MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default 2 september - The MuayThai Premier League: Nieky Holzken VS Marco Pique

    Op 2 september a.s. zal in de Walter Pyramid in Los Angeles The MuayThai Premier League van start gaan. Topvechters uit alle delen van de wereld zullen hier in actie komen op het eerste gala van The MuayThai Premier League. En deze avond zal een speciaal Nederlands tintje krijgen. Zoals al bekend zal Warren Stevelmans in actie komen tegen Buakaw Por Pramuk in een 5 x 3 superfight. Maar ook zullen Marco ‘The Sniper’ Piqué en Nieky ‘The Naturel’ Holzken tegen elkaar in actie komen!



    Een rematch van 30 november 2008 toen beide vechters tegen elkaar in Almere vochten. Toen won Nieky Holzken de partij op K-1 regels in de laatste seconden van de wedstrijd door Marco Piqué KO te slaan met een linkse hoek. Op 2 september zullen beide vechters op herhaling gaan maar deze keer op MuayThai rules!

    Deze partij zal plaatsvinden in The MuayThai Premier League middengewicht divisie tot -72.5 kg in poule B.













    Last edited by TheMPL; 04-08-2011 at 23:12.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    En kan men dit ergens bekijken?

  3. #3
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    lastige hoor....maar prachtige pot!

    ik geef Marco toch het voordeel omdat hij vaker op Thaise regels heeft gedraaid....Holzken heeft een flink pakslaag van Kyshenko gehad en Pique heeft mee gedaan aan Contender Asia als ik het goed heb....daar word alleen maar muay thai getraind....Holzen is toch meer een 3x3 vechter...

    kan alle kanten op natuurlijk, maar dit spelletje beheerst Marco wel beter

    fuck!....2 sept is al heel snel.....hoop dat er een stream is.....hoeft niet eens gratis te zijn, als ie maar te volgen is!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zeker een prachtige partij!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Deze pot moet Marco zeker winnen! Dit is zijn spelletje en weet precies wat hij moet doen om Nieky te pakken.

    Holzken is een knokker en daar moet hij absoluut niet in meegaan. Lekker scherp staan, geen gekke dingen doen en Holzken op een harde manier leren wat clinchen en ellebogen zijn.

    Daarnaast heeft Holzken de grootste moeite om zich op -76 staande te houden dus ben beniwued of hij er mentaal klaar voor is...

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Hoop dat Pique deze op KO pakt!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    haha snap niet dat iedereen dit zegt.
    zeker dat nieky hem KO trapt

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    haha snap niet dat iedereen dit zegt.
    zeker dat nieky hem KO trapt
    x2!!!

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Wat een toppartij, hoop dat Pique wint!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Wordt een mooie en spannende pot. En ik geef de partij echt 50/50.

    Marco heeft het voordeel dat hij veel meer wedstrijdervaring op Thaise regels heeft. Nieky heeft het psychologische voordeel dat hij in het eerste treffen met Marco op KO heeft gewonnen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  11. #11
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Limburg
    Posts
    203
    vCash
    126000

    Default

    Nieky sloop hem! Klaar...
    Fighters never quit, quitters never fight!

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    lastige hoor....maar prachtige pot!

    ik geef Marco toch het voordeel omdat hij vaker op Thaise regels heeft gedraaid....Holzken heeft een flink pakslaag van Kyshenko gehad en Pique heeft mee gedaan aan Contender Asia als ik het goed heb....daar word alleen maar muay thai getraind!
    Klopt, Marco heeft deelgenomen aan het tweede seizoen welke in het najaar te zien zal zijn. En idd, alles op FTR!


    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    haha snap niet dat iedereen dit zegt.
    zeker dat nieky hem KO trapt
    Jij snapt misschien wel meer dingen niet, net zoals Petrosyan. Nieky is een geweldig goede vechters, maar heeft gewoon de grootste moeite gehad met thaiboksers, check zijn partijen tegen Buakaw en Kychenko. De partij tegen Pique drie jaar gelegen was op K-1 regels, waar Pique voor de KO nog lichtelijk op punten voorstond overigens. Nu, 2011 op FTR denk ik dat Pique deze partij op punten naar zich toe gaat trekken.
    Last edited by Richelieu; 06-08-2011 at 21:59.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    @Richelieu, ik snap wel waarom de Nieky-fans denken dat het weer feest word.. Alleen begrijpen ze nog steeds niet dat Marco zelf in 2008 de partij weggaf door met een onnodige losse knie in de laatste 10 seconden te komen. Maakte hij die knie niet had Nieky gewoon op punten verloren.

    Hij trapt 'm eruit? De enige hij eruit trapt is Joeri Mes ;-)

    Mijns inziens speelt de pyschologie van de eerdere winst voor GG geen rol. Deze partij word gewoon weer 'blanco' gedraaid en ik ben er van overtuigd dat Nieky op thaise regels niet kan winnen. Ik wacht 2 september af.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    We zullen zien.
    Ik voorspel een gruwelijke KO in het voordeel van Holzken

  15. #15
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben geen fan van Nieky, en wel van Marco Pique... Dus hoop ik dat Marco Pique deze wedstrijd gewoon naar zich toetrekt. En dan wel op een Thaise manier, niet dat het een beukpartij gaat worden wat uiteindelijk weer richting K1 gaat.
    Nieky zie ik niet meegaan in een volledig thais spelletje. Als je kijkt naar het gemak waarop hij aan de kant werd gezet door Buakaw, dan vraag ik me af wat hij tegen Lidon en Yodsaenklai gaat doen.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Nieky Holzken zit niet in de poule met Yohan Lidon en Yodsaenklai Fairtex. Die zal hij pas tegen kunnen komen als hij 1e of 2e in de poule wordt en ook Lidon en Yodsaenklai doorgaan.

    Wel zit de Engelsman Jordan Watson in de poule bij Nieky en Marco. Die heeft oa jaren terug al eens op KO gewonnen van Mosab Amrani.

    hier Jordan Watson in de halve finale van de Kings Cup afgelopen december tegen Yodsaenklai.

    Hier een promo over Jordan Watson

    http://www.youtube.com/watch?v=9Z3h2H-h0EM
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Aha, dan snap ik 't. Ik keek over dat poule-systeem heen. Er komen dus nog 3 middleweights bij?

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Poule A:

    Yodsaenklai, Presti, Lidon en Moravcik

    Poule B:

    Pique, Holzken, Watson en tba
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •