MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default Gerucht: DREAM, Bellator, BAMMA, and Golden Glory to form partnership

    MiddleEasy.com | The Sunday Morning Rumor Mill

    I've been told that Golden Glory is currently in talks with Bellator in order to form some partnership. That would make Golden Glory, DREAM and BAMMA all partners with Bellator.
    Het gerucht ging namelijk al eerder dat BAMMA en Bellator talenten zouden delen...

    A rumour has started to circulate that UK promotion BAMMA and US promotion Bellator are to share fighters for future shows.

    Bellator FC and UK promotion BAMMA apparently have an informal talent-sharing agreement in place. Fighter’s Only first broke the rumour.

    British welterweight Jimmy Wallhead is currently signed to Bellator but will be allowed to fight for BAMMA in the near future, a source close to the fighter says.

    The source also says that BAMMA will happily reciprocate if Bellator desires the services of any of its exclusively-contracted fighters.

    BAMMA recently signed Nate Marquardt to just such an exclusive deal, raising the possibility of him being able to take a Bellator fight if offered one.

    That would depend on Bellator having a superfight match-up available for him though, as most of the promotion’s matches take place as part of their grand prix tournaments across the various weight classes.

    BAMMA has an event taking place in the UK on September 10th and Wallhead is possibly going to be appearing on that card.

    Marquardt is also expected to feature on the September card. Fighting in BAMMA’s welterweight division, the obvious match is with Paul ‘Semtex’ Daley as the two don’t like each other at all and both are high-ranked.

    Daley’s contract with Strikeforce allows him to fight for other promotions but only after obtaining specific permission. This raises the possibility that Strikeforce, now Zuffa-owned, might deny him the right to fight Marquardt in order to deprive BAMMA of a fight that would get international attention.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ze hebben wel iets meer nodig dan een partnership om in de koude wereld buiten Zuffa te overleven..
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ja. Geld. En in elk geval DREAM heeft daar niet genoeg.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    hoe dan ook zal geen een GG vechter zich ooit "the best" in zijn/haar gewichtsklasse kunnen noemen.
    hoopte echt dat GG en zuffa tot een akkoord konden komen

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Eerder een overkoepelende organisatie met een herkenbare naam zoals k-1. De kwaliteit van elk evenement moet ook onder controle blijven en bijvoorbeeld een duidelijke structuur die divisies aangeeft. Niet dat het zal gebeuren, maar toch, als je met de chinezen en de japanners samen werkt kan je echt wel wat leuks opzetten dat wellicht over een jaartje of 5 wat klein talent van de UFC kan wegpikken.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #6
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Eerst zien dan geloven maar ben wel benieuwd
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Hector Lombard in een GG event zou wel tof zijn. Eerst zien dan geloven inderdaad.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #8
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    hoe dan ook zal geen een GG vechter zich ooit "the best" in zijn/haar gewichtsklasse kunnen noemen.
    hoopte echt dat GG en zuffa tot een akkoord konden komen
    Dat telt dat vice versa; Geen 1 UFC kampioen zal zich (als deze situatie zich voor zou doen) ooit "the best" kunnen noemen in zijn of haar gewichtsklasse.
    Pas met beide titels op zak kan men zich undisputed champion noemen ! Waar komt dit toch meer voor
    Wie weet komt dat akkoord er nog tussen Zuffa en GG... it aint over till....iets met een dik wijf geloof ik.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dit is nu al verdoemt om te mislukken.

    De geld pot moet dan verdeelt worden over 5 organisaties... kan Bas boon beter een normaal baantje nemen.
    Home mtk-gym.nl


  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dit is nu al verdoemt om te mislukken.

    De geld pot moet dan verdeelt worden over 5 organisaties... kan Bas boon beter een normaal baantje nemen.
    Welke geldpot?
    Iedereen houdt gewoon zijn eigen gala's en financiert zichelf. Ze wisselen alleen vechters uit.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Dat telt dat vice versa; Geen 1 UFC kampioen zal zich (als deze situatie zich voor zou doen) ooit "the best" kunnen noemen in zijn of haar gewichtsklasse.
    Pas met beide titels op zak kan men zich undisputed champion noemen ! Waar komt dit toch meer voor
    Wie weet komt dat akkoord er nog tussen Zuffa en GG... it aint over till....iets met een dik wijf geloof ik.
    ik denk dat ufc/strikeforce momenteel toch echt de beste vechters heeft... dat valt denk ik niet te ontkennen. laten we alistair als voorbeeld nemen... tegen welk zwaargewicht van dream, bellator of bamma wil hij vechten om als een top 5 zwaargewicht beschouwd te worden?!
    er zijn veel minpunten op het gebied van ufc's beleid... maar een ding is wel zeker en dat is dat the best tegen the best vechten. je zult nooit een ufc kampioen alleen maar tegen cans zien vechten.

    kortom... stop met al deze partnerships die toch uiteindelijk zullen mislukken... en zorg ervoor dat GG vechters in de ufc komen. fans willen GG vechters als alistair tegen vechters zoals velasquez en jds zien vechten... niet tegen een of ander 2e rang vechter in bellator ofzo

  12. #12
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Welke geldpot?
    Iedereen houdt gewoon zijn eigen gala's en financiert zichelf. Ze wisselen alleen vechters uit.
    Met 1 grote poel vechters, wat is dan nog het nut van verschillende organisaties? Wat onderscheidt de ene dan nog van de ander?

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    ik denk dat ufc/strikeforce momenteel toch echt de beste vechters heeft... dat valt denk ik niet te ontkennen. laten we alistair als voorbeeld nemen... tegen welk zwaargewicht van dream, bellator of bamma wil hij vechten om als een top 5 zwaargewicht beschouwd te worden?!
    er zijn veel minpunten op het gebied van ufc's beleid... maar een ding is wel zeker en dat is dat the best tegen the best vechten. je zult nooit een ufc kampioen alleen maar tegen cans zien vechten.

    kortom... stop met al deze partnerships die toch uiteindelijk zullen mislukken... en zorg ervoor dat GG vechters in de ufc komen. fans willen GG vechters als alistair tegen vechters zoals velasquez en jds zien vechten... niet tegen een of ander 2e rang vechter in bellator ofzo
    Aan de andere kant is het wel goed voor de vechters als dit succesvol is. Ik denk als het succesvol is vooral Bellator ervan zal profiteren en dan hebben vechters die na een meningsverschil met Dana White of na 1, 2 verliespotten eruit worden getrapt weer een andere organisatie waar ze naartoe kunnen. Hebben ze ook weer een betere onderhandelingspositie met de zombies.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    er zijn veel minpunten op het gebied van ufc's beleid... maar een ding is wel zeker en dat is dat the best tegen the best vechten. je zult nooit een ufc kampioen alleen maar tegen cans zien vechten.
    tadaa...

    onze champ zijn eerste gevechten in de UFC...

    Win 7–0 Ben Rothwell TKO (punches) UFC 104 02009-10-24 October 24, 2009 2 0:58 Los Angeles, California, United States
    Win 6–0 Cheick Kongo Decision (unanimous) UFC 99 02009-06-13 June 13, 2009 3 5:00 Cologne, Germany
    Win 5–0 Denis Stojnić TKO (punches) UFC Fight Night: Lauzon vs. Stephens 02009-02-07 February 7, 2009 2 2:34 Tampa, Florida, United States Knockout of the Night.
    Win 4–0 Jake O'Brien TKO (punches) UFC Fight Night 14 02008-07-19 July 19, 2008 1 2:02 Las Vegas, Nevada, United States
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Met 1 grote poel vechters, wat is dan nog het nut van verschillende organisaties? Wat onderscheidt de ene dan nog van de ander?
    De regels lijkt mij. Bellator en BAMMA hanteren de unified rules. En DREAM heeft zijn eigen regels. Geen idee welke regels GG gebruikt. WFCA MMA volgens mij.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    tadaa...

    Win 7–0 Ben Rothwell TKO (punches) UFC 104 02009-10-24 October 24, 2009 2 0:58 Los Angeles, California, United States
    Win 6–0 Cheick Kongo Decision (unanimous) UFC 99 02009-06-13 June 13, 2009 3 5:00 Cologne, Germany
    Win 5–0 Denis Stojnić TKO (punches) UFC Fight Night: Lauzon vs. Stephens 02009-02-07 February 7, 2009 2 2:34 Tampa, Florida, United States Knockout of the Night.
    Win 4–0 Jake O'Brien TKO (punches) UFC Fight Night 14 02008-07-19 July 19, 2008 1 2:02 Las Vegas, Nevada, United States
    ten eerste... wat ik bedoelde is dat iemand die al kampioen is, niet telkens tegen cans vecht... dus met andere woorden, dat velasquez vanaf nu niet alleen maar tegen cans zal vechten. natuurlijk vecht je tegen een hoop cans voordat je kampioen wordt... you've got to climb the ladder toch?

    ten tweede... als je zijn record kopieërt, doe het dan helemaal. ik ben totaal geen lesnar fan, eerder een lesnar hater. maar hij is geen can... en hoe cain hem domineerde was vooral indrukwekkend.

    ten slotte... na zijn gevecht tegen jds dan is jouw argument sowieso niet meer geldig vrees ik. tenzij je jds ook een can vindt?!
    Last edited by Pahlavan; 08-08-2011 at 16:49.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    1 woord........


    FAIL
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    ten eerste... wat ik bedoelde is dat iemand die al kampioen is, niet telkens tegen cans vecht... dus met andere woorden, dat velasquez vanaf nu niet alleen maar tegen cans zal vechten. natuurlijk vecht je tegen een hoop cans voordat je kampioen wordt... you've got to climb the ladder toch?

    ten tweede... als je zijn record kopieërt, doe het dan helemaal. ik ben totaal geen lesnar fan, eerder een lesnar hater. maar hij is geen can... en hoe cain hem domineerde was vooral indrukwekkend.

    ten slotte... na zijn gevecht tegen jds dan is jouw argument sowieso niet meer geldig vrees ik. tenzij je jds ook een can vindt?!
    -Jij zegt dat binnen de UFC the best tegen the best vecht.
    -Ik zeg dat dat niet zo is en laat een voorbeeld zien.
    -Ik laat de vechters zien die cans zijn, daarom kopieer ik niet heel zijn record, niet alles is in de UFC en het zijn niet allemaal cans.
    - Brock Lesnar is wel een can (ik zet hem er niet bij omdat hij het virtuele inkt niet waard is)
    - JDS is de beste Heavyweight in de UFC, en ik ben fan, vandaar dat ik ook zijn bijnaam (cigano) in mijn sig heb staan.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Lesnar was een gemaakte kampioen.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    -Jij zegt dat binnen de UFC the best tegen the best vecht.
    -Ik zeg dat dat niet zo is en laat een voorbeeld zien.
    -Ik laat de vechters zien die cans zijn, daarom kopieer ik niet heel zijn record, niet alles is in de UFC en het zijn niet allemaal cans.
    - Brock Lesnar is wel een can (ik zet hem er niet bij omdat hij het virtuele inkt niet waard is)
    - JDS is de beste Heavyweight in de UFC, en ik ben fan, vandaar dat ik ook zijn bijnaam (cigano) in mijn sig heb staan.
    oke laat ik mijn opmerking anders stellen voor de duidelijkheid: binnen de ufc vechten de beste vechters in ieder geval (naast cans) ook tegen de besten.
    maar voor alistair (ik neem alistair telkens als voorbeeld omdat hij toch "the man" binnen GG is) zijn er totaal geen vechters die je als een topper kunst beschouwen om tegen de vechten in dream, bellator etc etc

  21. #21
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    oke laat ik mijn opmerking anders stellen voor de duidelijkheid: binnen de ufc vechten de beste vechters in ieder geval (naast cans) ook tegen de besten.
    maar voor alistair (ik neem alistair telkens als voorbeeld omdat hij toch "the man" binnen GG is) zijn er totaal geen vechters die je als een topper kunst beschouwen om tegen de vechten in dream, bellator etc etc
    Nu klopt de stelling al beter, maar nu het volgende probleem:

    Je stijgt in rankings wanneer je iemand verslaat die ook in de rankings staat (net het grote boek van sinterklaas). Stel je bent een HW die 15-0 is met allemaal stoppages in ronde 1. Geen van die partijen waren in de UFC en geen van die vechters waren echt bekend.

    Ben jij nu bij voorbaat slechter dan de HW's die in de UFC vechten? nee, misschien ben je wel beter, nobody knows...

    Er bestaat het idee dat wanneer je niet in de UFC zit, dat je er weinig van kan, dat hoeft helemaal niet hoor....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Nu klopt de stelling al beter, maar nu het volgende probleem:

    Je stijgt in rankings wanneer je iemand verslaat die ook in de rankings staat (net het grote boek van sinterklaas). Stel je bent een HW die 15-0 is met allemaal stoppages in ronde 1. Geen van die partijen waren in de UFC en geen van die vechters waren echt bekend.

    Ben jij nu bij voorbaat slechter dan de HW's die in de UFC vechten? nee, misschien ben je wel beter, nobody knows...

    Er bestaat het idee dat wanneer je niet in de UFC zit, dat je er weinig van kan, dat hoeft helemaal niet hoor....
    iedereen zal hier anders over denken.. maar persoonlijk vind ik het belangrijk tegen WIE je vecht. iemand met een 15-0 record tegen allemaal cans is in mijn ogen minder indrukwekkend dan iemand met laten we zeggen een 15-5 record tegen voornamelijk toppers.
    en zoals je zegt... misschien is diegene met een 15-0 record wel beter... maar dan moet hij het bewijzen. aangezien de meeste toppers toch in de ufc zitten momenteel... zal alistair (jaja i know, telkens alistair als voorbeeld) zich tegenover hen moeten bewijzen ipv andersom. ik denk dat als iemand als jds tegen alle top HW's vecht behalve tegen alistair, hij alsnog beschouwd zal worden als one of the best. terwijl als alistair tegen allemaal cans vecht (ook al slaat hij ze allemaal KO in de eerste ronde) niemand hem als on of the best zal beschouwen

  23. #23
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Of Lesnar nou een gamaakt kampioen is of niet, hij wint wel van Carwin en Mir, dat is ook niet veel vele weggelegt

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik geloof niet dat men in Japan nog op een partnership met Bas Boon zitten te wachten.

    Dat GG mogelijk atleten in een van deze organisaties mag gaan plaatsen omdat ze (tijdelijk) niet (meer) bij Zuffa aan de gang kunnen...Daar geloof ik wel weer in.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Er moet gewoon een eigen Zuffa komen hier, met net iets andere regels zodat de Amerikanen die hierheen komen geen voordeel hebben van het puntvechten.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •