MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Als je bekijkt waar we een aantal jaar geleden stonden in de MMA wereld, dan was dat helemaal nergens. We hebben nu een lichting met Alistair, Marloes, Stefan, Gegard en in mindere maten nog Yvel, die MMA Nederland op de kaart hebben gezet. Ik denk dat dit in de komende jaren alleen maar zal toenemen. Ik hoop dat er meer talenten gaan doorbreken de komende periode. In de lichtere gewichtsklasses zit genoeg talent denk ik. Idd, veel aan worstelen werken, want momenteel kom je er niet als je worstelen niet goed is. Long was to go, maar zit wel veel in het vat imo...
    Ik ben het niet helemaal eens met je op het eerste punt. Gerard Gordeau, Remco Pardoel, Schrijber, Valtentijn Overeem, Schilt, Yvel en zo verder stonden al vroeg in de ring. Lang voordat andere 'kleine' landen mee gingen doen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ach kom. Dat is ja niks nieuws. Maar het is blijkbaar wel succesvol. Dus waarom aanpassen? Het wordt gewoon met WWE style scripted *beefs* overspeeld. Ze vertellen in interviews gewoon hoe ze hun tegenstander gaan opfucken en hoe gek ze wel niet zijn in de kooi en wanneer het zo ver is wordt het gewoon weer een snoozefest. Maar het publiek is weer komen opdagen met verwachtingen en ze zullen het volgende keer weer doen.
    Ik weet natuurlijk niet wat de gemiddelde Amerikaanse fan precies wil. De UFC hoeft het natuurlijk ook niets aan te passen, maar dan loop je het gevaar dat 80% van de partijen tussen NCAA divisie worstelaars gaat die een beetje gaan schijnboksen en worstelen. Ik dacht juist dat Amerikanen van slooppartijen hielden.

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Ik weet natuurlijk niet wat de gemiddelde Amerikaanse fan precies wil. De UFC hoeft het natuurlijk ook niets aan te passen, maar dan loop je het gevaar dat 80% van de partijen tussen NCAA divisie worstelaars gaat die een beetje gaan schijnboksen en worstelen.
    Ach dat gaat sowieso gebeuren.
    Ik dacht juist dat Amerikanen van slooppartijen hielden.
    Ik denk dat iedereen wel van slooppartijen houdt. Maar ja. Je hoeft ook alleen maar slopppartijen te beloven. Heel soms zit er zelfs eentje tussen. Ook al is dat waarschijnlijk eerder per ongeluk. In elk geval hoeft het uiteindelijke gevecht niet te voldoen aan de voorafgaande hype. Het zijn soms net 2e kamerverkiezingen. Veel hete lucht vooraf en uiteindelijk weinig substantie.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KN View Post
    Ik ben het niet helemaal eens met je op het eerste punt. Gerard Gordeau, Remco Pardoel, Schrijber, Valtentijn Overeem, Schilt, Yvel en zo verder stonden al vroeg in de ring. Lang voordat andere 'kleine' landen mee gingen doen.
    En voeg daarbij Bas Rutten en A. Hardonk aan toe......

    Maar wat heel positief is is dat wij toch wel op hoog niveau mee kunnen doen en dat ze zeker rekening met Nederlanders moeten houden: groite namen komen niet voor niets deze kant op om te trainen....wel veelal voor de stand-up training......maar goed.

    Osu

    chris

  5. #30
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het echt doodzonde om te zien dat er zoveel nederlandse mma vechters zijn met veel potentie maar het niet waar kunnen maken...
    neem iemand als manhoef.. als hij niet telkens weer als een vis uit water zou zijn op de grond... zou hij met zijn gruwelijke striking voor een hoop vechters een nachtmerrie zijn..

    of iemand als alistair... als hij nou daadwerkelijk gewoon constant tegen top HW's zou vechten ipv in 3 jaar tijd maar tegen EEN goede HW, dan zou hij zomaar een van de beste HW's in mma kunnen zijn want ik denk dat hij dat wel in zich heeft... maar voorlopig is het alleen maar hype en praatjes en weinig daden.

    of struve... hij heeft zoveel voordelen ten opzichte van veel tegenstanders, maar op een of andere manier kan hij die voordelen (o.a zijn reach) niet goed benutten. hij is nog wel heel jong en heeft dus veel tijd om te groeien en te leren dus dat heeft hij ook wel in zijn voordeel..

    en ten slotte mousasi... persoonlijk een van mijn favoriete vechters maar ik zie hem graag gewoon vaker in de US vechten en niet zijn tijd verdoen daar in Japan want momenteel zijn er vrijwel geen toppers waar hij in Japan tegen kan vechten. misschien kijk ik een beetje door een roze bril omdat ik een mousasi fan ben.. maar ik denk dat als hij zijn worstelen nog iets verbeterd, hij nog een hoop kan bereiken in de aankomende jaren

    anyway mijn conclusie is dat we genoeg potentie hebben hier in nederland... maar in mijn ogen moeten we het gewoon beter zien te benutten

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het probleem is dat er nu nog maar 1 podium is met maar een paar shows per jaar, dus in totaal staan er misschien 100 man te knokken. Dat is niet veel op het totale aantal potentiële toppers. Dus ik snap UFC wel dat ze hun concurrenten slopen, maar dan moeten ze wel elke week met een show komen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •