MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default Sportschool in Istanbul...

    Donderdag vertrek ik weer eens naar Turkije ditmaal niet naar de traditionele badplaatsen als Alanya,Side of Marmaris maar naar het bruisende Istanbul! Ik heb een hotel in het Europese gedeelte vlakbij de Blauwe Moskee en andere bezienswaardigheden....maar nu ben ik nog op zoek naar een fatsoenlijke sportschool,niet zozeer op vechtsport gericht maar op krachttraining (en wat van die dameslessen voor het vrouwtje natuurlijk) Nu is mijn Turks niet best en ik weet dat hier nogal wat mensen van Turkse komaf postten....wie helpt mij aan een goede sportschool in de buurt...

    Ook andere tips betreffende Istanbul worden zeer gewaardeerd!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja je hebt genoeg te doen in Istanbul, de blauwe moskee oftewel Sultan AhmetCamii, ongeveer daar tegen over Aya sofya, Top Kapi, kapalli carsi (overdekte markt), Turkazoo aquarium, Galata Kulsei (toren), Kiz Kulesi, Miniaturk (soort van madurodam), Bogaz tur (tour over de Bosporus)

    weet alleen op de kern vraag niet echt antwoord te geven of er een sportschool in de buurt is
    Er zal vast wel iets te vinden zijn, want in elk gedeelte zitten er genoeg!

    succes en veel plezier!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Istanbul is een grote Tip! maar rondvaart maken over de bosporus,bezoekje aan de Adalar (eilanden) Buyukada is t leukste , winkelen bij kapali carsi, bezoek aan topkapi paleis, bezoek aan camlica (park/heuvel met mooi uitzicht over istanbul) om maar even wat te noemen

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    en de tram pakken is goed te doen in istanbul. en de top kapi moet je zeker heen ik ben net een paar weken terug uit istanbul gekomen. echt een mooie indrukwekende stad. maar let wel op dat ze daar ook aan ramadan doen.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Kapali Carsi? Mijn opa heeft daar jarenlang gewerkt! Is dat een bekende plek in istanbul dan?

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Istanbul is een grote Tip! maar rondvaart maken over de bosporus,bezoekje aan de Adalar (eilanden) Buyukada is t leukste , winkelen bij kapali carsi, bezoek aan topkapi paleis, bezoek aan camlica (park/heuvel met mooi uitzicht over istanbul) om maar even wat te noemen

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Allemaal levensverhalen maar geen aantwoord voor die man. Fuck.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Je kan het even op sherdog vragen als je hier geen antwoord vind. mm ik vraag me af hoe ik aan die 25 vcash kom.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Bedankt voor de antwoorden zover...wat betreft de Ramadan Rafi (en anderen) op wat voor manier zou ik daar "last" van kunnen hebben? Het zal toch niet zo zijn dat er eetgelegenheden gesloten worden overdag? Het zal wel wat drukker zijn bij de moskee waarschijnlijk maar verders??
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Nee joh.. die zijn wel open.. je hebt meer dan genoeg plek.. je zal geen turk vinden in de restaurants..

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Bedankt voor de antwoorden zover...wat betreft de Ramadan Rafi (en anderen) op wat voor manier zou ik daar "last" van kunnen hebben? Het zal toch niet zo zijn dat er eetgelegenheden gesloten worden overdag? Het zal wel wat drukker zijn bij de moskee waarschijnlijk maar verders??

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Nee joh.. die zijn wel open.. je hebt meer dan genoeg plek.. je zal geen turk vinden in de restaurants..
    alleen de bediening
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Nee dat dacht ik ook...maar omdat Rafi waarschuwde er rekening mee te houden met het feit dat het Ramadan is...vandaar de vraag..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Bedankt voor de antwoorden zover...wat betreft de Ramadan Rafi (en anderen) op wat voor manier zou ik daar "last" van kunnen hebben? Het zal toch niet zo zijn dat er eetgelegenheden gesloten worden overdag? Het zal wel wat drukker zijn bij de moskee waarschijnlijk maar verders??
    hihi.... je hebt je ticket toch niet via vakantie veiling he. ik denk niet dat je er veel last van zou ondervinden. al ben ik wel benieuwd of ze deze maand alchol schenken in de bars. maar dan koop je toch een paar flessen in de vliegtuig.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    hihi.... je hebt je ticket toch niet via vakantie veiling he. ik denk niet dat je er veel last van zou ondervinden. al ben ik wel benieuwd of ze deze maand alchol schenken in de bars. maar dan koop je toch een paar flessen in de vliegtuig.
    Geen probleem met de alcohol hoor, die schenken ze ook.. en sigaretten kan je ook gewoon kopen
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik weet dat ze in marokko in de bekende clubs in de maand ramadan geen alcohol schenken. maar marokko is geen turkije.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik ben verscheidende keren in Turkije geweest...volgens mij ook tijdens de Ramadan en daar merkten we toen niets van maar goed dat was in Alanya, Marmeris of Side....denk dat ik er in Eindhoven of Tilburg meer van zou merken...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Kapali Carsi? Mijn opa heeft daar jarenlang gewerkt! Is dat een bekende plek in istanbul dan?
    echt? wat verkocht ie dan? ja dat is een hele grote overdekte markt waar je vanalles kunt kopen....vooral veel fake merkkleding enz.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij hoofddoekjes voor moslims.. In ieder geval wel kledij voor moslims.. Maarja dan heb ik het over de jaren 60/70... weet niet of er ook toen sprake was van toerisme

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    echt? wat verkocht ie dan? ja dat is een hele grote overdekte markt waar je vanalles kunt kopen....vooral veel fake merkkleding enz.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    mijn zwager woont in Istanbul en is nu hier op vakantie. ik zie hem met een beetje geluk vanavond, want ik weet dat hij fitnesst in istanbul. Ik laat het je gelijk weten.

    Los daarvan raad ik je het echt af om bars etc te bezoeken in istanbul, je wordt ernstig lelijk afgeperst daar.

    @Armenia, mijn zwager heeft 3 winkels in die kapali carsi. Hij is bijna miljonair in 6 jaar geworden door die winkels. 1 en al oplichterij.

    hoor dit haha , hij heeft een keer een kleine rots van 20 bij 20 cm ofzo mee genomen uit onze dorp en voor 150 euro aan toerist verkocht. Zoals ik je zei, die markten zijn een en al oplichterij

    @rafi, met pijn in mijn hart moet ik je zeggen dat je in turkije heel weinig merkt van de Ramadan. Islamitische sferen nemen helaas steeds meer af.. En hoor nu dat weinig mensen aan de ramadan mee doen daar omdat het 45 graden is.
    Home mtk-gym.nl


  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    @Armenia, mijn zwager heeft 3 winkels in die kapali carsi. Hij is bijna miljonair in 6 jaar geworden door die winkels. 1 en al oplichterij.
    in Lira's ..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Zou fijn zijn Sadix...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  21. #21
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    in Lira's ..?

    Die zijn tegenwoordig heel wat meer waard dan vroeger he..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  22. #22
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahaha hij is echt een geld freak. heel materialistisch, praat alleen in euro's en dollars want dat vind hij cool ofzo.

    verteld ook alleen over hoe veel rijke vrienden hij heeft, bij hoe dure plekken hij eet, dat hij verbaast was dat een wiskey hier maar 16 euro was tijdens uitgaan in brussel hahaha je wordt er soms niet goed van maar goed, blijft je zwager.
    Home mtk-gym.nl


  23. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    haha.. nou zo rijk was my Opa niet

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    mijn zwager woont in Istanbul en is nu hier op vakantie. ik zie hem met een beetje geluk vanavond, want ik weet dat hij fitnesst in istanbul. Ik laat het je gelijk weten.

    Los daarvan raad ik je het echt af om bars etc te bezoeken in istanbul, je wordt ernstig lelijk afgeperst daar.

    @Armenia, mijn zwager heeft 3 winkels in die kapali carsi. Hij is bijna miljonair in 6 jaar geworden door die winkels. 1 en al oplichterij.

    hoor dit haha , hij heeft een keer een kleine rots van 20 bij 20 cm ofzo mee genomen uit onze dorp en voor 150 euro aan toerist verkocht. Zoals ik je zei, die markten zijn een en al oplichterij

    @rafi, met pijn in mijn hart moet ik je zeggen dat je in turkije heel weinig merkt van de Ramadan. Islamitische sferen nemen helaas steeds meer af.. En hoor nu dat weinig mensen aan de ramadan mee doen daar omdat het 45 graden is.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    16 euro voor een whiskey? Gewoon in een glaasje bedoel je? wat zijn dat voor vage prijzen dan..

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahaha hij is echt een geld freak. heel materialistisch, praat alleen in euro's en dollars want dat vind hij cool ofzo.

    verteld ook alleen over hoe veel rijke vrienden hij heeft, bij hoe dure plekken hij eet, dat hij verbaast was dat een wiskey hier maar 16 euro was tijdens uitgaan in brussel hahaha je wordt er soms niet goed van maar goed, blijft je zwager.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Die zijn tegenwoordig heel wat meer waard dan vroeger he..
    das waar!
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •