MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 122
  1. #76
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Nerds..


    Ik vind anime af en toe vet, maar jullie zijn echt te ver
    Ik ben wel iemand die Dinosaurussen interessant vindt , maar ik vind alles interessant wat met de geschiedennis te maken heeft.
    Colossus jij bent echt ver weg jong ..je kent elke Anime serie, een avater van een Anime mannetje en alleen maar kletsen over gamen en Anime. Volgens mij gebruik je die penis van 15 cm waar je zo trots op bent om af te trekken als je naar Anime series kijkt. Met alle respect, ik bedoel het goed.
    in mijn vrije tijd doe ik het volgende
    muay thai
    jj
    gamen
    animes
    fitnessen

    ik beschou gamen als een goedkope hobby.
    ken ze allemaal . hoef je geen nerd voor te zijn. het is een keuze waar je interesses naartoe gaat.

    ik hou ook van geschiedenis.
    heb boeken over andalusia. visigoth kingdom. kruistochten. tartaren etc. en een reeks andere boeken waar jij alleen om kan smeken om ze te vinden

    ik heb arthur koestler 13th tribe

    grappig hoe je daaruit een oordeel kan maken over mij. intereseer me in alles. ik ben een catcher

    catch catch catch


    en uhm zal ik in je gezich spuiten? dan ga je pas zien wat yoghurt betekent volgens mijn termen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    lol,

    anime is niet voor kinderen alleen, de anime;s die ik heb opgenoemd zijn bijna allemaal 16+

    naruto en onepiece kijk ik nog elke week als er een nieuwe van uit is...
    alle klassieke animes van het manga logo zijn de beste

    guyver
    dominion tank police
    apple seed
    legend of the four kings
    akira
    macross plus
    roujin z
    etc.
    akira moet je 3 keer kijken anders gaat het je niet lukken

  3. #78
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    in mijn vrije tijd doe ik het volgende
    muay thai
    jj
    gamen
    animes
    fitnessen

    ik beschou gamen als een goedkope hobby.
    ken ze allemaal . hoef je geen nerd voor te zijn. het is een keuze waar je interesses naartoe gaat.

    ik hou ook van geschiedenis.
    heb boeken over andalusia. visigoth kingdom. kruistochten. tartaren etc. en een reeks andere boeken waar jij alleen om kan smeken om ze te vinden

    ik heb arthur koestler 13th tribe

    grappig hoe je daaruit een oordeel kan maken over mij. intereseer me in alles. ik ben een catcher

    catch catch catch


    en uhm zal ik in je gezich spuiten? dan ga je pas zien wat yoghurt betekent volgens mijn termen
    Kindje

  4. #79
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Kindje

    soms moet je met mensen levelen.

  5. #80
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    in mijn vrije tijd doe ik het volgende
    muay thai
    jj
    gamen
    animes
    fitnessen

    ik beschou gamen als een goedkope hobby.
    ken ze allemaal . hoef je geen nerd voor te zijn. het is een keuze waar je interesses naartoe gaat.

    ik hou ook van geschiedenis.
    heb boeken over andalusia. visigoth kingdom. kruistochten. tartaren etc. en een reeks andere boeken waar jij alleen om kan smeken om ze te vinden

    ik heb arthur koestler 13th tribe

    grappig hoe je daaruit een oordeel kan maken over mij. intereseer me in alles. ik ben een catcher

    catch catch catch


    en uhm zal ik in je gezich spuiten? dan ga je pas zien wat yoghurt betekent volgens mijn termen
    Naast al je hobby's heb je nog geen tijd gevonden om uit de kast te komen zo te zien. Laat dat spuiten maar achterwege.

  6. #81
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Naast al je hobby's heb je nog geen tijd gevonden om uit de kast te komen zo te zien. Laat dat spuiten maar achterwege.
    dat kost tijd.

  7. #82
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    boys, waarom kraken jullie colossus nou? omdat hij andere hobby's als jullie heeft?






    Ik haat me zelfs soms echt als social worker
    Home mtk-gym.nl


  8. #83
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    snap ook niet echt waar dit om gaat...
    en de reactie van pansier nog t minst
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  9. #84
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    O, wat een appart topic:

    Er was eeens....

    Ooit was ik ook een klein lief kereltje... ik kon goed knikkeren... maar iemand op een andere school in de buurt ook.... in de middag spraken we af en gingen tegen elkaar knikkeren... ik verloor... ik vocht... ik won... zo ben ik een vechter geworden...

    Op mijn 12e alweer mee gestopt... toen ben ik krantenbezorger geworden... alleen op zondagochtend.. vaak in de regen en kou...
    Toen ik een jaar of 15 was... vocht ik vaak in de supermarkt.. ik werkte toen bij de groenteafdeling net bij de uitgang.. ik holde achter de boefen aan en vatte die in hun kraag... sloeg ze de pestpleurus uit hun ogen en zat toen 3 dagen vast... Toen ik nog steeds een jaar of 15 was werd ik ontslagen door de supermarkt.. sindsdien ben ik werkenloos en trash ik allerlei verschillende internet fora met heel veel bullshit...

    Ush
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  10. #85
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    O, wat een appart topic:

    Er was eeens....

    Ooit was ik ook een klein lief kereltje... ik kon goed knikkeren... maar iemand op een andere school in de buurt ook.... in de middag spraken we af en gingen tegen elkaar knikkeren... ik verloor... ik vocht... ik won... zo ben ik een vechter geworden...

    Op mijn 12e alweer mee gestopt... toen ben ik krantenbezorger geworden... alleen op zondagochtend.. vaak in de regen en kou...
    Toen ik een jaar of 15 was... vocht ik vaak in de supermarkt.. ik werkte toen bij de groenteafdeling net bij de uitgang.. ik holde achter de boefen aan en vatte die in hun kraag... sloeg ze de pestpleurus uit hun ogen en zat toen 3 dagen vast... Toen ik nog steeds een jaar of 15 was werd ik ontslagen door de supermarkt.. sindsdien ben ik werkenloos en trash ik allerlei verschillende internet fora met heel veel bullshit...

    Ush

    een heel scherp opgesomt verhaal.
    maar jij bent dus als pester begonnen. uit alle respect. iedereen word anders gesmeed door het leven en keuzes.
    dus je bent een vechter . maar ben jij ergens nog steeds die ene jongen die knikkerde en niet tegen zn verlies kon. of ben je veranderd?


    (of is dit een verzonnen verhaal)

    ben benieuwd

  11. #86
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dit is een zeer serieus verhaal van Slome, hij is nu in iedergeval uit de ontkenningsfase
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #87
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    O, wat een appart topic:

    Er was eeens....

    Ooit was ik ook een klein lief kereltje... ik kon goed knikkeren... maar iemand op een andere school in de buurt ook.... in de middag spraken we af en gingen tegen elkaar knikkeren... ik verloor... ik vocht... ik won... zo ben ik een vechter geworden...

    Op mijn 12e alweer mee gestopt... toen ben ik krantenbezorger geworden... alleen op zondagochtend.. vaak in de regen en kou...
    Toen ik een jaar of 15 was... vocht ik vaak in de supermarkt.. ik werkte toen bij de groenteafdeling net bij de uitgang.. ik holde achter de boefen aan en vatte die in hun kraag... sloeg ze de pestpleurus uit hun ogen en zat toen 3 dagen vast... Toen ik nog steeds een jaar of 15 was werd ik ontslagen door de supermarkt.. sindsdien ben ik werkenloos en trash ik allerlei verschillende internet fora met heel veel bullshit...

    Ush
    hahaha slome reps dit is dan wel weer erg grappig
    Home mtk-gym.nl


  13. #88
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    een heel scherp opgesomt verhaal.
    maar jij bent dus als pester begonnen. uit alle respect. iedereen word anders gesmeed door het leven en keuzes.
    dus je bent een vechter . maar ben jij ergens nog steeds die ene jongen die knikkerde en niet tegen zn verlies kon. of ben je veranderd?


    (of is dit een verzonnen verhaal)

    ben benieuwd
    Zeker geen fictie, sommige member kennen mij al iets beter...

    Ik zou mezelf geen pester willen noemen, er waren kindjes bij mij in de klas die kwijlde en van die snotkorstjes hadden rond hun neusgaten en boven aan hun lippen.. er was er ook een met een rond gekleurd brilletje en een troetelbeertjes pleister op zijn linkeroog... en hij won nog van mij met knikkeren terwijl ik al 2 keer bovenbouw kampioen was geworden... ik was geen pestkop... ik vocht wel met hem... maar niet om te pesten.. ik denk uit frustatie... of dit echt zo is, daar zal ik over moeten nadenken...

    Ik ben niet veranderd, ik knikker nog steeds met mij broer, af en toe dan, gewoon thuis - wie het dichts bij de buur kan... met hem vecht ik niet, ach, hij wint ook niet

    Hij werkte ook in de supermarkt waar ik de groentenboer was 2 jaar geleden, hij was "gewone" vakkenvuller en is zelfs op tv geweest.
    Tegenwoordig vecht ik niet, ik sta bij cwi enzo, uitzendbureaus ingeschreven voor werk... en in mijn vrije tijd lees ik veel tijdschriften..

    hoop dat dit verhaal helder is, zodat je geen vragen hebt
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  14. #89
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou Slome, door deze openbaring krijg je reps van me!
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #90
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahahaha hij heeft ze van mij al gehad.
    Home mtk-gym.nl


  16. #91
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    een heel scherp opgesomt verhaal.
    maar jij bent dus als pester begonnen. uit alle respect. iedereen word anders gesmeed door het leven en keuzes.
    dus je bent een vechter . maar ben jij ergens nog steeds die ene jongen die knikkerde en niet tegen zn verlies kon. of ben je veranderd?


    (of is dit een verzonnen verhaal)

    ben benieuwd
    Je hebt alles, bent alles en kan alles, maar een beetje ironie gaat aan je voorbij ?

  17. #92
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Reps Slome!

  18. #93
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    verzonnen he hmpf

  19. #94
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post

    Op mijn 12e alweer mee gestopt... toen ben ik krantenbezorger geworden... alleen op zondagochtend.. vaak in de regen en kou...


    Ush
    In welk dorp krijgen ze een krant op zondag?????
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  20. #95
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    In welk dorp krijgen ze een krant op zondag?????
    das natuurlijk de haarlemmer courant zondageditie
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #96
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Ush
    Usher!

  22. #97
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik was een slechte verliezer, maar alleen met knikkeren.
    Mijn slome nerd (sorry Slome) buurjongen met ziekenfondsbril en hazetande won en ik kon het niet verkroppe dat ik loser was dus heb hemze mega voortanden eruit geslage.
    Egh overal bloed weetje.

    Ik zat op een openbare school met 75% Mocro's.
    Elke dag vechtuh. Van iedereen gewonnen. Een keer sloeg zo'n mocro mijn broertje.
    Ik had net kickboxer met tongpo gezien. Met een paar stoten, knieën en toen elleboog in ze rug was hij Tko.
    Iedereen was bang voor mij want me broertje en ik deden judo en pencak silat.
    En me vader zei dat we iedereen moeste beuken die ons pijn deed.
    Bruce Lee was ook me held.
    Opeens hadden we een keer ruzie met de hele school.
    Wij tegen de rest maar ze durfde niet want me kleine broertje met bril en beugel sloeg een turku uit 2 klassen hoger helemaal kapot met ellebogen in het fietsenhok.

    Wij moesten overleven daar weetje.
    Toen wist iedereen in onze dorp niet fokken met die broers want ze doen king fu.

    Daarna zijn we nog meerdere malen ogpgepakt voor vechtuh met grote boeren.
    We moesten voor halt werken en van vechtsport af.
    Tuurlijk niet hahaha kut wouten.

    Toen ik 18 was heb ik besloten nooit meer in aanraking te komen met justitie.
    Want pa zij: nu is het afgelopen ik kom jullie niet meer ohalen van het bureau.

    Toen gingen we alleen nog maar op de mat vechtuh.

    Toen ben ik maar leraar geworden zodat ik lekker dominant kon zijn over allemaal mense
    Nog FF en ik ben ook Pendekar.

    Nu ben ik ook nog keyboard warrior.

    Sorry voor me schrijven, ik probeer ook maar te levelen hierzo.

    Hormat

  23. #98
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik had gewoon een fijne jeugd, niets bijzonders, niet gepest en lekker gevoetbald, beet judo en karate erbij. Of tel je dan niet mee ?

  24. #99
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Altijd al grote fan van Chakie Chan geweest. Ik wou sinds mijn eerste Chakie Chan film al willen leren vechten. Gewoon echt een droom. Mijn broer bracht me een keer naar een Jujitsu school waar hij zelf ook trainde. Was nog te jong, maar mocht toch omdat ik een broertje was. Ging andere dagen ook Judo doen. Ik was gewoon zo gemotiveerd dat ik een Chakie Chan zou worden, dat ik nooit lachte tijdens te training en altijd keihard mij best doen. Daarna overgestapt naar Karate/jujitsu. Nu doe ik Jujitsu/thaiboksen, en af en toe wat MMA. 1e droom bereikt, chil toch. Nu op naar de 2e, Heel veel mensen afslachten in de kooi en beroemd worden, en op tv.

    Niet heel fijn verleden gescheiden ouders etc. Maar vechtsport heeft mij altijd uit depressies geholpen.

  25. #100
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Altijd al grote fan van Chakie Chan geweest. Ik wou sinds mijn eerste Chakie Chan film al willen leren vechten. Gewoon echt een droom. Mijn broer bracht me een keer naar een Jujitsu school waar hij zelf ook trainde. Was nog te jong, maar mocht toch omdat ik een broertje was. Ging andere dagen ook Judo doen. Ik was gewoon zo gemotiveerd dat ik een Chakie Chan zou worden, dat ik nooit lachte tijdens te training en altijd keihard mij best doen. Daarna overgestapt naar Karate/jujitsu. Nu doe ik Jujitsu/thaiboksen, en af en toe wat MMA. 1e droom bereikt, chil toch. Nu op naar de 2e, Heel veel mensen afslachten in de kooi en beroemd worden, en op tv.

    Niet heel fijn verleden gescheiden ouders etc. Maar vechtsport heeft mij altijd uit depressies geholpen.
    Ik vond een andere acteur ook helemaal te gek, Jackie Chan .
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •