MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 30 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 749
  1. #51
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Ja wat moet je hier van zeggen...

    Go Glory WS!!!

    Glory WS HWGP
    V.Overeem
    A.Overeem
    S.Karhitonov
    S.Schilt
    J.Einemo
    G.Saki
    en nog 2 andere :P

    Balen dit ben niet benieuwd naar de uitleg maar wel naar de toekomst.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Monopoly en dan krijg je zoiets. Dit gaat toch toch nergens over. Overeem OK, maar die andere vechters pfff. Hopen op een echte concurrerende organisatie, maar daar zal jaren overheen gaan...

  3. #53
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Ik sta hier niet van te kijken eigenlijk. GG met zijn eigen evenementen een directe concurrent van Zuffa(al zitten ze mijns inziens niet in elkaars vaarwater, jong talent moet toch ergens beginnen bovendien), en ik denk dat ze met de poster van laatst(waar Ali O en Kharitonov op stonden) de emmer heeft doen overlopen.
    Wel enorm klote.
    2x Ik vindt het ook wel logisch dat Zuffa de vechters Exclusive willen heben en niet ook voor een andere organisatie.
    dan heb je straks maandelijks die shit als met Alister kan niet op jullie event vechten in september maar wel bij een ander in oktober............GG heeft hier denk ik zijn hand overspeeld.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #54
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    maar toch.. er is geen reden op deze wereld genoeg om onschuldige vechters te cutten vanwege jullie ruzie, ik vind dit zo enorm klote voor met name marloes, echt waar. maar dit had je allang zien kunnen aankomen helaas, want eerlijk is eerlijk GG heeft gewoon een heel kopig managment net als ZUFFA, dus geen verassing voor mij. had het volgens mij hier al aangekondigt
    wat heeft dit in godsnaam met onschuldig te maken, ze hebben toch zelf bij GG getekend.

  5. #55
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Misschien moeten ze een exclusief contract tekenen? Waar is Bas als je hem nodig hebt.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    hoe blij moet je hier eigenlijk mee zijn als broodvechter die onder contract bij GG staat.

    Overschatten ze zichzelf niet een beetje?

  7. #57
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Misschien moeten ze een exclusief contract tekenen? Waar is Bas als je hem nodig hebt.
    alsof bas boon hier een 100% eerlijke en objectieve verklaring gaat geven... hij zal natuurlijk zijn eigen GG twist eraan geven. dana zal hetzelfde doen... de waarheid ligt altijd ergens in het midden

  8. #58
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    omfg... ik kan hier niets aan toevoegen maar dit slaat nergens op...

  9. #59
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Toch een grote klap voor het Nederlanse MMA. Verwacht een grote haatcampange tegen GG door Zuffa. Het zelfde als wat ze bij Fedor zijn management hebben gedaan. Dutch Mafia enzo.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Ben nu wel erg benieuwd naar wie de nieuw eigenaren van K1 en Dynamite zijn.

    Zou me niets verbazen als GG hier op een of andere manier bij betrokken is. Een nieuwe kickbox / mma organisatie ?

  11. #61
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Erg klote dit!

    Enige wat ik kan bedenken is dat Marloes en alle anderen van GG zeggen. Oke ik heb een toffe tijd gehad hier bij GG maar ik wil op het hoogste niveau vechten dus ik verlaat jullie en zoek een manager en ga zonder jullie vechten bij Strikeforce.

  12. #62
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    alsof bas boon hier een 100% eerlijke en objectieve verklaring gaat geven... hij zal natuurlijk zijn eigen GG twist eraan geven. dana zal hetzelfde doen... de waarheid ligt altijd ergens in het midden
    Dat is dus altijd meer dan dat we nu weten. Ik ben erg benieuwd, je gaat toch niet zonder overleg een SF Champ van 5 dagen geleden cutten.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    slimste is wat de ned vechters kunnen doen is gewoon weggaan bij gg en een exclusief contract tekenen en vandaar uit verder bouwen, anders zit je vast bij gg en kan je niet verder komen zoals nu het geval is zag dit al aankomen eerlijk gezgegd feels bad man

  14. #64
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    Ben nu wel erg benieuwd naar wie de nieuw eigenaren van K1 en Dynamite zijn.

    Zou me niets verbazen als GG hier op een of andere manier bij betrokken is. Een nieuwe kickbox / mma organisatie ?
    zou er nog eens bijkomen dat ze k-1 ook gekocht zouden hebben zuffa, dan was GG helemaal stuk... basje moet wel naar de risico's kijken. in principe kan zuffa als ze k-1 zouden kopen GG helemaal kapot maken

  15. #65
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Zag deze al aankomen. Dana gaf al in een interview aan dat Bas achter de rug om van Scott en Strikeforce hem benaderd had om het een en ander. Dan voel je de bui al hangen. Als ze dan niet snel gaan indammen en luisteren dan liggen ze eruit.
    Los raken van GG en dan zelfs aankloppen bij Zuffa dan vecht je straks weer voor 5000 euro of zo. Dat is ook niet alles.

    Wens de vechters veel succes en managment en zo moeten het maar uitzoeken en hoop dat ze doen wat voor de vechters het beste is.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  16. #66
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by tik_tok View Post
    Erg klote dit!

    Enige wat ik kan bedenken is dat Marloes en alle anderen van GG zeggen. Oke ik heb een toffe tijd gehad hier bij GG maar ik wil op het hoogste niveau vechten dus ik verlaat jullie en zoek een manager en ga zonder jullie vechten bij Strikeforce.
    Het zal me niks verbazen als Martijn de Jong zich af gaat scheiden van Golden Glory met z'n eigen jongens.
    GG heeft een aantal koppige managers die verder niks meer met de vechters te maken hebben, en nu de boel voorgoed verpest hebben bij de grootste organisatie.
    Fighting is poetry in motion

  17. #67
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad waar is Bas Boon.
    Normaal heeft ie altijd een heel verhaal klaar, maar nu is die nergens te bekennen.
    Hopen dat we een reactie krijgen van Martijn de Jong.

    (misschien kan Garcia ons helpen???)

  18. #68
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Het zal me niks verbazen als Martijn de Jong zich af gaat scheiden van Golden Glory met z'n eigen jongens.
    GG heeft een aantal koppige managers die verder niks meer met de vechters te maken hebben, en nu de boel voorgoed verpest hebben bij de grootste organisatie.
    Dit zie ik niet gebeuren... Martijn is GG van het eerste uur. En laten we niet vergeten dat bas ook heel veel voor elkaar heeft gekregen voor zijn team. Dit komt vast wel weer goed. Gouden tijden zijn sowieso voorbij in KB-land en ja.. nu moet GG zijn pad vinden in het MMA-wereldje. Amerikanen zijn geen Japanners...
    Ik hoop dat de K1 en Dynamite een goede doorstart krijgt in zowel het KB als MMA. Ik zie in de toekomst wel een grote GLORY evenement in het land van de rijzende zon.

  19. #69
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    1) waar is BB?
    2) Waarom gaat die zuffa bitch van een helwani eens geen verhaal halen?, wat een nepjournalist!!
    nouja zuffa bitch... hij is wel een van de weinigen die de discussie met dana aanging een tijd geleden over het feit dat fedor de beste is etc. staat als het goed is nog een filmpje van op youtube. ik vind helwani juist een van de betere journalisten.
    anyway... ik vind het sowieso raar dat er nog steeds na bijna een week nog geen interview met scott coker en/of dana is gehouden over dit allemaal..

  20. #70
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    business as usual
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #71
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    nouja zuffa bitch... hij is wel een van de weinigen die de discussie met dana aanging een tijd geleden over het feit dat fedor de beste is etc. staat als het goed is nog een filmpje van op youtube. ik vind helwani juist een van de betere journalisten.
    anyway... ik vind het sowieso raar dat er nog steeds na bijna een week nog geen interview met scott coker en/of dana is gehouden over dit allemaal..
    Ik heb die Helwani ook nog nooi kritische vragen horen stellen aan Dana.
    Is waarschijnlijk bang voor zijn baan.

  22. #72
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    WTF wat is er de laatste tijd toch aan de hand met mijn favoriete sport?? Fedor staat 0-3 in zijn laatste partijen, Strikeforce en Pride opgeslokt, Marloes haar titel kwijt, Overeem uit de GP en nu ook nog dit nieuws.....vindt er op deze manier geen zak meer aan.

    Dit monopolie spel van Zuffa verkloot het hele MMA voor mij...ik denk dat ik dit weekend de UFC card maar eens aan mij voorbij laat gaan.

    Gadverdamme
    Train for perfection but aim for more

  23. #73
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    WTF wat is er de laatste tijd toch aan de hand met mijn favoriete sport?? Fedor staat 0-3 in zijn laatste partijen, Strikeforce en Pride opgeslokt, Marloes haar titel kwijt, Overeem uit de GP en nu ook nog dit nieuws.....vindt er op deze manier geen zak meer aan.

    Dit monopolie spel van Zuffa verkloot het hele MMA voor mij...ik denk dat ik dit weekend de UFC card maar eens aan mij voorbij laat gaan.

    Gadverdamme
    Idem, alleen mis ik K1 nog het meest...

  24. #74
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    1) waar is BB?
    2) Waarom gaat die zuffa bitch van een helwani eens geen verhaal halen?, wat een nepjournalist!!
    Helwani zei net op Twitter dat hij in de trein zit en nu niks voor ons kan betekenen. Maar inderdaad je kan 'm geen journalist noemen.

  25. #75
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Amsterdam
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Helwani zit in de trein met een gun tegen zijn hoofd.
    Sanity is madness put to good use.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •