MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 30 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 749
  1. #26
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Heeft wellicht te maken met het feit dat GG haar eigen shows organiseert, en Zuffa ze alleen aan exclusieve contracten wilde binden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    IK neem aan dat MDJ binnenkort wel met war meer uitleg zal komen. ff afwachten maar....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #28
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Wat een politiek weer dit.. man man man... Vraag me af of er ooit een MMA organisatie zal komen die een shitload aan centjes heeft en die niet wijkt-, of naar de pijpen van Zuffa danst.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #29
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Wat een politiek weer dit.. man man man... Vraag me af of er ooit een MMA organisatie zal komen die een shitload aan centjes heeft en die niet wijkt-, of naar de pijpen van Zuffa danst.
    zuffa heeft mma in mijn ogen helemaal verpest. Hun hebben het groot gebracht maar naar een commerciele richting groot gebracht. Hierdoor hebben ze de hele sport naar de klote geholpen. Had het allemaal toch al verpest. Ik vind het zeer spijtig voor Golden glory. Ik hoop dat er ooit nog een alternatief zal komen voor de UFC.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wat een klote nieuws zeg!

  6. #31
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    zuffa heeft mma in mijn ogen helemaal verpest. Hun hebben het groot gebracht maar naar een commerciele richting groot gebracht. Hierdoor hebben ze de hele sport naar de klote geholpen. Had het allemaal toch al verpest. Ik vind het zeer spijtig voor Golden glory. Ik hoop dat er ooit nog een alternatief zal komen voor de UFC.
    Dat spijtig vinden voor GG zou ik maar mee wachten tot je echt weet wat er aan de hand is. Ik vind het eerder spijtig voor Marloes etc. omdat zij het slachtoffer zijn geworden van wat er zich boven hun hoofden heeft afgespeeld.

  7. #32
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    hhmm dit zag ik niet aankomen....
    ik ben benieuwd wat GG heeft gedaan om zuffa zo pissed off te krijgen... er zal meer hebben gespeeld dan alleen dat gedoe met alistair denk ik...
    hoe dan ook zijn de GG vechters wel hard genaaid nu... ik heb vooral medelijden met marloes en einemo, die zijn volgens mij vooral de dupe van het hele zuffa vs GG beef wat bij het hele goed omtrent alistair is begonnen

  8. #33
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Het is erg makkelijk om Zuffa overal de schuld van te geven, vooral als de details niet bekend zijn.
    En het feit dat GG onze geliefde mede-landers trained/managed maakt het alleen maar makkelijker Zuffa de schuld te geven.

    Ik wacht wel even op de feiten.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Las net een gerucht dat het gaat omdat Zuffa hun vechters direct wilt betalen en niet via management... (via yahoo bladibla op facebook)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Las net een gerucht dat het gaat omdat Zuffa hun vechters direct wilt betalen en niet via management... (via yahoo bladibla op facebook)
    goh, daar heb ik volgens mij net wat over in een boek gelezen.....

  11. #36
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik sta hier niet van te kijken eigenlijk. GG met zijn eigen evenementen een directe concurrent van Zuffa(al zitten ze mijns inziens niet in elkaars vaarwater, jong talent moet toch ergens beginnen bovendien), en ik denk dat ze met de poster van laatst(waar Ali O en Kharitonov op stonden) de emmer heeft doen overlopen.
    Wel enorm klote.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Las net een gerucht dat het gaat omdat Zuffa hun vechters direct wilt betalen en niet via management... (via yahoo bladibla op facebook)
    als ik dit lees denk ik gelijk aan dat stuk in ernesto's boek... mensen die het hebben gelezen weten waar ik het over heb
    anyway... dana heeft al vaker in interviews aangegeven dat hij niet graag via managers werkt maar liever direct met de vechters. opzich niks mis mee als je het mij vraagt

  13. #38
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    En Mousasi? Zit die via een of ander management bij SF?

  14. #39
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Het is erg makkelijk om Zuffa overal de schuld van te geven, vooral als de details niet bekend zijn.
    En het feit dat GG onze geliefde mede-landers trained/managed maakt het alleen maar makkelijker Zuffa de schuld te geven.

    Ik wacht wel even op de feiten.

    maar toch.. er is geen reden op deze wereld genoeg om onschuldige vechters te cutten vanwege jullie ruzie, ik vind dit zo enorm klote voor met name marloes, echt waar. maar dit had je allang zien kunnen aankomen helaas, want eerlijk is eerlijk GG heeft gewoon een heel kopig managment net als ZUFFA, dus geen verassing voor mij. had het volgens mij hier al aangekondigt

  15. #40
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    En Mousasi? Zit die via een of ander management bij SF?
    Mousasi is geen GG...

  16. #41
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Motherfuckers. Hier baal ik nou echt van.

  17. #42
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    maar toch.. er is geen reden op deze wereld genoeg om onschuldige vechters te cutten vanwege jullie ruzie, ik vind dit zo enorm klote voor met name marloes, echt waar. maar dit had je allang zien kunnen aankomen helaas, want eerlijk is eerlijk GG heeft gewoon een heel kopig managment net als ZUFFA, dus geen verassing voor mij. had het volgens mij hier al aangekondigt
    x2
    maar een ding is iig zeker... GG trekt hier aan het kortste eind

  18. #43
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga even snel contact opnemen met Bloodstain Lane, misschien weet hij wat er aan de hand is....

  19. #44
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by MarcelZ1 View Post
    Ik ga even snel contact opnemen met Bloodstain Lane, misschien weet hij wat er aan de hand is....

  20. #45
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    GG zal altijd aan de kortste eind trekken net als elk andere organisatie want ZUFFA is de grootste,machtigste en rijkste organisatie en hebben zo'n groot voorsprong dat kan niemand hun meer terughalen, enige manier hoe ZUFFA ten onder zou kunnen gaan is door wanbeleid en heel veel ontevreden vechters en dan niet een stuk of 5 maar echt tientallen maar dana lukt het aardig om de meeste tevreden houden

  21. #46
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by MarcelZ1 View Post
    Ik ga even snel contact opnemen met Bloodstain Lane, misschien weet hij wat er aan de hand is....
    ik ken je verzekeren dat BSL van niks weet, je kunt beter naar mij luisteren dan die blaaskaak dan weet je meer dan wat hij met z'n roze drankje altijd te melden heeft

  22. #47
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik hoop zo dat er ooit een te rijke sjeik, japanner, chinees of wat dan ook opstaat... Zo eentje met tig milJARDen op de bank en die zelf een organisatie opstart.

    Wie duimt er met me mee?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  23. #48
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Het lijkt erop dat ze bij GG zichzelf hebben overschat. Wil je voor Zuffa vechten dan zul je naar de pijpen van Dana White en consorten moeten dansen. Doe je dat niet dan lig je eruit en in Amerika zullen ze er niet om treuren. Niemand is groter dan de organisatie ook GG niet.
    Max. 400 x 125

  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Ongeloofelijk, wat een slecht nieuws dat Marloes niet meer zal vechten bij Strikeforce! Ben benieuwd waar ze nu gaat vechten?

  25. #50
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Vergeet niet dat ze opnieuw bij Zuffa kunnen aankloppen voor een nieuw contract (wellicht zonder GG). In sommige/alle gevallen zal het salaris wel lager zijn.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •