MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36
  1. #1
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default Iraanse weigert zwavelzuur te spuiten in ogen verminker

    De Iraanse Ameneh Bahrami heeft de man die zwavelzuur in haar gezicht heeft gegooid vergeven. In 2004 werd de Iraanse zwaar verminkt.


    lees details van gebeurtenis verder Iraanse weigert zwavelzuur te spuiten in ogen verminker | anmv.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    nou die vrouw ziet er uit zeg! ik had die vent niet alleen met zwavelzuur in zn gezicht gespoten, maar ik had em in een bak met zwavelzuur gedonderd..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    nou die vrouw ziet er uit zeg! ik had die vent niet alleen met zwavelzuur in zn gezicht gespoten, maar ik had em in een bak met zwavelzuur gedonderd..
    ik hou van vergeving. maar niet als ik er zo uit zou zien.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    De Iraanse Ameneh Bahrami heeft de man die zwavelzuur in haar gezicht heeft gegooid vergeven. In 2004 werd de Iraanse zwaar verminkt.


    lees details van gebeurtenis verder Iraanse weigert zwavelzuur te spuiten in ogen verminker | anmv.nl
    Daar kunnen sommige Christenen nog een voorbeeld aannemen.
    Nothing beats a suckerpunch.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor Ameneh Bahrami, ik denk dat er een hoop mensen een andere beslissing zouden nemen & je zou ze niet echt schuld kunnen geven. Ik bedoel de dader heeft zo'n schade aangericht dat ze voor de rest van haar leven er zo uit zal zien.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post
    Daar kunnen sommige Christenen nog een voorbeeld aannemen.
    Inderdaad gister zag ik nog een dominee die iemand zuur in zijn ogen wou spuiten. Had hij dit bericht maar gelezen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Sodeju.....die ziet er uit zeg!! Knap dat je je belager kunt vergeven.....

    osu

    chris

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    als ze kon zien hoe ze er uit zag had ze het misschien alsnog gedaan.

    dit is echt vreselijk ouwe, dat gezicht... Respect voor haar, allah zal der hier voor zeer zeker belonen.
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    t lijkt alsof die zo uit de LOTR is gelopen......maar knap van dr om zich niet te wreken

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou er voorwaarden aan verbonden hebben. Of je gezicht vol zuur, of je leven in een weeshuis werken oid.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  11. #11
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    respect en juiste keus.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    als ze kon zien hoe ze er uit zag had ze het misschien alsnog gedaan.

    dit is echt vreselijk ouwe, dat gezicht... Respect voor haar, allah zal der hier voor zeer zeker belonen.
    Als Allah echt had bestaan, dan had hij toch wel kunnen voorkomen dat die man bij haar zwavelzuur in haar gezicht had gegooid. Of niet?

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    nee zeker niet.

    Als Allah, elke zonde die een mens begaat stop zet en omkeert dan hebben we geen Hemel en Hel nodig. Het leven is een test he, een examen. Als al onze fouten gelijk verbeterd worden of nog beter, als we geen fouten kunnen maken, dan hoeft het concept hemel en hel niet te bestaan omdat je toch geen zondes kan begaan.
    Home mtk-gym.nl


  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als Allah echt had bestaan, dan had hij toch wel kunnen voorkomen dat die man bij haar zwavelzuur in haar gezicht had gegooid. Of niet?
    Als het zo was hadden we geen politie, leger, wapens, armoe in de wereld want dan zou God het wel voorkomen.
    Dan waren we robots zonder eigen keus.
    Fighting is poetry in motion

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Als het zo was hadden we geen politie, leger, wapens, armoe in de wereld want dan zou God het wel voorkomen.
    Dan waren we robots zonder eigen keus.
    Volgens sommige theorieën zijn we dit ook.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Het is gewoon al ziek dat ze deze straffen geven... Doodstraf zou ik ook voor zijn wanneer deze snel en niet pijnlijk zou zijn, maar dan zit je met het nadeel dat je iemand kan straffen die onschuldig is en je kunt het niet meer terugdraaien.

    En over god.... Als hij/zij/het/iets zou bestaan waarom zou hij dan tests uitvoeren? Hij heeft de mens gemaakt dus dan kan hij ze ook wel gewoon goed maken? Religion is the opiate of the people... wake up!

    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    heb jij zelf enig idee wat woorden als : omnipotent en malevolent betekenen?

    en pansier kanker is een keer op jonge moet je elke kans grijpen om een wellus nietus geloofds discussie te voeren? wat wil je nou horen jonge? wat wil je bereiken?

    je irriteerd hier echt een behoorlijk percentage van het forum mee.
    Home mtk-gym.nl


  18. #18
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Iran is ook een ziek land Panso. Christenen en andere niet-Moslims worden daar vermoord en onderdrukt, homo's hangen daar aan een strop, de oprichter van het regime is een pedofiel, het feit dat niemand binnen het regime dat tegenspreekt laat ook zien wat voor mensen daar in zitten. En ze hebben de oppositie uitgemoord, gemarteld en de vrouwelijke oppositie leden zelfs verkracht. Vreemd dat niemand daar eens over uitspreekt, er zijn genoeg docu's over maar je ziet ze nooit op NL tv.

    Erg jammer dat z'on goede vrouw zoiets moest meemaken. En Sadik's idee over dat het leven een test is waarbij je zelf de keuze hebt om slecht of goed te doen is iets meer uitgedacht dan een cliché zinnetje te herhalen die van het internet is geplukt. Religie is niet de "opiate of the people", dit kan het wel zijn en is het vaak ook, maar het probleem ligt vooral in ideologieën die het conformeren aan de massa en het sluiten van de ogen voor problemen promoot. Elke politieke ideologie die dwingt ieder tot zijn waarden te leven, waarbij men geacht word blind te zijn voor de inherente problemen gelieerd aan die ideologie vormt een opiaat voor het volk. Heeft niks met God te maken, er zijn talloze non-religieuze voorbeelden.
    Last edited by Asura; 01-08-2011 at 18:23.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  19. #19
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    precies Asura.

    iran is een fucked up ziek land, ik ben Koerdisch, kan je er alles over vertellen. Maar ik kan dingen ook zo nuchter bekijken dat ik ook kan inzien dat hun regime, hun handelen en doen niets met de islam te maken heeft.

    Saddam heeft ons koerden uitgroeid, zijn propeganda was de Islam. Hij heeft de goede harten van het iraakse volk toen vervuild met zijn propeganda. Hij heeft zelfs tijdesn de Anfal moord campange van hem een soort van Fatwa uitgebracht, daarin zei hij dat het door de islam goed gekeurd was als je Koerden dood maakte. dat het Halal was als je ons vermoorde.
    resultaat was 300.000 dode koerden binnen een paar jaar tijd.

    maar ook toen heb ik geleerd nuchter naar de zaak te kijken. Hij keurde zijn daden dmv islam goed, maar de islam keurt zijn daden never nooit goed.

    de slechtheid zit diep geworteld in de mens. Om die slechtheid te kunnen uitten gebruiken ze soms geloven, soms ideologien, soms de zwakkere, soms de sterkere maar het is allemaal de mens zelf die het doet.
    Home mtk-gym.nl


  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Er leven paar honderduizend Armeniërs in Iran, worden echt niet vermoord ofzo daar.. Ik hoor weleens van vrienden dat de bevolking van Iran helemaal niet strenge islamieten zijn..

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Iran is ook een ziek land Panso. Christenen en andere niet-Moslims worden daar vermoord en onderdrukt, homo's hangen daar aan een strop, de oprichter van het regime is een pedofiel, het feit dat niemand binnen het regime dat tegenspreekt laat ook zien wat voor mensen daar in zitten. En ze hebben de oppositie uitgemoord, gemarteld en de vrouwelijke oppositie leden zelfs verkracht. Vreemd dat niemand daar eens over uitspreekt, er zijn genoeg docu's over maar je ziet ze nooit op NL tv.

    Erg jammer dat z'on goede vrouw zoiets moest meemaken. En Sadik's idee over dat het leven een test is waarbij je zelf de keuze hebt om slecht of goed te doen is iets meer uitgedacht dan een cliché zinnetje te herhalen die van het internet is geplukt. Religie is niet de "opiate of the people", dit kan het wel zijn en is het vaak ook, maar het probleem ligt vooral in ideologieën die het conformeren aan de massa en het sluiten van de ogen voor problemen promoot. Elke politieke ideologie die dwingt ieder tot zijn waarden te leven, waarbij men geacht word blind te zijn voor de inherente problemen gelieerd aan die ideologie vormt een opiaat voor het volk. Heeft niks met God te maken, er zijn talloze non-religieuze voorbeelden.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Verscheelt mischien per gebied ofzo want ik ken Iraniërs die heel wat anders zeggen en daarom juist daar weg zijn gegaan. Ook blijft het een feit dat in het algemeen Christenen en veel andere minderheden extreem slecht behandeld worden en zelfs hun leven onzeker zijn. Het is ook een land van 75 miljoen inwoners dus je zal genoeg verschillen hebben per gebied. Feit blijft ook dat het regime een stel mafkezen zijn die echt scheit hebben aan mensenrechten.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  22. #22
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    heb jij zelf enig idee wat woorden als : omnipotent en malevolent betekenen?

    en pansier kanker is een keer op jonge moet je elke kans grijpen om een wellus nietus geloofds discussie te voeren? wat wil je nou horen jonge? wat wil je bereiken?

    je irriteerd hier echt een behoorlijk percentage van het forum mee.
    Ja ik weet wat de woorden betekenen... Ik heb engels op school en anders heb ik nog altijd een woordenboek of google translate.

    Ik bedoel het helemaal niet slecht, maar ik ben gewoon nieuwsgierig... Is dat soms verkeerd?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  23. #23
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    precies Asura.

    iran is een fucked up ziek land, ik ben Koerdisch, kan je er alles over vertellen. Maar ik kan dingen ook zo nuchter bekijken dat ik ook kan inzien dat hun regime, hun handelen en doen niets met de islam te maken heeft.

    Saddam heeft ons koerden uitgroeid, zijn propeganda was de Islam. Hij heeft de goede harten van het iraakse volk toen vervuild met zijn propeganda. Hij heeft zelfs tijdesn de Anfal moord campange van hem een soort van Fatwa uitgebracht, daarin zei hij dat het door de islam goed gekeurd was als je Koerden dood maakte. dat het Halal was als je ons vermoorde.
    resultaat was 300.000 dode koerden binnen een paar jaar tijd.

    maar ook toen heb ik geleerd nuchter naar de zaak te kijken. Hij keurde zijn daden dmv islam goed, maar de islam keurt zijn daden never nooit goed.

    de slechtheid zit diep geworteld in de mens. Om die slechtheid te kunnen uitten gebruiken ze soms geloven, soms ideologien, soms de zwakkere, soms de sterkere maar het is allemaal de mens zelf die het doet.
    Tjah, ik zie dat de Islam toch geweldadige kanten heeft,maar hierover snap ik dat je een andere mening hebt.En hoewel er genoeg bewijs is voor mijn mening, is er ook voldoende bewijs dat jouw idee klopt, het is meer de interpretatie die verschilt.

    Hoe dan ook is het zo dat in het algemeen de wereldwijde politieke Islam vooral geleid word door de partij van Erdogan, Iran, Saudi-Arabië, Pakistan en het Moslim Broederschap uit Egypte die malloten als Helweini en Qaradawi* vertegenwoordigt. Deze partijen hebben trouwens ook het leeuwendeel van Moslim organisaties in handen, Saudi-Arabië is de eigenaar van 90% van alle Islamitische instituten wereldwijd variërend van madrassa's tot Moskeeën. En Saudi-Arabië is natuurlijk een zeer radicaal land, je moet eens in hun schoolboeken kijken en je weet genoeg, hun keuze om zoveel instituten op te kopen en aan Westerse universiteiten te doneren is uiteraard puur politiek. Islam heeft dus echt een revolutie nodig die Islam van politiek scheid, zoals ook in het Christendom is gebeurd.


    Ook is het een probleem dat je niet veilig Islam kan bekritiseren of bekeren, en hier moet sowieso iets aan gedaan worden, ik neem aan dat genoeg Koerden in Saddam's Irak hebben geprotesteert hiertegen, en Saddam's antwoord simpelweg was: Jullie liegen over Islam!. Dit is veelvoudig voorgekomen in Islamitische geschiedenis dat politieke tegenstanders worden opgeruimd met als redenering dat ze tegen Islam zijn. Sterker nog, de afgelopen maanden heeft Iran een nieuw wetsvoorstel besproken om de leden van de oppositie de doodstraf te geven. Er moet echt een beweging binnen de Islam die voor hervorming is, maar tot zoverre is het vooral ontkennen van problemen in Islam en het aanvallen van diegene die dat wel doen.

    *dikke kans dat ik het verkeerd spel xD
    Last edited by Asura; 01-08-2011 at 21:23.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #24
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    @Asura ik vroeg je tijdens onze laatste discussie om betrouwbare bronnen te voorzien van de statements die je maakt. Je kan niet zomaar hier dingen roepen en dan verwachten dat mensen je geloven vriend. Je zegt dat christenen en non-moslims daar worden onderdrukt en vermoordt. Dat is helemaal niet waar. Er wonen ongeveer half miljoen christenen van Iraanse afkomst in Iran en ze worden NIET onderdrukt ook worden ze NIET vermoordt. Ook zijn er ongeveer 600 (!) kerken beschikbaar voor de Iraanse christenen in Iran. Ook zijn er een hoop joden in Iran , ongeveer 50000 joden leven er nu in Iran. er zijn 11 synagogen in Iran voor de Joden.
    Aroun Yashyaei, een film-producent en voormalig voorzitter van de Centrale Joodse Gemeenschap in Iran zei:
    "Khomeini didn't mix up our community with Israel and Zionism – he saw us as Iranians."

    Dus ik weet niet waar jij je informatie van haalt. maar ik zou voortaan een andere kanaal kijken dan bijv. BBC.
    ook zeg je dat de oprichter van de regime (khomeini) een pedofiel was , alleen je kon vorige ook al geen andere bron posten dan die hoerige arabische kanaal die 24/7 slecht en bullshit over iran praten.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    @wrestler

    Ik spreek vaak een oude man die bij mij in de buurt hier een winkeltje heeft, hij komt oorspronkelijk uit Iran
    maar noemt zich zelf eigenlijk geen iranier maar pers.
    ook vindt hij het verschrikkelijk dat de oude leeuw uit de vlag is maar hij vindt het lastig om over te praten en ook zijn Nederlands is natuurlijk niet al te best .
    hoe zie jij dit ? kan je me er wat over vertellen?
    hoe leeft dat daar?


    de oude vlag die ik bedoel

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •