MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 68
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Saenchai is mijn favoriete vechter, omdat zijn inzicht gewoon super groot is... Zijn technische kant is echt ziekelijk hoog waardoor ik het mooi vind om hem te zien vechten. Als je goed oplet leer je ook super technieken van hem!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #27
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    haha Sanchai is zo goed, hij is gewoon niet na te doen.

    Zijn inzicht is idd fenomenaal, hij ziet alles komen, is bijna niet te raken daardoor.
    Home mtk-gym.nl


  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Zou bijna zeggen dat jullie verliefd op hem zijn...

  4. #29
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Zou bijna zeggen dat jullie verliefd op hem zijn...
    Ik zou ook bijna denken dat ik dat was....
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #30
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik ben ook wel verliefd op zijn vechtstijl. Als je ziet hoe hij A klassers aan de kant zet, hij zit serieus echt een niveautje hoger als de rest. Maar heeft helaas een hele kleine frame waardoor hij niet door heeft gebroken bij het grote publiek.
    Home mtk-gym.nl


  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zit het met Thai Fight gaat die niet meer mee doen aan het toernooi Saiyok.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Zou bijna zeggen dat jullie verliefd op hem zijn...
    De realiteit is dat vechters met zijn kwaliteiten zeldzaam in het kwadraat zijn. Hij is een levende legende en staat nu al in het rijtje Dieselnoi Chor Thanasukarn - Samart Payakaroon - Somluck Khamsing. Mensen vergeten ook vaak dat hij al jaren tegen zwaardere vechters vecht of juist extra moet afvallen om lichter te zijn dan zijn tegenstander en daardoor kracht moet inleveren. Er was zelfs één partij waarin hij tegen twee topvechters in één partij moest vechten (Petchboonchu de eerste drie rondes en daarna nog twee rondes tegen een frisse Sagetdao). Daarnaast vecht hij al 15 jaar in Lumpini (sinds z'n vijftiende) en heeft hij in die tijd in vier verschillende gewichtsklasses kampioenschappen behaald. Hij is met zijn leeftijd bijna een dinosaurus voor Muay Thai-jaren en hij is nog steeds niet 'over the hill'.

    Wat Muay Thai betreft hoort iedereen verliefd te zijn op die gozer ahaha

  8. #33
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Onzin. Je kan zijn stijl mooi of niet mooi vinden, ik ben geen fan van het "show muay thai". Zie liever een partij zonder al die poespas en technische truukjes. Die zijn in mijn ogen mooier om naar te kijken, en vloeiender.Niet steeds afgebroken omdat iemand alles doet om te zorgen dat het er mooi op de camera uitziet. Hij is misschien wel de meest technische vechter, maar ik vind zijn stijl niet mooi.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Onzin. Je kan zijn stijl mooi of niet mooi vinden, ik ben geen fan van het "show muay thai". Zie liever een partij zonder al die poespas en technische truukjes. Die zijn in mijn ogen mooier om naar te kijken, en vloeiender.Niet steeds afgebroken omdat iemand alles doet om te zorgen dat het er mooi op de camera uitziet. Hij is misschien wel de meest technische vechter, maar ik vind zijn stijl niet mooi.
    Hij doet alleen die cartwheel kick voor de show. Al het andere, wat jij poespas noemt, heet perfecte uitvoering van technieken, timing en controle. Dit doet hij om de tegenstander uit balans te brengen en te domineren.
    Goed getimede teeps, knieën, sweeps en elleboog combo's zijn toch geen poespas? Over het algemeen kijk ik liever naar het type Anuwat/Mike Tyson. Maar de technische & chirurgische precisie en souplesse waarmee Saenchai zijn technieken uitvoert en het besef hoe bizar moeilijk dat is (al helemaal op dat niveau) dwingt enorm veel respect af. Dat jij zijn style en de resultaten die hij daarmee behaalt als 'show muay thai' bestempelt schuif ik maar op naïviteit af.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Hij doet alleen die cartwheel kick voor de show. Al het andere, wat jij poespas noemt, heet perfecte uitvoering van technieken, timing en controle. Dit doet hij om de tegenstander uit balans te brengen en te domineren.
    Goed getimede teeps, knieën, sweeps en elleboog combo's zijn toch geen poespas? Over het algemeen kijk ik liever naar het type Anuwat/Mike Tyson. Maar de technische & chirurgische precisie en souplesse waarmee Saenchai zijn technieken uitvoert en het besef hoe bizar moeilijk dat is (al helemaal op dat niveau) dwingt enorm veel respect af. Dat jij zijn style en de resultaten die hij daarmee behaalt als 'show muay thai' bestempelt schuif ik maar op naïviteit af.
    X2

    Wat ik het meest bewonder van Saenchai is zijn balans.

  11. #36
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Ik mis nog wel een x-aantal plekjes, wanneer worden die eigenlijk opgevuld bijv. bij die van de middleweight en andere klasses?

    Ik vind als organisator dat je in ieder geval de vechters ruim op tijd laat weten dat er een mega event komt en niet binnen nu en een maand nog moet gaan werven! Zij moeten ook de kans krijgen om voorbereid te zijn. Of zie ik dat verkeerd?

    Grtz. Nicky

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mistaah_Lopez View Post
    Ik mis nog wel een x-aantal plekjes, wanneer worden die eigenlijk opgevuld bijv. bij die van de middleweight en andere klasses?

    Ik vind als organisator dat je in ieder geval de vechters ruim op tijd laat weten dat er een mega event komt en niet binnen nu en een maand nog moet gaan werven! Zij moeten ook de kans krijgen om voorbereid te zijn. Of zie ik dat verkeerd?

    Grtz. Nicky

    Denk niet dat men bepaald nog hoeft te werven om vechters te vinden die mee willen doen. Heb begrepen dat alle plekken al zijn ingevuld en er zelfs wachtrijen zijn met vechters die er ook in zouden willen.

    Zo vecht Roberto Cocco uit Italie 2 september tegen Artem Levin op het eerste gala. Maar Roberto staat nog niet op de website in de poule. Of men brengt ze een voor een, of men wacht nog op foto en dergelijke om de vechter op de website te kunnen zetten. En wellicht heeft men het te druk om constant de website bij te werken.

    Denk dat de betrokken vechters zelf allang weten waar ze staan en tegen wie en wanneer ze vechten.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  13. #38
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Hij doet alleen die cartwheel kick voor de show. Al het andere, wat jij poespas noemt, heet perfecte uitvoering van technieken, timing en controle. Dit doet hij om de tegenstander uit balans te brengen en te domineren.
    Goed getimede teeps, knieën, sweeps en elleboog combo's zijn toch geen poespas? Over het algemeen kijk ik liever naar het type Anuwat/Mike Tyson. Maar de technische & chirurgische precisie en souplesse waarmee Saenchai zijn technieken uitvoert en het besef hoe bizar moeilijk dat is (al helemaal op dat niveau) dwingt enorm veel respect af. Dat jij zijn style en de resultaten die hij daarmee behaalt als 'show muay thai' bestempelt schuif ik maar op naïviteit af.
    Gesprongen lowkick, dansen met de heupen, dat bekende voetendansje alvorens een body kick te maken, ja schuif het maar op naïviteit af. Ik noem dat show muay thai. Ik downplay Saenchai nergens, ik zeg alleen dat ik de stijl die hij vertoont (vooral als hij tegen westerlingen vecht) niet mooi vind. Verder heb ik niks over zijn behaalde resultaten gezegd, die staan als een huis.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Gesprongen lowkick, dansen met de heupen, dat bekende voetendansje alvorens een body kick te maken, ja schuif het maar op naïviteit af. Ik noem dat show muay thai. Ik downplay Saenchai nergens, ik zeg alleen dat ik de stijl die hij vertoont (vooral als hij tegen westerlingen vecht) niet mooi vind. Verder heb ik niks over zijn behaalde resultaten gezegd, die staan als een huis.
    voor mij maakt dat hem weer speciaal. Denk dat het vooral ene kwestie is van smaken verschillen.
    Home mtk-gym.nl


  15. #40
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Gesprongen lowkick, dansen met de heupen, dat bekende voetendansje alvorens een body kick te maken, ja schuif het maar op naïviteit af. Ik noem dat show muay thai. Ik downplay Saenchai nergens, ik zeg alleen dat ik de stijl die hij vertoont (vooral als hij tegen westerlingen vecht) niet mooi vind. Verder heb ik niks over zijn behaalde resultaten gezegd, die staan als een huis.
    Dit is ook een manier om je tegenstander uit zijn spel te halen. Iemand die geïrriteerd raakt maakt ook eerder fouten . Let eens goed op de manier waarop hij vecht, je kan veel dingen leren van hem.. Hij maakt eerst een beweging die jij show noemt, daardoor ontstaat er een gaatje, hij slaat toe. Natuurlijk kan je het als show zien, maar het heeft zeker effect.

    Hetzelfde met die carthwheel. Het feit dat hij hem bij iemand zo gemakkelijk zet geeft toch wel aan dat hij technisch gezien al veel beter is dan zijn tegenstander wat de tegenstander weer kan demotiveren.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Saenchai is van eenzame klasse. Lees ook meer eens interviews met zijn collega vechters als de vraag komt wie de beste is. Allemaal zeggen ze dat Saenchai de beste van allemaal is.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #42
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Dat hij als de beste en meest technische vechter wordt gezien (wat ik ook niet tegenspreek) betekent niet dat zijn stijl dan gelijk geweldig vind. Wellicht verplaats ik me teveel in zijn tegenstanders, ik voel vaak de frustratie. Als het lijkt alsof je tegenstander een loopje met je neemt, dan is dat dus ook frustrerend. Dat gevoel heb ik niet of nooit gehad bij Saiyok. Die komt echt om je gewoon keihard ko te slaan.

  18. #43
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Denk niet dat men bepaald nog hoeft te werven om vechters te vinden die mee willen doen. Heb begrepen dat alle plekken al zijn ingevuld en er zelfs wachtrijen zijn met vechters die er ook in zouden willen.

    Zo vecht Roberto Cocco uit Italie 2 september tegen Artem Levin op het eerste gala. Maar Roberto staat nog niet op de website in de poule. Of men brengt ze een voor een, of men wacht nog op foto en dergelijke om de vechter op de website te kunnen zetten. En wellicht heeft men het te druk om constant de website bij te werken.

    Denk dat de betrokken vechters zelf allang weten waar ze staan en tegen wie en wanneer ze vechten.

    Oooooow ok....Dan is het toch meer helder ja

    Thnx voor reageren!!

    Grtz. Nicky

  19. #44
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Hier nog enkele updates:

    In het superlightweight (female) heeft Miriam Nakamoto zich moeten terugtrekken. Een blessure zal operatief verholpen moeten worden waardoor zij drie maanden uit de roulatie is. Wij hopen dat zij later in het seizoen genoeg hersteld zal zijn om een superbout te kunnen vechten. Miriam's plaats is nu ingenomen door Tainara Lisboa uit Brazilie.

    In het weltergewicht is Kurt Finlayson zich genoodzaakt terug te trekken ivm een blessure aan zijn hand. Deze blessure had hij opgelopen in zijn gevecht met Saenchai Sinbi MuayThai. De vervanger maken wij zsm bekend.

    In het middengewicht is nu ook de uit Italie afkomstige Rosario Presti toegevoegd.

    In het lichtzwaargewicht zijn Roberto Cocco uit Italie toegevoegd en Artem Vakhitov uit Rusland. Wij hebben begrepen dat er vragen waren over deelname van Lhoucine Ouzgni aan The MPL. Hierover kunnen wij zeggen dat alles helemaal rond was op alle gebieden. Helaas echter bleek dat het schema van The MPL en het schema van Lhoucine Ouzgni niet met elkaar over een konden komen.

    De officiele ticketverkoop voor 2 september is gestart. Voor info zie:

    - Official Site for Long Beach State Athletic Tickets

  20. #45
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Komt er ook een stream ?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #46
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Mooie line-up en er gaan geheid knalpotten komen.

    Persoonlijk zeg ik dat als Spong -95 gewogen had dat hij Corbett op FMT niet had willen treffen. Op MT regels ging hij al neer (mede door die handblessure en een domme losse knie) Als ik naar Corbett zijn tegenstanders kijk vrees ik dat hij ze echt serieuze schade gaat aanbrengen... Die ellebogen zijn echt van gewapend beton en niet te stoppen!

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Komt er ook een stream ?
    Je zou haast denken dat ze ons met opzet negeren.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Komt er ook een stream?

  24. #49
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Stream zou echt mooi zijn.

  25. #50
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Komt er ook een stream?
    Je zou haast denken dat ze ons met opzet negeren.






    ------
    Heb een sterk deja vu momentje
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •