MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben benieuwd!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Denk dat alleen een samenwerking kan leiden tot een beetje sterke organisatie.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Zit hier echt iemand op te wachten? Ik iig niet. Lijkt me zinvoller om iets van een 'vechtersvakbond' op te richten en dat GG zich concentreert op het plaatsen van hun vechters in de organisatie met de beste tegenstanders en uiteindelijk het meeste geld ==> UFC. Al dat ge-eikel met slappe aftreksels van de UFC, die het uiteindelijk bij lange na niet bij de UFC halen, maar opgericht moeten worden omdat bepaalde mensen denken dat ze 'de UFC wel even een geduchte concurrent erbij zullen geven', schiet toch niet op. Wie wil er nu in de eerste divisie uitkomen als er al een eredivisie is? Voor managers misschien leuk, maar vechters als Overeem moeten gewoon in de UFC vechten en niet in een of andere pannenkoekenorganisatie. Zonde van energie en potentieel!

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Zit hier echt iemand op te wachten? Ik iig niet. Lijkt me zinvoller om iets van een 'vechtersvakbond' op te richten en dat GG zich concentreert op het plaatsen van hun vechters in de organisatie met de beste tegenstanders en uiteindelijk het meeste geld ==> UFC. Al dat ge-eikel met slappe aftreksels van de UFC, die het uiteindelijk bij lange na niet bij de UFC halen, maar opgericht moeten worden omdat bepaalde mensen denken dat ze 'de UFC wel even een geduchte concurrent erbij zullen geven', schiet toch niet op. Wie wil er nu in de eerste divisie uitkomen als er al een eredivisie is? Voor managers misschien leuk, maar vechters als Overeem moeten gewoon in de UFC vechten en niet in een of andere pannenkoekenorganisatie. Zonde van energie en potentieel!

    Ja. Een vakbond. Precies waar Zuffa op zit te wachten.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Ik benieuwd!!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post

    Ja. Een vakbond. Precies waar Zuffa op zit te wachten.
    Ach, als ze bij Zuffa ook maar een beetje maffiabloed hebben, weten ze wel hoe ze een vakbond kunnen gebruiken

  7. #32
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Vanuit Amerika is er veel beweging. Grootste probleem is denk ik wel de timing met het oog op de aankomende "double dip" (2e economische recessie).
    Met Zuffa zou het trouwens ook niet echt goed gaan (gaan verlies lijden dit jaar). Het is afwachten wat de komende tv-deals voor 2012 gaan doen.
    Ik verwacht een aantal merges (fusies) van diverse organisaties met daaraan gekoppeld grote TV-deals.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •