MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    De tijd zal het leren, vooralsnog lijkt het erop dat men geen trek heeft in het management van Alistair. De redenering ook zo vaag van Zuffa:"Hij heeft nog een contract voor 1 gevecht en om de GP te winnen moet hij nog 2 keer vechten"...tsja daar kun je niet tegenop

    Strikeforce is officially on life-support...

    Geen WW-Champ en geen HW-Champ meer. Zal me niks verbazen als Zuffa een kleine RNC toepast op wat er nog over is van Strikeforce, vervolgens een aantal mannen overneemt voor de UFC en de rest kan op zoek naar werk. (is mijn gok althans).
    Vanaf dat moment heeft Zuffa eindelijk wat het altijd heeft gewenst: een echte monopolie (NFL. NBA en dan ook de UFC)

    Daarom baal ik van de matchup van vannacht, ik vind (naast z'n tegenstander uiteraard) Henderson een geweldenaar qua vechter en als persoon. Iemand die gewoon de "guts" heeft om tegen Dana White te zeggen, oke: Ik krijg geen respect van jullie dan ga ik wel ergens anders naartoe.
    Kan het eigenlijk niet aanzien dan 1 van beide verliest vannacht.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Goede post!

    Ergens is het droevig dat de mannen die de sport maken tot wat die is - en Hendo en Fedor natuurlijk par excellence - geconfronteerd worden met het feit dat ze niets meer dan speelballen zijn van Zuffa.


    .....als die Japanners hun belastingzaken nou eens op orde hadden gehouden....

    De UFC / Pride tijd bracht toch wel de mooiste dingen voort, helaas is dat al weer lang geleden.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fedor View Post
    De tijd zal het leren, vooralsnog lijkt het erop dat men geen trek heeft in het management van Alistair.
    Een management wat niet automatisch roept: Mr. White. Your poop smells like rose petals on a warm summers night.
    Kan me voorstellen dat men daar geen zin heeft. Men is tenslotte gewend dat vechters en management kaarten kopen om aan BBF's poep te mogen ruiken.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Een management wat niet automatisch roept: Mr. White. Your poop smells like rose petals on a warm summers night.
    Kan me voorstellen dat men daar geen zin heeft. Men is tenslotte gewend dat vechters en management kaarten kopen om aan BBF's poep te mogen ruiken.
    Eens..! Maar goed dat Overeem niet zelf contact heeft met Zuffa zou een kort gesprek zijn denk ik.
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ben erg benieuwd naar komende 2 weken want dan gaat er volgens mij toch wel knopen doorgehakt worden omtrent zijn carrière.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    TJa, ik heb ook het gevoel dat er nog wat gaat gebeuren. d'r zal toch wel gesproken worden achter de schermen lijkt me. Geld is geld, en Overeem is voor een buitenlander gewoon erg populair in de US.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De röntgenfoto zal nu wel op het bureau van Dana en Lorenzo liggen. De vraag is of beiden wel tot een eenduidig besluit kunnen komen. Of er nog onderhandeld gaat worden hangt af van een aantal voorwaarden/ontwikkelingen:

    - wanneer is Overeem weer blessure-vrij?

    - is Overeem bereid alleen voor de UFC te vechten met alle strenge voorwaarden?

    - is Barbizon een katvanger voor een grote jongen uit Europa en heeft Overeem überhaupt nog een toekomst in de K-1?

    - UFC/Zuffa gaat de komende periode snijden in de salarishuishouding om de kosten te kunnen drukken dit gaat zeker gevolgen hebben voor eventuele onderhandelingen met Overeem qua salaris

    Het wordt denk ik een lastig verhaal. Stap je in de "UFC-commune" dan moet je veel los laten en het risico dat je snel gecut wordt is nog groter dan voorheen.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Stap je in de "UFC-commune" dan moet je veel los laten
    Je ziel, je waardigheid, je zelfstandigheid.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik nou echt de enige die zich nog afvraagt waarom hij uit SF gekickt is??? Of mis ik iets.


    Heeft nog een keus dan? Als hij tegen namen wil vechten moet hij wel naar de UFC of gaan boksen natuurlijk....ahum

  10. #35
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Je ziel, je waardigheid, je zelfstandigheid.
    tikkeltje overdreven, lijkt me.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    tikkeltje overdreven, lijkt me.
    Is dat zo?
    Dus je hoeft niet alles te slikken wat ze je voorschotelen? Er wordt eerlijk onderhandeld? Je hoeft geen loflied op Zuffa/Dana te zingen en kunt gewoon kritiek uiten zonder gecut dreigen te worden?

    Je hoeft nog net niet je eerstgeborene aan ze af te staan.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dana cut gewoon mensen als hij ze niet mag.. moet je je voorstellen dat je bij jou voetbal club of werk zo word behandeld. Inspireert je echt niet om het beste uit jezelf te halen. Daarom is LNP zo populair, je moet wel want na 1 verlies kan Dana al je toekomst verzieken.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat dat laatste wel meevalt. Maar amerikanen zijn heel duidelijk. Ze zijn gewoon een marketingformule. Als jij daarin meekan kun je jezelf prima verkopen in de reclame, merchandise etc. Zo doen ze dat in NBA, NFL ook. Daar hebben ze een salarisplafond en kun je daar niet in mee dan rot je maar op.

    Bij strikeforce waren de vechters de baas. Dus regelmatig werden dingen uitgesteld of gingen niet door. Daar doet UFC niet aan mee. Niemand is groter dan de organisatie. De datum is bekend en kun je niet dan zoeken we een ander. En doordat ze geen belachelijke bedragen betalen draaien ze winst.

    K1 geeft 400.00 dollar aan de winnaar en gaat naar de kloten. Strikeforce had fedor en elke keer als hij draaide draaiden ze dik verlies. GG en M1 mogen blij zijn dat ze mensen mogen leveren en moeten ipv onderhandelen met de organisaties proberen hun mensen onder te brengen en dan via reclame en merchandise, seminars en weet ik veel wat de verdiensten op te schroeven.

    Het verdienmodel verandert dus gewoon.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    UFC vechters doen me vaak aan dit nummer denken.
    http://www.youtube.com/watch?v=RmZdvVnMXCc

  15. #40
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Is dat zo?
    Dus je hoeft niet alles te slikken wat ze je voorschotelen? Er wordt eerlijk onderhandeld? Je hoeft geen loflied op Zuffa/Dana te zingen en kunt gewoon kritiek uiten zonder gecut dreigen te worden?

    Je hoeft nog net niet je eerstgeborene aan ze af te staan.
    tito ortiz zit ook nog steeds bij de ufc..

    alistair overeem's management heeft gewoon de hand overspeeld. en nu zitten ze met de brokken.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dat is appels met peren vergelijken.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #42
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    tito ortiz zit ook nog steeds bij de ufc..
    Hij zit WEER bij de UFC. Omdat hij weer bereid is gewoon alles na te papegaaien wat Dana hem voorkauwt.
    Last edited by blackadder; 01-08-2011 at 15:24.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    tito ortiz zit ook nog steeds bij de ufc..

    alistair overeem's management heeft gewoon de hand overspeeld. en nu zitten ze met de brokken.
    Als we onderstaand bericht mogen geloven is dat niet de eerste keer

    Bron




  19. #44
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hij zit WEER bij de UFC. Omdat hij weer bereid is gewoon alles na te papegaaien wat6 Dana hem voorkauwt.
    Tito heeft altijd voor de UFC geknokt, slechts 1 partij erbuiten.
    Die man heeft gewoon een geschiedenis met Zuffa en hun gaan lang terug.
    Daarnaast verdient ie klappen met geld, meer dan bij welke organisatie dan ook en misschien ook wel meer dan wie dan ook bij de UFC.
    Jij zou dus gewoon bij een ander voor 10x zo weinig knokken omdat je te stom en eigenwijs bent om je trots opzij te zetten.
    Fighting is poetry in motion

  20. #45
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Tito heeft altijd voor de UFC geknokt, slechts 1 partij erbuiten.
    Dat was niet het punt. Het punt was toen hij zijn mond open durfde te trekken lag hij eruit totdat hij weer bereid was te kruipen voor Dana. Het zijn gewoon net speeltjes van Dana die hij kapot maakt wanneer hij er zin in heeft.
    Jij zou dus gewoon bij een ander voor 10x zo weinig knokken omdat je te stom en eigenwijs bent om je trots opzij te zetten.
    Weet je. Ik zou het waarschijnlijk nog doen ook. Ik kan niet voor iemand werken die ik haat.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Weet je. Ik zou het waarschijnlijk nog doen ook. Ik kan niet voor iemand werken die ik haat.
    Joachim Hellboy Hansen...

    held!!!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #47
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Tito heeft altijd voor de UFC geknokt, slechts 1 partij erbuiten.
    Die man heeft gewoon een geschiedenis met Zuffa en hun gaan lang terug.
    Daarnaast verdient ie klappen met geld, meer dan bij welke organisatie dan ook en misschien ook wel meer dan wie dan ook bij de UFC.
    Jij zou dus gewoon bij een ander voor 10x zo weinig knokken omdat je te stom en eigenwijs bent om je trots opzij te zetten.
    JA, ik iig wel. geld is maar geld. geld raakt op. op het einde van de dag, moet je jezelf in de spiegel kunnen aankijken.

    Kijk dat je het slim moet spelen ben ik zeker met je eens, maar er wel zijn duidelijke grenzen.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Dana is altijd fan geweest van Overeem en dat heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Laten we het hopen!

  25. #50
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Dana is altijd fan geweest van Overeem en dat heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken.
    maar hij heeft ook vaak zat zijn zegje gedaan van: how can you rank him top 10, who has he beat the last few years blabla...

    dana is fan van je zolang hij iets aan je kan hebben

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •