekering gaat vaak ook wel qua prijs.

    Vergelijk vooral samen met de prijs wat de voorwaarden zijn. De voorwaarden ZIJN de verzekering, dus weet wat je 'koopt' .

    Sommige maatschappijen zijn wat goedkoper maar hebben een beleid dat ze je na een paar schades beperkende voorwaarden opleggen of er uit knikkeren. Ook hebben sommige maatschappijen geen keuze voor beperkt casco (wa+) zodat je je auto als die wat ouder wordt volledig casco moet blijven verzekeren als je niet terug wilt naar alleen WA dekking.

    Hoe goed en klantvriendelijk maatschappijen zijn in het afwikkelen van schades wil nog wel eens verschillen.

    Verder is het slim om gewoon 1x per jaar je verzekeringspakket door te nemen en te kijken of je ergens voor vergelijkbare voorwaarden goedkoper uit bent. Dit kan tientjes per maand schelen. Ditzelfde doe je wanneer je een nieuwe auto koopt omdat dan de premie opnieuw bepaald wordt.

    Ook willen maatschappijen soms korting geven als je een offerte laat zien van een concurrerende maatschappij en je vraagt ze wat ze voor je kunnen doen... anders, houdoe en bedankt.
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat independer.nl hierbij je beste vriend is

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    independer is niet echt independent
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    op MoneyView PolisvoorwaardenOnline - Nooit meer zoeken naar polisvoorwaarden
    vind je makkelijk de voorwaarden van alle? maatschappijen.
    Je kunt ze allemaal op je gemak doorlezen, maar je kunt ook makkelijk de voorwaarden er bij pakken van de maatschappijen die je wilt vergelijken
    vaak zijn de voorwaarden op de website van maatschappij zelf lastig te vinden.
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  13. #13
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    ga je verzekeren bij onna-onna
    Ik heb ze al paar jaren
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gimgamgommetje View Post
    op MoneyView PolisvoorwaardenOnline - Nooit meer zoeken naar polisvoorwaarden
    vind je makkelijk de voorwaarden van alle? maatschappijen.
    Je kunt ze allemaal op je gemak doorlezen, maar je kunt ook makkelijk de voorwaarden er bij pakken van de maatschappijen die je wilt vergelijken
    vaak zijn de voorwaarden op de website van maatschappij zelf lastig te vinden.
    Bedankt voor je info en tijd man!

    Ps: Peter, het komt vast wel goed. Je gaat lachen als ik je vertel dat ik een Alfa Romeo wil verzekeren dus die succes heb ik wel nodig als ik zo luister naar de mensen en hun mening over Alfa's.
    Last edited by The_Rock; 27-07-2011 at 17:43.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Bedankt voor je info en tijd man!

    Ps: Peter, het komt vast wel goed. Je gaat lachen als ik je vertel dat ik een Alfa Romeo wil verzekeren dus die succes heb ik wel nodig als ik zo luister naar de mensen en hun mening over Alfa's.
    What the fuck is er mis met een alfa??? Ik rij al jaren Alfa

    Last edited by Marchant; 27-07-2011 at 22:33.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    alfa's zijn net breezer sletjes.

    Meestal wel lekker van buiten maar echt verrot van binnen...
    Home mtk-gym.nl


  17. #17
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    ik heb een auto verzekerd via de Hema (tis geen gein) een kennisje werkte bij de Hema en kwam toen met de opmerking dat de Hema in verzekeringen zat... Ja ze waren wel goedkoop.... (Ik zeg wel altijd tegen mijn vrouw: rustig rijden schat)
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    What the fuck is er mis met een alfa???
    Niks mis met Alfa....


  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    alfa's zijn net breezer sletjes.

    Meestal wel lekker van buiten maar echt verrot van binnen...
    Verrot van binnen? heb jij wel in een Alfa gezeten? ze zijn prachtig van binnen man. Als je bedoelt de roest verhalen etc dan ben ik het wel mee eens. Het is niet echt een auto waar je jaren en jaren in wilt rijden.

    Na een jaar stap ik ook over naar een andere auto.

    Alfa 156 - 2004 is dan echt lekker voor een jaar. Mooie vorm en karakter, zelfs zonder alcohol.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    idd!


    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •