MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 89
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Marchant, je zal het denk ik enkel begrijpen als je met hem een gesprek aangaat.

    Marchant, goed en kwaad, besef hebben van dingen, besef hebben van andere pijn doen, etc etc dat zijn eigenschappen die je echt leert kennen na je 12, 13e Der is geen moeder noch vader geweest die hem ene opvoeding heeft gegeven. Deze jongen heeft helaas ook een IQ van rond de 80 dus zich zelf ontwikkelen zat er ook niet bij.

    Dus nee, Marchant, ik geef deze jongen geen schuld er van dat hij zo is geworden. Natuurlijk is hij schuldig in zijn begane daden en heeft hij die gevangenis straf in principe ook verdient. Maar als je het globaal bekijkt is het niet zijn schuld geweest om in die situatie terecht tekomen. de samenloop van problemen heeft hem zo gemaakt.

    En over je hoe Allah hem zal beoordelen? ik denk zeker dat Allah het mee zal nemen dat deze jongen een moeilijke jeugd heeft gehad en voor veel dingen niet zelf heeft gekozen. En hem daardoor anders zal beoordelen als iemand die een normaal leven heeft gehad en overvallen heeft gepleegd.

    @ wilders stukje doel ik niet op jou maar op onze vriend hier boven die deze groep aanspreekt met kut marokkaantjes. Laat hem maar op wilders stemmen, dan lost hij het probleem wel op voor hem en henk en anita ook, kennlijk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet bij dit voorstel denken aan een zin uit blow:

    Danbury wasn't a prison, it was a crime school. I went in with a Bachelor of marijuana, came out with a Doctorate of cocaine.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #28
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    precies dirk.

    ze willen jongens tussen de 15 en 18 liever naar de gevangenis (opleiding criminologie) sturen ipv proberen die jongens voor dat ze in die stage in komen te behoeden.

    Jongens die toch crimineel zijn zullen ook na dit project in de gevangenis komen. Jongens die te redden zijn, zullen gered worden en een bijdrage leveren aan onze maatschappij en misschien jullie klein kinderen kickboks lessen geven op een dag.
    Home mtk-gym.nl


  4. #29
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik heb bijna geen Marokkaanse vrienden die het goed doen, op dit moment kan ik me er zelfs geen herinneren. Dit verschilt per wijk/stad uiteraard maar iedereen die ik ken lacht zich kapot om dit soort acties. En ze doen het qua $ beter dan deze student hoor, geloof me.Audi's all over the place. Al 20 jaar geleden begon met met misdaad belonen via dit soort acties, werkt gewoon niet. De enige stad waar iets verbetert is is onder Leefbaar Rotterdam ( Pim's partij), helaas wint de PVDA ondanks het aantal stemmen altijd het burgermeesterschap overal.

    Je moet iedereen hetzelfde behandelen en geen aparte status geven. Positieve discriminatie versterkt het geloof in negatieve discriminatie onder een bevolkingsgroep. Ik heb meer buitenlanders aan een baan geholpen dan een kopje thee van Cohen simpelweg door die waanbeelden van discriminatie uit hun hoofd te praten, en ze duidelijk te maken dat als ze zich op hun best presenteren en niet als een fucking gangster ergens naar binnenlopen dat ze gewoon gewaardeerd worden. Er was een keer op de publieke omroep een docu over sociale werksters, deze vrouw zei tegen een jong Marokkaans ventje:
    "Je weet dat we in nederland gewoon als buitenlanders en tuig worden gezien en je dus harder moet werken dan wie ook"

    Nederlanders denk eens na hoeveel van deze zogenaamde racisten je kent die buitenlanders geen normaal leven gunnen, en vergelijk het met dit soort uitspraken, het is iets om woest over te worden. Dit soort sociale werksters maken mensenlevens kapot, ik walg er echt van. Dat is ook z'on subsidie project.
    Last edited by Asura; 05-08-2011 at 16:32.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Bedankt voor je uitleg Sadix,
    Reageer wat laat ( kleding kast storten in)
    Ik begrijp nu hoe jij er over denkt en ik moet je gelijk geven , de ervaringen die je meemaakt zijn bepalend hoe je wordt.
    Maar ook de keuzes die je maakt.
    Ik geeft toe in sommige gevallen zoals bijv. slechte ouders heb je geen keuze,
    maar zoals jij een voorbeeld geeft van een jonge die is/was ontspoort zijn er natuurlijk ook duizenden te geven van jongen die wel de juiste keuze maken.
    Ik begrijp hoe je denk en heb daar ook respect voor hoe je toch de goedheid in iemand wilt blijven zien en misschien met deze jongen terecht(ken hem niet dus kan er niet over oordelen).
    Maar nu is er een jongen uit zeg Rotterdam met een soort gelijke achtergrond, deze berooft 1 van jou ouders met geweld wordt gepakt en heeft nog drie overvallen op zijn geweten.
    Ben je dan nog zo barmhartig?
    Ik weet ik schets het nu heel zwart/wit maar zoals jij net aangaf scoren veel van deze jongens helaas niet echt hoog bij een IQ test.
    Welk signaal geven we nu dan af aan de vriendjes op straat? IMO "misdaad loont" want als we maar genoeg rotzooi trappen krijgen we gratis sporten net als in gouda!
    En wat je aangeeft geef ze de kans om ze een keer te belonen, sorry maar voor geen rotzooi trappen hoef je voor mij niet beloond te worden het lijk mij iets dat normaal hoort te zijn.
    Doe je iets goeds extra's en help je mensen, daarvoor mag je beloond worden.
    En ik weet ook donders goed dat als je jong bent en geen geld hebt dat je je gaat vervelen, dat is idd iets wat de gemeentes moeten aanpakken.
    Maar ik vindt niet dat dat dan zoals in de kop de schreven staat alleen voor de "Marokkaanse Jeugd" moet gelden.
    Waarom moet daarvoor een uitzondering gemaakt worden?
    Is er geen armoede onder Nederlandse, Surinaamse ,Antilliaanse, Turkse , Koerdische , Enz gezinnen?
    Of wordt er nu maar met een straf bepaling in het paspoort gekeken?
    Jij pleegt een overval en bent Surinaams..........oké 6 maanden cel.
    Jij pleegt een overval en bent Marokkaans.......... ga maar lekker op karate jongen dan kom je weer op het juiste pad.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #31
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Marchant,

    uit alle eerlijkheid, ik denk dat als mijn ouders niet ernstig gewond raken ik hem na een paar weken kan vergeven. En ik zelfs met hem zou werken.

    En marchant, probleemjongeren hoeven zoals ik je net dus zei geen overvallers etc te zijn. Pleeg je een overval hoor je in de gevangenis thuis en niet in een gym. heb je, je straf uitgezeten en heb je geen werk of school dan pas ben je een probleemjongere. En de laatst beschreven heb ik graag bij mij in de gym. Zodat we samen zijn leven kunnen gaan verbeteren ALS hij dat wilt.

    En natuurlijk moet dit niet alleen gelden voor Marokkaanse jongeren maar voor alle jongeren in het algemeen.
    Home mtk-gym.nl


  7. #32
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post

    Je moet iedereen hetzelfde behandelen en geen aparte status geven. Positieve discriminatie versterkt het geloof in negatieve discriminatie onder een bevolkingsgroep. Ik heb meer buitenlanders aan een baan geholpen dan een kopje thee van Cohen simpelweg door die waanbeelden van discriminatie uit hun hoofd te praten, en ze duidelijk te maken dat als ze zich op hun best presenteren en niet als een fucking gangster ergens naar binnenlopen dat ze gewoon gewaardeerd worden. Er was een keer op de publieke omroep een docu over sociale werksters, deze vrouw zei tegen een jong Marokkaans ventje:
    "Je weet dat we in nederland gewoon als buitenlanders en tuig worden gezien en je dus harder moet werken dan wie ook"

    Nederlanders denk eens na hoeveel van deze zogenaamde racisten je kent die buitenlanders geen normaal leven gunnen, en vergelijk het met dit soort uitspraken, het is iets om woest over te worden. Dit soort sociale werksters maken mensenlevens kapot, ik walg er echt van. Dat is ook z'on subsidie project.
    yep, het grootste probleem is de self fulfilling prophecy. helaas lijd een groot gedeelte van de probleem jongeren hier aan waar door ze zich zelf steeds dieper in een dal werken.
    Home mtk-gym.nl


  8. #33
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Marchant,

    uit alle eerlijkheid, ik denk dat als mijn ouders niet ernstig gewond raken ik hem na een paar weken kan vergeven. En ik zelfs met hem zou werken.

    En marchant, probleemjongeren hoeven zoals ik je net dus zei geen overvallers etc te zijn. Pleeg je een overval hoor je in de gevangenis thuis en niet in een gym. heb je, je straf uitgezeten en heb je geen werk of school dan pas ben je een probleemjongere. En de laatst beschreven heb ik graag bij mij in de gym. Zodat we samen zijn leven kunnen gaan verbeteren ALS hij dat wilt.

    En natuurlijk moet dit niet alleen gelden voor Marokkaanse jongeren maar voor alle jongeren in het algemeen.
    Dan begrijpen we elkaar, maar verwoorden het anders
    Vindt het mooi dat je zo denk en zelfs dit doet!
    Respect man!!
    Last edited by Marchant; 05-08-2011 at 16:59.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #34
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ff tussen door, 5 sept komt er een korte docu over mij op ned 2, genaamd Aanpakkers. dan zie je hoe we eigenlijk met de hele familie bezig zijn een betere omgeving voor ons en de maatschappij proberen te creeren op micro niveau.
    Home mtk-gym.nl


  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    yep, het grootste probleem is de self fulfilling prophecy. helaas lijd een groot gedeelte van de probleem jongeren hier aan waar door ze zich zelf steeds dieper in een dal werken.
    Als je dan met sociale werkers praat en dit soort subsidie projecten bekijkt, zie je ook dat dit soort zaken juist deze gevoelens versterken. "Als zelfs de regering zegt dat ik anders behandeld word, moet het wel zo zijn".

    Maarja, helaas word het nog steeds racisme genoemd (belachelijk) wat ik nu zeg, maar zolang de grenzen niet iets dichter gaan blijven er nieuwe "impulsen" bijkomen die deze problemen vergroten. "Thuglife'" en "Fuck Nederland" zijn woorden die gewoon populair blijven onder jongeren op deze manier.

    Je loopt wel aardig wat terug in je MF punten als je een mening hebt die niet word gedeeld door Job Cohen zeg, poe.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #36
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Asura, wat heeft thuglife en fuck nederland met grenzen te
    maken? denk je dat ze in amerika geen thuglife en fuck america zeggen? of in belgie en frankrijk? is dat ook allemaal de schuld van de islam?

    Wat is jou oplossing voor dit probleem dan? Ik heb zoals al zei een heel betoog over dit onder werp geschreven, hij staat op mn laptop en die heeft mijn neefje. Conclusie is dat elke land die een grote stroom migranten heeft gehad altijd met de 2 en 3e generatie problemen heeft gehad en dat die na de 4,5 generatie afnemen en je bij de 6e generatie geen enkel probleem meer hebt met die migranten. Nederland moet nog 20 jaar gedult hebben. De kinderen van mijn kinderen (20 tot 30 jaar dus) zullen wss de nieuwe generatie zijn waarbij er geen problemen zullen zijn zoals wij ze nu kennen met de jongeren.
    Home mtk-gym.nl


  12. #37
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Islam? Ik heb het over immigratie man, niet zo paranoia. En inderdaad zijn zulke denkbeelden populair onder immigranten in de gehele Westerse wereld, een Westerse immigrant in het midden-oosten hoor je dat niet zeggen.


    20 jaar geduld?
    Dus ik hoef nog maar 20 jaar mijn vriendinnen met een blauw gezicht terug zien te komen na een avondje stappen, ik hoef nog maar 20 jaar nederlandse jongetjes zien uitgescholden worden voor kankernederlander, en ik hoef nog maar 20 jaar horen dat me tante thuiskomt en zegt dat ze is uitgescholden voor NL"s hoer?

    Oke, dan is het goed!

    O, nee want dan zijn er weer een evengroot aantal immigranten bijgekomen uit culturen waar xenophobie een plus en geen min is, en dus kunnen we dan weer 20 jaar wachten. Dan komen er weer immigranten bij die van onze media horen dat ze worden gediscrimineerd in Nederland, en dat ze vooral links moeten stemmen om hier vanaf te komen.

    De generatie berekening is puur uit de duim gezogen, niet door jou, was dat maar zo, dit idiote idee word helaas gedeeld door iedereen die wat betekent in de wereld. Ik snap dat jij mijn persoonlijke problemen niet herkent, dit heeft te maken met het feit dat het de media geen flikker interesseert, die zijn te druk bezig met het demoniseren van bepaalde personen.

    Mijn oplossing?
    Simpel de verwachting duidelijk maken dat een immigrant Nederland boven hun eigen land zetten. De multi-culturele samenleving richt zich puur op het uitroeien van weerstand onder Nederlanders tegen immigratie, Nederland verwijten van de over-overduidelijke problemen aan zichzelf ipv dat de cultuur van bepaalde immigrantengroepen als overduidelijke factor naar voren springt, en het verwart mensen over waar ze nou precies toe moeten integreren. Duidelijk zijn wat we verwachten van immigranten, en het immigratie beleid zeer strikt maken, geen mensen meer Nederland binnenlaten die hier komen met economische motieven, of die geweldadige culturen aanhangen.Tuurlijk mogen ze van de niet-schadelijke elementen van hun cultuur houden, maar het is belachelijk dat D66 stemmen ronselt onder Turken door de Armeense genocide in twijfel te trekken of zelfs te ontkennen. Dit laatste is ook gewoon een feit, en Turkije gaf hierdoor zelfs stemadvies aan Nederlandse Turken om D66 te stemmen. Dat mag nooit meer gebeuren. Erdogan heeft trouwens laatst een gedeelte van de militaire top ontslagen, enig idee waarom Sadik?
    Ik weet het wel.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #38
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    antwoord op je vragen Asura? Hard maar waar : JA, helaas wel.

    Der zal nooit meer zo een grote stroom migranten komen zoals in de jaren 60 en 70 dus dat valt ook niet te vergelijken.

    jouw oplossing doet me serieus echt denken aan wat die terroristische Noor wou... Beide anti islamitisch en als ik het zo zie, hebben jullie het ook niet op een multi culturele samenleving. Althans niet in een mutlicultirele samenleving waarin je , je cultuur mag behouden.

    wij gaan het nooit eens zijn en ik wil ook niet meer met je discusseren. Als we deze onderwerpen achter wege laten kunnen we voor de rest heel goed met elkaar opschieten en dat kunnen we voortaan beter ook doen.

    dussssseeee, wie gaat er winnen? Tito of Rashad?
    Home mtk-gym.nl


  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Debiel plan, welke totaal idioot verzint zoiets? Vast iemand die baat heeft bij de SUBSIDIE die ermee gepaard gaat. Ik kan hier zo boos om worden, echter je wordt hier in dit apenland dagelijks BOOS! Elke dag is er weer iemand met een totaal debiel plan, dat totaal niet gaat helpen en bakken met geld kost. En het ergste is dat al die totaal debiele plannen gewoon worden uitgevoerd en er niemand is die die betreffende ambtenaars onder zijn kloten schopt, ontslaat en zegt "dit gaan we dus NIET doen".

    En dan maar afvragen waarom Geert Wilders en de PVV zo groot zijn...
    Last edited by Biiyen; 05-08-2011 at 18:12.


  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    --- boos boos boos - zo boos dat ik loop te prutsen


  16. #41
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Debiel plan, welke totaal idioot verzint zoiets? Vast iemand die baat heeft bij de SUBSIDIE die ermee gepaard gaat. Ik kan hier zo boos om worden, echter je wordt hier in dit apenland dagelijks BOOS! Elke dag is er weer iemand met een totaal debiel plan, dat totaal niet gaat helpen en bakken met geld kost. En het ergste is dat al die totaal debiele plannen gewoon worden uitgevoerd en er niemand is die die betreffende ambtenaars onder zijn kloten schopt, ontslaat en zegt "dit gaan we dus NIET doen".

    En dan maar afvragen waarom Geert Wilders en de PVV zo groot zijn...
    veel praten maar niks doen, net als wilders. Wat zijn jou oplossingen dan beste vriend? dit is niet iets dat je 1,2,3 oplost.
    Dit soort projecten zijn een zuiverings mechanisme. De jongens waar mee je iets kan, die zuiver je van de criminelen, die niets willen.

    Ik zal dit soort projecten altijd blijven steunen zolang de Leraar die ze aanstellen iemand is met hart voor de zaak en niet iemand als jij bijv biiyen die bijvoorbaat al weet dat het zal falen.

    dit is niet persoonlijk, ik ken je niet verder.
    Home mtk-gym.nl


  17. #42
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Volgens mij lopen sommigen hier een beetje te hard van stapel. Er wordt in dit korte berichtje namelijk geen woord gerept over de implementatie van dit plan. Er staat namelijk niet dat dit systeem ingevoerd wordt bij de bestraffing van delicten of iets in die lijn. Misschien dat iemand van het Nivm daar wat van kan zeggen.

    Marchant heeft een punt met dat slecht gedrag bestraft moet worden. Tegelijkertijd moeten er kansen blijven bestaan om te functioneren in de maatschappij. Het kan dus niet zo zijn dat je ruzie trapt, je bij de rechter staat en dat die rechter zegt van goh moet je luisteren we hebben tegenwoordig een karateschool voor dit soort dingen. Tegelijkertijd hoeft deze persoon ook niet levenslang te krijgen.

    Ik kan me echter wel voorstellen dat op het moment dat een van deze jongeren veelvuldig in aanraking met justitie komt (wat overigens een belasting voor het overheid is en dus geld kost) je alternatieve methoden gaat stimuleren. Veel mensen claimen immers dat vechtsport jongeren van de straat kan houden.

    Wat ik echter niet vind kunnen is dat je het alleen voor Marokkanen/allochtonen hanteert. Persoonlijk denk ik ook niet dat dit zo is en dat dit verkeerd gecommuniceerd is, maar ik denk dat je goed in de gaten moet houden wat voor reactie dit opwekt bij de autochtone bevolking. Je ziet het al in dit topic: het wekt irritatie t.o.v. allochtonen en zodoende creëer je misschien wel een nog groter negatief maatschappelijk effect.

  18. #43
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Inzet sport voor risicojongeren

    De gemeente Gouda heeft een overeenkomst gesloten met het Nederlands instituut voor Vechtsport en Maatschappij om twee sportverenigingen in Gouda op te leiden om het probleemgedrag van risicojongeren aan te pakken. (04-08-2011)


    Dit maakt onderdeel uit van het Integraal Veiligheidsbeleid van de gemeente dat twee sporen kent: Grenzen stellen en perspectief bieden. In het kader van Grenzen stellen voert de gemeente met de politie een pakket aan repressieve maatregelen om stevig op te treden tegen overlast. Gebiedsontzeggingen en cameratoezicht zijn daarvan bekende voorbeelden.

    Naast de repressieve aanpak wil de gemeente ook voorkomen dat mensen in probleemsituaties terecht komen. Dat doet de gemeente door perspectief te bieden. Bekende voorbeelden van die preventieve aanpak zijn de verlengde schooldag, de gezinsmanagers of sport- en welzijnsactiviteiten voor jongeren.

    Bij de preventieve aanpak hoort ook de inzet van het preventieprogramma. Hierbij worden de sportverenigingen opgeleid om jongeren door vechtsportlessen structuur, sociale vaardigheden en weerbaarheid bij te brengen. Uit onderzoek (Mulier Instituut: “Beloften van Vechtsport”, oktober 2010) blijkt dat vechtsport – mits goed begeleid- bijdraagt aan het beteugelen van agressie en een positieve invloed heeft op de weerbaarheid en persoonlijke groei.

    De inzet van sportactiviteiten om overlast door jongeren tegen te gaan is een bekend en beproefd middel. Vergelijkbare trajecten – met dezelfde doelen en doelgroepen – worden in veel andere gemeenten in Nederland aangeboden (Utrecht, Nijmegen, Amsterdam, Amersfoort en Tilburg zijn slechts enkele voorbeelden). De gemeente verwacht dat het preventieprogramma bijdraagt aan het terugdringen van hinderlijk gedrag door jongeren en het reguleren van agressie.
    ---------------------------------------------

    van de site van de gemeente Gouda, het gaat dus niet alleen om Marokkanen.



    Zoals ik het lees, wordt er geen gratis vechtsport aangeboden. Bestaande sportverenigingen worden echter uitgerust met de middelen om door middel van vechtsport probleemjongeren de goede richting in te sturen. Tvalt dus allemaal wel een beetje mee naar mijn mening. Lichtelijk misleidend bericht van de telegraaf.

  19. #44
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    haha i must say Asura, je verhaal was erg grappig ook al ben ik het er niet mee eens, ben het ook niet totaal on eens met je.

    Der zijn wel degelijk problemen en rather you like it or not, dit is 1 van de oplossingen. Je red er niet alle jongeren mee maar zeker wel een groep daar van. Als elk project 10% zou her integreren in de maatschappij dan heb je na een tijdje dus geen problemen meer.

    Ik geef ook les van uit dit principe, alleen ben ik achterlijk genoeg om de lessen zelf vrijwillig aan te bieden aan hen die het niet betalen kunnen. En geloof me, het werpt echt zijn vruchten af. Ik krijg jongens door gestuurd van de gemeente, de politie , ouders etc Jongeren die door de gemeente bestempeld waren als kansloos, die heb ik weten te herintegreren. En ik zweer het je, de jongen die de leider was van de jeugd relschoppers hier, 17 jarige jongen, die is nu zo ongelooflijk veel veranderd, hij is echt een rolmodel geworden. Het is echt een kanjer geworden en dankzij hem zijn heel wat jongeren in de buurt nu veel relaxter en rustiger. De politie komt me wekelijks bedanken en langs de gym, de gemeente etc iedereen.

    Dus trek niet te snel conclusies over dit soort projecten. Zoals ik zei, je zal het probleem niet oplossen met dit, maar zeker wel een gedeelte er van.
    Ik studeer CMV (cultureel en maatschappelijke vorming) en ben gespecialiseerd in jongerenwerk en probleemjongeren. Ik heb hier een essay over geschreven, ga het zo strax ff zoeken.
    Jij bent goed bezig Sadix... Echt!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  20. #45
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    AMSTERDAM - Gouda geeft vanaf september vechtsportles aan Marokkaanse probleemjongeren.

    De lessen moeten de probleemjongeren leren om hun agressie in toom te houden. Daarnaast zou het ook een positieve invloed hebben op hun persoonlijke groei. De gemeente hoopt zo dat de overlast in de wijken vermindert en een groter gevoel van veiligheid ontstaat bij Gouwenaars, meldt het AD.

    Volgens Jurgen Huizenga van het Nederlands Instituut voor Vechtsport & Maatschappij krijgen de hangjongeren door vechtsportlessen onbewust een gedragstraining die in de praktijk blijkt te werken, omdat er onder meer wordt gewerkt aan zelfbeheersing en zelfvertrouwen.

    bron
    het is al klote dat ze zulk tuig hebben leren zwemmen want anders hoefde alleen maar BOE te roepen en ze verdronken vanzelf hahaha.!!

  21. #46
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    het is al klote dat ze zulk tuig hebben leren zwemmen want anders hoefde alleen maar BOE te roepen en ze verdronken vanzelf hahaha.!!
    Aangezien jij zo groot bent en zo ''sterk''... Kan jij niet al dat tuig een lesje leren? Dan hebben we nog iets aan zo'n grote trol op mixfight .

    Gr, kleine trol
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #47
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Louis houdt zelf niet van water!!
    Komt omdat hij een keer met zijn fiets is gevallen.(daar heeft hij zijn hersenletsel opgelopen)

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  23. #48
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Aangezien jij zo groot bent en zo ''sterk''... Kan jij niet al dat tuig een lesje leren? Dan hebben we nog iets aan zo'n grote trol op mixfight .

    Gr, kleine trol
    1) ik ben geen politie-agent maar banketbakker.
    2) dat zooitje tuig is meestal met z'n 20 bij-elkaar en de lafaarts hebben 9 van de 10x wapens.

    Als ze dan geen wapens zouden hebben kon ik zo af & toe wel een stuk of 5 van die gastjes "ruimen" zeg maar
    want ze zijn toch niet groter dan 1mtr60 waardoor ze mij toch nergens goed en/of doeltreffend kunnen raken.!!

  24. #49
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    1) ik ben geen politie-agent maar banketbakker.
    !
    Nee je bent een koekebakker!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #50
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    want ze zijn toch niet groter dan 1mtr60 waardoor ze mij toch nergens goed en/of doeltreffend kunnen raken.!!
    laat me raden dat komt door je lengte van 2.18 en jij kniebeschermers?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •