MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Hammerkick;1059515]Vaak is me gevraagd om de beelden van de partij, omdat iedereen wel weet, dat ik die in mijn bezit heb. Me zoon heeft de beelden bewerkt en hier is ook een mooi artikel en foto’s van de partij. QUOTE]

    Dank je wel Dirk, ik was 1 van degene die jou weleens om die beelden vroeg; hier heb je mij echt een groot plezier mee gedaan. Ik ben groot fan van deze 2 Rotterdamse (Dordtse) kanjers R.I.P.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ongelooflijk hoe hard die Peter was, niet normaal man. Vechten met een gebroken voet!!

  3. #28
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Ja onvoorstelbaar, Mannaart is ook een killer, maar Peter blijft gewoon druk zetten.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Hammerkick View Post
    Peter Smit vocht op 29 Januari tegen André Mannaart, in de All Japan kickboxing. De partij die aangekondigd was als ’Crash of the century’, werd gevochten in de Korakuen hall in Tokyo / Japan. De partij zou uitgroeien tot een ware kickboks klassieker. Toen ik Peter in de zomer van 2004 interviewde en hem vroeg wat zijn hardste partij was, zei hij direkt, tegen André Mannaart.
    Ook André Mannaart is trots op de partij, vooral omdat Peter Smit het zijn hardste partij vond. André en Peter waren vrienden, echte vrienden, die dat toen 5 x 3 minuten even niet waren. Vaak is me gevraagd om de beelden van de partij, omdat iedereen wel weet, dat ik die in mijn bezit heb. Me zoon heeft de beelden bewerkt en hier is ook een mooi artikel en foto’s van de partij. Hier is onze ode aan André Mannaart vs Peter Smit !!!!


    Thanx voor het filmpje.

    Wil trouwens geen spelbreker zijn door dit te zeggen, en alle respect voor peter en andre, maar dit was toch wel een hele rommelige partij mensen. Om de 3 sec in de clinch en in de clinch was het ook niet alles.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Bedankt!
    ben en blijf toch wel fan van oude vechters.. gewoon jongens van de gestampte pot
    in een tijd dat kickboksen nog lang niet zo populair en geaccepteerd was als nu....

    geen gelul eromheen en geen internethypes.. haha

    (kan Hammerkick trouwens even geen reps meer geven ;-)
    osu

  6. #31
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Thanx voor het filmpje.

    Wil trouwens geen spelbreker zijn door dit te zeggen, en alle respect voor peter en andre, maar dit was toch wel een hele rommelige partij mensen. Om de 3 sec in de clinch en in de clinch was het ook niet alles.
    komt ook een beetje omdat beide heren geen puntenvechters waren maar meer direct voor de kill gaan..en dan krijg je, met de regels van clinchen erbij, zulke OERHARDE partijen!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  7. #32
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    komt ook een beetje omdat beide heren geen puntenvechters waren maar meer direct voor de kill gaan..en dan krijg je, met de regels van clinchen erbij, zulke OERHARDE partijen!!
    Dat is, moet ook zeggen dat je de partijen van toen niet kan vergelijken met nu, technisch is het allemaal zoveel beter geworden. Wel twee harde knokkers die altijd voor de kill gingen idd. Was ook niet denegerend bedoeld, vond het alleen allemaal wat rommelig ogen.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default



    Hier zijn Peter Smit en André Mannaart in 2000, 1 x rivalen in de ring voor 5 x 3 minuten, maar buiten de ring, echte vrienden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •