MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 167
  1. #126
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Het ging er ja ook om dat hij met 2-1 een titelpartij kreeg en jij denkt dat zijn WWE status daar niks mee te maken had. DUS!!!
    hij heeft ervoor gevochten meneertje, als hij nou van the WWE kwam en gelijk een titleshot kreeg zou ik je geliijk geven .....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #127
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    hij heeft ervoor gevochten meneertje, als hij nou van the WWE kwam en gelijk een titleshot kreeg zou ik je geliijk geven .....
    Want die 2 tegenstanders waar die van had gewonnen op dat moment, Kim Min Soo 2-7 en Herring 28-14, en een verliespartij tegen Mir rechtvaardigen automatisch een titelpartij. Maar natuurlijk. Elke andere vechter die geen WWE ster is en met zo een record binnenkomt heeft natuurlijk ook recht op een titelpartij.

  3. #128
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    ach, 't is lesnar 1 keer gelukt. Maar nadat Cain hem eruit heeft laten zien als een clown denk ik niet dat hij überhaupt nog wat kan doen in de ufc. alleen tegen de mindere vechters.

  4. #129
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Lees het nu pas....maar....


    Kan iemand mij uitleggen waarom dit 'zomaar' kan, je kampioen ontslaan? Is dit contractueel zo slecht geregeld?

    Waar zou hij, afgezien van de UFC, nog MMA partijen kunnen draaien? (met waardige tegenstand)

  5. #130
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    de enige verliezers in dit hele verhaal zijn wij, de liefhebbers van de sport.
    X2
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  6. #131
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    T is gewoon gaar! Ik vond t sowiezo raar dat ie niet wilde vechten in September. Krijgt ie eindelijk de kans op tegen toppers te vechten dan gaat ie eruit. Heeft ineens ee. Gekneusde rib en gaat vechten tegen een nietsnutter weer.

    Zoals ik altijd al zei ik vind em overrated! Had zo gehoopt dat hij in dit toernooi zou bewijzen dat hij erbij hoort! Maar nee op eens of andere manier gebeurd t toch niet. Heb zo een beetje het gevoel dat hij een beetje GSP gaat, vechten om niet te verliezen!

    En pikt hij ook nog zn matches. En toch op een of andere manier wordt hij de lucht in geprezen!

    Hoop dat jullie begrijpen dat hij k1 ook gewonnen heeft door een vies spelletje van GG. ik hoop zo graag dat er nog een k1 tournament komt want ik weet et zeker! Ali verliest dit keer zwaar! GG begin ik nu ook te zien als M1!
    Last edited by Splinta; 30-07-2011 at 18:48.

  7. #132
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    T is gewoon gaar! Ik vond t sowiezo raar dat ie niet wilde vechten in September. Krijgt ie eindelijk de kans op tegen toppers te vechten dan gaat ie eruit. Heeft ineens ee. Gekneusde rib en gaat vechten tegen een nietsnutter weer.

    Zoals ik altijd al zei ik vind em overrated! Had zo gehoopt dat hij in dit toernooi zou bewijzen dat hij erbij hoort! Maar nee op eens of andere manier gebeurd t toch niet. Heb zo een beetje het gevoel dat hij een beetje GSP gaat, vechten om niet te verliezen!

    En pikt hij ook nog zn matches. En toch op een of andere manier wordt hij de lucht in geprezen!

    Hoop dat jullie begrijpen dat hij k1 ook gewonnen heeft door een vies spelletje van GG. ik hoop zo graag dat er nog een k1 tournament komt want ik weet et zeker! Ali verliest dit keer zwaar! GG begin ik nu ook te zien als M1!
    Diehard Badr fan zeker?

    Hij heeft opeens een gekneusde rib?

  8. #133
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Die rib was van te voren nog niet bekend toch?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #134
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    dana heeft alle troeven in handen nu.

    wel slim.

    ao heeft nu nog maar twee opties, of de rest van z'n carrière tweederangs partijen vechten of naar de ufc gaan. en ik heb niet het gevoel dat dana op 'm zit te wachten.

  10. #135
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    zijn laatste gevecht tegen Mir had lesnar gewoon gewonnen op TKO ,DUS
    Laat Devilprinsje maar, Blackadder.
    Zodra hij ergens in een topic de kans ziet om gal te spuwen over Alistair kruipt ie weer onder zn steen vandaan, verder hoor je bijna niks van m.
    Is een diehard Badr fan die t niet kan hebben dat zn favo vechter gemold is door Ali.

    Fighting is poetry in motion

  11. #136
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoor veel mensen altijd klagen over de UFC en zuffa ,wat niet begrijpelijk is . Ze zorgen tenminste voor de partijen die de mensen willen zien er wordt goed voor de vechters gezorgd en ze betalen de salarissen van de vechters ook op tijd, wat wil je nog meer. In tegenstellingtot het zakelijke gedeelte van de K-1 ,waar ik alistair van der week al weer vol lof over heb horen praten terwijl hij zijn kampioens’s geld nog niet eens heeft gekregen. Dan wil die ook nog tegen klitschko vechten alsof iemand dat serieus neemt ,als klitschko hem al aankijkt valt hij al neer ben ik bang.

    Alistair had gewoon moeten vechten in het strikeforce toernooi de rest van de 10 september kaart staat er ook gewoon, je kan je tegenstander ook moeilijk laten wachten vind ik. En dan na het toernooi had hij naar de UFC kunnen gaan dan was er niks aan de hand geweest,zo simpel is het soms. in plaats van schijnheilig voor een andere organisatie te gaan stoeien . blijkbaar zijn ze zijn spelletjes zat wat begrijpelijk is.

    Het is jammer maar hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.



    UFC IN YOUR FACE, bitches

  12. #137
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Laat Devilprinsje maar, Blackadder.
    Zodra hij ergens in een topic de kans ziet om gal te spuwen over Alistair kruipt ie weer onder zn steen vandaan, verder hoor je bijna niks van m.
    Is een diehard Badr fan die t niet kan hebben dat zn favo vechter gemold is door Ali.

    http://tecnoloogeek.com/wp-content/u...-the-troll.jpg
    hahhahha, verder hoor je bijna niks van 'm zegt die gek, je hebt een verkeerd beeld van mij, en dat diehard badr fan geloof mij dat valt reuze mee, vindt het leuk om 'm te zien vechten voor de rest heb ik helemaal niks met die gast

    en kom op man is iedereeen die wat zegt over alistair een diehard badr fan, dus als jij iets zegt over badr, dan ben jij een Alistair overeem groupie
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  13. #138
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Diehard Badr fan zeker?

    Hij heeft opeens een gekneusde rib?
    Nope, geen Badr fan. Hij had iets aan zijn teen toch? Sinds vandaag heeft ie een gekneusde rib!

  14. #139
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Is een diehard Badr fan die t niet kan hebben dat zn favo vechter gemold is door Ali.

    http://tecnoloogeek.com/wp-content/u...-the-troll.jpg
    wie werd er het laatst gemold?

  15. #140
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    hahhahha, verder hoor je bijna niks van 'm zegt die gek, je hebt een verkeerd beeld van mij, en dat diehard badr fan geloof mij dat valt reuze mee, vindt het leuk om 'm te zien vechten voor de rest heb ik helemaal niks met die gast

    en kom op man is iedereeen die wat zegt over alistair een diehard badr fan, dus als jij iets zegt over badr, dan ben jij een Alistair overeem groupie
    x2

  16. #141
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    hahhahha, verder hoor je bijna niks van 'm zegt die gek, je hebt een verkeerd beeld van mij, en dat diehard badr fan geloof mij dat valt reuze mee, vindt het leuk om 'm te zien vechten voor de rest heb ik helemaal niks met die gast

    en kom op man is iedereeen die wat zegt over alistair een diehard badr fan, dus als jij iets zegt over badr, dan ben jij een Alistair overeem groupie
    Fighting is poetry in motion

  17. #142
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  18. #143
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Nope, geen Badr fan. Hij had iets aan zijn teen toch? Sinds vandaag heeft ie een gekneusde rib!
    Ok sorry dan. Ja klopt. Ik dacht dat je bedoelde dat het fake was.

    My bad.

  19. #144
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    schijnbaar was het nieuws al langer bekend!

    http://www.mixedmartialarts.com/mma....&page=1&pc=223
    Bij ons ook.

  20. #145
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Wat ook nog kan is dat ze Ali zo proberen alsnog op de 10e te laten vechten. Take it or leave it. Onder leave it kunnen ze dan ook de UFC meenemen: dan is het Inoki Bom Ba Ye en M1 partijen voor Ali.

    Hoe dan ook jammer dat dit zo loopt. Eigenlijk valt het veelbelovende HW-toernooi alleen nog maar tegen. We zouden ook Bigfoot en Barnett nog 1 partij kunnen geven, dan zijn we er mee klaar en kunnen we allemaal weer verder onder de UFC vlag.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  21. #146
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Dus Zuffa:

    - ziet dat de Strikeforce HW-GP Tournament wel erg groot wordt
    - koopt opeens Strikeforce op
    - chanteert de kampioen om een maand eerder te vechten als afgesproken
    - cut de kampioen uit Strikeforce
    - laat Strikeforce uiteindelijk doodbloeden?

    Wat verrassend zeg...

    Of Overeem nu slachtoffer of profiteur wordt van deze situatie is nog maar afwachten, wat ik me wel afvraag is waarom Overeem pas op 29 juli foto's laat maken van zijn ribben ? Dit had die een maand eerder moeten doen. Daar komt nog bij dat die een paar dagen daarvoor groot op een poster staat om in Moskou te gaan vechten... Niet echt een handige timing. Als je met een rib-blessure een gevecht met Werdum aangaat moet je toch gelijk na het gevecht alles laten checken? Ik vind het eigenlijk een blunder en een teken van laksheid.

    De UFC heeft strenge regels en is o.a. door die strenge regels zo groot geworden, Overeem is echt nog niet een grote naam binnen de UFC die liggen er echt niet wakker van als hij er uit gegooid wordt. Overeem zal er nu alles aan moeten om binnen de UFC te komen.
    Last edited by rollermanskunk; 30-07-2011 at 21:51.

  22. #147
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    ...wat weer het ideale uitgangspunt is voor Zuffa: Overeem die de UFC nodig heeft in plaats van dat Overeem als grote kampioen van een gerespecteerde organisatie daar weggekocht moet worden. Return on investment heet dit...
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  23. #148
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ali moet idd nu proberen bij de UFC te komen.
    Dan maar ff voor wat minder geld vechten en zn ego opzij zetten, maar als hij echt zo goed is, dan komt t grote geld toch wel.

  24. #149
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Maar hoe minder concurrentie, hoe minder geld, dus als Zuffa straks het enige serieuze platform biedt is zij monopolist en bepaalt zij de marktwaarde voor de dappere vechters. We gaan terug naar de beginjaren van het kickboksen! Honderd gulden op een avond!
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  25. #150
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Dus Zuffa:

    - ziet dat de Strikeforce HW-GP Tournament wel erg groot wordt
    - koopt opeens Strikeforce op
    - chanteert de kampioen om een maand eerder te vechten als afgesproken
    - cut de kampioen uit Strikeforce
    - laat Strikeforce uiteindelijk doodbloeden?

    Wat verrassend zeg...

    Of Overeem nu slachtoffer of profiteur wordt van deze situatie is nog maar afwachten, wat ik me wel afvraag is waarom Overeem pas op 29 juli foto's laat maken van zijn ribben ? Dit had die een maand eerder moeten doen. Daar komt nog bij dat die een paar dagen daarvoor groot op een poster staat om in Moskou te gaan vechten... Niet echt een handige timing. Als je met een rib-blessure een gevecht met Werdum aangaat moet je toch gelijk na het gevecht alles laten checken? Ik vind het eigenlijk een blunder en een teken van laksheid.

    De UFC heeft strenge regels en is o.a. door die strenge regels zo groot geworden, Overeem is echt nog niet een grote naam binnen de UFC die liggen er echt niet wakker van als hij er uit gegooid wordt. Overeem zal er nu alles aan moeten om binnen de UFC te komen.
    x2
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •