MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 69 of 69
  1. #51
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Goed punt Pahlavan, echter denk ik wel dat Alistair zeer marketable is waar de UFC en Alistair veel geld aan kan verdienen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    maar hij heeft ook vaak zat zijn zegje gedaan van: how can you rank him top 10, who has he beat the last few years blabla...

    dana is fan van je zolang hij iets aan je kan hebben
    Plecies.
    Dana is voornamelijk fan van zichzelf.

  3. #53
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dana is niet eens fan van MMA laat staan Overeem. Volgens mij ging hij alleen maar op de foto met AO om SF onzeker te maken. Chinees keyboard Blackadder?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #54
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Plecies.
    Dana is voornamelijk fan van zichzelf.
    en het grappigste hij heeft gelijk... de enige namen die hij de laatste jaren heeft verslagen zijn een paar gecutte UFC vechters,vrouwenmishandelaar en een bejaarde jap...

  5. #55
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dana is niet eens fan van MMA laat staan Overeem.
    Yes. Dat dus.
    Chinees keyboard Blackadder?
    Yup. Made in China.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dana is niet eens fan van MMA laat staan Overeem. Volgens mij ging hij alleen maar op de foto met AO om SF onzeker te maken. Chinees keyboard Blackadder?
    BS dikke dikke BS ... Dana White is liefhebber van vechtsport, maar hij is ook fan van zichzelf en van geld. Fan van dikke pakken geld.


  7. #57
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    en het grappigste hij heeft gelijk... de enige namen die hij de laatste jaren heeft verslagen zijn een paar gecutte UFC vechters,vrouwenmishandelaar en een bejaarde jap...
    x2

  8. #58
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    BS dikke dikke BS ... Dana White is liefhebber van vechtsport, maar hij is ook fan van zichzelf en van geld. Fan van dikke pakken geld.
    Hij zegt alleen maar iets goeds over een vechter als hij de PPV ratings verhoogt, anders nooit. Heb hem nooit horen zeggen hoe hij genoot van Fedor-CC, Fedor-Nog, of Sakuraba, of andere vechters die buiten zijn organisatie zitten. Scott Coker en Björn van Bellator doen dat vaak genoeg. Hij is echt geen MMA fan.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #59
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wie heeft Cain nu eigenlijk verslagen. Een fatass, een 2e ranks kickboxer, iemand die er uit ziet als een opa en 6 jaar uit zijn prime is en iemand die wegrent als hij word geslagen.

    Als je zo gaat beginnen kan je iedereen zijn record gaan bashen.

  10. #60
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Wie heeft Cain nu eigenlijk verslagen. Een fatass, een 2e ranks kickboxer, iemand die er uit ziet als een opa en 6 jaar uit zijn prime is en iemand die wegrent als hij word geslagen.

    JUSTEM!!!

    Dikke vette reps!!!

  11. #61
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Wie heeft Cain nu eigenlijk verslagen. Een fatass, een 2e ranks kickboxer, iemand die er uit ziet als een opa en 6 jaar uit zijn prime is en iemand die wegrent als hij word geslagen.

    Als je zo gaat beginnen kan je iedereen zijn record gaan bashen.
    x3. Bashen is zo lekker makkelijk.

  12. #62
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Hij zegt alleen maar iets goeds over een vechter als hij de PPV ratings verhoogt, anders nooit. Heb hem nooit horen zeggen hoe hij genoot van Fedor-CC, Fedor-Nog, of Sakuraba, of andere vechters die buiten zijn organisatie zitten. Scott Coker en Björn van Bellator doen dat vaak genoeg. Hij is echt geen MMA fan.
    Dana is op de eerste plaats een zakenman
    Op de tweede plaats een narcist
    en op de derde plaats wellicht een MMA-fan

    en wellicht heeft dat eerste er wel voor gezorgd dat Overeem gereleased is. Overeem had nog maar een fight op contract, als Overeem van Silva gewonnen had dan had ie een zeer goede onderhandelingspositie voor de final. Als ie vervolgens het toernooi gewonnen had was ie EN de champ en de GP winnaar.....dan zit je ook wel even anders aan de tafel bij Zuffa dan nu het geval zou zijn.....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    x3. Bashen is zo lekker makkelijk.
    en dat benadruk je door t zelf te doen?

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    en dat benadruk je door t zelf te doen?
    Heb je het tegen mij?

    Ik reageer alleen op Petro zijn post die Overeem zijn tegenstanders basht met dingen die niet relevant zijn. Ik laat zien dat je zo iedereen kan bashen ook de huidige 1# HW.

  15. #65
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Sportvision View Post
    JA, ik iig wel. geld is maar geld. geld raakt op. op het einde van de dag, moet je jezelf in de spiegel kunnen aankijken.

    Kijk dat je het slim moet spelen ben ik zeker met je eens, maar er wel zijn duidelijke grenzen.
    Oke prima, als jij voor je brood vecht, en je hebt de keuze hebt tussen meer dan een miljoen verdienen of een paar rooitjes bij een achteraf show op de prairie praten we nog eens.
    En daar heeft Tito echt niet z'n kont voor hoeven keren of op de knietjes gaan zitten voor Dana White hoor.
    Trots betaald je rekeningen niet, zorgt er niet voor dat je kinderen of vrouw een goed onderkomen hebben en bouwt je pensioen ook niet op.
    En dat zijn toch dingen die je voor ogen houdt als je een sport beoefend waar je tot je 35e kan presteren, en in Tito's geval in feite al done bent.

    Toch grappig dat iedereen hier lijkt te weten hoe Dana White is, alsof ze met m geknikkerd hebben.
    En ook grappig dat iedereen lijkt te weten hoe er onderhandelt wordt, wat de voorwaarden bij de UFC zijn terwijl vrijwel NIEMAND hier ooit een contract voor z'n neus heeft gehad.
    Fighting is poetry in motion

  16. #66
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Ben ik nou echt de enige die zich nog afvraagt waarom hij uit SF gekickt is??? Of mis ik iets.
    Nee, ik vraag het me ook nog af. Deze reactie - hoewel de topic titel anders doet vermoeden - zegt inhoudelijk niks over de daadwerkelijke cut. Dat verhaal over die GP toestand kennen we inmiddels wel.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •