MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 30 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 749
  1. #126
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik vind van niet, 1 grote organisatie is perfect.

    2 of meer organisaties betekent automatisch dat de beste vechters niet tegen elkaar vechten! Boksen is toch een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.... 5 of 6 bonden, als Klitschko opkomt heeft hij personeel nodig om alle belts mee te slepen. Volslagen belachelijk.

    UFC verdient hier en daar geen schoonheidsprijs, echter ze zorgen wel dat de beste tegen elkaar vechten.
    Volgens mij is het grootste probleem dat alle vechters een exclusief contract krijgen.
    Hierdoor vechten ze bijna alleen nog maar in de USA.
    Worden can's vreselijk gehyped.
    Als het allemaal de beste vechters zijn kunnen ze zich toch juist bewijzen dat andere promoties.
    Nee UFC is in mijn beleving wat dat betreft een eerloze organisatie die niets geeft om MMA maar alleen om kijkcijfers.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    "It has just been revealed that the probable reason for Zuffa LLC. firing almost every Golden Glory trained fighter today is that the Dutch based MMA gym turned promotion is planning to promote shows in the United States shortly and it didn’t go down well with the “powers that be”.

    Respected reporter, Loretta Hunt revealed via her Twitter just seconds ago: “Golden Glory is making moves to promote U.S. shows – Zuffa is taking it’s usual aggressive biz stance to protect its lionshare of market”
    Oooh...waar heb je dat gelezen?

  3. #128
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Oooh...waar heb je dat gelezen?
    Was een post op mmajunkie niet erg betrouwbaar dus.

  4. #129
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    "It has just been revealed that the probable reason for Zuffa LLC. firing almost every Golden Glory trained fighter today is that the Dutch based MMA gym turned promotion is planning to promote shows in the United States shortly and it didn’t go down well with the “powers that be”.

    Respected reporter, Loretta Hunt revealed via her Twitter just seconds ago: “Golden Glory is making moves to promote U.S. shows – Zuffa is taking it’s usual aggressive biz stance to protect its lionshare of market”
    monopolie suckt!
    (als dit de reden is..., wat me overigens niet zou verbazen...)

    wellicht een idee om het Glory promotie gedeelte te spitsen van de GG gym....maar dat zal wsl ook niet helpen...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #130
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    reactie martijn

    Golden Glory trainer on recent UFC/Strikeforce cuts: "I think it's unfair"

    by Steven Marrocco on Aug 03, 2011 at 1:40 pm ET
    Martin de Jong got a punch to the gut when he checked his email Wednesday morning.

    In his inbox was a letter forwarded from Golden Glory manager Bas Boon that stated three of his fighters under the Zuffa umbrella had been cut due to recent losses.

    The fighters included former Strikeforce women's bantamweight champion Marloes Coenen, UFC heavyweight Jon Olav Einemo and Strikeforce heavyweight Valentijn Overeem.

    "This is a big blow for us," de Jong today told MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
    ). "I feel it's kind of unfair to the fighters. They train hard. They put on exciting performances."

    Are the cuts related to the recent strife between Alistair Overeem and Zuffa?

    De Jong can't be sure.

    "You tell me," he said. "I have no idea, but it doesn't look good. Of course, for us, it's really bad. I'm very disappointed. What can I say?"

    More confusing is the fact that the released fighters were at different points in their careers despite recent losses. Coenen lost her title this past Saturday in a bout with Miesha Tate, Einemo had just made his octagon debut at UFC 131 and won a "Fight of the Night" bonus for a rousing clash with Dave Herman, and Valentijn Overeem was submitted by punches at "Strikeforce: Overeem vs. Werdum."

    While there's no concrete timeline for releasing fighters who have recent losses, the swiftness and scope of the cuts came as a shock to de Jong. (Boon could not be reached for comment at the time of this writing.)

    "Of course, they can cut them because they lost, but do you cut Alistair Overeem, who was very eager to fight in the (Strikeforce heavyweight) grand prix, and who got major injuries?" de Jong asked. "Einemo just received a 'Fight of the Night' bonus in his last UFC appearance. Coenen ... two times (has) been the Strikeforce champion. And before Miesha beat her, I think they were even (on the scorecards) or [favoring] Marloes."

    As of this morning, de Jong had spoken only to Valentijn Overeem about the recent news.

    While the trainer said Alistair Overeem is still set to appear on a United Glory fight card targeted for late October in Moscow, he is unsure whether any of the newly released fighters could follow suit. Although disappointed, he hopes a resolution still can be found.

    "The only thing I can say is I feel disappointed for the fighters, and now we have to go back and see what we're going to do (and) where we're going to go," de Jong said. "For me, I hope the management can still work something out with Zuffa.

    "I think Alistair needs to fight the best fighters in the world, and I think right now there's only two people ranked above him: Cain Velasquez and Junior Dos Santos. Alistair only wants to be the best. It's a pity."

    De Jong said it hasn't been decided whether the former heavyweight champ will fight in MMA, kickboxing or boxing at the October event.

    Alistair Overeem was stripped of the heavyweight title this past Friday and released from Strikeforce with little reason given by officials. Several sources close to the situation indicated to MMAjunkie.com that it partially resulted from a dispute over the renegotiation of the fighter's contract going into the semifinal round of the Strikeforce heavyweight grand prix, though Overeem representative Fabrice Deters on Sunday told SI.com he believed that wasn't the case.

    The now-former champ has stayed silent since his release, though an episode of his online web series, "The Reem," surfaced on the day of his release. The video showed he has been suffering from a cracked rib, which hampered his preparation for an ill-fated appearance at the semifinals, which take place Sept. 10 in Cincinnati.

    De Jong, meanwhile, is trying to figure out what happened.

    "For me, it doesn't make sense," he said. "I was just thinking, 'Is this the future of MMA?'"

  6. #131
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    idd!! Is this the future of MMA?
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #132
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default what's going on??

    Ik ben een grote fan van de UFC, wat ze voor de mma hebben gedaan is natuurlijk geweldig.
    Door hun is het populairder dan ooit. Zeker ook door de spellen die ze hebben uitgebracht.

    Maar nu deze actie vind ik wel heel vreemd, ik was juist zeer verheugd dat zuffa ook strikeforce in handen heeft nu. Dacht nu komen er meer NL vechters naar de UFC. En hoopte natuurlijk snel op een ufc champ uit Nederland.
    Weet niet wat er allemaal heeft afgespeeld achter de schermen, maar we zien wel dat de vechters er nu de dupe van zijn.
    Hoe kun je nou een vechter (marloes Coenen) ontslaan die vorige week nog de champ was.

    Ik hoop dat we snel meer te weten komen over deze rare/vage acties van Zuffa.

    En dat de getroffen vechters snel een nieuw contract krijgen bij een mooie organisatie.
    Last edited by MeneerX; 03-08-2011 at 19:59.

  8. #133
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vindt het treurigste aan dit eigenlijk nog dat er hier toch aardig wat zijn die begrip tonen voor Zuffa. Onge-fucking-lofelijk.
    X2

  9. #134
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap het echt niet dat zoveel mensen de acties van Zuffa goedkeuren en er begrip voor tonen... Hopeloos...

    En inderdaad... is dit de toekomst van MMA?
    Jammer...

    Overstappen op de "Simon Rutz it's showtime bandwagon" dan maar

  10. #135
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    idd!! Is this the future of MMA?
    Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

    Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
    Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
    Alistair is hun kampioen ,Maar die heeft er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen maar kon wel met de K-1 mee doen (lijkt me ook wel gevoelig)
    Marloes is idd een topper ,maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

    Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..
    Last edited by Marchant; 03-08-2011 at 20:28.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #136
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

    Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
    Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
    Alistair is hun kampioen die er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen (lijkt me ook wel gevoelig)
    Marloes is idd een topper maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

    Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..
    Nou gaat me meer om het principe hoe makkelijk, in dit geval Zuffa kan bepalen dat er vechters zomaar worden ontslagen.
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #137
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nou gaat me meer om het principe hoe makkelijk, in dit geval Zuffa kan bepalen dat er vechters zomaar worden ontslagen.
    Ja absoluut, dat wel maar dat gebeurt volgens mij standaard in Amerika , dat is hun "way of life".
    Volgens mij maakt dat niet uit of je in de k-mart werkt of bij de UFC.
    En dat is volgens mij ook een keer zijde van een niet exclusief contract.
    Als jij kan bepalen dat jij ook voor andere organisaties kan vechten , zullen zij er ook wel wat voorwaarden aan gesteld hebben.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #138
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

    Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
    Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
    Alistair is hun kampioen die er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen (lijkt me ook wel gevoelig)
    Marloes is idd een topper maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

    Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..
    je snapt het niet, dit geeft aan hoe dominant de positie van de UFC is. En ze zijn al zo commercieel. Vanaf nu af aan zullen de commerciële vechters de grote kans krijgen in de UFC. Talent gaat minder uit maken, en de vechters die daadwerkelijk een plek verdienen zullen minder snel een kans krijgen. "America's style of business" Vind je echt echt een fantastische kerel marchant, maar je mist onze perspectief hierbij ff waarop wij ernaar kijken. Dominantie is nooit goed voor iets, zeker niet voor een sport als MMA waar hedendaags vechters als pionen bekeken en behandeld worden. En dit zijn dan de gevolgen ervan. Andere organisaties/trainingcamps zullen steeds minder macht krijgen, UFC gaat alles kunnen bepalen en dat zullen ze doen met het winstoogmerk.

  14. #139
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

    Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
    Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
    Alistair is hun kampioen ,Maar die heeft er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen maar kon wel met de K-1 mee doen (lijkt me ook wel gevoelig)
    Marloes is idd een topper ,maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

    Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..
    maar is wel top3 van de wereld die cut je niet zomaar

  15. #140
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Laten we niet overdrijven ,er zijn 4 vechters ontslagen Alistair , Valentijn, Marloes,Jon olav

    Valentijn heeft een record van 31-29 (niet echt overtuigend)
    Jon Olov is voor mij persoonlijk (en denk voor meer) niet een naam waarvan ik wakker liggen (fans in America zeker niet.)
    Alistair is hun kampioen ,Maar die heeft er 3 jaar over heeft gedaan om hun titel te verdedigen maar kon wel met de K-1 mee doen (lijkt me ook wel gevoelig)
    Marloes is idd een topper ,maar voor vrouwen MMA loopt zuffa nog niet echt warm.

    Natuurlijk lijkt het zo chauvinistisch als we zijn dit belachelijk, maar voor de totale MMA stelt het weinig voor..
    Ben het deels met je eens, maar als je zegt dat het voor het totale MMA wereldje weinig voorstelt, dan denk ik dat je het mis hebt. De Sherdog thread over dit onderwerp is nu al 60 pagina's groot. De threads over A. Overeems cut waren ook gigantisch.

    Dat wil in mijn optiek zeggen dat dit echt niet alleen maar onder Nederlanders speelt.

    Amerikanen zien met name Alistair graag vechten. Hij spreek goed Engels, is groot en gespierd(kicken ze op in de USA), en kan ook nog wat.
    Misschien zien ze hem ook wel graag verliezen(omdat hij dan cocky mag overkomen), maar ze zien hem wel graag vechten.
    Last edited by YoMarK; 03-08-2011 at 20:42.

  16. #141
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    maar is wel top3 van de wereld die cut je niet zomaar
    idd maar wel 1 met nog maar een contract voor 1 partij en dit terwijl hij imo grote kans maakten om door te gaan.
    Bekijk het eens van de andere kant, wat moet je doen als organisatie als je met zo iets in je maag zit?
    Moet je die personen(GG) dan maar alles geven wat er geeist wordt omdat hij een top 3 vechter is?
    geeft toe het is een mega blunder om alistair op een poster te zetten voor oktober als hij bij strikeforce net heeft aangegeven niet in september bij hun grootste toernooi ooit ik de halve finale komt opdagen. Wat zou jij doen? nogmaals ik heb niets met Zuffa maar zakelijk gezien snap ik dit wel.

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Dominantie is nooit goed voor iets, zeker niet voor een sport als MMA waar hedendaags vechters als pionen bekeken en behandeld worden. En dit zijn dan de gevolgen ervan. Andere organisaties/trainingcamps zullen steeds minder macht krijgen, UFC gaat alles kunnen bepalen en dat zullen ze doen met het winstoogmerk.
    Dit ben ik met je eens , maar denk je dat dit ook had gebeurt als Alistair keurig zijn partij (die van te voren was afgesproken, het is tenslotte een halve finale) had gevochten? Tis in mijn ogen ook een vorm van werkweigering . en niet alleen strikforce stellen fans teleur maar ook ali, ik had hem graag tegen bigfoot gezien maar hij heeft afgezegd , niet strikeforce of zuffa.

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Ben het deels met je eens, maar als je zegt dat het voor het totale MMA wereldje weinig voorstelt, dan denk ik dat je het mis hebt. De Sherdog thread over dit onderwerp is nu al 60 pagina's groot. De threads over A. Overeems cut waren ook gigantisch.

    Dat wil in mijn optiek zeggen dat dit echt niet alleen maar onder Nederlanders speelt.

    Amerikanen zien met name Alistair graag vechten. Hij spreek goed Engels, is groot en gespierd(kicken ze op in de USA), en kan ook nog wat.
    Misschien zien ze hem ook wel graag verliezen(omdat hij dan cocky mag overkomen), maar ze zien hem wel graag vechten.
    Nee zo bedoel ikm het ook niet tuurlijk is het groot nieuws, 1 ex kampioene en 1 regerend kampioen gecut!!!
    Maar na zaterdag UFC133 zijn 9 van de 10 amerikanen dit (behalve over Alistair en Marloes) alweer vergeten.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  17. #142
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik kan maar 1 ding bedenken:

    Golden Glory heeft een grote investeerder gevonden om de Europese tegenhanger te worden van de UFC. Overeem wordt de blikvanger, Zuffa had geen zin om in te gaan op de hoge salaris-eisen van Overeem en zijn nu allergisch voor alles wat met Golden Glory te maken heeft.

    Zuffa gaat volgens mij sowieso het dames-MMA dumpen. Strikeforce laten ze langzaam leegbloeden (van Minor League het afvoerputje van de UFC naar totale opheffing) . Ik verwacht trouwens nog een shitload aan cuts (dus niet alleen Golden Glory fighters), Zuffa moet dit jaar keihard bezuinigen om uit de kosten te kunnen komen (Strikeforce is een duur kostenpost geworden om de monopolie-positie te versterken)

    Zuffa=CUT met een K
    Last edited by rollermanskunk; 03-08-2011 at 21:15.

  18. #143
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    lol, iemand op een ignore-list zetten is het internet equivalent van met je ogen dicht en je handen over je oren keihard "BLAAAABLAAAABLAAAAAAA!!!! IK HOOR JE NIET!!!" roepen.

    Voor de rest takketeringbaggerzooi dit nieuws.
    Same here, gewoon kut!

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Ik snap het echt niet dat zoveel mensen de acties van Zuffa goedkeuren en er begrip voor tonen... Hopeloos...

    En inderdaad... is dit de toekomst van MMA?
    Jammer...

    Overstappen op de "Simon Rutz it's showtime bandwagon" dan maar
    K-1 rules........, wereldwijd ook al aan het uitsterven.

  19. #144
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  20. #145
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik vind die afbeelding Wel echt te ver gaan. Je kan van Dana White denken en vinden wat je wilt... Maar een vergelijking met de verantwoordelijke persoon achter de holocaust. Nee sorry....
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  21. #146
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Thanks, man. Heb een nieuwe avatar.

  22. #147
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik vind die afbeelding Wel echt te ver gaan. Je kan van Dana White denken en vinden wat je wilt... Maar een vergelijking met de verantwoordelijke persoon achter de holocaust. Nee sorry....
    x2!
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #148
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Scott Coker

    - says the releases of Valentijn and Coenen were due to "lack of TV spots"
    - says it wouldn't be fair to keep Valentijn and Coenen so they let them fight elsewhere now (due to lack to TV spots)
    huh....van valentijn kan ik me daar nog wel iets bij voorstellen, maar Marloes? note bene de champ op dat moment echt niet

  24. #149
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Het schijnt dat dit net live was op the fight show:
    ...
    Tnx, informatief. Maar ik denk dat Coker hier ook niet al te veel over te zeggen heeft gehad.

  25. #150
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zuffa baalde ook van die komkommertijd op Mixfight met belegen filmpjes en dito discussies. Tijd om de boel eens flink op te stoken. Thanks guys!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •