MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default Barcelonas tactiek (4-3-3+3)



    Wat een schande, beginnen toch steeds meer anti-Barca filmpjes online te komen. Ben niet voor of tegen Barcelona, maar dit kan absoluut niet. Vooral die 4 penalties (waarvan ik 3 zeker penals vind, en 1tje twijfel) of die afgekeurde goal van Higuain.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Flauwekul!!

    Zo'n filmpje kun je van elke club maken...die "penalty's" die Chelsea zou moeten krijgen....de eerste wel de anderen niet...dan zit er een zogenaamde rode kaart voor van Persie in maar dat was gewoon zijn 2e geel en absoluut terecht.....over de overtredingen van Real spelers is al genoeg gezegd
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Flauwekul!!

    Zo'n filmpje kun je van elke club maken...die "penalty's" die Chelsea zou moeten krijgen....de eerste wel de anderen niet...dan zit er een zogenaamde rode kaart voor van Persie in maar dat was gewoon zijn 2e geel en absoluut terecht.....over de overtredingen van Real spelers is al genoeg gezegd
    Voorspelbare opmerking, had dit aan zien komen. Die goal van Real Madrid dan die zomaar wordt afgekeurd slaat toch ook nergens op? Barca wordt vaker geholpen. Kijk eens zonder liefde voor Barca naar de wedstrijd aub.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ach ik heb geen zin in een welles/nietes spelletje....

    Die goal was inderdaad niet terecht afgekeurd,denk je nu echt dat Barcelona geen doelpunten heeft gemaakt die onterecht werden afgekeurd? Het is in ieder land hetzelfde,van iedere club kun je soortgelijke filmpjes maken en in ieder land is de algemene gedachte bij veel mensen dat er een bepaalde club bevoordeeld wordt....en dat is dan natuurlijk de club met de beste resultaten....laat dat in Spanje,Europa en de Wereld nu net Barca zijn!
    En ik kijk echt niet met liefde naar Barcelona,ik kijk maar naar een club met liefde en dat is P.S.V. maar zelfs daar kan ik ook objectief naar kijken

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Standaard antwoord knulletje

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    als je de beste club bent van de wereld heb je altijd haters... is in elke sport zo. neem een voorbeeld aan lance armstrong... ik volg wielrennen helemaal niet ofzo maar die gozer heeft dus de meeste tours gewonnen, kanker overwonnen, spendeert veel geld aan goede doelen, als je hem op tv ziet niks mis mee... voorbeeldige ambassadeur maar toch heeft die heel veel haters, Jaloezie... maar die D1997(hij doet alsof die van '87 komt want dat vinden die mennekes nog van 13 a 14 nog stoer om ouder over te komen) namen we toch allemaal al niet serieus

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    als je de beste club bent van de wereld heb je altijd haters... is in elke sport zo. neem een voorbeeld aan lance armstrong... ik volg wielrennen helemaal niet ofzo maar die gozer heeft dus de meeste tours gewonnen, kanker overwonnen, spendeert veel geld aan goede doelen, als je hem op tv ziet niks mis mee... voorbeeldige ambassadeur maar toch heeft die heel veel haters, Jaloezie... maar die D1997(hij doet alsof die van '87 komt want dat vinden die mennekes nog van 13 a 14 nog stoer om ouder over te komen) namen we toch allemaal al niet serieus
    Slecht voorbeeld. Er zijn diverse ex ploeggenoten die hebben opgebiecht dat ze doping hebben gebruikt samen met Lance Armstrong.
    Max. 400 x 125

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    nogmaals ik volg nauwelijks wielrennen, ik ga elk jaar naar de ronde van stiphout(meer voor het zuipen) en dat armstrong doping heeft gebruikt zal best maar wie trouwens niet? maar ik vind het prima.. neem die tour van armstrong af en geef hem aan die duitser ullirich ofzoiets.... volgens mij is die ook niet vies van doping

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Standaard antwoord knulletje
    Knulletje??
    Overgens kan een standaard antwoord gewoon de waarheid zijn hoor....maar daar kom je misschien nog wel eens achter wanneer je van je luieruitslag af bent...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  10. #10
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    whahaha reps arjan!!

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Vanavond speelt Real Madrid weer tegen Barcelona voor de Spaanse SuperCup! weet iemand of het op tv komt??

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •