MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 167
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha! Wat een farce dit. Zoals ik recentelijk ook aangaf in een topic over Cheal Sonnen: dit is showbiz. Je kunt Alistair niet wegmoffelen. Hij is een factor in de scene en daarom verwacht ik dat dit uiteindelijk via een andere weg wel goed komt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad
    < Geld
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  3. #53
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad
    Carwin en Brock zijn volgens mij al een keer gepakt met roids dus dat maakt niet uit. en het event is eind October dus dat is toch bijna 6 weken later. Dat is iets anders dan 3.

  4. #54
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    komop mensen zo populair is ali zeker niet!! hij werdt notabene uitgefloten in zijn opkomst in z'n enelaatste match in USA en zo populair heeft die zich ook weer niet gemaakt tegen werdum, jullie doen net alsof ali een of andere megahype zoals lesnar is ofzo

  5. #55
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Dat vind ik ook zo raar. Je gaat toch niet je champ cutten?!? Is dat ooit eerder gebeurd?
    Welgeteld een keer eerder, in 2004:

    The move marks the first time a standing champion has been punitively stripped of the belt by Zuffa since 2004, when BJ Penn signed a deal to fight for K-1 shortly after capturing the UFC welterweight title. That promptly led to a Penn lawsuit that was later settled.
    Quote Originally Posted by TOON View Post
    maar goed, Overeem gaat echt niet bij de UFC vechten....die laten hem niet in Japan vechten of in de K1.....en ik denk niet dat Overeem exclusief voor de UFC wil vechten.....zie ik echt niet gebeuren....
    Hij heeft al meerdere malen aangegeven dat het mogelijk is, maar alleen als daar een bepaald bedrag tegenover staat.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    komop mensen zo populair is ali zeker niet!! hij werdt notabene uitgefloten in zijn opkomst in z'n enelaatste match in USA en zo populair heeft die zich ook weer niet gemaakt tegen werdum, jullie doen net alsof ali een of andere megahype zoals lesnar is ofzo
    Alistair is makkelijk te hypen in de UFC. K1 gewonnen, groot en sterk. De meeste vechters hebben weinig hype als ze beginnen in de UFC. 1 preview en Rogan/Dana die wat over je zeggen en alle UFC fans liggen aan je voeten.

  7. #57
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad
    x2
    zo denk ik er ook over. ik denk dat alistair een beetje het gevoel heeft dat hij alles kan maken en zelf alles mag beslissen. dat was ook het geval voordat zuffa strikeforce overnam. alistair kon zomaar een paar jaar zijn titel niet verdedigen en strikeforce vond het best, maar nu dat zuffa de baas is... die pikken dat soort dingen niet. zelfs de grootste sterren in de ufc (zoals anderson silva) die bepalen niet zelf wanneer en tegen wie ze vechten... dat wordt door de ufc bepaald. anderson silva had bijvoorbeeld weinig zin om tegen okami te vechten gaf hij aan in een eerdere interview maar hij moet alsnog tegen hem vechten.

    maar ik denk dat de reden waarom alistair gecut is, is het feit dat hij aangeeft niet te kunnen vechten (vanwege een blessure).. maar vervolgens een week later op een poster van een andere organisatie staat. dat soort dingen kon alistair/gg wel flikken voordat zuffa het overnam... maar bij zuffa pikken ze dat soort dingen niet.

    erg jammer dit... had alistair graag tegen de top HW's zien vechten

  8. #58
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Btw, als dit waar is en ook Kharitonov gaat eruit dan is dat echt de doodsteek voor Strikeforce.
    De doodsteek voor SF was toen ze door Zuffa werden gekocht.

  9. #59
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Alistair is makkelijk te hypen in de UFC. K1 gewonnen, groot en sterk. De meeste vechters hebben weinig hype als ze beginnen in de UFC. 1 preview en Rogan/Dana die wat over je zeggen en alle UFC fans liggen aan je voeten.
    ja vast... ik denk dat z'n in USA eerder wachten op een wrestling champ dan een k-1 champ....k-1 boeit helemaal geen flikker in USA. hoeveel kijkcijfers zal de k-1 hebben uit USA denk je vorig jaar dan? ik denk niet veel... ik denk dat de plaatslijke wrestling tournament meer kijkers vangt

  10. #60
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    x2
    zo denk ik er ook over. ik denk dat alistair een beetje het gevoel heeft dat hij alles kan maken en zelf alles mag beslissen. dat was ook het geval voordat zuffa strikeforce overnam. alistair kon zomaar een paar jaar zijn titel niet verdedigen en strikeforce vond het best, maar nu dat zuffa de baas is... die pikken dat soort dingen niet. zelfs de grootste sterren in de ufc (zoals anderson silva) die bepalen niet zelf wanneer en tegen wie ze vechten... dat wordt door de ufc bepaald. anderson silva had bijvoorbeeld weinig zin om tegen okami te vechten gaf hij aan in een eerdere interview maar hij moet alsnog tegen hem vechten.

    maar ik denk dat de reden waarom alistair gecut is, is het feit dat hij aangeeft niet te kunnen vechten (vanwege een blessure).. maar vervolgens een week later op een poster van een andere organisatie staat. dat soort dingen kon alistair/gg wel flikken voordat zuffa het overnam... maar bij zuffa pikken ze dat soort dingen niet.

    erg jammer dit... had alistair graag tegen de top HW's zien vechten
    jij snapt het

  11. #61
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    kom op guys eerlijk is eerlijk hij had als champ veel eerder gecut moeten worden natuurlijk toen hij zijn titel niet verdedigde bijna 3 jaar... en nu flikt die het weer om niet te kunnen vechten in een voor SF hele belangrijke toernooi waar overeem de laatste blikvanger nog voor was na de uitschakeling van fedor en werdum, vervolgens staat die een week later al op een poster voor een potje een week of 3 later na de toernooi terwijl die hd afgezegd, dan kan ik zeker wel begrijpen dat SF/ZUFFA hem nu wel zat zijn en vooral in USA waar veel mensen hem verdenken van steroids. ze hebben best veel geduld met hem gehad

    2x
    Edit 3x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #62
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja vast... ik denk dat z'n in USA eerder wachten op een wrestling champ dan een k-1 champ....k-1 boeit helemaal geen flikker in USA. hoeveel kijkcijfers zal de k-1 hebben uit USA denk je vorig jaar dan? ik denk niet veel... ik denk dat de plaatslijke wrestling tournament meer kijkers vangt
    Rogan heeft al vaker gezegt dat hij Overeem het liefst in de UFC wil zien. Best striker in the HW division. Dat begrijpen zelfs Amerikanen. Geef hem een partij tegen Mir en als hij hem KO slaat ligt heel Amerika al aan zijn voeten. Zo gaat dat in de UFC. Ze kunnen bijwijze van spreken Akebono nog als de HW van dit moment hypen als ze willen.
    Last edited by The Company; 30-07-2011 at 15:04.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat de kans klein is dat Alistair bij de UFC terecht komt.... UFC biedt hem een klein contract, want hij is immers geen bekende naam ofzo. Alistair gaat daar niet mee akkoord... iets met trots enzo.


  14. #64
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    x2
    zo denk ik er ook over. ik denk dat alistair een beetje het gevoel heeft dat hij alles kan maken en zelf alles mag beslissen. dat was ook het geval voordat zuffa strikeforce overnam. alistair kon zomaar een paar jaar zijn titel niet verdedigen en strikeforce vond het best, maar nu dat zuffa de baas is... die pikken dat soort dingen niet. zelfs de grootste sterren in de ufc (zoals anderson silva) die bepalen niet zelf wanneer en tegen wie ze vechten... dat wordt door de ufc bepaald. anderson silva had bijvoorbeeld weinig zin om tegen okami te vechten gaf hij aan in een eerdere interview maar hij moet alsnog tegen hem vechten.

    maar ik denk dat de reden waarom alistair gecut is, is het feit dat hij aangeeft niet te kunnen vechten (vanwege een blessure).. maar vervolgens een week later op een poster van een andere organisatie staat. dat soort dingen kon alistair/gg wel flikken voordat zuffa het overnam... maar bij zuffa pikken ze dat soort dingen niet.

    erg jammer dit... had alistair graag tegen de top HW's zien vechten
    JUIST!

  15. #65
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dat gevecht in Oktober was echt wel langer gepland dan deze week hoor. Zo zie Zuffa het ook en dus Overeem's reden om niet in September maar Oktober in SF te willen vechten klopt dus ook niet. Ik denk dat Ali al zijn eieren inzet op de hoop dat GG een grote speler word.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    voor een top contract in de ufc met couture-lesnar-liddell geld, had ie het toernooi moeten winnen. K1 is niet populair in de VS en een win over Werdum is niet voldoende

  17. #67
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    UFC whaha echt niet... de UFC is de reden dat hij gecut is... hij dacht effe dat die groter was dan ZUFFA maar dat gaat mooi niet op. achja nu kan die de rest van z'n carierre tegen cans vechten en een record opbouwen van 80-11 ofzo, simon gaat het grote geld ook niet voor hem betalen dat doet die liever voor badr dus it's showtime zit er ook niet in, net als K-1 die dood is en M-1 ook al niet. dat wordt dus de rest van z'n leven een paar gevechtjes in dream in het begin totdat die failliet zijn en af en toe nog een keer Glory en hoogstens Bellator. eigen schuld dikke bult, geen vechter is groter dan UFC!!

    sorry gap, maar jij bent echt diep gezonken de laatste tijd.
    Home mtk-gym.nl


  18. #68
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    @ Petro

    Waarom reageer je niet op dit bericht. Dana zegt veel maar uiteindelijk komt hij er meestal wel op terug.

    Tito, Couture ze lagen allemaal overhoop met Zuffa en zijn daarna toch weer als helden naar de UFC gehaald.

    Daley, Barnett en Henderson zouden ook nooit meer in de UFC vechten maar nu kijkt Dana er al heel anders tegen aan. Als Daley en Hendo vanavond winnen zie ik ze binnen 1 jaar weer terug in de UFC. Het zelfde geld voor Overeem, zolang de fans hem in de UFC willen zien vechten en er geld mee te verdienen valt zit je zo weer in de UFC. Amerikanen kijken graag naar opgepompte zwaargewichten met KO power dus dat komt wel goed denk ik.

  19. #69
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    sorry gap, maar jij bent echt diep gezonken de laatste tijd.
    De laatste tijd pas?^^

  20. #70
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Als Barnett en Kharitanov worden gecut is dit toernooi echt een grap geworden. Scott Coker=sukkel........, SF word doodgeneukt door Zuffa.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #71
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    @ Petro

    Waarom reageer je niet op dit bericht. Dana zegt veel maar uiteindelijk komt hij er meestal wel op terug.
    hendo en barnett zie ik nog wel terugkeren naar de ufc... maar daley niet. dana white gaf in een heel recente interview nog aan dat hij daley niet terug wil

  22. #72
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    als dana inderdaad barnett in de UFC weer teruglaat komen dan praten we verder company, maar ik kan me niet voorstellen dat die dat doet. ik geef meer kans dat overeem alsnog naar UFC gaat dan barnett... hendo is nooit gecut ofzo, die is zelf weggegaan dus als hij terugkeert naar UFC is dat vind ik niet gek, en daley was best zwaar gestraft en inmiddels vind ik wel genoeg en als dana daar op terugkomt is dat wel te begrijpen, ik bedoel hij sloeg na.. oke dat mag niet maar komop rest van je leven uitstellen is ook weer kinderachtig, alistair daarintegen is de hele tijd al rare spelletjes aan het spelen, eerst heel lang niet titel verdedigen, dan heb je nog heel die steroids lucht wat om hem heen hangt daar in USA en als klap op de vuurpijl staat die 1 week na zijn blessure alweer op een poster om te vechten enkele weken nadat hij niet kon...

  23. #73
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Allistair = kijkcijfers = Geld. Dus ik denk dat het wel goed komt met die ouwe sloper.
    Nee. Sorry. Alistair is heel goed op weg om naamsbekendheid te krijgen in de US buiten de harde kern om maar hij is bij lange na niet op het niveau waar de gevestigde orde is.

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    moet je dan maar naar de pijpen blijven dansen van zo'n organisatie, effe al je principes aan de kant en braaf ja en amen knikken iedere keer als ze weer aan de bel trekken.......carriere technisch misschien wel het slimst, maar ik snap ook dat een vechter denkt Fok off, moet van allebei de kanten komen....

    maar goed, Overeem gaat echt niet bij de UFC vechten....die laten hem niet in Japan vechten of in de K1.....en ik denk niet dat Overeem exclusief voor de UFC wil vechten.....zie ik echt niet gebeuren....

    zonde dat er geen fatsoenlijke alternatieven meer zijn naast de UFC op HW gebied nu SF einde verhaal is....echt jammer....
    Nee dat hoeft niet, maar provocatie is ook een ander uiterste en ik denk dat daar de angel zit.
    Van GG kwamen ze met die poster en dat doet echt geen goodwill bij je baas.
    Je moet niet vergeten dat Alistair gewoon in dienst was, en Zuffa is zijn werkgever.
    Als je het op die manier bekijkt is het veel transparanter.
    Alistair (of beter gezegd, Golden Glory) praat niet positief over zijn werkgever, zijn werkgever is daar niet blij mee, en heeft hem eruit gewerkt omdat ze dat zat waren.

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Tito, Couture ze lagen allemaal overhoop met Zuffa en zijn daarna toch weer als helden naar de UFC gehaald.

    Daley, Barnett en Henderson zouden ook nooit meer in de UFC vechten maar nu kijkt Dana er al heel anders tegen aan. Als Daley en Hendo vanavond winnen zie ik ze binnen 1 jaar weer terug in de UFC. Het zelfde geld voor Overeem, zolang de fans hem in de UFC willen zien vechten en er geld mee te verdienen valt zit je zo weer in de UFC. Amerikanen kijken graag naar opgepompte zwaargewichten met KO power dus dat komt wel goed denk ik.

    Er komt ook een UFC Japan aan. Zet Overeem, Wandy en wat Japanse vechters op de kaart en het verkoopt als een trein.
    Je kan Overeem NIET vergelijken met Barnett en Henderson (Daley hoort niet in dit rijtje thuis), Barnett en Henderson hebben heel veel exposure gehad omdat Barnett naast grapplingcredenties ook profworstelaar is geweest, en Henderson is olympisch kampioen worstelen.
    Die man is een nationale held, elke middelbare en hogere school met worstelafdeling weet wel wie hij is.
    Amerika is een enorm patriotistisch land!

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Hahaha! Wat een farce dit. Zoals ik recentelijk ook aangaf in een topic over Cheal Sonnen: dit is showbiz. Je kunt Alistair niet wegmoffelen. Hij is een factor in de scene en daarom verwacht ik dat dit uiteindelijk via een andere weg wel goed komt.
    Ik hoop het echt man, je hebt idd gelijk dat Alistair een factor is in de scene maar ze zullen bij GG denk ik toch echt op de knietjes moeten gaan en die trots aan de kant zetten.
    Fighting is poetry in motion

  24. #74
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Trouwens, dit is nog niet eens bevestigd door Zuffa of door GG? Misschien zijn we wel voorbarig?
    Fighting is poetry in motion

  25. #75
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    als dana inderdaad barnett in de UFC weer teruglaat komen dan praten we verder company, maar ik kan me niet voorstellen dat die dat doet. ik geef meer kans dat overeem alsnog naar UFC gaat dan barnett... hendo is nooit gecut ofzo, die is zelf weggegaan dus als hij terugkeert naar UFC is dat vind ik niet gek, en daley was best zwaar gestraft en inmiddels vind ik wel genoeg en als dana daar op terugkomt is dat wel te begrijpen, ik bedoel hij sloeg na.. oke dat mag niet maar komop rest van je leven uitstellen is ook weer kinderachtig, alistair daarintegen is de hele tijd al rare spelletjes aan het spelen, eerst heel lang niet titel verdedigen, dan heb je nog heel die steroids lucht wat om hem heen hangt daar in USA en als klap op de vuurpijl staat die 1 week na zijn blessure alweer op een poster om te vechten enkele weken nadat hij niet kon...
    Dana heeft gezegt dat Hendo, Daley en Barnett nooit meer in de UFC zullen vechten. Hij had ook contract problemen met Tito en Couture en die zijn ook gewoon weer terug. Ik wil alleen maar zeggen dat het om het geld gaat niet om het feit of Dana je nu wel of niet aardig vind.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •