MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 30 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 749
  1. #101
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    lees mijn vorige post ff... ik zeg nergens dat vechters geen manager nodig hebben
    Ik quote jou ook niet, haak in op die managerdiscussie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Ik quote jou ook niet, haak in op die managerdiscussie.
    oh oke, my bad

  3. #103
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.
    het treurigste van alles is dat je in herhaling valt, ZUFFA of UFC zullen het nooit goed doen bij jouw, als ze bij wijze van morgen kunnen regelen dat er en event komt met 5titelgevechten,gratis PPV, alle 5 spectaculaire gevechten zul jij alsnog iets vinden om dana of zuffa of ufc of wat er ook bij hoort te bashen. ben jij soms het hondje van die blaaskaak lane ofzo?? jezuss zeg, reageer een keer objectief. ik zeg niet dat het GG schuld is ofzo maar om nou te doen dat GG slachtoffer is geworden en helemaal niks verkeerds heeft gedaan kun je absoluut niet verkopen. sterker nog ik als buitenstaander die helemaal geen contacten heeft met ZUFFA of GG heeft dit voorspeld, dus ga nou niet doen alsof zuffa de pestkoppen zijn en alle andere organisaties treiteren oid, de ins en outs weet ik niet, maar het komt erop neer dat GG heel veel hooi op haar vork heeft genomen, veel heeft gebluft met ZUFFA. conclusie gegokt en verloren en nu zal GG op de blaren moeten zitten. ik hoorde trouwens forumbroeder sadix nog laatst posten dat dana white op z'n knieen zou moeten om overeem te krijgen, maar sadiq is het je niet opgevallen hoe weinig aandacht krijgt van de amerikaanse sites... als het niet op twitter had gestaan hadden we het notabene niet eens geweten.... wat ik hiermee wil zeggen, je hebt de populariteit van overeem/gg in USA gruwelijk overschat maar dat is helemaal niet erg voor een buitenstaander. wat ik wel kwalijk vind is HOW IN HELL heeft GG zich zo kunnen overschatten? dachten ze toen ze met ZUFFA spraken dat ze het over japan hadden??

  4. #104
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vind die zuffa zombie mentaliteit van jou, Marchant en lopez treuriger dan dat praktisch alle GG vechters zijn gekut. Want dat heeft absoluut niks met objectiviteit te maken. Van zuffa kun je sowieso niks goeds verwachten. Maar dat jullie dan ook nog in de bres springen voor hun dat is echt triest.
    Haha ik ben voor veel uitgemaakt maar nog nooit voor een zuffa zombie!!!!
    je volgende 2 zinnen slaan daarop slaan ook nergens op

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    dat heeft absoluut niks met objectiviteit te maken.Van zuffa kun je sowieso niks goeds verwachten".
    Net dit is lekker objectief

    Ik baseer me op de feiten die ik heb meer niet en heel "fucking zuffa" kan me gestolen worden.
    maar zal me vraag nogmaals stellen "waar baseer jij het op dat de fout hier bij Zuffa ligt?"
    het enige wat je kan roepen is dat als iemand denk dat het niet alleen aan zuffa ligt gelijk en "zuffa zombie" is.
    Volgens mij maakt het GG management ook wel eens fouten......"kuch" visums "kuch "
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #105
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Weet jij dan wat er is gebeurt, waarom zou ik wel begrip moeten tonen voor Golden Glory en niet voor Zuffa.
    Het interesseert mij geen kloten wat voor contracten er afgesloten worden als ik als Fan maar mooie partijen te zien krijg en of dit dan bij "Pride", "Ufc" of "Strikeforce" is intereseerd mij eerlijk gezegt niet zo veel.
    De conclusies die ik trek zijn dat :

    1. Overeem nog een contract had voor 1 partij (de halve finale)
    Hierdoor lijkt het mij logisch dat er onderhandelingen zijn geweest over de finale partij.

    2. Dat Overeem zich ineens uit het toernooi heeft getrokken met een aantal blessures die hem voorkomen in september te vechten maar niet in oktober. (ik heb trouwens de andere 3 vechters niet horen roepen dat ineens de datum naar voren verschoven is, terwijl zij toch ook hun voorbereiding hebben geplant)
    Ik kan me voorstellen dat als een werknemer (die toch vast wel een behoorlijk salaris verdient) tegen jou zegt dat hij in het belangrijkste event van het jaar .(Waar in hij het geschopt heeft tot de halve finale )
    Ineens roept ik kan niet werken voor jou maar wel voor iemand anders .
    Dat je deze werknemer ontslaat


    3. Zuffa ontslaat niet alleen Overeem maar heel GG
    Het heeft dus niets met Alistair persoonlijk te maken maar met de manier waarop GG Zuffa heeft benaderd.


    Wat heeft Zuffa te winnen met het ontslaan van Alistair en Marloes? niets lijkt mij!
    Maar als jij meer weet hoor ik het graag
    precies!! reps!

  6. #106
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Waarom is kharitonov niet gecut?
    Ik heb zo`n vermoeden dat hij zijn vertrek bij GG gaat aankondigen
    als ze nu Kharitonov cutten stelt de GP al helemaal niks meer voor ( nu ook al niet meer ) zodra Kharitonov verliest ligt ie er ook uit bij Strikeforce, mark my words
    Train for perfection but aim for more

  7. #107
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Haha ik ben voor veel uitgemaakt maar nog nooit voor een zuffa zombie!!!!
    je volgende 2 zinnen slaan daarop slaan ook nergens op



    Net dit is lekker objectief

    Ik baseer me op de feiten die ik heb meer niet en heel "fucking zuffa" kan me gestolen worden.
    maar zal me vraag nogmaals stellen "waar baseer jij het op dat de fout hier bij Zuffa ligt?"
    het enige wat je kan roepen is dat als iemand denk dat het niet alleen aan zuffa ligt gelijk en "zuffa zombie" is.
    Volgens mij maakt het GG management ook wel eens fouten......"kuch" visums "kuch "
    Dus dit, Blackadder.
    Hoe the hell ben JIJ objectief in deze?!?!?!
    Ik (en Marchant ook) baseren onze mening op feiten ipv oeverloos te blaten dat Zuffa kut is.
    Fighting is poetry in motion

  8. #108
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    5 spectaculaire gevechten
    Dat zal nooit gebeuren. Spectaculaire gevechten. Laat staan 5 op hetzelfde evenement.

    ]ben jij soms het hondje van die blaaskaak lane ofzo?
    In tegenstelling tot jou ben ik niemands hondje.
    dus ga nou niet doen alsof zuffa de pestkoppen zijn en alle andere organisaties treiteren oid
    Dat is precies wat ze zijn en wat ze doen. Is ja niet alleen met GG zo.

  9. #109
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Waarom is kharitonov niet gecut?
    Ik heb zo`n vermoeden dat hij zijn vertrek bij GG gaat aankondigen
    zo had ik er nog niet over gedacht... zou zomaar kunnen trouwens, russen en GG is nooit een succes geweest en sergei heeft geroepen dat die met fedor wil trainen etc. nu betekent dat niet dat hij GG wil verlaten, maar ik zou het goed begrijpen van hem en niet verbaast opkijken

    mijn gedachte was trouwens dat ze hem niet gecut hebben vanwege de tournament en dat notabene dus Dana White gaat duimen voor barnett

  10. #110
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat zal nooit gebeuren. Spectaculaire gevechten. Laat staan 5 op hetzelfde evenement.


    In tegenstelling tot jou ben ik niemands hondje.

    Dat is precies wat ze zijn en wat ze doen. Is ja niet alleen met GG zo.
    as usual van jouw, geen feiten,geen argumenten en blaaskaken en bashen richting Zuffa/UFC/Dana etc. zoals altijd, ik ging al een tijdje express niet meer op jouw posts in maar dit was de laatste

  11. #111
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    kijk deze shit krijg je als er monopolies zijn in de markt, het is altijd beter als er common intrest zijn, Zuffa heeft GG nodig en andersom....
    In de tijd van Pride had GG aan de onderhandelingstafel wat in de melk kunne brokkelen anders hadden ze naar de andere partij kunnen gaan. Nu maakt het Zuffa echt niet uit of die vechters wel of niet onder hun banner vallen. Geeft Dana weer een stuk of tien interviews dat die vechters toch niks voorstellen en niks gepresteerd hebben omdat ze niet tegen zijn UFC-vechters heeft gevochten en 90% slikt het weer als zoete koek.
    Take it or leave it. Das gewoon geen goede zaak.

    Zoals Tony al zei, er moet gewoon een andere grote, liefst twee, organisatie komen waar ook veel hele goede vechters onder contract staan, die tegenwicht kunnen bieden aan de UFC. Anders bepalen hun alles en krijg je deze shit....monopolies zijn nooit goed

    ALs het erom gaat dat de UFC direct aan de vechters wil betalen en niet aan het management, zoals eerder hier geopperd zie ik niet wat het probleem is vanuit GG, je spreekt toch een percentage af, nou in plaats van het percentage aan de vechter over te maken, vraag je de vechter een percentage aan jou over te maken....als je niks te verbergen hebt moet dat geen probleem zijn denk ik dan...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  12. #112
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    as usual van jouw, geen feiten,geen argumenten en blaaskaken en bashen richting Zuffa/UFC/Dana etc. zoals altijd, ik ging al een tijdje express niet meer op jouw posts in maar dit was de laatste
    Jij doet dat ook altijd maar dan pro Zuffa.

  13. #113
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Jij doet dat ook altijd maar dan pro Zuffa.
    nummer 2... is er trouwens geen mogelijkheid voor een negeer optie ofzo? dat je post van bepaalde members gewoon niet wilt zien?

  14. #114
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ben het met je eens Toon.

    we kunnen beter gewoon ff afwachten tot een reactie van zuffa en GG
    Home mtk-gym.nl


  15. #115
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    as usual van jouw, geen feiten,geen argumenten en blaaskaken en bashen richting Zuffa/UFC/Dana etc. zoals altijd, ik ging al een tijdje express niet meer op jouw posts in maar dit was de laatste
    We kunnen nu eenmaal niet allemaal hielenlikkers van Zuffa/Dana zijn zoals jij.
    Last edited by blackadder; 03-08-2011 at 19:00.

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post

    Zoals Tony al zei, er moet gewoon een andere grote, liefst twee, organisatie komen waar ook veel hele goede vechters onder contract staan, die tegenwicht kunnen bieden aan de UFC. Anders bepalen hun alles en krijg je deze shit....monopolies zijn nooit goed
    Ik vind van niet, 1 grote organisatie is perfect.

    2 of meer organisaties betekent automatisch dat de beste vechters niet tegen elkaar vechten! Boksen is toch een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.... 5 of 6 bonden, als Klitschko opkomt heeft hij personeel nodig om alle belts mee te slepen. Volslagen belachelijk.

    UFC verdient hier en daar geen schoonheidsprijs, echter ze zorgen wel dat de beste tegen elkaar vechten.


  17. #117
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Boeiend of iemand haat of hielen likt
    Iedereen heeft zo zijn eigen favorieten.
    Ik ga hier geen dingen meer roepen voor ik een verklaring van Zuffa en GG heb gezien.
    Nu blijft het maar speculeren en daar word deze thread niet beter van.

  18. #118
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik vind van niet, 1 grote organisatie is perfect.

    2 of meer organisaties betekent automatisch dat de beste vechters niet tegen elkaar vechten! Boksen is toch een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.... 5 of 6 bonden, als Klitschko opkomt heeft hij personeel nodig om alle belts mee te slepen. Volslagen belachelijk.

    UFC verdient hier en daar geen schoonheidsprijs, echter ze zorgen wel dat de beste tegen elkaar vechten.
    maar dat laatste is dus niet het geval.....bedoel.....je kunt moeilijk ontkennen dat Overeem geen plekkie in de HW divisie van de UFC verdiend....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    maar dat laatste is dus niet het geval.....bedoel.....je kunt moeilijk ontkennen dat Overeem geen plekkie in de HW divisie van de UFC verdiend....
    Als Alistair werkelijk bij de UFC had willen vechten dan had hij er allang gevochten...


  20. #120
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    maar dat laatste is dus niet het geval.....bedoel.....je kunt moeilijk ontkennen dat Overeem geen plekkie in de HW divisie van de UFC verdiend....
    Als Nick Diaz, Miller, nog anderen? rechtstreeks van Strikeforce de UFC in kunnen, zie ik geen reden dat Overeem dat ook niet kan.
    OWAITlulz.
    Fighting is poetry in motion

  21. #121
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nummer 2... is er trouwens geen mogelijkheid voor een negeer optie ofzo? dat je post van bepaalde members gewoon niet wilt zien?
    Als die er was had ik deze post van je niet gezien. Wat een ondoordachte eenzijdige bullshit kraam jij uit zeg.

    Hoe kun je dit gedrag van Zuffa nu ook maar een beetje goedkeuren. Dat ze problemen hebben met GG management: Prima en misschien begrijpelijk. Maar dan ga je toch niet 4 mensen(wat dat zijn het) ontslaan zonder fatsoenlijk overleg met deze mensen zelf. Dat getuigt van 0,0 respect, en dat hadden ze ook nooit gedaan als er een fatsoenlijke concurrent was overgebleven.
    Last edited by YoMarK; 03-08-2011 at 19:26.

  22. #122
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Settings, My account, Edit ignore list
    -----------------
    ONTOPIC
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #123
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    lol, thnx kemal. wat een rust ineens, op elk post staat nu dit


    blackadder
    3e Dan
    This message is hidden because blackadder is on your ignore list.

    View Post

  24. #124
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    "It has just been revealed that the probable reason for Zuffa LLC. firing almost every Golden Glory trained fighter today is that the Dutch based MMA gym turned promotion is planning to promote shows in the United States shortly and it didn’t go down well with the “powers that be”.

    Respected reporter, Loretta Hunt revealed via her Twitter just seconds ago: “Golden Glory is making moves to promote U.S. shows – Zuffa is taking it’s usual aggressive biz stance to protect its lionshare of market”

  25. #125
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    lol, iemand op een ignore-list zetten is het internet equivalent van met je ogen dicht en je handen over je oren keihard "BLAAAABLAAAABLAAAAAAA!!!! IK HOOR JE NIET!!!" roepen.

    Voor de rest takketeringbaggerzooi dit nieuws.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •