MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    0Raja1 Guest

    Default Kiai master 'Yanagiryuken'

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

  3. #3
    0Raja1 Guest

    Default

    had ff zn dag niet zeg maar

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    lachwekkend.

    Toch gek eigenlijk dat ze nog mensen bereid vinden om aan die onzinnige demonstraties deel te nemen!

  5. #5
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 0Raja1 View Post
    die polonaise op 1:51 is het gaafst!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Komkommertijd slaat duidelijk toe

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    die polonaise op 1:51 is het gaafst!
    nee op 2.10, dat is pas vet! En die laatste rolt nog de verkeerde kant op ook :P

  9. #9
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Het vervolg op de 1ste video.


  10. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by MMA-humbleness View Post
    Check dit filmpje dan eens:

    Taekwondo vs Muay Thai

    Erg mooie trappen hoor maar een beetje serieuze mt-vechter slaat deze jongen zo neer. TKD-vechters kennen ook de lowkick niet. Dus de uitkomst zal in 90 vd 100 keer anders zijn dan in dit filmpje.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Komkommertijd slaat duidelijk toe
    Agree on that. Paar jaar geleden hadden we het ook al over deze filmpjes.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Deze moetten er ook bij vin ik.



    Last edited by Gilaiir; 03-08-2011 at 14:34.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Erg mooie trappen hoor maar een beetje serieuze mt-vechter slaat deze jongen zo neer. TKD-vechters kennen ook de lowkick niet. Dus de uitkomst zal in 90 vd 100 keer anders zijn dan in dit filmpje.
    haha je hebt het moeilijkste gedaan dat je als vechtersporter kan, toegeven dat de sport waar je hart licht het aflegt tegen een andere sport haha.

    Ik had jarenlang volgehouden dat karate de beste vechtsport was maar heb me er bij moeten neerleggen dat een karate vechter het niet red tegen een goede kickbokser.
    Home mtk-gym.nl


  14. #14
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Erg mooie trappen hoor maar een beetje serieuze mt-vechter slaat deze jongen zo neer. TKD-vechters kennen ook de lowkick niet. Dus de uitkomst zal in 90 vd 100 keer anders zijn dan in dit filmpje.
    Het ligt niet aan de stijl, maar aan de persoon.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Het ligt niet aan de stijl, maar aan de persoon.
    Dat klopt w.b. de muaythai vechter, want deze man is niet bepaald representatief. Klopt niet w.b. taekwondo man, want in het taekwondo leer je geen lowkicks en leer je geen boksen noch je ertegen verweren.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Het ligt niet aan de stijl, maar aan de persoon.
    ben ik het niet mee eens.

    als een persoon 1 jaar kickboksen trained en een ander 1 jaar taekwondo en ze zijn alle 2 even talentvol zal in een wedstrijd de kickbokser het van de 100 x zeker 95 keer winnen.

    tegen een karateka misschien 80 van de 100.

    Kickboksen is gewoon simpel en effectief. Karate is gewoon een prachtige sport met veel respect en discipline en het wordt bijna een way of living. maar karate vergt meer tijd om te leren als kickboksen.

    tenminste dit zijn mijn ervaringen, ik heb/doe karate taekwondo en kickboksen gedaan.
    Home mtk-gym.nl


  17. #17
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMA-humbleness View Post
    Check dit filmpje dan eens:

    Taekwondo vs Muay Thai

    Een echte Muay Thai vechter had hem allang in de clinch.. paar knieën en klaar..

  18. #18
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ben ik het niet mee eens.

    als een persoon 1 jaar kickboksen trained en een ander 1 jaar taekwondo en ze zijn alle 2 even talentvol zal in een wedstrijd de kickbokser het van de 100 x zeker 95 keer winnen.

    tegen een karateka misschien 80 van de 100.

    Kickboksen is gewoon simpel en effectief. Karate is gewoon een prachtige sport met veel respect en discipline en het wordt bijna een way of living. maar karate vergt meer tijd om te leren als kickboksen.

    tenminste dit zijn mijn ervaringen, ik heb/doe karate taekwondo en kickboksen gedaan.
    Tsja, natuurlijk verlies je als je met de regels van een andere stijl vecht. Een kickboxer zal verliezen van een taekwondoka in een taekwondo match en vice versa.

    Een full contact karateka (kyokushin, ashihara etc) acht ik bijna op gelijke niveau met een kickboxer in een kickbox match. Ik heb vele kickboxers het onderspit zien delven tegen een getrainde karateka.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Dat klopt w.b. de muaythai vechter, want deze man is niet bepaald representatief. Klopt niet w.b. taekwondo man, want in het taekwondo leer je geen lowkicks en leer je geen boksen noch je ertegen verweren.
    Daarom ligt het aan de persoon in hoeverre hij/zij zich kan aanpassen aan zijn tegenstander. Mijn taekwondo trainer leerde ons wel gelukkig ook met de scheen te trappen en te blokken en niet alleen maar met de voet. Bokstechnieken kwamen idem dito aan bod.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Tsja, natuurlijk verlies je als je met de regels van een andere stijl vecht. Een kickboxer zal verliezen van een taekwondoka in een taekwondo match en vice versa.

    Een full contact karateka (kyokushin, ashihara etc) acht ik bijna op gelijke niveau met een kickboxer in een kickbox match. Ik heb vele kickboxers het onderspit zien delven tegen een getrainde karateka.
    Een karateka komt boksen te kort tegen een kickbokser. Zijn trappen zijn misschien wel sneller en onverwachter maar der zit toch echt een power verschil tussen een kickboks mawashi en een karate mawashi. Ook het feit dat je met je voet trapt is niet slim in een fullcontact wedstrijd.

    Maar der zijn natuurlijks uitzonderingen zoals Andy Hug. Maar het blijft een feit dat thai boksen (kickboksen) de beste ring sport is. Anders was de k1 niet vol met kickboksers maar met karateka's .
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •