MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 30 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 749
  1. #76
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    1. WTF wat is er de laatste tijd toch aan de hand met mijn favoriete sport?? Fedor staat 0-3 in zijn laatste partijen, Strikeforce en Pride opgeslokt, Marloes haar titel kwijt, Overeem uit de GP en nu ook nog dit nieuws.....vindt er op deze manier geen zak meer aan.

    2.Dit monopolie spel van Zuffa verkloot het hele MMA voor mij...

    3.ik denk dat ik dit weekend de UFC card maar eens aan mij voorbij laat gaan.

    Gadverdamme
    1.Ja

    2.Ja

    3.Nee
    buiten dit nieuws ga ik zeker wel UFC 133: Evans vs. Ortiz kijken.

    Persoonlijk denk ik dat Strikeforce heb willen onderhandelen over minimaal een extra partij voor overeem.
    Deze hadden ze nodig voorals overeem van bigfoot zou winnen. hij was anders na de halve finale contractloos.
    Waarschijnlijk is het hard tegen hard gegaan en vroeg GG teveel.
    Strikeforce is hier niet mee akkoord gegaan en GG zegt "dan vecht hij ook niet in september(de halve finale)".
    Ali meld zich ziek (dat hij niet kan vechten vanwege een teen blessure).
    En dan wordt provocerend (macht tonend wel door GG op een poster voor Oktober gezet).
    Strikeforce en zuffa zijn hier zo kwaad over dat zij Overeem gelijk ontslaan, denken er een paar dagen over en ondertussen verliest Marloes haar titel
    Strikeforce en zuffa besluiten dat zij eigenlijk helemaal niets meer met GG management te maken willen hebben en ontslaan alle GG vechters.


    dit lijkt mij de meest logische verklaring.
    Last edited by Marchant; 03-08-2011 at 17:43.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #77
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Zag deze al aankomen. Dana gaf al in een interview aan dat Bas achter de rug om van Scott en Strikeforce hem benaderd had om het een en ander. Dan voel je de bui al hangen. Als ze dan niet snel gaan indammen en luisteren dan liggen ze eruit.
    Los raken van GG en dan zelfs aankloppen bij Zuffa dan vecht je straks weer voor 5000 euro of zo. Dat is ook niet alles.

    Wens de vechters veel succes en managment en zo moeten het maar uitzoeken en hoop dat ze doen wat voor de vechters het beste is.
    Uh 5000 euro? Met succes komen de dollars vanzelf wel binnen. Ook bij de UFC.

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Inderdaad waar is Bas Boon.
    Normaal heeft ie altijd een heel verhaal klaar, maar nu is die nergens te bekennen.
    Hopen dat we een reactie krijgen van Martijn de Jong.

    (misschien kan Garcia ons helpen???)
    No offense voor Garcia, hij wilt ons alleen maar een plezier bewijzen, maar we hebben nog steeds geen inhoudelijke reactie van Overeem of GG op de daadwerkelijke cut. Dus of hij ons hier kan helpen is dus maar de vraag...

  3. #78
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post

    Persoonlijk denk ik dat Strikeforce heb willen onderhandelen over minimaal een extra partij voor overeem.
    Deze hadden ze nodig voorals overeem van bigfoot zou winnen. hij was anders na de halve finale contractloos.
    Waarschijnlijk is het hard tegen hard gegaan en vroeg GG teveel.
    Strikeforce is hier niet mee akkoord gegaan en GG zegt "dan vecht hij ook niet in september(de halve finale)".
    Ali meld zich ziek (dat hij niet kan vechten vanwege een teen blessure).
    En dan wordt provocerend (macht tonend wel door GG op een poster voor Oktober gezet).
    Strikeforce en zuffa zijn hier zo kwaad over dat zij Overeem gelijk ontslaan, denken er een paar dagen over en ondertussen verliest Marloes haar titel
    Strikeforce en zuffa besluiten dat zij eigenlijk helemaal niets meer met GG management te maken willen hebben en ontslaan alle GG vechters.


    dit lijkt mij de meest logische verklaring.
    Lijkt mij ook.
    Blijft gissen enzo vanaf de zijlijn, daarom zou het wel erg prettig zijn als er snel een officieel statement van GG en/of Zuffa komt.....geduld dan maar dus.

  4. #79
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    als ik dit lees denk ik gelijk aan dat stuk in ernesto's boek... mensen die het hebben gelezen weten waar ik het over heb
    anyway... dana heeft al vaker in interviews aangegeven dat hij niet graag via managers werkt maar liever direct met de vechters. opzich niks mis mee als je het mij vraagt
    Vind ik wel; die vechters kunne dan makkelijker bewerkt worden en slechte deals in hun maag gesplitst. zij hebben geen verstand van onderhandelen en zaken doen.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Idem, alleen mis ik K1 nog het meest...
    Ik ook. alhoewel ik Pride ook graag terug zou hebben. Maar idd. 2011 zonder K-1 sucks.

  6. #81
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Vind ik wel; die vechters kunne dan makkelijker bewerkt worden en slechte deals in hun maag gesplitst. zij hebben geen verstand van onderhandelen en zaken doen.
    dat dana liever met vechters praat dan met managers betekent niet dat managers er voor niks zijn... een vechter kan toch alles in overleg met zijn manager doen?! ik denk dat hij voornamelijk het sneaky gedoe van sommige managers zo wil voorkomen. dus dat de managers alles regelen zonder dat de vechters precies weten wat er gaande is

  7. #82
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

  8. #83
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Een vechter zonder manager slaat natuurlijk nergens op. Hoe moet een vechter zijn mindset top hebben als ie zich om allerlei details druk moet maken?

  9. #84
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Een vechter zonder manager slaat natuurlijk nergens op. Hoe moet een vechter zijn mindset top hebben als ie zich om allerlei details druk moet maken?
    lees mijn vorige post ff... ik zeg nergens dat vechters geen manager nodig hebben

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Hiermee is het vraagstuk "Alistair en de UFC" ook in ene keer beantwoord.... Forget about it.
    GG dacht te kunnen happen naar de baas, hier heb je het antwoord. Enkeltje asiel.


  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    No offense voor Garcia, hij wilt ons alleen maar een plezier bewijzen, maar we hebben nog steeds geen inhoudelijke reactie van Overeem of GG op de daadwerkelijke cut. Dus of hij ons hier kan helpen is dus maar de vraag...
    Alistair was vanmiddag bij mij en is net weg, die inhoudelijke reactie komt er
    Uiteraard speelt er veel meer, er worden nu vieze spelletjes gespeeld maar laten we hopen dat het allemaal goed komt.
    Wel klote voor Marloes en Einemo, Einemo heeft in zijn UFC debuut nog Fight of the Nigbht bonus gekregen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #87
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.

    Inderdaad FUCK ZUFFA!!!
    Train for perfection but aim for more

  14. #89
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.
    Wou je zeggen dat je ook begrip had voor M-1 toen ze gingen handelen met Zuffa over Fedor, en alle onredelijke eisen die daarbij kwamen kijken?
    En dat was slechts het topje van de ijsberg voor zover wij weten.
    Ik zeg niet dat GG hetzelfde heeft, maar luister het verhaal af van 2 kanten voordat je oordeelt.
    Zuffa gooit echt niet zomaar een compleet team eruit, dat is nog nooit gebeurt, zelfs niet toen Lyoto Machida's management "Anderson Silva money" vroeg.
    Dan moet je het wel HEEL erg bont maken..
    Fighting is poetry in motion

  15. #90
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Erg klote zo!

    @Wheelie Top dat er reactie komt, ben erg benieuwd wat voor spelletjes er gespeeld worden!
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #91
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.
    Dat zijn de mensen die hier objectief naar kijken. Zuffa heeft een machtige positie en daar zul je je als management naar moeten schikken. Zoveel heeft GG niet te bieden aan Zuffa.
    Last edited by Wiseguy; 03-08-2011 at 18:23.
    Max. 400 x 125

  17. #92
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Alistair was vanmiddag bij mij en is net weg, die inhoudelijke reactie komt er
    Uiteraard speelt er veel meer, er worden nu vieze spelletjes gespeeld maar laten we hopen dat het allemaal goed komt.
    Wel klote voor Marloes en Einemo, Einemo heeft in zijn UFC debuut nog Fight of the Nigbht bonus gekregen
    Topperrrrr!

    Een officieel statement overigens of een reactie op jouw vragen aan hem?

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.
    Hoe je het ook went of keert.... het is hun feestje, hun toko en hun bedrijf.


  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Alistair was vanmiddag bij mij en is net weg, die inhoudelijke reactie komt er
    Uiteraard speelt er veel meer, er worden nu vieze spelletjes gespeeld maar laten we hopen dat het allemaal goed komt.
    Wel klote voor Marloes en Einemo, Einemo heeft in zijn UFC debuut nog Fight of the Nigbht bonus gekregen
    idd, kut voor de vechters. Afwachten op inhoudelijke reactie dus;


  20. #95
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    hij had het hele weekend om aan coker vragen te stellen over Alistair, maar helemaal niks, dus die gast is in mijn ogen een zuffa bitch!
    Niet te snel beoordelen

    http://www.youtube.com/watch?v=tXQCz...el_video_title
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #96
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.
    Weet jij dan wat er is gebeurt, waarom zou ik wel begrip moeten tonen voor Golden Glory en niet voor Zuffa.
    Het interesseert mij geen kloten wat voor contracten er afgesloten worden als ik als Fan maar mooie partijen te zien krijg en of dit dan bij "Pride", "Ufc" of "Strikeforce" is intereseerd mij eerlijk gezegt niet zo veel.
    De conclusies die ik trek zijn dat :

    1. Overeem nog een contract had voor 1 partij (de halve finale)
    Hierdoor lijkt het mij logisch dat er onderhandelingen zijn geweest over de finale partij.

    2. Dat Overeem zich ineens uit het toernooi heeft getrokken met een aantal blessures die hem voorkomen in september te vechten maar niet in oktober. (ik heb trouwens de andere 3 vechters niet horen roepen dat ineens de datum naar voren verschoven is, terwijl zij toch ook hun voorbereiding hebben geplant)
    Ik kan me voorstellen dat als een werknemer (die toch vast wel een behoorlijk salaris verdient) tegen jou zegt dat hij in het belangrijkste event van het jaar .(Waar in hij het geschopt heeft tot de halve finale )
    Ineens roept ik kan niet werken voor jou maar wel voor iemand anders .
    Dat je deze werknemer ontslaat


    3. Zuffa ontslaat niet alleen Overeem maar heel GG
    Het heeft dus niets met Alistair persoonlijk te maken maar met de manier waarop GG Zuffa heeft benaderd.


    Wat heeft Zuffa te winnen met het ontslaan van Alistair en Marloes? niets lijkt mij!
    Maar als jij meer weet hoor ik het graag
    Last edited by Marchant; 03-08-2011 at 18:28.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #97
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wou je zeggen dat je ook begrip had voor M-1 toen ze gingen handelen met Zuffa over Fedor, en alle onredelijke eisen die daarbij kwamen kijken?
    En dat was slechts het topje van de ijsberg voor zover wij weten.
    Ik zeg niet dat GG hetzelfde heeft, maar luister het verhaal af van 2 kanten voordat je oordeelt.
    Zuffa gooit echt niet zomaar een compleet team eruit, dat is nog nooit gebeurt, zelfs niet toen Lyoto Machida's management "Anderson Silva money" vroeg.
    Dan moet je het wel HEEL erg bont maken..
    Er is wel degelijk een compleet team eruit gegooid, een paar jaar geleden werd heel A.K.A. ontslagen en een paar dagen later was alles koek en ei. Dus laten we maar hopen dat het nog goed kan komen.

  23. #98
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dat zijn de mensen die hier objectie naar kijken. Zuffa heeft een machtige positie en daar zul je je als management naar moeten schikken. Zoveel heeft GG niet te bieden aan Zuffa.
    Ik vind die zuffa zombie mentaliteit van jou, Marchant en lopez treuriger dan dat praktisch alle GG vechters zijn gekut. Want dat heeft absoluut niks met objectiviteit te maken. Van zuffa kun je sowieso niks goeds verwachten. Maar dat jullie dan ook nog in de bres springen voor hun dat is echt triest.
    Last edited by blackadder; 03-08-2011 at 18:28.

  24. #99
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Waarom is kharitonov niet gecut?
    Ik heb zo`n vermoeden dat hij zijn vertrek bij GG gaat aankondigen

  25. #100
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Weet jij dan wat er is gebeurt, waarom zou ik wel begrip moeten tonen voor Golden Glory en niet voor Zuffa.
    Het interesseert mij geen kloten wat voor contracten er afgesloten worden als ik als Fan maar mooie partijen te zien krijg en of dit dan bij "Pride", "Ufc" of "Strikeforce" is intereseerd mij eerlijk gezegt niet zo veel.
    De conclusies die ik trek zijn dat :

    1. Overeem nog een contract had voor 1 partij (de halve finale)
    Hierdoor lijkt het mij logisch dat er onderhandelingen zijn geweest over de finale partij.

    2. Dat Overeem zich ineens uit het toernooi heeft getrokken met een aantal blessures die hem voorkomen in september te vechten maar niet in oktober. (ik heb trouwens de andere 3 vechters niet horen roepen dat ineens de datum naar voren verschoven is, terwijl zij toch ook hun voorbereiding hebben geplant)
    Ik kan me voorstellen dat als een werknemer (die toch vast wel een behoorlijk salaris verdient) tegen jou zegt dat hij in jou belangrijkste event van het jaar het geschopt heeft tot de halve finale en dan ineens roept ik kan niet werken voor jou maar wel voor iemand anders .Dat je deze werknemer ontslaat

    3. Zuffa ontslaat niet alleen Overeem maar heel GG
    Het heeft dus niets met Alistair te maken maar met de manier waarop GG Zuffa heeft benaderd.


    Wat heeft Zuffa te winnen met het ontslaan van Alistair en Marloes? niets lijkt mij!
    Maar als jij meer weet hoor ik het graag
    x2 helemaal mee eens
    You must spread some Reputation around before giving it to Marchant again
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •