MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 122
  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default vechtersfilosofie van mixfight leden

    de bedoeling is dat iedereen zijn:

    mening
    ervaring
    persoonlijke ervaring

    en het gaat niet specifiek over mijn biografie ik zie wel waar deze topic naartoe zal gaan. je mag offtopic gaan als je later terug refereert naar het originele onderwerp
    here goes:

    als klein kind had ik een vader die ploegendiensten draaide echt een band had ik niet. maar ik was altijd blij als hij er was
    mn moeder was nieuw in de mijn zoon wereld. maar ze deed het echt goed. echter werd ik niet opgevoed. alleen gevoed. als ik fout deed kreeg ik slaag. en echte dialogen bestonden niet.
    vreemd was dat ik op zo een jong leeftijd al doorhad wie goed en slecht was in onze grote familie neven nichten tantes ooms etc.

    maar toch props ze hebben mij opgevoed en mn moeder zou doodgaan voor mij. en mn pa hou verschrikkelijk veel van me
    hij gaf ook toe dat hij bij zn 4de kind pas realiseerde hoe je moest opvoeden. maar hij hoefde geen vergeving te vragen. want wat hij voor me deed was groots.

    nu het echte verhaal

    op school had ik niemand. . ik werd vaak gepest. maar niemand raakte mij echt aan. dit was al vanaf groep 3 aan de hand. aan mn vader zei ik het niet. dan zou ik misschien nog erger hebben. en de leraren waren destijds allemaal rascisten.naarmate ik oud was. ik kreeg altijd straf van alle leraren en leraressen. maar echt ik deed niks. ik kreeg van meneer paul ook weleens te horen dat hij mijn leven zuur wou maken. en als ik het tegen pa zou zeggen ou ik een kick van hem ook krijgen. ik had een vijand en mn pa geloofde me niet en was helaas ook een vijand geworden doordat hij blindelings leraren geloofde

    in groep 5 kreeg ik het door. dat alle pestkoppen dun waren en alleen stoer waren met nikes en chicago bulls petjes. ik was sterker. aar hun waren gemener. ik werd vaak geslagen. maar ik kon goed incasseren. ergens ist ik wel ik kan ze allemaal aan. maar het punt is ik had nieman ik had geen gangclub od groep vrienden. dus ik wist al zou ik winnen dat ik dan voorgoe zou moeten vechten.

    in groep 6 leefde ik een leven van een getalenteerde man ik was stil en deed het goed. maar met de cv van groep 5 was groep 6 net zo hard.
    hier begon mijn vecht gauge te spelen. er was een jongen uit america op die school gekomen. hij werd geprijst door alle klasgenoten. hij zag dat ik dat niet deed en wou mij afdwingen.
    hij zei dat ik moest knielen. dat deed ik niet. anderen deden het wel (nerds)
    maar deze gast sloeg echt hard. hij gad vuisten als een man in de ring.
    ik had vaak blauwe plekken.
    tot op een dag hij mij sloeg. en ik keek naar hem met een dodelijke blik. ik vocht tegen hem en sloeg m letterlijk knockout. in het ziekenhuis zelfs.

    een verbazing is dat ik niet geschorst ben. een leraar uit groep 1 mester steph kwam voor mij op. hij heeft mij gevolgt sinds ik klein was en zei dat ik gewoon te lang ben gepest en daarom een evil kind ben geworden

    groep 7
    als sterkste van de klas maakte ik zeker geen misbruik van mn macht. ik lachtte graag met de nerds. en de stoere boys deden dat ook omdat ik dat ook deed. hierdoor hadden wij de rustigste klas.


    groep 8
    alles was hetzelfde af en toe wou iemand me van de troon af proberen. maar ik gaf m har en daarna werdenwe beste vrienden



    hoewel ik nu kan vechten na jarenlang kickboxen wing chun en mma.
    ik heb gemerkt dat ik een pestkop uitstraal.
    veel mensen proberen nog steeds mij te afkraken


    mn moeder gaf me antwoord dat ik te lief overkom
    zachte stem
    ik loop niet borst vooruit kin omhoog
    en gedraag me bescheiden

    en het klopt ant ik heb getest om beetje meer man uit te stralen en het lukte


    maar desalniettemin als ik vocht schrok mn tegenstander zwaaaaaaar.


    mijn vraag is
    hoe ben jij vechter geworden
    ben je ook agressief in de samenleving
    of juist niet?
    is het je jeugd of is het gewoon iets wat je ineens wou
    ben je zelf ook een pester geweest
    heb je er spijt van blabla

    vechtersbiografie of filosofie. zeg maar wat je denkt


    peace
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    xD
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    say what now ?

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    haha nice read!

    Hoe ik ben begonnen is kort en duidelijk, mijn broer zat op karate, ik keek enorm tegen mijn broer op. Hij is 15 jaar ouder maar nam me elke les mee en toen ik 5 was mocht ik mee trainen en ben nooit meer gestopt. op mijn 19e over gestapt naar MMA en op mijn 22ste begonnen met kickboksen.

    mijn broer is gestopt met les geven op mijn 16e en toen heb ik het over genomen en sinds dien ook niet mee gestopt.
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    say what now ?
    X 2

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    haha nice read!

    Hoe ik ben begonnen is kort en duidelijk, mijn broer zat op karate, ik keek enorm tegen mijn broer op. Hij is 15 jaar ouder maar nam me elke les mee en toen ik 5 was mocht ik mee trainen en ben nooit meer gestopt. op mijn 19e over gestapt naar MMA en op mijn 22ste begonnen met kickboksen.

    mijn broer is gestopt met les geven op mijn 16e en toen heb ik het over genomen en sinds dien ook niet mee gestopt.
    karate word heel vaak gedist. maar machida is ook een karate man en kijk hoe lang hij undefeated is gebleven

  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ok....
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ja dat klopt zeker. Alleen is karate erg stijl verbonden.

    Der zijn stijlen waar je niet spart en alleen kata;s doet. Dat vind ik dus 3 x niks.

    Ik heb ashihara karate gedaan. Zonder kata's. En ik kan zeggen dat dat veel harder was als elke kickboks school waar ik ooit ben geweest. Enige probleem van karate is dat je niet op de hoofd stoot omdat je geen handschoenen draagt tijdens wedstrijden. Maar een knokkel op je ribben is ook geen pretje kan ik je zeggen.

    Toch moet ik zeggend at ik thaiboksen wel praktischer vind. Geen poes pas gewoon beuken.
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    say what now ?

    wil je ook vechten :P
    kmoet zeggen een tip als je je kickboxen echt zwaar wil improven neem je wing chun.
    dat is de enige kungfu uitgevonden door een vrouw. de techniek zit m in dat je iemand uitschakelt voor je moe word. en is goed voor iemand die niet geraakt wil worden

    heb het maar kort gedaan. toch hoofdzakelijk muay thai
    heb bij vos gym rotterdam gezeten
    en later pendekar crooswijk rotterdam

    say what

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ok....
    bring it on. wat was jou verhaal?
    hebben ze je kontje gebatst? en uit wraak haat je alle mannen.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ja dat klopt zeker. Alleen is karate erg stijl verbonden.

    Der zijn stijlen waar je niet spart en alleen kata;s doet. Dat vind ik dus 3 x niks.

    Ik heb ashihara karate gedaan. Zonder kata's. En ik kan zeggen dat dat veel harder was als elke kickboks school waar ik ooit ben geweest. Enige probleem van karate is dat je niet op de hoofd stoot omdat je geen handschoenen draagt tijdens wedstrijden. Maar een knokkel op je ribben is ook geen pretje kan ik je zeggen.

    Toch moet ik zeggend at ik thaiboksen wel praktischer vind. Geen poes pas gewoon beuken.
    dat is wel jammer dat ze van karate zo een vriendelijke match maken. dan leer je nooit incasseren.
    maarrehh..... niet het een of ander. ik heb gasten gehad in de ring die sterker dan mij waren in de ring. maar in een straatgevecht was ik de ruler. vandaar dat ik over ben gegaan . die beperking is een soort handicap

    kijk maar naar james toney vs randy couture. randy heeft alles
    en toney had een handicap omdat hij zo lang boxtte en ok ok hij deed het goed in zn trainingen. maar zo een drill leer je niet zomaar
    resultaat je gaat naar die regels leven.

    its on the man

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    kickboksen blijft een sport, waar alleen de gene die het hardst en of langst trained in principe kan winnen. . Der zijn zat A klassers die nog nooit op straat hebben gevochten(gelukkig).

    straat en ring blijft altijd anders. En als je het niet kan winnen op straat heb je altijd de mogelijkheden van een baksteen, bierfles of een andere atribuut haha
    Home mtk-gym.nl


  13. #13
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    karate word heel vaak gedist. maar machida is ook een karate man en kijk hoe lang hij undefeated is gebleven
    ooit gehoord van: het gaat niet om de martial arts, maar om de vechter?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #14
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dat is allang ontkracht Pansier.

    Als dat echt zo was had je in de k1 niet voornamelijk thaiboksers maar was het veel gevarieerder geweest. Thaiboksen is gewoon de meest praktische, snelst aanlerende, effectieve vechtsport zonder poespas.
    Home mtk-gym.nl


  15. #15
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    kickboksen blijft een sport, waar alleen de gene die het hardst en of langst trained in principe kan winnen. . Der zijn zat A klassers die nog nooit op straat hebben gevochten(gelukkig).

    straat en ring blijft altijd anders. En als je het niet kan winnen op straat heb je altijd de mogelijkheden van een baksteen, bierfles of een andere atribuut haha
    de lafhartigen doen dat weleens
    baksteen schroevendraaier bierfles of wat dan ook. maar als je voorwerpen erbuiten mag houden. de straat is een mma gevecht zonder ring.
    en op straat is krabben en spietsen met je vingers in de oog ook niet uitzonderlijk.

    en zonder ring vechten is altijd anders. een tegenstander kan namelijk met geluk ervandoor gaan.

    met kickboxen ben ik c klasse was bijna b. ah well. het is ook typisch bij mij altijd als ik ver kom ord ik ziek of moe ik van mn werk naar het buitenland

  16. #16
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    ooit gehoord van: het gaat niet om de martial arts, maar om de vechter?

    kan je niet altijd toepassen

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    vertel mij wat, ik ben een keer op straat tijdens een mat partij gebeten toen ik iemand in een guillotine choke had. Hij heeft 15 cm onder me oksel een hele hap uit me genomen, heb nog steeds een mooie litteken daar aan.
    Home mtk-gym.nl


  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dat is allang ontkracht Pansier.

    Als dat echt zo was had je in de k1 niet voornamelijk thaiboksers maar was het veel gevarieerder geweest. Thaiboksen is gewoon de meest praktische, snelst aanlerende, effectieve vechtsport zonder poespas.
    Het speelt mee, maar het gaat voornamelijk om de vecher in topniveau...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #19
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    vertel mij wat, ik ben een keer op straat tijdens een mat partij gebeten toen ik iemand in een guillotine choke had. Hij heeft 15 cm onder me oksel een hele hap uit me genomen, heb nog steeds een mooie litteken daar aan.
    15 cm! Dan had hij zeker een grote mond?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  20. #20
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    vertel mij wat, ik ben een keer op straat tijdens een mat partij gebeten toen ik iemand in een guillotine choke had. Hij heeft 15 cm onder me oksel een hele hap uit me genomen, heb nog steeds een mooie litteken daar aan.
    dat is heftig. het is ook niet zomaar dat wanneer vrouwen vechten het bloed sneller stroomt over straat.
    zelf had ik een truuk ams ze bijten heeeeeeeel hard op hun neus knijpen. maar dan bedoel ik overdreven hard.

    blijkbaar werkt het ook bij een mens en niet alleen bij honden

    guilotine : hoe heb je hem uitgevoert want als je m stevig had had ie amper bij jij je oksel gezeten


    had je deo gebruikt

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    15 cm! Dan had hij zeker een grote mond?
    zo groot is me lul

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    zo groot is me lul
    Hahahahahahahaha.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    zo groot is me lul
    Ah!....verhaal wordt steeds beter.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    zo groot is me lul
    Waarom noem je jezelf dan Colossus ?
    Wacht, ik pak een meetlint.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Waarom noem je jezelf dan Colossus ?
    Wacht, ik pak een meetlint.
    15cm is fijn

    en colossus is een naam die ik getyped heb omdat ik op mn oude ps 2 shadow of the colossus heb uitgespeeld

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •