MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 167
  1. #101
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    is er trouwens nog een grote boksorganisatie geintresseerd om een gecutte SF champ die een keer in 3 jaar tijd een keer z'n belt verdedigt, een moeilijk managmnt heeft en gevechten weigert ivm met blessure maar een week later wel op de poster staat voor een gevecht een aantal weken na die tournament gevecht echt geintresseerd in hem? ik ben niet zo van het boksen maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor een nobody als alistair in USA over hebben... misschien randy couture ofzo wel maar alistair toch niet... ik ben bang dat iemand die heer ook wel eens post en waarschijnlijk momenteel in thailand verblijft zich verschrikkelijk heeft overschat. en waarom zoveel risico nemen? vooral nu wanneer het helemaal mis gaat met K-1 etc.
    Hoeveel zou jij kunnen trainen/rusten in 6 weken? Want dat verschil zit er tussen 12 september en eind october.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    petrosyan, ik vind je echt zo zielig als je op deze manier over Alistair praat.

    dat je een zuffa zombie bent is en was allang duidelijk maar dat je een landgenoot zo kleineert en voor schut zet gaat nergens over. Je bent een misgunner, een hater. In deze vorm heb ik ze nog nooit gezien.
    hoezo over hem praat? dit heeft die samen met z'n managment zelf gedaan, ik weerleg hier alleen maar de feiten en de reden waarom dit zou gebeurt kunnen zijn. of ik het ermee eens ben of niet ben ik niet zo mee bezig, vind ik trouwens ook niet zo interessant om hier meetedelen, maar aangezien jij hem wil graag horen, tuurlijk.. ik had graag alistair de top van UFC zien vermorzelen. liever dat alistair UFC champ is dan velasquez waar ik niks mee heb.. alistair is zelfs een van m'n favo vechters als het om mma gaat.. geloof het of niet maar mijn bureaublad van mijn laptop is een foto van mij,alistair en mousasi.... maar omdat het een landgenoot of een favo vechter wil niet zeggen dat ik met een plaat voor me kop moet kijken. dit is allemaal eigen schuld hoe je het wendt of keert, het is echt zo en dat moet vind ik gewoon hier gezegd worden. doodzonde trouwens dat die gecut is puur als ik alleen naar overeem kijk, vooral omdat ik het gevoel heb dat het niet zijn schuld is maar meer van de managment, maar dan had die maar eerder consequenties moeten nemen of alsnog consequenties nemen en gewoon naar ZUFFA toe van jullie hadden gelijk maar ik kon er niks aan doen vanwege mijn management, ik ben overgestapt en wil alsnog deel mee maken van ZUFFA, ik denk dat ze hem heus wel terug nemen, maar dan moet die het nu echt de komende tijd doen want over een jaar is het te laat en zijn ze in USA alistair al helmaal vergeten als die net een paar cans heeft verslagen, nu is die nog interressant in USA, straks niet meer.

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Lopez,

    ben het totaal niet met je visie eens.

    UFC kan niet om alistair heen, hoezo zien jullie dat niet in?

    Dana zal op zn knieen gaan voor alistair, niet alistair voor Dana.
    Hahahaha... goeie!

  4. #104
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Hoeveel zou jij kunnen trainen/rusten in 6 weken? Want dat verschil zit er tussen 12 september en eind october.
    eind october? hoezo weet jij dat? heb je connecties met GG? vooralsnog is het october en dat kan ook zelfs 1october zijn.. dat zou dan maar 2 1/2 week schelen...

  5. #105
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Ten eerste wil ik zeggen dat ik het jammer voor Overeem vind dat hij ge-cut is bij Strikeforce want ik ben bang dat hij waarschijnlijk niet meer onder de Zuffa (UFC, Strikeforce) zal vechten dus behalve Dream & Glory blijft er niet veel opties open. Maar ik denk dat Strikeforce's geduld met hem op was. Eerst je HW belt niet verdedigen voor 2 en half jaar en dan zeggen (voor wat voor reden dan ook) dat je niet kan/wilt vechten in September, vervolgens sta je de week erna op de poster van Glory voor een event in Oktober. Ik denk niet dat Uncle Dana daar erg blij mee zal zijn vooral omdat het ook een andere organisatie (glory) is. Stel je voor dat Strikeforce of UFC je een aanbod doet voor een gevecht in augsustus en dan zeg je nee tot die tijd zal ik niet ready zijn voor een gevecht maar een week daarna verschijn je op een poster van een andere org. voor een event die een aantal weken daarna wordt gehouden. Het is wel een beetje logisch maar toch blijf ik het jammer vinden maar ik zal er geen slaap over verliezen want vannacht is FEDOR VS HENDERSON GEKKKKKKKKKKKKKKKKKKK lollll
    BTW Als Overeem niet voor Strikeforce of UFC zal vechten dan zal Overeem balen later en niet ZUFFA want die heeft genoeg sterke HW's & Overeem of niet zuffa zal gewoon succesvol draaien maar Overeem heeft niet veel opties behalve dream en glory
    Last edited by wrestler_nl; 30-07-2011 at 18:07.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    HUH? dit meen je niet of wel? alistair is niks in amerika... vergeet dat niet sadiq echt waar... het is niet japan hé. toen die tegen rogers vocht floten ze hem massaal uit... omdat die toen op KO won heeft die wat harten teruggewonnen maar zoveel nou ook weer niet en de match met werdum heeft hem niet populairder gemaakt. ik denk dat je een verkeerde beeld heb over overeem in USA
    Sterker nog ik denk dat je een verkeerd beeld heb van Amerikaanse sporthelden in de USA. Als je een gouden plak, golden gloves, superbowl o.i.d. gewonnen hebt in je sport (ongeacht vechtsport) ben je een held daar... forever. Buitenlanders tellen vrijwel niet in de USA en brengen geen PPV-inkomsten op.

    Ik ben bang dat, hoewel hij een vervelend scenario schetst voor onze held Alistair, Petrosyan188 gelijk heeft.

  7. #107
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by mean machine View Post
    als ze iemand niet kunnen krijgen gaan ze alles doen om hem onderuit te halen totdat hij in de ufc zit dan pas gaan ze hem ophemelen ,mischien gaan ze het wel gooien op roids of drugs ik moert zeggen ik vond zn kaken op het filmpje van inside mma erg heen en weer gaan dus ze zullen het daar wel op gaan gooien of zoiets
    Haha dude, dit meen je? Zelf teveel gesnoept afgelopen nacht zeker?

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Sterker nog ik denk dat je een verkeerd beeld heb van Amerikaanse sporthelden in de USA. Als je een gouden plak, golden gloves, superbowl o.i.d. gewonnen hebt in je sport (ongeacht vechtsport) ben je een held daar... forever. Buitenlanders tellen vrijwel niet in de USA en brengen geen PPV-inkomsten op.

    Ik ben bang dat, hoewel hij een vervelend scenario schetst voor onze held Alistair, Petrosyan188 gelijk heeft.
    Eensch!

  8. #108
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Sterker nog ik denk dat je een verkeerd beeld heb van Amerikaanse sporthelden in de USA. Als je een gouden plak, golden gloves, superbowl o.i.d. gewonnen hebt in je sport (ongeacht vechtsport) ben je een held daar... forever. Buitenlanders tellen vrijwel niet in de USA en brengen geen PPV-inkomsten op.

    Ik ben bang dat, hoewel hij een vervelend scenario schetst voor onze held Alistair, Petrosyan188 gelijk heeft.
    dankje, ik wordt nou weer als badguy,troll,hater,zuffa-zombie gezien maar ik weerleg hier alleen de realiteit jongens. het lieftst heb ik ook dat alistair UFC HW champ is en mousasi LHW,manhoef MW en dat wij net als in het k-1 NL de MMA top zou overnemen, denk jullie echt dat ik geen fan ben van onze vechters ofzo?? ik juich op een WK finale ook gewoon voor nederland en niet spanje, en zwemmen kan me reet boeien maar als ik onderweg ben in de auto zoals vanmiddag en hoor op de radio een nederlandse brons heeft gehaad vind ik dat ook jammer dat ze net geen goud heeft gehaald. ik ben ook gewoon harstikke chauvaunistisch maar iemand moet hier de realiteit brengen en blijkbaar ben ik dat

  9. #109
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    denk jullie echt dat ik geen fan ben van onze vechters ofzo??
    Tenzij ze onder de hiel van Zuffa zitten ja. Want dat is waar jij fan van bent. Als Dana je mee uit eten nam en voor je neus op je bord zou schijten zou je nog roepen dat het de lekkerste maaltijd is die je ooit hebt gehad.

  10. #110
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Tenzij ze onder de hiel van Zuffa zitten ja.
    we hebben het over SF en UFC en die zitten allemaal onder de hiel van ZUFFA.. wat bedoel je nou precies. dat rijtje onderin dat zijn mijn favo MMA vechters. dus alleen als JDS zou opnemen tegen alistair zou het zomaar eens kunnen zijn dat ik dan niet voor ali ben

  11. #111
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dankje, ik wordt nou weer als badguy,troll,hater,zuffa-zombie gezien maar ik weerleg hier alleen de realiteit jongens.
    Nee, je bent bullshit aan het verkopen.
    De UFC HW divisie kan niet om Alistair heen, na JDS en Cain(die nog nooit getest is) is het echt niet veel soeps. Alistair is de nummer 3 van de wereld, en zou het weer een beetje spannend maken.

  12. #112
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    wat bedoel je nou precies.
    Dat jij gewoon een Zuffa zombie bent. Ook al ontken je dat verder boven zwakjes.

  13. #113
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Nee, je bent bullshit aan het verkopen.
    De UFC HW divisie kan niet om Alistair heen, na JDS en Cain(die nog nooit getest is) is het echt niet veel soeps. Alistair is de nummer 3 van de wereld, en zou het weer een beetje spannend maken.
    hij versloeg wel de nummer 1 heavyweight, trouwens door wie is Alistair getest dan? En ga niet zeggen Werdum, want die had het gevecht gewoon gewonnen

    en dan kan je zeggen Lesnar is bang om geraakt te worden blalblala, nee Werdum die heft een lekkere striking hoewel dat genoeg was tegen Alistair
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  14. #114
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    hij versloeg wel de nummer 1 heavyweight
    En wie is dat? Lesnar?

  15. #115
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    ja lesnar die na 3 gevechten een UFC heavyweight champion was

    en wie is Alistair dan?
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  16. #116
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    ja lesnar die na 3 gevechten een UFC heavyweight champion was

    en wie is Alistair dan?
    Want Lesnar was zo gelouterd na, wat was het, 3 partijen in totaal dat hij daarom sowieso een titelpartij verdiende. Dat hij WWE kijkers trok, iets waar de UFC steeds meer op lijkt, had er absoluut niks mee te maken. Uh huh.
    Last edited by blackadder; 30-07-2011 at 18:53.

  17. #117
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Want Lesnar was zo gelouterd na, wat was het, 4 partijen in totaal dat hij daarom sowieso een titelpartij verdiende. Dat hij WWE kijkers trok, iets waar de UFC steeds meer op lijkt, had er absoluut niks mee te maken. Uh huh.
    altijd maar weer die WWE shit, hij heeft zich gewoon bewezen in the octagon, ik ben geen fan van lesnar maar om te zeggen dat hij alleen UFC heavyweight champion is van vanwege zijn WWE verleden.....
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  18. #118
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    altijd maar weer die WWE shit, hij heeft zich gewoon bewezen in the octagon, ik ben geen fan van lesnar maar om te zeggen dat hij alleen UFC heavyweight champion is van vanwege zijn WWE verleden.....
    Komt waarschijnlijk heel dicht in de buurt. Want wie had hij nou verslagen voor die titelpartij? Van Mir had ie zelfs nog verloren. Dus hij had maar 2 gewonnen partijen. Waarvan 1 buiten Zuffa bij K1 Hero's.
    Last edited by blackadder; 30-07-2011 at 18:52.

  19. #119
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Komt waarschijnlijk heel dicht in de buurt. Want wie had hij nou verslagen voor die titelpartij? Van Mir had ie zelfs nog verloren. Dus hij had maar 3 gewonnen partijen. Waarvan 1 buiten Zuffa bij K1 Hero's.
    gaat het niet om, als we allemaal moeten opnoemen van wie Alistair heeft verloren...
    Mir, Couture, carwin dat zijn de namen die lesnar heeft verslagen, Mir en carwin die allebei top 10 zijn,
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  20. #120
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Lopez,

    ben het totaal niet met je visie eens.

    UFC kan niet om alistair heen, hoezo zien jullie dat niet in?

    Dana zal op zn knieen gaan voor alistair, niet alistair voor Dana.
    wacht, is dit serieus?

    Dana zou dat niet eens doen voor AS of GSP

  21. #121
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    gaat het niet om, als we allemaal moeten opnoemen van wie Alistair heeft verloren...
    Mir, Couture, carwin dat zijn de namen die lesnar heeft verslagen, Mir en carwin die allebei top 10 zijn,
    Nou. Daar ging het dus wel om. Jij beweert dat Lesnar zijn status als nepvechter bij de WWE niks ermee te maken had dat hij na 2 gewonnen, 1 buiten Zuffa, en 1 verloren partij een titelpartij krijgt.

  22. #122
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    die verliespartij tegen Mir domineerde hij een former UFC heavyweight champion en gooide m de hele kooi door, daarna won hij van Heath een former number 1 contender voor dthe PRIDE heavyweight champion en een veteraan in de sport, kom op man lesnar was na 3 gevechten UFC heavyweight champion, Alistair is dat nog steeds niet na 4 jaar als heavyweight vechten, of is dat raar dat ik dat over Alistair zeg en verwacht ik teveel van 'm, of mag ik dat toch wel verwachten? want hij is toch zo goed?
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  23. #123
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    die verliespartij tegen Mir domineerde hij een former UFC heavyweight champion en gooide m de hele kooi door, daarna won hij van Heath een former number 1 contender voor dthe PRIDE heavyweight champion en een veteraan in de sport, kom op man lesnar was na 3 gevechten UFC heavyweight champion, Alistair is dat nog steeds niet na 4 jaar als heavyweight vechten, of is dat raar dat ik dat over Alistair zeg en verwacht ik teveel van 'm, of mag ik dat toch wel verwachten? want hij is toch zo goed?
    Het ging erom dat jij blijkbaar vindt dat Lesnar met een 2-1 überhaupt een titelpartij had verdient. En daar ben ik het niet mee eens. En met Herring ging het toen ook al niet zo goed meer. en PRIDE was soewieso allemaal nep. Sonnen said so. En dat met Mir. Hij had uiteindelijk verloren. Dus.

  24. #124
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Het ging erom dat jij blijkbaar vindt dat Lesnar met een 2-1 überhaupt een titelpartij had verdient. En daar ben ik het niet mee eens. En met Herring ging het toen ook al niet zo goed meer. en PRIDE was soewieso allemaal nep. Sonnen said so. En dat met Mir. Hij had uiteindelijk verloren. Dus.
    zijn laatste gevecht tegen Mir had lesnar gewoon gewonnen op TKO ,DUS
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  25. #125
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    zijn laatste gevecht tegen Mir had lesnar gewoon gewonnen op TKO ,DUS
    Het ging er ja ook om dat hij met 2-1 een titelpartij kreeg en jij denkt dat zijn WWE status daar niks mee te maken had. DUS!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •