MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 89 of 89
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Kunnen ze niet gewoon de Youtube lessen van Jo volgen? Gratis, leerzame lessen en ze kunnen hun Engels ook meteen bijspijkeren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Om maar weer een beetje on-topic te komen: denken jullie niet dat een heel groot gedeelte van deze heisa weer eens op conto van de media komt ? Ik heb namelijk het idee dat het plan op zich niet slecht is en zou kunnen werken maar dat de media aandacht er voor zorgt dat het bij voorbaat is gedoemd te mislukken.

    Sadik is onder de radar begonnen en pas toen het begon te lopen kwam er media aandacht en dan zit je in een positieve flow. Iedereen vind het een super plan. In Gouda zit iedereen er al bovenop. Als de eerste trainingen beginnen staan er waarschijnlijk tig journalisten te knippen met hun camera's. Dus de negatieve spiraal is gewoon gigantisch groot.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Om maar weer een beetje on-topic te komen: denken jullie niet dat een heel groot gedeelte van deze heisa weer eens op conto van de media komt ? Ik heb namelijk het idee dat het plan op zich niet slecht is en zou kunnen werken maar dat de media aandacht er voor zorgt dat het bij voorbaat is gedoemd te mislukken.

    Sadik is onder de radar begonnen en pas toen het begon te lopen kwam er media aandacht en dan zit je in een positieve flow. Iedereen vind het een super plan. In Gouda zit iedereen er al bovenop. Als de eerste trainingen beginnen staan er waarschijnlijk tig journalisten te knippen met hun camera's. Dus de negatieve spiraal is gewoon gigantisch groot.
    die journalisten zijn agenten in vermomming...

  4. #79
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Ja, leer dat tuig hoe ze mensen nog beter kunnen trappen en slaan.....

  5. #80
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ja, leer dat tuig hoe ze mensen nog beter kunnen trappen en slaan.....
    Het werkt wel verbroederend
    Er zijn andere volkeren die dan best de sporttassen kunnen dragen
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #81
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Australia
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default Downloadable software any practice in purchasting it?

    Sorry , misschien is deze vraag is off topic voor dit board , maar ik hoop dat iemand mag het duidelijk voor mij .rnIk heb gehoord dat OEM software zijn veel goedkoper dan retail versie en na het graven op het web die ik heb gevonden software online store dat de voorgestelde veel verschillende software for cheap. Enig idee of dit veilig is om de aankoop discount software online? Kun je je gedachten wat moet ik kijken over wanneer beginnen kopen?rn*rnBedankt!

  7. #82
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Maar ff iets anders.. zou dit niet negatief kunnen bijdragen aan de naam van de vechtsport?

  8. #83
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dat probleem jongeren door middel van vechtsport, worden omgebouwd tot voorbeeld figuren?

    nahh denk het niet.
    Home mtk-gym.nl


  9. #84
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Nee maar straat tuig word op deze manier wel weer in verband gebracht met vechtsport.. en of het voorbeeld jongere worden moet maar blijken

  10. #85
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    doe nrmaal joh bart.

    Jan Plas de grooste pioneer van kickboksen is sinds dag 1 in verband met criminele activiteiten. Of dat zo is weet ik niet zeker.
    maar ik kan zo 10 top trainers noemen die een strafblad hebben. en ik kan 50 top vechters noemen die een strafblad hebben.

    Meeste kampioenen waren zelf straattuig en juist omdat mensen hun de kans hebben gegeven zijn ze geworden wat ze nu zijn.

    je moet dit echt niet zo zwart wit zien.

    En los daarvan, kickboksen staat nou ook niet bekend als de sport van de elite of de rijke ofzo.
    Home mtk-gym.nl


  11. #86
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Heb je gelijk in maar zolang de maatschapij steeds dit soort berichten in de krant leest zullen de meningen over vechtsport ook niet veranderen

  12. #87
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik kan niet veel geven om hun meningen. Al winnen wij 5 x nobel prijs, bij 1 kleine fout zjn we toch weer de "kickboksers" achterlijke mensen die als hobby elkaar in mekaar timmeren.

    Zelfde hypocriete lullen gaan wel achter jou schuilen als er een vechtpartij is.
    Home mtk-gym.nl


  13. #88
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik denk dat het allemaal wel wat meevalt met hoe wij te lijden hebben onder het feit dat we aan een vechtsport doen. Ik hoor ook wel eens dat mensen vragen naar criminaliteit etcetera, maar ik als persoon word er nooit op afgerekend. Ik ben erg benieuwd of dat bij iemand anders wel het geval is. En daaronder versta ik niet slechte grappen in de lijn van 'zo dan moet ik geen ruzie met jou hebben'.

    Goed, vechtsport is een aantal keer slecht in de media gekomen. De enigen die echter nog weten waarover het ging, zijn denk ik alleen maar de mensen die zelf aan een vechtsport doen. De rest kan het echt absoluut niets interesseren hoor.

  14. #89
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    absoluut kelv
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •