MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Alistair Overeem Scheduled for Glory World Series Bout in October

    HOFFMAN ESTATES, Ill. -- It appears as though Alistair Overeem's next fight will not be for Strikeforce after all.

    Glory World Series released a poster on Wednesday for their upcoming October event, and front and center was the Strikeforce heavyweight champion. MMA Fighting then confirmed with Martijn de Jong, Overeem's trainer at Golden Glory and Glory World Series promoter, that "The Reem" will in fact be fighting on the card.

    "No opponent named yet but probably a MMA match," de Jong said.

    Overeem was removed from the Strikeforce heavyweight grand prix last week after he told Zuffa he wouldn't be ready to fight Antonio Silva in the semi-finals on Sept. 10.

    "Strikeforce promised me a date in the fall (October/November), I acted on it and chose to go on holiday and start my training in August," Overeem explained to MMA Fighting via e-mail. "Zuffa/Showtime then decided to do it in September and then the ball was in my court, and I had to decline because I know it's too short of time to be prepared 100 percent Instead of postponing the event they decided that the show must go on and use one of the alternates."

    The next Glory World Series event will take place in Moscow, Russia. Sergei Kharitonov, another Strikeforce heavyweight who has fought for Glory in the past, is also featured on the poster.

    According to de Jong, the event will take place in late October, but no exact date has been finalized just yet
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    toch maar weer ff tegen een koekebakker vechten?! kan geen top HW bedenken waar hij tegen kan vechten die niet bij strikeforce of ufc zit...
    baal er nog steeds van dat hij uit de GP is

  3. #3
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Tja, als het nu wel in zijn schema past is het te begrijpen. Mijn gevoel zegt dat Golden Glory de brandname K-1 wereldwijd gaat overnemen (FEG alleen nog maar Dream en een paar lokale K-1 Max events?) en Overeem alvast de marketing-blikvanger wordt van de Glory World Series.

    2012 K-1 Golden World HW GP zou niet niet verkeerd klinken

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Word waarschijnlijk weer een can. Jammer.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Tja, als het nu wel in zijn schema past is het te begrijpen. Mijn gevoel zegt dat Golden Glory de brandname K-1 wereldwijd gaat overnemen (FEG alleen nog maar Dream en een paar lokale K-1 Max events?) en Overeem alvast de marketing-blikvanger wordt van de Glory World Series.

    2012 K-1 Golden World HW GP zou niet niet verkeerd klinken
    Zou vet zijn.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Tja... kan geen interessante tegenstander worden natuurlijk :-/

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Gelukkig duckt ie niet Bigfoot en vecht ie op gg tegen een top 5 HW, daarna gaat hij voor de pro-elite HW world title!
    Als je net een partij hebt gewonnen van Fabricio Werdum, die op zijn beurt Fedor heeft verslagen, dan denk ik dat de term 'ducken' net als jouw poging tot sarcasme in dit geval misplaatst is!

  8. #8
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Gelukkig duckt ie niet Bigfoot en vecht ie op gg tegen een top 5 HW, daarna gaat hij voor de pro-elite HW world title!

    Als ie tegen Bigfoot had gevochten en dik verloren, wat hou je dan over als zogenaamde wereldtopper! Dan maar tegen pannekoeken vechten he, hier in Nederland beschouwen we hem als een topper, DANA White en de amerikanen weten wel beter na zijn afzegging!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben erg benieuwd! hoe dan ook WAR Overeem!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Wie weet tegen Gilbert dan toch? Moet er toch een keer van komen en als blijkt dat Gibert weer in vorm is.... Weet anders ook niet veel interessante tegenstanders te verzinnen. Rodriguez of Monson?

  11. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    In Moskou....het zal wel weer tegen een opgewarmd lijk worden....maar waarom niet tegen Fedor eigenlijk?
    Die staat toch nog slechts voor 1 gevecht onder contract (as zaterdag) en zal misschien ook wel eens in eigen land zijn (afscheids)partij willen knokken...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Wie weet tegen Gilbert dan toch? Moet er toch een keer van komen en als blijkt dat Gibert weer in vorm is.... Weet anders ook niet veel interessante tegenstanders te verzinnen. Rodriguez of Monson?
    Yvel staat gepland om tegen Tony Lopez te vechten, in dat evenement op Pride regels dat verplaatst is naar (ik dacht) september.


  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Alistair tegen Kharitonov misschien?

  14. #14
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Gaat Kharinotov ervan uit dat hij gaat verliezen tegen Barnett en de finale van de Strikeforce GP niet vecht?

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Tegen wie moeten ze hem nu in hemelsnaam laten knokken......Wat een flauwekul dit zeg!

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Tegen wie moeten ze hem nu in hemelsnaam laten knokken......Wat een flauwekul dit zeg!
    2x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    alistair in glory series = wij van wc-eend.....

  18. #18
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Komt wel slecht over als hij na de partij tegen Silva te hebben afgewezen (wat ik overigens wel begrijp), dan een maand later wel tegen een can vecht :-/

  19. #19
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Als je net een partij hebt gewonnen van Fabricio Werdum, die op zijn beurt Fedor heeft verslagen, dan denk ik dat de term 'ducken' net als jouw poging tot sarcasme in dit geval misplaatst is!
    bespeur ik hier mma math?
    Hij dacht dat hij Werdum wel even zou pakken, dan begrijp ik wel dat hij liever niet tegen Bigfoot vecht

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Als ie tegen Bigfoot had gevochten en dik verloren, wat hou je dan over als zogenaamde wereldtopper! Dan maar tegen pannekoeken vechten he, hier in Nederland beschouwen we hem als een topper, DANA White en de amerikanen weten wel beter na zijn afzegging!
    precies

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Yvel staat gepland om tegen Tony Lopez te vechten, in dat evenement op Pride regels dat verplaatst is naar (ik dacht) september.
    Jep! Dan kan deze partij tegen Alistair er meteen mooi achteraan.
    Maar beter vecht Alistair gewoon in Strikeforce...

  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    alistair in glory series = wij van wc-eend.....
    x2

  22. #22
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Hmm.. ben altijd erg positief geweest over Overeem maar snap dit gewoon totaal niet..
    Maar vechten in de UFC kan hij denk ik wel vergeten.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    fedor of semmy op mma regels.....
    badr of saki op k1 regels....

    als het weer een can wordt kan in overeem niet meer met mijn volle verstand supporten
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  24. #24
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    fedor of semmy op mma regels.....
    badr of saki op k1 regels....

    als het weer een can wordt kan in overeem niet meer met mijn volle verstand supporten
    ik vrees dat het toch weer een can gaat worden...
    fedor zal het niet worden denk ik... die zal niet binnen 2/3 maanden weer vechten
    semmy zou opzich kunnen... maar ik betwijfel het (al zie ik alistair en semmy liever in een kickboks match tegen elkaar)
    badr zal wel niet... niet op een golden glory event iig... eerder bij it's showtime
    tja saki... zou een top partij worden aangezien saki het goed deed de vorige x tot hij die trap op zijn arm kreeg

  25. #25
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    snap het probleem niet zo....het is zijn keuze geweest om niet te vechten in September, het is de keuze van ZUFFA/SF geweest om de halve finales in September te vechten -> dus geen Overeem meer in het toernooi....

    Logisch dat hij nu verder kijkt en dan bij dit gala uitkomt....

    Dat wij als liefhebbers liever die fight met bigfoot gezien hadden lijkt me duidelijk, maar beter deze fight in moskou dan helemaal niks...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •