MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 60
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Gasten die zeggen dat hij Bigfoot Silva duckt pfff. Lekker objectief, hij heeft afgelopen jaren tegen iedereen gevochten in K1 en MMA die hem werd aangeboden en meerdere malen, een toen nog ongeslagen, Fedor uitgedaagd.

    Vreemd dat Sergei op die poster staat.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Als ie tegen Bigfoot had gevochten en dik verloren, wat hou je dan over als zogenaamde wereldtopper! Dan maar tegen pannekoeken vechten he, hier in Nederland beschouwen we hem als een topper, DANA White en de amerikanen weten wel beter na zijn afzegging!
    Ik denk serieus dat Alistair jouw ex heeft gebanged ofzo, elke keer als er iets over hem staat, ga je helemaal los als ware het je grootste vijand, grow up man!

    On: ik wacht ff af wie de tegenstander wordt, voordat ik iets erover zeg. Dan zien we ook meer over de gebeurtenissen over het toernooi en dan weten we ook gelijk beter wie de waarheid spreekt of niet. Maar ik neig nu naar strikeforce zelf.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Als het een can wordt, ben ik geen fan meer... dan kan hij veel beter niet vechten en wachten tot er weer een plekkie vrij is bij de top.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik denk serieus dat Alistair jouw ex heeft gebanged ofzo, elke keer als er iets over hem staat, ga je helemaal los als ware het je grootste vijand, grow up man!
    .
    haha de frustratie druipt er weer af :-)

  6. #31
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Als het een can wordt, ben ik geen fan meer... dan kan hij veel beter niet vechten en wachten tot er weer een plekkie vrij is bij de top.
    x2, al weten we dat Overeem meer waarde lijkt te hechten aan inkomsten dan reputatie.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    is niet eerder dan februari voordat hij tegen een topper kan vechten, kan ie gerust een paar cans tussendoor opeten. Liever dat hij tegen de top vecht hoor, maar dat is niet het geval. Of hij moet een Mir krijgen ofzo.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Overeem vs Monson of Overeem vs Ricco Rodriguez wil ik zien maar het zal vast wel een can worden
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #34
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    De reacties van fans her en der op dit nieuws zijn niet mals. En dan bedoel ik niet alleen op Sherdog.

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    De reacties van fans her en der op dit nieuws zijn niet mals. En dan bedoel ik niet alleen op Sherdog.
    Nee. Mixfight blijkbaar ook.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nee. Mixfight blijkbaar ook.
    logisch toch?

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    logisch toch?
    Nou nee. T'is ook niet alleen Alistair waar over geklaagd wordt. Maar gewoon het feit dat er überhaupt een evenement wordt gehouden.

  13. #38
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nou nee. T'is ook niet alleen Alistair waar over geklaagd wordt. Maar gewoon het feit dat er überhaupt een evenement wordt gehouden.
    Ik ben een Alistair fan, maar ik vind het fout als hij tijdens dit evenement een nobody gaat vechten. Hij wil toch met de top mee? Ik weet dus dat er niet veel mogelijkheden zijn om echte top te vechten tijdens dit evenement dus ik ben erg benieuwd... Verder zou ik niet weten waarom er over het evenement wordt geklaagd.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    leuke post van de buren

    Zo, Kharitonov is nogal optimistisch om op voorhand een maand na een zwaar toernooi al een partij aan te nemen.

    Of GG maakt weer eens een poster die uiteindelijk niet blijkt te kunnen waar mensen weer over gaan zeuren terwijl ze met gezond verstand al hadden kunnen vermoeden dat het nooit gegarandeerd kan worden wat wel vaker gebeurde maar waar je geen kritiek op mag hebben omdat je dan een azijnpisser bent en je blij moet zijn dat iig Alistair vecht of ie nou tegen een pannenkoek vecht of niet want het is Alistair dus moeten we blij zijn ook al vecht ie niet in Strikeforce en Kharitonov gaat het echt wel redden gaan mensen roepen want Kharitonov is een bikkelharde Rus en verlaat altijd als laatste de dojo net als die andere Rus die nu spoorloos is maar waarschijnlijk gewoon nog in de kelder van GG ligt te slapen zodat ie zeker weet dat hij en niemand anders degene is die als laatste de dojo verlaat en als Kharitonov uiteindelijk toch niet blijkt te kunnen knokken mag je hem dat niet kwalijk nemen want hij heeft een zwaar toernooi gevochten dus hij moet even bijkomen en je mag ook niks zeggen over dat de organisatie hem op de poster heeft gezet al was de kans groot dat t niet doorging want de organisatie gaat vast een goede vervanger zoeken waar sommige mensen helemaal lyrisch over zullen zijn en anderen weer over kunnen gaan zeggen dat het totaal niet kaliber Kharitonov is maar wees blij met zo'n grote show in een wereldstad en voor een mooi bedrag kun je misschien wel een stream kopen op youtube waarvan eerst gezegd wordt dat het in heel de wereld beschikbaar is maar uiteindelijk alleen in 1 land blijkt te zijn maar wie weet hebben ze nu een betere deal en kun je het overal ter wereld kijken en ik denk dat alles nu wel zo'n beetje gezegd is dus verdere discussies zijn overbodig.

  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    De SF titel 1x verdedigd in 3 jaar tijd, zijn dream titel niet verdedigd, zijn K-1 titel niet verdedigd ect,.....
    Eeh ja. Want dat ligt aan hem en niet aan Strikeforce of FEG.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    De SF titel 1x verdedigd in 3 jaar tijd, zijn dream titel niet verdedigd, zijn K-1 titel niet verdedigd ect,.....
    kansloze opmerking
    SF titel oke, maar goed, hij deed mee met het toernooi....wellicht gaat ie de belt verdedigen tegen de winnaar van het toernooi....

    Als je over die dream en K1 titel gaat beginnen kijk je toch echt door een alles-van-overeem-afzeiken-bril....of helm in jou geval....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Tussen sep. '11 en feb. '12 zullen er toch nog wel wat meer evenementen door Strikeforce gehouden worden? Grotere kans op een goede tegenstander daar (afvaller uit toernooi?) dan tijdens het Glory evenement, lijkt me. Of ze moeten mijn eerdere opties Rodriguez of Monson zover krijgen

  18. #43
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Overeem vocht tegen Werdum een matige partij, Overeem wordt ook een jaartje ouder en is nu gewoon heel voorzichtig (onzeker?) in zijn carrière-planning. Strikeforce is door de overname van Zuffa getransformeerd in een veredelde euthanasiepatiënt. Moet Ali dan zijn hele carrière op het spel zetten door half-fit tegen die gorilla te vechten die al een half jaar heeft kunnen voorbereiden bij een organisatie die misschien over een jaar niet meer bestaat?

    De ontwikkelingen aangaande de overname van K-1 door externe investeerders (weet Ali meer?) kunnen ook wel eens een grote rol (geld) spelen

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Hij doet het zich zelf aan door zich terug te trekken uit het HW tournooi, oftewel hij zeikt zich zelf af door weer tegen een can te vechten!
    Dana White: "He hurt his toe, pulled out of the fight," he said. "He's still under contract. The date that was set in September was set by Showtime, and it is what it is. We've got to get an alternate in there, but he's still under contract.

    "If you say you're hurt, you're hurt," he continued. "What are you gonna do? There's been a lot of that lately. If I got mad at guys who got hurt, I'd be really pissed off right now. It is what it is."
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Of ze moeten mijn eerdere opties Rodriguez of Monson zover krijgen
    Ricco wil graag naar 205 gaan in zijn volgende partij. Vraag me niet hoe hij dat gaat doen, maar zijn laatste partij was al op 235 max....
    Monson zou nog wel een echte challenge zijn. Ik heb ook niet echt een idee wie het zou moeten worden om echt blij van te raken. Misschien Andrei Arlovski? Na zijn laatste 4 partijen wel een can, maar best nog een grote naam

  21. #46
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een behoorlijk groot overeem fan, maar wil hij zich bewijzen als top HW dan moet hij toch echt tegen goede tegenstanders gaan knokken, hij krijgt zodalijk echt weer zo'n can als tegenstander, zou echt heel jammer zijn.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Tegen wie moeten ze hem nu in hemelsnaam laten knokken......Wat een flauwekul dit zeg!
    x3 ik verwacht er iig niet veel van

  23. #48
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ach ja, deze partij nog even tegen een can, en is die in 2011 ook ongeslagen.
    wel leuk om zo een record op te bouwen

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    daarna mooi tegen klitschko

  25. #50
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    en 2x gevochten dit jaar,maar wel 4x vakantie gevierd
    Net een UFC vechter.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •