MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default wie wil er tegen NAJEWA de GROOT .

    ik ben nu een maand bezig met de matchmaking voor RUMBLE OF THE NORTH op 15 oktober 2011 in uithuizen en krijg op 1 partij maar geen reactie .
    is najewa de groot te goed of is er ergens in nederland een meisje van 14 a 15 jaar die het durft op te nemen tegen haar ??? najewa is net 15 jaar en heeft iets meer dan 20 partijen gevochten . ze weegt 59 kg . ben jij dat meisje die het tegen haar durft op te nemen mail dan naar [email protected] gr hans
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    15 jaar en 20 partijen ? Het moet niet gekker worden. (maar die discussie hebben we elders al eens gevoerd).
    Ik hoop dat ze nu al niet al te slim is, dan gaat er weinig aan haar hersens verloren.

    Ik ben benieuwd of er nog meer onverstandige ouders zijn, en dit meisje een partij krijgt.

    Doe maar niet te hard je best hans.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    15 jaar en 20 partijen ? Het moet niet gekker worden. (maar die discussie hebben we elders al eens gevoerd).
    Ik hoop dat ze nu al niet al te slim is, dan gaat er weinig aan haar hersens verloren.

    Ik ben benieuwd of er nog meer onverstandige ouders zijn, en dit meisje een partij krijgt.

    Doe maar niet te hard je best hans.
    x2

  4. #4
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    goh niet raar doen jongens, hun vechten toch met bescherming? wtf kan er gebeuren!?
    3x1,5 minuut man.. hou es op, ik zit nog langer te schijten man!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Wat Bromios zei: Die discussie hebben we elders al eens gevoerd.
    (zoek op Million Manhoef)

  6. #6
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    goh niet raar doen jongens, hun vechten toch met bescherming? wtf kan er gebeuren!?
    3x1,5 minuut man.. hou es op, ik zit nog langer te schijten man!
    x2 Het is zelfs 3x1 minuut... Na een partij heb je nog geeneens koppijn...

    Misschien zien jullie het als excuus dat jullie niet zo slim zijn
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    goh niet raar doen jongens, hun vechten toch met bescherming? wtf kan er gebeuren!?
    3x1,5 minuut man.. hou es op, ik zit nog langer te schijten man!
    Ja slimmert, waarvoor is die bescherming dan?
    Een klap op het hoofd met bescherming op het hoofd verminderd de schade die het toe kan brengen aan de hersenen echt niet.
    En lekker boeiend hoe lang jij zit te schijten.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Behalve het obvious hersenschade verhaal. Gaat het ontzettend moeilijk zijn om in de toekomst partijen voor deze dame te vinden. Stel dat ze 18 is en al 50 partijen gedraaid. Er zijn dan geen soortgelijke tegenstanders te vinden, dan wegen die jeugdpartijtjes wel erg zwaar mee niet waar?

  9. #9
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    15 jaar en 20 partijen ? Het moet niet gekker worden. (maar die discussie hebben we elders al eens gevoerd).
    Ik hoop dat ze nu al niet al te slim is, dan gaat er weinig aan haar hersens verloren.

    Ik ben benieuwd of er nog meer onverstandige ouders zijn, en dit meisje een partij krijgt.

    Doe maar niet te hard je best hans.
    ik had stiekum gehoopt dat er alleen mensen met verstand van de sport zouden reargeren . ik heb zelf een meisje van 12 die al 26 partijen heeft gedraaid en er 21 van heeft gewonnen . ze heeft zelfs nog niet 1 kneuzing op gelopen in al die partijen .wel gaat ze na de vakantie naar de havo en was de beste leerlinge van de basisschool afgelopen jaar . op de joya dutch open waren er een aantal met meer dan 40 partijen en ook die en hun tegenstanders gingen zonder kleerscheuren naar huis . mijn zoon is twee en kan al stompen en trappen en zal als hij 6 a 7 jaar is en er nog zin in heeft ook de ring betreden .
    ik weet niet of je het door hebt maar je zit hier op een vechtsportsite . als je je niet thuis voelt raad ik je aan hier niet meer te lezen of je eerst te verdiepen in de materie voor je commentaar geeft . mvg hans vos

  10. #10
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    niet alle mensen met verstand van de sport staan achter jeugdpartijen. integendeel zelfs.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ik had stiekum gehoopt dat er alleen mensen met verstand van de sport zouden reargeren . ik heb zelf een meisje van 12 die al 26 partijen heeft gedraaid en er 21 van heeft gewonnen . ze heeft zelfs nog niet 1 kneuzing op gelopen in al die partijen .wel gaat ze na de vakantie naar de havo en was de beste leerlinge van de basisschool afgelopen jaar . op de joya dutch open waren er een aantal met meer dan 40 partijen en ook die en hun tegenstanders gingen zonder kleerscheuren naar huis . mijn zoon is twee en kan al stompen en trappen en zal als hij 6 a 7 jaar is en er nog zin in heeft ook de ring betreden .
    ik weet niet of je het door hebt maar je zit hier op een vechtsportsite . als je je niet thuis voelt raad ik je aan hier niet meer te lezen of je eerst te verdiepen in de materie voor je commentaar geeft . mvg hans vos

    Ben het vaak eens met je posts hans, maar nu absoluut niet.
    Maargoed net zoals hierboven al werd aangehaald, laten we niet weer zo`n thread beginnen over hersenschade etc.
    Over jeugd/kinderen zullen altijd discussies aangewakkerd worden.
    Succes met het vinden van een tegenstander.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ja slimmert, waarvoor is die bescherming dan?
    Een klap op het hoofd met bescherming op het hoofd verminderd de schade die het toe kan brengen aan de hersenen echt niet.
    En lekker boeiend hoe lang jij zit te schijten.
    nee jij snuggere henky, die berscherming ja die is er om te beschermen HEHE sjonge moeilijk he ik dacht dat ik uit korea kwam van de andere kan van de wereld!!
    dat verminderd de schade dus WEL want anders hadden ze geen bescherming natuurlijk...

    ja idd wel boeiend hoe lang ik schijt!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ik had stiekum gehoopt dat er alleen mensen met verstand van de sport zouden reargeren . ik heb zelf een meisje van 12 die al 26 partijen heeft gedraaid en er 21 van heeft gewonnen . ze heeft zelfs nog niet 1 kneuzing op gelopen in al die partijen .wel gaat ze na de vakantie naar de havo en was de beste leerlinge van de basisschool afgelopen jaar . op de joya dutch open waren er een aantal met meer dan 40 partijen en ook die en hun tegenstanders gingen zonder kleerscheuren naar huis . mijn zoon is twee en kan al stompen en trappen en zal als hij 6 a 7 jaar is en er nog zin in heeft ook de ring betreden .
    ik weet niet of je het door hebt maar je zit hier op een vechtsportsite . als je je niet thuis voelt raad ik je aan hier niet meer te lezen of je eerst te verdiepen in de materie voor je commentaar geeft . mvg hans vos
    Roken is niet schadelijk voor je longen, ik heb een tante die is 80 en die heeft haar hele leven gerookt!!!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    nee jij snuggere henky, die berscherming ja die is er om te beschermen HEHE sjonge moeilijk he ik dacht dat ik uit korea kwam van de andere kan van de wereld!!
    dat verminderd de schade dus WEL want anders hadden ze geen bescherming natuurlijk...

    ja idd wel boeiend hoe lang ik schijt!
    Mag ik een wilde gok doen?
    Ik vermoedt dat jij je basisschool niet hebt afgemaakt!!!
    Het enige wat bescherming voorkomt zijn cuts, de schade die het de hersenen kan aanbrengen word door een helmpie echt niet verminderd.
    bamibal

  15. #15
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Roken is niet schadelijk voor je longen, ik heb een tante die is 80 en die heeft haar hele leven gerookt!!!
    reps

    edit:
    You must spread some Reputation around before giving it to Briant again.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ik had stiekum gehoopt dat er alleen mensen met verstand van de sport zouden reargeren . ik heb zelf een meisje van 12 die al 26 partijen heeft gedraaid en er 21 van heeft gewonnen . ze heeft zelfs nog niet 1 kneuzing op gelopen in al die partijen .wel gaat ze na de vakantie naar de havo en was de beste leerlinge van de basisschool afgelopen jaar . op de joya dutch open waren er een aantal met meer dan 40 partijen en ook die en hun tegenstanders gingen zonder kleerscheuren naar huis . mijn zoon is twee en kan al stompen en trappen en zal als hij 6 a 7 jaar is en er nog zin in heeft ook de ring betreden .
    ik weet niet of je het door hebt maar je zit hier op een vechtsportsite . als je je niet thuis voelt raad ik je aan hier niet meer te lezen of je eerst te verdiepen in de materie voor je commentaar geeft . mvg hans vos
    hallo Hans,

    Ik heb inderdaad lang niet zoveel verstand van vechtsport als jij dat hebt, dat geef ik gelijk toe. Maar ik heb klaarblijkelijk veel meer verstand van hersenschade (of minder opgelopen in de loop der jaren ). De opmerking over roken zegt genoeg hier denk ik.

    Maar in het topic over het kind van Manhoef is er genoeg over geschreven en gezegd dus ik zal het hier bij laten.

    Ik vind het jammer dat er nog trainers zijn die er aan meewerken, maar goed, het is een vrij land.

    Succes met je gala.

  17. #17
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Is het nou zo moeilijk om ON TOPIC te blijven?
    Hij vraagt niet naar jullie mening hij vraagt naar een tegenstander.
    Heb je die niet? verpest deze topic dan ook niet met die oude discussie over kinderen en kickboksen.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    pittig dametje is de dochter van lex....ik denk namelijk ook dat niemand tegen haar durft te vechten.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Is het nou zo moeilijk om ON TOPIC te blijven?
    Hij vraagt niet naar jullie mening hij vraagt naar een tegenstander.
    Heb je die niet? verpest deze topic dan ook niet met die oude discussie over kinderen en kickboksen.
    Wat mij betreft is het geen oude discussie.
    in het geval van on topic blijven heb je gelijk

  20. #20
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Zeg wat een commotie allemaal.
    Dit komt zo vaak voor in de jeugd, waarom moet er dan nu ineens een probleem van gemaakt worden?
    Najewa is een toppertje.
    Fighting is poetry in motion

  21. #21
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ach we hebben vorig jaar een tweedaags tournooi gehad die begon met 228 jeugdvechters vanaf 7 t/m 15 jaar oud . en de schade ??? op een enkele bloedneus na helemaal niets .het gaat er om hoe je ze de ring instuurt .goed voorbereid is het halve werk . gr hans

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Je rookt zeker ook hans ?

  23. #23
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ach we hebben vorig jaar een tweedaags tournooi gehad die begon met 228 jeugdvechters vanaf 7 t/m 15 jaar oud . en de schade ??? op een enkele bloedneus na helemaal niets .het gaat er om hoe je ze de ring instuurt .goed voorbereid is het halve werk . gr hans
    De schade een enkele bloedneus.
    Hersenscans niet laten maken zeker?

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ach we hebben vorig jaar een tweedaags tournooi gehad die begon met 228 jeugdvechters vanaf 7 t/m 15 jaar oud . en de schade ??? op een enkele bloedneus na helemaal niets .het gaat er om hoe je ze de ring instuurt .goed voorbereid is het halve werk . gr hans
    Hersenschade openbaart zich bijna nooit accuut. Het kan tientallen jaren later pas aan het licht komen als bepaalde functies opeens niet meer werken. Je kan je knokkels en degelijke harder maken, maar op je hersenen kun je geen eelt kweken, dus voorbereiding staat er los van. Feit is dat de leeftijd die jij aanduidt de hersenontwikkeling het meest actief is en elke beschadiging kan ernstige gevolgen hebben voor functioneren en of persoonlijkheid.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Hersenschade openbaart zich bijna nooit accuut. Het kan tientallen jaren later pas aan het licht komen als bepaalde functies opeens niet meer werken. Je kan je knokkels en degelijke harder maken, maar op je hersenen kun je geen eelt kweken, dus voorbereiding staat er los van. Feit is dat de leeftijd die jij aanduidt de hersenontwikkeling het meest actief is en elke beschadiging kan ernstige gevolgen hebben voor functioneren en of persoonlijkheid.
    Amen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •