MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Duel Oranje Afgelast

    LONDEN - De oefeninterland tussen Engeland en Nederland gaat wegens de rellen in Londen niet door. Dat hebben de autoriteiten in Engeland besloten.

    In Londen is het sinds zaterdag onrustig, ook in de wijken Brent en Ealing. Deze wijken zijn niet zo ver verwijderd van de wijk waar het Wembleystadion staat.

    Bron
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    mooi...dat hele vriendschappelijke interland gebeuren is compleet nutteloos, in aanloop naar een groot toernooi kan ik er nog wel iets bij voorstellen

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Begrijpelijk!

    Wel jammer, Nederland zou bij winst nr1 zijn geweest op de Fifa ranglijst!.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    mooi...dat hele vriendschappelijke interland gebeuren is compleet nutteloos, in aanloop naar een groot toernooi kan ik er nog wel iets bij voorstellen
    Hoezo, als Oranje samen speelt is dat toch goed. Beter dan geen wedstrijden spelen. Plus nr.1 van de Fifa ranglijst zou wel baas zijn.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Hoezo, als Oranje samen speelt is dat toch goed. Beter dan geen wedstrijden spelen. Plus nr.1 van de Fifa ranglijst zou wel baas zijn.
    ja op voorbereiding van een toernooi wel heeft dat wel nut vind ik, maar wat als nou bv 3 topspelers (voor langere tijd) geblesseerd raken in die vriendschappelijke wedstrijd,een wedstrijd om niks, is het dan nog goed? die nr1 positie is mooi maar niet zaligmakend....als ze zo blijven spelen als nu worden ze vanzelf nr 1.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Begrijpelijk!

    Wel jammer, Nederland zou bij winst nr1 zijn geweest op de Fifa ranglijst!.
    Dat zou gebeuren als Spanje ook zou verliezen van Italië.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    toch jammer, had me er wel op verheugd, leek me een leuke pot!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    Dat zou gebeuren als Spanje ook zou verliezen van Italië.
    Italië heeft gewoon nog gewonnen van Spanje ook hahaha.

    Ben ook nooit zo van de vriendschappelijke potjes. Op één of andere manier kan het me gewoon niet boeien.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Italië heeft gewoon nog gewonnen van Spanje ook hahaha.

    Ben ook nooit zo van de vriendschappelijke potjes. Op één of andere manier kan het me gewoon niet boeien.
    Ja, ik weet het. Wel jammer voor oranje maar ze winnen gewoon het ek in 2012 en dan staat oranje alsnog 1e

  10. #10
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik wil niet lullig doen maar kan iemand me in godsnaam uitleggen hoe nederland spanje heeft kunnen inhalen?


    de feiten: spanje vs nederland

    WK 2010: kampioen - finalist
    EK 2008: kampioen - kwartfinalist
    WK 2006: 8e finale - 8e finale
    EK 2004: poulefase - halvefinalist
    WK 2002: kwartfinale - niet geplaatst

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    je krijgt punten per wedstrijd....en oudere prestaties worden op een gegeven moment niet meer meegerekend....
    NL staat zo hoog omdat ze heeeeeeel veel poulewedstrijden de afgelopen kwalificaties gewonnen hebben
    zal wel weer een of ander ingewikkeld rekenmodel overheen gaan
    die FIFA ranglijst gaat dus niet alleen om de prijzen, maar is meer een gemiddelde prestatie over de afgelopen periode....
    en stelt ook geen reet voor aangezien het in het voetbal om de prijzen gaat en Spanje het echt niet boeit of ze 1e, 5e of 125e staan, zolang ze maar het WK gewonnen hadden....en zo denkt iedereen erover wsl
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Oranje nummer een van de wereld

    AMSTERDAM - Het Nederlands voetbalelftal staat bovenaan de FIFA-wereldranglijst. Dat dankt Oranje aan de oefenzege van Italië tegen Spanje woensdag in Bari (2-1). Daarmee komt het team van bondscoach Bert van Marwijk in augustus aan de leiding van het klassement. Nooit eerder nam Nederland de koppositie in.

    Eerder deze week was al bekend gemaakt dat de eerste plaats binnen bereik was voor Oranje. Nederland had dan woensdagavond het oefenduel met Engeland op Wembley moeten winnen en Spanje moest dan verliezen.

    Door de ongeregeldheden in Londen werd de interland tussen Engeland en Nederland deze week afgelast, maar daardoor werden de kansen op de eerste plaats op de FIFA-wereldranglijst alleen maar groter.

    Een gelijkspel van Spanje tegen Italië zou dan al voldoende zijn om eerste te worden. Een doelpunt van Alberto Aquilani in Stadio San Nicola in Bari leverde de Italianen een overwinning op, waardoor Oranje nu 33 punten voorsprong heeft op de wereldkampioen.

    Een officiële bevestiging is nog niet binnen bij het Nederlands elftal. „Volgens de rekenmeesters is het zo”, twitterde woordvoerder Kees Jansma. „Het zou leuk zijn. Maar de echte lijst komt pas op 24 augustus.”

    De kans is klein dat Oranje ook volgende maand nog de nummer een van de wereld is. Mocht de formatie van bondscoach Bert van Marwijk in september de EK-kwalificatieinterlands tegen San Marino en Finland weten te winnen en Spanje thuis verliezen van Liechtenstein, mag Nederland zich ook in september de beste van de wereld noemen.

    bron
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •