MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 64
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    jullie vinden al dat stelen en roven en overvallen "tof"??

    Dan horen jullie thuis in de GEVANGENIS.!!
    we houden niet van stelen, roven en overvallen. Enige waar van we houden is : Hannibal: I love it when a plan comes together!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Kan er echt van genieten als zo een grote opgezette overval lukt en er gelukkig geen gewonden vallen.

    hebben jullie de film Nokas gezien? ook super vette film over waar gebeurde overval in noorwegen. Op crimesite en meerdere sites zeggen ze dat deze brinks overvallers heel veel over hebben genomen van Nokas mannen. en als je de film heb gezien klopt het idd aardig.
    ik kan hier niet uit op maken dat je er moeite mee heb

  3. #28
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik heb er ook geen moeite mee als er geen gewonden vallen...

    De belasting steelt 365 dagen van ons, vind het niet erg dat er een keer van hun gestolen wordt.
    Home mtk-gym.nl


  4. #29
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    stelen is slecht en jij vindt het best;
    dan moet jij gewoon opgeborgen achter slot en grendel.!!

    en iemand die de gore moet heb om mijn fiets te stelen krijgt met MIJ te maken.!!

  5. #30
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    op sites mensen uitdagen om een potje te vechten tegen ene man van 2 meter 20 die de gemiddelde man uit daagt van 1,70 is ook niet eerlijk he?

    je bent zelf eigenlijk best wel slecht...

    Poseren met je balzak in de rondte spreekt nou ook niet echt van manieren of een goede opvoeding...

    am i trolling now?
    Home mtk-gym.nl


  6. #31
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    hahaha Balhaar, met je kut fiets, als je me zegt waar je fiets staat huur ik een ladder en krul ik hem om je nek lang stuk nageboorte

  7. #32
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    1) op sites mensen uitdagen om een potje te vechten tegen ene man van 2 meter 20 die de gemiddelde man uit daagt van 1,70 is ook niet eerlijk he?

    2) je bent zelf eigenlijk best wel slecht...

    3) Poseren met je balzak in de rondte spreekt nou ook niet echt van manieren of een goede opvoeding...

    4) am i trolling now?
    1) ik daag helemaal niemand uit maar ik stelde een feit vast.!
    2) ondanks ik onverslaanbaar ben, ben ik de eerlijkheid zelve.!
    3) je zit uit je nek te lullen want er bestaan van mij geen naaktfoto's.!
    4) kennelijk zie je de werkelijkheid niet goed.!
    Last edited by Amstelman; 04-08-2011 at 03:10. Reason: @

  8. #33
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    hahaha Balhaar, met je kut fiets, als je me zegt waar je fiets staat huur ik een ladder en krul ik hem om je nek lang stuk nageboorte
    jij moet gewoon effe je lawaaisnater in die vette snackbarharses van je DICHT houden.!!

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Louis ga lekker een eindje fietsen..

    Last edited by Kemal; 04-08-2011 at 07:51.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #35
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    hahaha Balhaar, met je kut fiets, als je me zegt waar je fiets staat huur ik een ladder en krul ik hem om je nek lang stuk nageboorte
    reps.


    Louis is er ook een reden dat je graag in een strakkebroek op riem hoogte op de foto gaat?
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  11. #36
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    dubbel-edit
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  12. #37
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    jullie vinden al dat stelen en roven en overvallen "tof"??

    Dan horen jullie thuis in de GEVANGENIS.!!
    en jij vind mensen stalken, eindeloos dezelfde vraag stellen op een forum, posten van foto's van je balzak/cameltoe tof? waar hoor jij thuis dan louis?

  13. #38
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik heb er ook geen moeite mee als er geen gewonden vallen...

    De belasting steelt 365 dagen van ons, vind het niet erg dat er een keer van hun gestolen wordt.
    De belasting neemt geld om het land te onderhouden... Jij gebruikt neem ik aan ook wegen, parken, ambtenaren, etc.

    Wat van de overheid gestolen wordt wordt in de belasting meegerekend lijkt me... Waarvan moet het geld anders terugkomen?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #39
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post

    2) ondanks ik onverslaanbaar ben, ben ik de eerlijkheid zelve.!
    Hmmm..... Onverslaanbaar? Heb je ooit wedstrijden in martial arts gedraaid? Zoja, wat zijn je stats en waarom hebben we je nog niet bij K1, UFC, Pride, etc. gezien?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  15. #40
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    jij moet gewoon effe je lawaaisnater in die vette snackbarharses van je DICHT houden.!!
    Ben jij het? louis?
    Die cameltoe doet me eerder denken aan louise, maargoed

  16. #41
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    maar goed,

    heb je Nokas gekeken al ?
    Home mtk-gym.nl


  17. #42
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    heb hem net gekeken wel goede film maar had er meer van verwacht o.a de achtervolging enzo nog.
    En toch wel 1 dode gevallen?
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  18. #43
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    haha ikke heb m nog niet gekeken.
    ga ik zondagavond doen

  19. #44
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    heb hem net gekeken wel goede film maar had er meer van verwacht o.a de achtervolging enzo nog.
    En toch wel 1 dode gevallen?
    ja de film kon beter maar de genialiteit waarmee ze het plan hebben gemaakt vind ik wel erg mooi. Ik had ook eerst het hele verhaal er over gelezen en toen pas de film gezien, dat maakt het ook veel beter.

    En idd 1 dode, door die gek die kanker had. Hij heeft daarna nog het hachje van de crew proberen te redden maar daar was het te laat voor.
    Home mtk-gym.nl


  20. #45
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    ja klopt dat was heel erg goed.
    Thanks voor die tip nog anyway!

    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  21. #46
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Om 20:00 op Canvas een documentaire over nieuwe criminelen.

    Gaat over criminelen uit de banlieus Parijs die de grote criminelen van vroeger gaan overnemen.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik ben 5 jaar terug in de banlieus geweest. Oom van mij woont in parijs in de banlieus.

    Ik kon me ogen niet geloven wat ik allemaal in 1 nacht heb gezien echt waar. Het waren van die bijlmer stijl flats. Elke flat heeft zo een 50 jongeren die hun eigen bende vormen. ze zaten met zn 50 ofzo in de ingang van die flat, ik had nog nooit zo een grote groep hangjongeren bij elkaar gezien. En dat was dus gewoon dagelijks daar. Later toen ik thuis zat, zag ik felle licht buiten, ging ik kijken zag ik een auto in de fik. Zegt mijn oom dat ze dat elke weekend standaart doen, een auto stelen en dan op die plek in de fik gooien. Der komt ook geen politie of brandweer in dat gedeelte van de wijk.
    Onderweg naar mn ooms huis had ik nog een vette arrestatie mee gemaakt door 2 undercover agenten die een gozer die in een telefoon cel zat te bellen, als ene pakketje hadden opgerolt en mee genomen. En nog iets wat je op valt daar is dat fransen, turken, marokkanen, en alle andere noord/zuid.west afrikanen etc samen zijn en niet zoals hier maroks alleen met maroks omgaan en turken met turken etc. vandaar ook dat hun zulke opstanden hebben kunnen generen.

    ik dacht dat ik als amsterdammer veel had gezien maar dat was echt een gekke huis daar..
    Last edited by Sadix; 04-08-2011 at 20:28.
    Home mtk-gym.nl


  23. #48
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik ben 5 jaar terug in de banlieus geweest. Oom van mij woont in parijs in de banlieus.

    Ik kon me ogen niet geloven wat ik allemaal in 1 nacht heb gezien echt waar. Het waren van die bijlmer stijl flats. Elke flat heeft zo een 50 jongeren die hun eigen bende vormen. ze zaten met zn 50 ofzo in de ingang van die flat, ik had nog nooit zo een grote groep hangjongeren bij elkaar gezien. En dat was dus gewoon dagelijks daar. Later toen ik thuis zat, zag ik felle licht buiten, ging ik kijken zag ik een auto in de fik. Zegt mijn oom dat ze dat elke weekend standaart doen, een auto stelen en dan op die plek in de fik gooien. Der komt ook geen politie of brandweer in dat gedeelte van de wijk.
    Onderweg naar mn ooms huis had ik nog een vette arrestatie mee gemaakt door 2 undercover agenten die een gozer die in een telefoon cel zat te bellen, als ene pakketje hadden opgerolt en mee genomen. En nog iets wat je op valt daar is dat fransen, turken, marokkanen, en alle andere noord/zuid.west afrikanen etc samen zijn en niet zoals hier maroks alleen met maroks omgaan en turken met turken etc. vandaar ook dat hun zulke opstanden hebben kunnen generen.

    ik dacht dat ik als amsterdammer veel had gezien maar dat was echt een gekke huis daar..
    Ik kom uit een ''gat'' zoals veel mensen dit noemen. (platteland) Dit jaar was ik voor school op uitwisseling naar portugal. Toen we in Lissabon waren kwam ook een man naar mij toelopen en vroeg of ik iets wou kopen, waarnaar hij mij een zakje met drugs liet zien.... Dit vond ik erg vreemd....
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik kom uit een ''gat'' zoals veel mensen dit noemen. (platteland) Dit jaar was ik voor school op uitwisseling naar portugal. Toen we in Lissabon waren kwam ook een man naar mij toelopen en vroeg of ik iets wou kopen, waarnaar hij mij een zakje met drugs liet zien.... Dit vond ik erg vreemd....
    hahaha als je in amsterdam rond om de dam loopt, wordt je ook in 5 minuten 20 x aangesproken.
    Home mtk-gym.nl


  25. #50
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    jullie vinden al dat stelen en roven en overvallen "tof"??

    Dan horen jullie thuis in de GEVANGENIS.!!
    De troll is ook weer terug hoor...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •