MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 13 FirstFirst ... 3910111213
Results 301 to 306 of 306
  1. #301
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Laat maar weer eens zien hoeveel jij van de sport snapt!
    Hij presteert niet minder? maar hij verliest wel 3x achterelkaar. Volgens mij zijn we het allemaal eens dat je prestatie gelinked is aan de gewonnen of verloren wedstrijden. Hij won voor deze 3 partijen alles, nu heeft die 3 partijen verloren. de prestatie is dus heel anders, hoe kun jij hier vertegenwoordigen dat de prestatie hetzelfde is terwijl die al 3 x achter elkaar verliest?

    Ja fedor presteert slecht.. Hij is legende en is nog steeds een goede vechter, maar als ik hem objectief op zijn prestaties moet afrekenen dan presteert hij slecht..
    Hoewel ik 't met redelijke pijn moet zeggen is dit inderdaad het geval, ook in mijn ogen... Zei 't vlak na de partij; laat Fedor nu eens een tegenstander nemen van 't middenkader. Als hij daar van wint bewijst hij dat hij nog steeds het in zich heeft. Ikzelf denk van wel, ook daar ben ik vrijwel zeker van.

    Ik ben zelf niet helemaal overtuigd van 't feit dat eruit was. Ik denk dat hij vreemd uitkwam en even eruit leek. Toen hij omdraaide leek hij in mijn ogen bewust van wat er aan de hand was. Hoe dan ook, vind ik dat na 3 keer inderdaad wel even serieus nagedacht moet worden aan of hij 't nog wel heeft...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #302
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    oke, en hendo back naar UFC waarschijnlijk dan denk ik en fedor verder met M-1, eigenlijk het zelfde verhaaltje als alistair
    Eerlijk gezegd zie ik liever Hendo zijn strikeforce lhw belt een paar x verdedigen en dan een unification gevecht tegen de champ van de ufc.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #303
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb net de post fight pressconference even gekeken.
    Marloes is echt op en top sportvrouw, feliciteerd Miesha meermalen.
    Echt een boegbeeld voor de sport.
    Ik hoopte echt dat Marloes zou winnen, maar moet eerlijk zeggen dat ik vcash op Miesha had gezet.
    In haar vorige gevecht gooide ze een mooie sub eruit in de 4e ronde, maar ik vond haar niet erg sterk.
    Nu moest ze zelf kloppen in de 4e ronde, ik hoop dat ze sterker dan ooit terug komt en die belt weer pakt.

  4. #304
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •