MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default Mauro Ranallo Debates With Dana White About Fedor

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik moet zeggen Mauro is in mijn ogen veel en veel hoger gestegen!!

    Fedor is the GOAT klaar.
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik zal wel weer de danakontenlikker,zuffazombie,fedorhater etc. etc. zijn maar ben het gewoon weer volledig met dana eens. lesnar heeft tenminste namen gevochten... fedor alleen maar cans of gecutte ufc vechters en voormalige k-1 vechters en toen die een beetje tegenstand kreeg... werdum(waar hebben we het over.. daar heeft JDS een uppercut voor nodig) was gelijk te zien hoe overschat fedor eigenlijk wel was... om maar te zwijgen over antonio silva wat een hooguit top8 HW is.... ik weet het, wat haal ik me hier mee weer op de hals... want het wordt nu weer heel de forum tegen mij maar vind fedor niet G.O.A.T maar meer M.O.O.A.T(most overrated of alltime)

  5. #5
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik zal wel weer de danakontenlikker,zuffazombie,fedorhater etc. etc. zijn maar ben het gewoon weer volledig met dana eens. lesnar heeft tenminste namen gevochten... fedor alleen maar cans of gecutte ufc vechters en voormalige k-1 vechters en toen die een beetje tegenstand kreeg... werdum(waar hebben we het over.. daar heeft JDS een uppercut voor nodig) was gelijk te zien hoe overschat fedor eigenlijk wel was... om maar te zwijgen over antonio silva wat een hooguit top8 HW is.... ik weet het, wat haal ik me hier mee weer op de hals... want het wordt nu weer heel de forum tegen mij maar vind fedor niet G.O.A.T maar meer M.O.O.A.T(most overrated of alltime)
    hij heeft van coleman, big nog en herring in hun toptijd gewonnen.

    dat waren op dat moment de sterkste vechters van de wereld.

    dana lult wat fedor betreft uit z'n nek.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Klasse van Mauro.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    hij heeft van coleman, big nog en herring in hun toptijd gewonnen.

    dat waren op dat moment de sterkste vechters van de wereld.

    dana lult wat fedor betreft uit z'n nek.
    Ach doe toch geen moeite. Als Dana Petrosyan mee uit eten nam en voor zijn neus op zijn bord zou schijten zou hij het opeten en beweren dat ie nog nooit zoiets lekkers heeft geproefd.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    hij heeft van coleman, big nog en herring in hun toptijd gewonnen.

    dat waren op dat moment de sterkste vechters van de wereld.

    dana lult wat fedor betreft uit z'n nek.
    je vergeet 2 x cro cop.... Toen cro cop naar de UFC kwam was hij al over zijn piek heen en toch werd hij gehyped als 1 van de beste ter wereld.

    2 x gewonnen van big nog die samen met crocop toen de nummer 2 en 3 was.

    gewonnen van semmy schilt in zieke wijze, kevn randleman in zijn beste jaren verslagen, Fujita was ook een goede vechter in die tijd, Mark hunt in zijn top jaren etc etc etc

    Weet niet waarom ik het nodig vind om fedor te bewijzen maar Petrosyan, wie ben jij nou weer? wat of wie stel jij voor?

    Elke maar dan ook ELKE vechter die er toe doet heeft wel is in een interview gezegd dat Fedor the GOAT is. Dus wat jij zegt over fedor kan ons eigenlijk geen reet schelen, net als Dana die fedors ballen zo diep in ze mond had maar Fedor niet kon signen en toen een haat campagne is begonnen uit jaloezie. Net als een klein kind die zijn wil niet krijgt.
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Win Brett Rogers TKO (Punches) Strikeforce / M-1 Global - Fedor vs. Rogers 11/7/2009 2 1:48
    Win Andrei Arlovski KO (Punch) Affliction - Day of Reckoning 1/24/2009 1 3:14
    Win Tim Sylvia Submission (Rear-Naked Choke) Affliction - Banned 7/19/2008 1 0:36
    Win Hong Man Choi Submission (Armbar) Yarennoka - New Years Eve 2007 12/31/2007 1 1:54
    Win Matt Lindland Submission (Armbar) Bodog Fight - Clash of the Nations 4/14/2007 1 2:58
    Win Mark Hunt Submission (Kimura) PRIDE - Shockwave 2006 12/31/2006 1 8:16
    Win Mark Coleman Submission (Armbar) PRIDE 32 - The Real Deal 10/21/2006 2 1:15
    Win Wagner da Conceicao Martins Submission (Punches) PRIDE - Shockwave 2005 12/31/2005 1 0:26
    Win Mirko Filipovic Decision (Unaminous) PRIDE - Final Conflict 2005 8/28/2005 3 5:00
    Win Tsuyoshi Kosaka TKO (Doctor Stoppage) PRIDE - Bushido 6 4/3/2005 1 10:00
    Win Antonio Rodrigo Nogueira Decision (Unanimous) PRIDE - Shockwave 2004 12/31/2004 3 5:00
    NC Antonio Rodrigo Nogueira No Contest - Accidental Cut PRIDE - Final Conflict 2004 8/15/2004 1 3:52
    Win Naoya Ogawa Submission (Armbar) PRIDE - Final Conflict 2004 8/15/2004 1 0:54
    Win Kevin Randleman Submission (Kimura) PRIDE - Critical Countdown 2004 6/20/2004 1 1:33
    Win Mark Coleman Submission (Armbar) PRIDE - Total Elimination 2004 4/25/2004 1 2:11
    Win Yuji Nagata TKO (Punches) Inoki Bom-Ba-Ye 2003 - Inoki Festival 12/31/2003 1 1:02
    Win Gary Goodridge TKO (Soccer Kicks and Punches) PRIDE - Total Elimination 2003 8/10/2003 1 1:09
    Win Kazuyuki Fujita Submission (Rear-Naked Choke) PRIDE 26 - Bad to the Bone 6/8/2003 1 4:17
    Home mtk-gym.nl


  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Win Egidijus Valavicius Submission (Kimura) Rings Lithuania - Bushido Rings 7: Adrenalinas 4/5/2003 2 1:13
    Win Antonio Rodrigo Nogueira Decision (Unanimous) PRIDE 25 - Body Blow 3/16/2003 3 5:00
    Win Heath Herring TKO (Doctor Stoppage) PRIDE 23 - Championship Chaos 2 11/24/2002 1 10:00
    Win Semmy Schilt Decision (Unanimous) PRIDE 21 - Demolition 6/23/2002 3 5:00
    Win Chris Haseman TKO (Punches) Rings - World Title Series Grand Final 2/15/2002 1 2:50
    Win Lee Hasdell Submission (Guillotine Choke) Rings - World Title Series 5 12/21/2001 1 4:10
    Win Ryushi Yanagisawa Decision (Unanimous) Rings - World Title Series 4 10/20/2001 3 5:00
    Win Renato Sobral Decision (Unanimous) Rings - 10th Anniversary 8/11/2001 2 5:00
    Win Kerry Schall Submission (Armbar) Rings - World Title Series 1 4/20/2001 1 1:47
    Win Mihail Apostolov Submission (Rear-Naked Choke) Rings Russia - Russia vs. Bulgaria 4/6/2001 1 1:03 Loss Tsuyoshi Kosaka TKO (Doctor Stoppage) Rings - King of Kings 2000 Block B 12/22/2000 1 0:17
    Win Ricardo Arona Decision (Unanimous) Rings - King of Kings 2000 Block B 12/22/2000 3 5:00
    Win Hiroya Takada KO (Punches) Rings - Battle Genesis Vol. 6 9/5/2000 1 0:12
    Win Levon Lagvilava Submission (Rear-Naked Choke) Rings - Russia vs Georgia 8/16/2000 1 7:24
    Win Martin Lazarov Submission (Guillotine Choke) Rings Russia - Russia vs. Bulgaria 5/21/2000 1 2:24


    Let vooral op de first round finishes... Ik zeg niet dat fedor op dit moment nog de beste is maar hij is ver, ver ver uit de beste aller tijden.
    Home mtk-gym.nl


  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik zeg niet dat fedor op dit moment nog de beste is maar hij is ver, ver ver uit de beste aller tijden.
    maar je twijfelt. fedor was tot aan 2005/2006 de beste HW van de wereld maar daarna heeft die vooral cans en gecutte ufc vechters verslagen en is die jarenlang overschat geweest, dat bedoel ik meer... dat die tot aan 2005/2006 de beste was hoef je mij niet te vertellen. en waarom is hij de beste allertijden trouwens? omdat die een paar jaar lang eerste stond in een magere divisie? dan vind ik prestaties van GSP(waar ik totaal geen fan van ben ofzo) beter die ook al jarenlang nummer 1 is van zijn divisie, maar dat is echt de meest stacked division in tijden...

  12. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik zal wel weer de danakontenlikker,zuffazombie,fedorhater etc. etc. zijn maar ben het gewoon weer volledig met dana eens. lesnar heeft tenminste namen gevochten... fedor alleen maar cans of gecutte ufc vechters en voormalige k-1 vechters en toen die een beetje tegenstand kreeg... werdum(waar hebben we het over.. daar heeft JDS een uppercut voor nodig) was gelijk te zien hoe overschat fedor eigenlijk wel was... om maar te zwijgen over antonio silva wat een hooguit top8 HW is.... ik weet het, wat haal ik me hier mee weer op de hals... want het wordt nu weer heel de forum tegen mij maar vind fedor niet G.O.A.T maar meer M.O.O.A.T(most overrated of alltime)
    Volgens mij heb jij echt geen verstand van TOPSPORT en het menselijk lichaam!
    Fedor is al een tijdlang op zijn retour, wat logishis en normaal. Een mens kan niet langer dan 3 maximaal 4 jaar aan de top blijven, zeker niet in zijn gewichtsklasse.
    Je komt met namen als Lesnar en Dos Santos, Fedor bestaat al een decennia langer dan deze 2. Deze twee zijn VERS en hebben hun lichaam niet versleten al die jaren, in tegenstelling tot Fedor.
    Fedor is op, hoeft niks meer te bewijzen, een man een mens is op zijn top rond de 27 of 28 jaar jong!
    Noem jij iemand die 10 jar aan de top heeft gestaan???

  13. #13
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    moet ik mezelf nou quoten ofzo? zie post boven je... ik zeg toch ook niet dat fedor niks was ofzo, maar tot aan 2005/2006 was die de beste daarna niet meer... meer zeg ik niet

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik zal wel weer de danakontenlikker,zuffazombie,fedorhater etc. etc. zijn maar ben het gewoon weer volledig met dana eens. lesnar heeft tenminste namen gevochten... fedor alleen maar cans of gecutte ufc vechters en voormalige k-1 vechters en toen die een beetje tegenstand kreeg... werdum(waar hebben we het over.. daar heeft JDS een uppercut voor nodig) was gelijk te zien hoe overschat fedor eigenlijk wel was... om maar te zwijgen over antonio silva wat een hooguit top8 HW is.... ik weet het, wat haal ik me hier mee weer op de hals... want het wordt nu weer heel de forum tegen mij maar vind fedor niet G.O.A.T maar meer M.O.O.A.T(most overrated of alltime)
    wat lul jij met je overrated? Als je 2x van (prime) Big Nog , (prime) Cro Cop, Heath Herring, Sem Schilt, 2x (prime) Coleman, (prime) Arlovski, Sylvia, Babalu, Hunt, (prime) Randleman wint dan ben je echt niet overrated. Fedor is samen met Anderson Silva GOAT!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #15
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    er zijn mensen die moeite hebben prestaties in de tijd te plaatsen. Daar maakt Dana altijd goed gebruik van.....
    Dana zit altijd maar te blaten dat de meeste Pride fighters in de UFC niks gepresteerd hebben en dat daarom zijn vechters de beste zijn. Pride is alweer 5 jaar dood. De UFC-champs uit die tijd zijn nu ook geen top meer, Silvia, Arlovski, Mir en wat liep er nog meer rond in de HW in de UFC.....kan ze me niet eens meer voor de geest halen. Die vechters zijn nu iig ook geen top meer, hoogstens Mir die nog redelijk meedraait, voor de rest zijn het 'nieuwe' vechters in de UFC die top zijn. Die kun je niet vergelijken met de toppers uit de Pride tijd, de meeste waren namelijk al op leeftijd en uiteindelijk gaat bij iedereen vadertje tijd z'n werk doen en komt er een nieuwe garde opzetten....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  16. #16
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Fedor is de geit, wel een ouwe geit, maar alsnog de geit.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #17
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Volgens mij heb jij echt geen verstand van TOPSPORT en het menselijk lichaam!
    Fedor is al een tijdlang op zijn retour, wat logishis en normaal. Een mens kan niet langer dan 3 maximaal 4 jaar aan de top blijven, zeker niet in zijn gewichtsklasse.
    Je komt met namen als Lesnar en Dos Santos, Fedor bestaat al een decennia langer dan deze 2. Deze twee zijn VERS en hebben hun lichaam niet versleten al die jaren, in tegenstelling tot Fedor.
    Fedor is op, hoeft niks meer te bewijzen, een man een mens is op zijn top rond de 27 of 28 jaar jong!
    Noem jij iemand die 10 jar aan de top heeft gestaan???
    Dan Henderson? Ik herinner me ook nog een nederlandse Thaibokser, Aerts of zoiets. En Holyfield deed ook wel een tijdje mee voor de prijzen.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    je vergeet 2 x cro cop.... Toen cro cop naar de UFC kwam was hij al over zijn piek heen en toch werd hij gehyped als 1 van de beste ter wereld.

    2 x gewonnen van big nog die samen met crocop toen de nummer 2 en 3 was.

    gewonnen van semmy schilt in zieke wijze, kevn randleman in zijn beste jaren verslagen, Fujita was ook een goede vechter in die tijd, Mark hunt in zijn top jaren etc etc etc

    Weet niet waarom ik het nodig vind om fedor te bewijzen maar Petrosyan, wie ben jij nou weer? wat of wie stel jij voor?

    Elke maar dan ook ELKE vechter die er toe doet heeft wel is in een interview gezegd dat Fedor the GOAT is. Dus wat jij zegt over fedor kan ons eigenlijk geen reet schelen, net als Dana die fedors ballen zo diep in ze mond had maar Fedor niet kon signen en toen een haat campagne is begonnen uit jaloezie. Net als een klein kind die zijn wil niet krijgt.
    grappig is dat herring wel wordt aangehaald door dana om te bewijzen dat lesnar tegen de beste heeft gevochten. herring was tegen lesnar allang over the hill. fedor won van een prime herring.

    en als randleman in z'n toptijd (vol met anabolen) er niet toe doet kan bas rutten er blijkbaar ook geen klote van.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    ik vind eigenlijk dat Vovchanchyn ook genoemd mag worden als we het over GSP, AS en Fedor hebben.
    Ik zie zijn naam veel te weinig terugkomen.
    Ik denk dat Fedor ook kampioen was geworden bij de UFC, de competitie was toen niet zo sterk.Maar dat is er nooit van gekomen,
    vooral Amerikanen zullen nu dat argument blijven gebruiken.
    Last edited by deco'o; 06-08-2011 at 15:26.

  20. #20
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Toch een best goed interview. Eindelijk wat lastigere vragen.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    wat is goat dan?

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    er zijn mensen die moeite hebben prestaties in de tijd te plaatsen. Daar maakt Dana altijd goed gebruik van.....
    Dana zit altijd maar te blaten dat de meeste Pride fighters in de UFC niks gepresteerd hebben en dat daarom zijn vechters de beste zijn. Pride is alweer 5 jaar dood. De UFC-champs uit die tijd zijn nu ook geen top meer, Silvia, Arlovski, Mir en wat liep er nog meer rond in de HW in de UFC.....kan ze me niet eens meer voor de geest halen. Die vechters zijn nu iig ook geen top meer, hoogstens Mir die nog redelijk meedraait, voor de rest zijn het 'nieuwe' vechters in de UFC die top zijn. Die kun je niet vergelijken met de toppers uit de Pride tijd, de meeste waren namelijk al op leeftijd en uiteindelijk gaat bij iedereen vadertje tijd z'n werk doen en komt er een nieuwe garde opzetten....
    Dat dus!

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    wat is goat dan?
    Greatest of all time


  23. #23
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    er zijn mensen die moeite hebben prestaties in de tijd te plaatsen. Daar maakt Dana altijd goed gebruik van.....
    Dana zit altijd maar te blaten dat de meeste Pride fighters in de UFC niks gepresteerd hebben en dat daarom zijn vechters de beste zijn. Pride is alweer 5 jaar dood. De UFC-champs uit die tijd zijn nu ook geen top meer, Silvia, Arlovski, Mir en wat liep er nog meer rond in de HW in de UFC.....kan ze me niet eens meer voor de geest halen. Die vechters zijn nu iig ook geen top meer, hoogstens Mir die nog redelijk meedraait, voor de rest zijn het 'nieuwe' vechters in de UFC die top zijn. Die kun je niet vergelijken met de toppers uit de Pride tijd, de meeste waren namelijk al op leeftijd en uiteindelijk gaat bij iedereen vadertje tijd z'n werk doen en komt er een nieuwe garde opzetten....
    " You're only as good as your last match" (quote AO)

  24. #24
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Fedor - Henderson was een toppartij van beide kanten, van mij mag er gerust een vervolg komen.
    Tegen Werdum trapte hij in een val, alleen de tweede ronde tegen Big Foot kwam hij er niet aan te pas, maar overleefde hem wel !
    Over al zijn overwinningen tegen vechters in hun prime zal ik het maar niet hebben en over Dana Fucking White al helemaal niet.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    he lost from an 185 pounder and that 185 pounder lost from a 170 pounder who lost to GSP so GSP is the GOAT

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •