MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 167
  1. #26
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Echt klote dit. Maar waar ik wel vraagtekens bij heb is de timing van United Glory met het persbericht dat Alistair in oktober in Moskou zou gaan vechten terwijl september geen optie was. Ongeacht van de voorbereidingstijd die nodig is en de blessures denk ik dat dit voor Strikeforce/Zuffa de druppel zou kunnen zijn geweest.

    Ik ga in iedergeval contact opnemen met Martijn om een verklaring van zijn kant te krijgen.
    hoezo? hij heeft toch altijd aangegeven dat de oorspronkelijke afspraak een gevecht in oktober/november zou zijn....SF kiest ervoor om het toch begin september te doen en dus gaat hij nu in oktober ergens anders vechten....das toch alleen maar logisch....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Het is toch ook logisch.
    Als ik net een nieuwe baas krijg op mn werk en ik zeg m dat ik ff voor de concurrent ga knokken omdat de baas mij m'n businesstrip vertraagd heeft en dat niet overeenkomt met mijn vakantie.
    Dan moet je niet vreemd opkijken als die baas daar niet blij mee is en zegt "Jonge, dan ga jij toch lekker voor die ander werken? de groeten".
    Dat Sergei vervolgens ook op de poster staat van datzelfde UG evenement is natuurlijk superstom
    Ik hoop dat het een setup is voor de UFC maar het verbaast me niet als dit niet zo is.
    Bij GG doen ze alles behalve goodwill kweken bij Zuffa.
    Fighting is poetry in motion

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Snap er niks meer van. Overeem heeft rib, teen en elleboog blessures en hij kan gewoon niet meedoen aan het toernooi. Niks aan de hand gewoon een vervanger er in. Waarom ze hem nu cutten is voor mij geheel onduidelijk. Dana heeft zelfs in een video gezegt dat er niks aan de hand was en dat Overeem nog steeds onder contract stond. Blesure is Blesure.

    Het enige logische zou zijn dat Overeem een contract met de UFC tekent.

  4. #29
    Join Date
    May 2011
    Location
    Pork-city
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    Even een vraag ik ben maar een leek maar als een vechter meerdere langdurige blessures heeft, beschermd een organisatie zich zelf dan niet gewoon door hem zijn contract niet te verlengen?

  5. #30
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Btw, als dit waar is en ook Kharitonov gaat eruit dan is dat echt de doodsteek voor Strikeforce.
    Fighting is poetry in motion

  6. #31
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Het is toch ook logisch.
    Als ik net een nieuwe baas krijg op mn werk en ik zeg m dat ik ff voor de concurrent ga knokken omdat de baas mij m'n businesstrip vertraagd heeft en dat niet overeenkomt met mijn vakantie.
    Dan moet je niet vreemd opkijken als die baas daar niet blij mee is en zegt "Jonge, dan ga jij toch lekker voor die ander werken? de groeten".
    Dat Sergei vervolgens ook op de poster staat van datzelfde UG evenement is natuurlijk superstom
    Ik hoop dat het een setup is voor de UFC maar het verbaast me niet als dit niet zo is.
    Bij GG doen ze alles behalve goodwill kweken bij Zuffa.
    x2
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  7. #32
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    nou, zo zie je maar, als je als zuffa vechter niet precies doen wat hun willen en koppig bent, dan kan je dus ook als champ worden ontslagen!
    voor mensen die denken dat hij naar de UFC gaat, wordt eens wakker uit je droom!
    Ze zijn pissed off over hem, no way in hell dat hij naar de UFC gaat!
    kijk nog maar eens de interviews met dana en coker na, je ziet het gewoon aankomen vooral als coker niet bevestigd dat hij niet voor SF gaat vechten!
    maarrrrr.... wat nu?
    alleen in Japan vechten? de states zijn a no go!
    Jij zegt altijd maar wat zonder er bij na te denken.

    Intervieuw gemist waarin Dana zegt dat Overeem niet gecut word?


  8. #33
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Jij zegt altijd maar wat zonder er bij na te denken.

    Intervieuw gemist waarin Dana zegt dat Overeem niet gecut word?

    Haha! Want Dana White zegt altijd de waarheid? Meer niet, dan wel. Je vergeet ook dat het toen nog niet bekend was dat hij op United Glory zal vechten.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    duhhhh..... datum 22 juli, oud nieuws, soms gaan de zaken sneller dan je denkt!
    Je haalt zelf de intervieuws aan die we allemaal moeten gaan bekijken omdat jij het allang aan had zien komen. Post een zo'n intervieuw en ik ben tevreden.
    Last edited by The Company; 30-07-2011 at 12:49.

  10. #35
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default Hours After Surprising Cut, Alistair Overeem Provides Video Proof of Broken Rib

    http://www.mmafighting.com/2011/07/3...es-video-proo/

    In a video posted at TheReem.com, Overeem is seen visiting Amstelland Hospital in The Netherlands, where his orthopedist, Dr. A.C.M. Pijnenburg, shows an X-ray that confirms that Overeem has a fractured rib and cartilage damage that preclude his immediate involvement in training.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Klote dit! Had dit eigenlijk niet verwacht van Zuffa... Wel stom van GG om Alistair en Sergei op die poster te zetten; dat was natuurlijk gewoon een grote (domme) provocatie; schiet je niet echt iets mee op. Als je kijkt wat voor verhouding Tito al jaren met Zuffa heeft... Die kunnen ook niet echt door 1 deur, maar als het om zaken aankomt gaat het prima. Ik weet dan ook niet of het aan Alistair of aan zijn management ligt dat deze situatie nu is ontstaan.
    Hopelijk is het een grote klucht om Alistair in de UFC te krijgen, anders kan hij het wel vergeten om tegen de grootste MMA-namen te vechten. Zou ik echt heel jammer vinden, want hij is gewoon 1 van de besten!
    Het is in ieder geval geen komkommertijd in MMA....

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Zoals het er nu uitziet wil de UFC Ali helemaal niet hebben en andersom ook niet, aangezien hij zich respectloos behandeld voelt!
    ik denk dat alistair in dit geval aan het kortste eind trekt... waar en tegen wie wil hij vechten om als een top HW beschouwd te worden?!

  13. #38
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Je snapt zeker niet dat het interview is geschoten voordat hier de poster van het GG event opdook?
    daardoor was Zuffa echt pissed off, verder was de reden niet een blessure dat hij niet akkoord ging met 10 sept,maar dat hij vakantie heeft gevierd en dat zijn trainers/partners allemaal op vakantie waren en dat er dus te weinig voorbereidingstijd was voor zo'n moeilijke tegenstander, zie mma hour met Ariel!
    gezien de huidige ontstane blessures, zal hij natuurlijk niet in Okt op het GG event vechten.
    Ik zie nog steeds geen intervieuws van of Coker of Dana waarin word gezegt dat ze kwaad zijn op Overeem of dat ze Overeem niet willen hebben in de UFC. Ik zeg niet dat het niet zo is maar jij zegt het hier of dat je harde feiten hebt en je onderbouwd dit met interviews die er niet zijn.
    Last edited by The Company; 30-07-2011 at 13:44.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Het is voor iedereen duidelijk dat de UFC hem niet wil hebben, Zuffa is eigenaar van zowel SF als de UFC, aangezien Zuffa opdracht heeft gegeven om hem te ontslaan is de zaak erg duidelijk, behavle voor roze bril nuthuggers
    no way als coker nog de dienst uitmaakte dat hij zijn HW champ zou ontslaan, hij is gewoon een showfiguur geworden die helemaal niks meer te zeggen heeft!
    We zullen zien. Ik zeg dat Overeem nog voor het einde van het Jaar een UFC contract heeft.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Lijkt me heel slecht voor zijn carriere dit. K-1 is er niet op het moment. Kan ie alleen maar bij kleinere promoties vechten. Hoop ook op UFC , maar geloof er niet echt in.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Ik vraag me af of iedereen (fans en vechters) nog steeds zo blij zijn met de positie die UFC/zuffa hebben in de wereld van de MMA?Kopen andere organisaties op en vervolgens gebeuren er wat dingen die voor buitenstaanders niet echt duidelijk overkomen.Heeft natuurlijk ook alles met "politiek" te maken en daar snap ik ook al niet alles van.Maar komt dit gebeuren zoals nu met Overeem en wellicht Sergei nu het wereldje ten goede of helemaal niet?Zegt dit meer over de toekomst van MMA onder leiding van UFC/zuffa/White of is dit gewoon een èènmalig incident?

  17. #42
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    UFC whaha echt niet... de UFC is de reden dat hij gecut is... hij dacht effe dat die groter was dan ZUFFA maar dat gaat mooi niet op. achja nu kan die de rest van z'n carierre tegen cans vechten en een record opbouwen van 80-11 ofzo, simon gaat het grote geld ook niet voor hem betalen dat doet die liever voor badr dus it's showtime zit er ook niet in, net als K-1 die dood is en M-1 ook al niet. dat wordt dus de rest van z'n leven een paar gevechtjes in dream in het begin totdat die failliet zijn en af en toe nog een keer Glory en hoogstens Bellator. eigen schuld dikke bult, geen vechter is groter dan UFC!!

  18. #43
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Zoals het er nu uitziet wil de UFC Ali helemaal niet hebben en andersom ook niet, aangezien hij zich respectloos behandeld voelt!
    Het is natuurlijk ook niet echt respectvol om aan te geven dat je in september niet kan vechten in een toernooi waarvoor je al 2 partijen heb gedraaid (ook nog als Champ zijnde ). En dan nog geen week later op een poster te staan van een andere organisatie om te vechten in Oktober. De andere 3 vechters schijnen geen moeite te hebben met het verplaatsen van de datum tenminste ik heb daar niemand over gehoord. Hadden zij geen planning gemaakt of vakantie genomen?
    Wat ik wel vaag vind is dat Overeem nog maar een contract had voor 1 partij en zou hij het toernooi willen winnen 2 partijen zou moeten draaien. dit soort zaken horen toch voor zo'n toernooi geregeld te worden.
    Misschien gaat het gewoon weer op de $$$$ en kwamen ze er niet uit over een verlenging van het contract of over die laatste partij........ bedoel wat als ali deze halve finale wel vecht en wint dan is hij contract vrij en kan hij vragen $$$$ wat hij wil natuurlijk voor de Finale. want Strikeforce staat natuurlijk erg voor schut als Ali zegt ik vecht de finale niet dan is dit hele toernooi naar de klote( nu ook wel maar toch minder dan wanneer dit bij de finale gebeurd) .
    Denk niet dat Strikeforce een vechter deze macht wil geven............................ ben benieuwd hoe dit verder gaat
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #44
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Lijkt me heel slecht voor zijn carriere dit. K-1 is er niet op het moment. Kan ie alleen maar bij kleinere promoties vechten. Hoop ook op UFC , maar geloof er niet echt in.

    Allistair = kijkcijfers = Geld. Dus ik denk dat het wel goed komt met die ouwe sloper.

  20. #45
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Raar, dus Ali is nu weg bij strikeforce. Als ik het goed begrijp cutten ze hun eigen champ? Heel vreemd dit.

  21. #46
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Allistair = kijkcijfers = Geld. Dus ik denk dat het wel goed komt met die ouwe sloper.
    In Japan ja. In de US staat of valt de UFC (vooralsnog) niet met Overeem.

  22. #47
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Niek-S View Post
    Raar, dus Ali is nu weg bij strikeforce. Als ik het goed begrijp cutten ze hun eigen champ? Heel vreemd dit.
    Dat vind ik ook zo raar. Je gaat toch niet je champ cutten?!? Is dat ooit eerder gebeurd?

  23. #48
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    UFC whaha echt niet... de UFC is de reden dat hij gecut is... hij dacht effe dat die groter was dan ZUFFA maar dat gaat mooi niet op. achja nu kan die de rest van z'n carierre tegen cans vechten en een record opbouwen van 80-11 ofzo, simon gaat het grote geld ook niet voor hem betalen dat doet die liever voor badr dus it's showtime zit er ook niet in, net als K-1 die dood is en M-1 ook al niet. dat wordt dus de rest van z'n leven een paar gevechtjes in dream in het begin totdat die failliet zijn en af en toe nog een keer Glory en hoogstens Bellator. eigen schuld dikke bult, geen vechter is groter dan UFC!!
    moet je dan maar naar de pijpen blijven dansen van zo'n organisatie, effe al je principes aan de kant en braaf ja en amen knikken iedere keer als ze weer aan de bel trekken.......carriere technisch misschien wel het slimst, maar ik snap ook dat een vechter denkt Fok off, moet van allebei de kanten komen....

    maar goed, Overeem gaat echt niet bij de UFC vechten....die laten hem niet in Japan vechten of in de K1.....en ik denk niet dat Overeem exclusief voor de UFC wil vechten.....zie ik echt niet gebeuren....

    zonde dat er geen fatsoenlijke alternatieven meer zijn naast de UFC op HW gebied nu SF einde verhaal is....echt jammer....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  24. #49
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    UFC whaha echt niet... de UFC is de reden dat hij gecut is... hij dacht effe dat die groter was dan ZUFFA maar dat gaat mooi niet op. achja nu kan die de rest van z'n carierre tegen cans vechten en een record opbouwen van 80-11 ofzo, simon gaat het grote geld ook niet voor hem betalen dat doet die liever voor badr dus it's showtime zit er ook niet in, net als K-1 die dood is en M-1 ook al niet. dat wordt dus de rest van z'n leven een paar gevechtjes in dream in het begin totdat die failliet zijn en af en toe nog een keer Glory en hoogstens Bellator. eigen schuld dikke bult, geen vechter is groter dan UFC!!
    Tito, Couture ze lagen allemaal overhoop met Zuffa en zijn daarna toch weer als helden naar de UFC gehaald.

    Daley, Barnett en Henderson zouden ook nooit meer in de UFC vechten maar nu kijkt Dana er al heel anders tegen aan. Als Daley en Hendo vanavond winnen zie ik ze binnen 1 jaar weer terug in de UFC. Het zelfde geld voor Overeem, zolang de fans hem in de UFC willen zien vechten en er geld mee te verdienen valt zit je zo weer in de UFC. Amerikanen kijken graag naar opgepompte zwaargewichten met KO power dus dat komt wel goed denk ik.

    In Japan ja. In de US staat of valt de UFC (vooralsnog) niet met Overeem.
    Er komt ook een UFC Japan aan. Zet Overeem, Wandy en wat Japanse vechters op de kaart en het verkoopt als een trein.

  25. #50
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •