MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8

Thread: Wordpress

  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Wordpress

    Heeft iemand hier veel verstand van Wordpress?

    ben bezig met een blog bij te houden voor mijn reis op www.road-trip.nl. Maar heb nog een aantal specifieke vragen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Misschien dat je hier wat kan vinden: http://codex.wordpress.org/Getting_S...with_WordPress

    Weet niet wat je vragen zijn natuurlijk maar misschien staan de antwoorden erbij.. Succes Joost
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de Fresh & Clean theme op mijn site gezet. Voorbeeld: http://www.wpexplorer.com/fresh-clea...pexplorer.html en dan op preview.

    Echter wil ik precies exact hetzelfde hebben (zelfde lettertype hoofdtekst, gecentreerd, randen om de foto's etc.). Dus ik zoek even iemand die mij dat kan uitleggen / voor mij even kan doen.


  4. #4
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Ik was niet bekend met wordpress (tot een klein poosje geleden) want ik gebruikte andere cms'en.. Maar ik wilde hem eens proberen..
    Mijn website (andere hobby) is nu sinds kort gemaakt met wordpress. Politiehondenafrichting.nl

    Thema's kun je downloaden en installeren via dashboard. (dashboard download ,zet hem op je server en pakt hem uit)
    Of je pakt het zipbestand uit en plaatst hem uitgepakt direct op je server in de map wp-content/theme

    In deze theme map staan de php files en je CSS bestand. Hier kun je kleuren,positie,layout veranderen...

    Ik heb een lijst met goede plugins:
    ajax-event-calendar {geeft kalender met te verwachten items/bijzonderheden}
    backwpup {goede back-up integratie [database]+[wordpress files] en configureerbaar om de backup the versturen naar bv je ftp}
    ck editor of tinymce {uitgebreidere editors voor in je blogsoftware}
    gtranslate { zeer goede vertaal plugin /google vertaal met ajax)
    login-lockdown {login beveiliging, meerdere foute login pogingen , is blokkade }
    login-logout {login via widget in sidebar, gebruik ik nu niet meer op mijn site}
    members {uitgebreide plugin die onderdelen kan afschermen voor niet ingelogde bezoekers}
    nextgen gallery { goede foto album/gallery plugin met slideshow en automatisch resize bij flash uploading}
    on-line wp {plugin die bezoekers toont.. niet de beste maar wel klein}
    theme-my-login {login pagina in je website geintegreert in je thema}
    wp-security-scan {plugin die je website (chmod/chown/.htaccess) controleeert op veiligheden}
    youtube-embed 2.02 {plaatsen youtube filmpjes via tagcode in je pagina/blog}

    Aantal plugins zijn te zien op mijn site...
    Tot nu toe ben ik wel onder de indruk van deze software (erg gebruiksvriendelijk)... lekker makkelijk en ik hoef
    niet veel te editten in de php/css... Veel themas /plugins/goede uitleg op de wordpress site...

    Tot nu toe een leuke test geweest... misschien blijf ik wel een poosje dit testen....

    groeten.

    PS: let niet op taalfouten, ik ben moe en gaan dit niet na lezen..... succes joost!
    Last edited by Bagheera; 27-07-2011 at 23:17.
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  5. #5
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    waarom is de helft van mijn bericht niet zichtbaar???? Mod? Hebben andere dat ook?

    LAAT maar ;was mijn tagcode die ik gebruikte om iets uit te leggen... mixfight heeft dezelfde tagcode
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  6. #6
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Heb het inmiddels voor elkaar duurt ff maar dan heb je ook wat. www.road-trip.nl moet nog wel weer helemaal geupdate worden qua verslagen etc.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ziet er goed uit Joost!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Leuk, kun je anderen de ogen uitsteken dat jij wel ergens komt... lol..

    Handig spul he dat wordpress...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •