MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik ga verder in de koffiehuis voor we een topic hijack doen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Idd Tony.

    Ik snap serieus de haat jegens deze man niet. Hij valt niemand lastig als ze hem ook niet lastig vallen.
    Dat hij een aparte type is, daar ben ik het wel mee eens maar vervelend of irritand is hij niet.

    En ik vind het best een grappig verhaal.

    Ik heb een leerling die nog onverslagen is maar na elke wedstrijd overgeeft en 30 minuten moet liggen haha
    Ik zeg hem altijd, beter voel je, je zo na een overwinning dan dat je ,je zo voelt na een nederlaag.

    Jij had het zelfde als die jongen, daarom loop ik altijd onder zn schouder mee terug naar de kleedkamer en laat ik hem ff liggen.
    Ach, heb geen haat naar niemand hier.
    Ik snap alleen niet dat hele verhaal eromheen, dat er helemaal niet toe doet in je uiteindelijke vraag.
    Je ziet Sadix toch ook niet (erbij) posten "Ik heb een leerling die nog onverslagen is. Slaat iedereen alle hoeken in, het is een beest die ik getraind heb en hij doet elke training minimaal 1000 push-ups, en wint alles unaniem. Oja en hij word niet lekker na de wedstrijd"
    Hij houd het tenminste lekker simpel.

    En verder, zeg je dat je bloed niet kookt, je lontje niet kort is, en je niemand wat zou doen op straat maar tegelijk komt het in meerdere topics naar voren dat je graag op straat vecht.

    Ontopic: ik denk dat het te maken heeft met wedstrijdspanning, dat zal met ervaring ongetwijfeld weggaan.
    Als het langer aanhoudt zou ik overwegen om naar de huisarts te gaan.
    Moet je alleen wel een goeie hebben, 9 van de 10 nemen je niet serieus en zullen zeggen "dat je maar niet zo'n achterlijke sport" moet beoefenen.
    Last edited by lopez86; 17-08-2011 at 20:19.
    Fighting is poetry in motion

  3. #28
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ach, heb geen haat naar niemand hier.
    Ik snap alleen niet dat hele verhaal eromheen, dat er helemaal niet toe doet in je uiteindelijke vraag.
    Je ziet Sadix toch ook niet (erbij) posten "Ik heb een leerling die nog onverslagen is. Slaat iedereen alle hoeken in, het is een beest die ik getraind heb en hij doet elke training minimaal 1000 push-ups, en wint alles unaniem. Oja en hij word niet lekker na de wedstrijd"
    Hij houd het tenminste lekker simpel.


    En verder, zeg je dat je bloed niet kookt, je lontje niet kort is, en je niemand wat zou doen op straat maar tegelijk komt het in meerdere topics naar voren dat je graag op straat vecht.

    Ontopic: ik denk dat het te maken heeft met wedstrijdspanning, dat zal met ervaring ongetwijfeld weggaan.
    Als het langer aanhoudt zou ik overwegen om naar de huisarts te gaan.
    Moet je alleen wel een goeie hebben, 9 van de 10 nemen je niet serieus en zullen zeggen "dat je maar niet zo'n achterlijke sport" moet beoefenen.

    hahahahaaha eerlijk waar, dat was echt grappig
    Home mtk-gym.nl


  4. #29
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    even voor de haters,

    het is maar internet. als een topic je niet aanstaat kan je ook gewoon wegklikken. ik vind sommige topics ook niks aan. maar ik probeer altijd goed te reageren of gewoon weg te klikken. haat mij maar ik haat jullie niet. jullie zijn allemaal anoniem en dit is gewoon allemaal via een forum.
    de echte mannen praten als mannen. en zijn netjes tegen iedereen. ze zijn sterk als leeuwen.

    jullie gedrag doet me denken aan kraaien en raven. snel picken en wegwezen. niet het een of het ander ik heb echt niks tegen jullie. en als ik jullie op straat zou tegenkomen zou ik niks tegen jullie doen. mijn bloed kookt niet zo snel. en mijn lontje is zeker niet kort.

    maar als je claimt een man te zijn. op een echte mannen forum.
    gedraag je er dan naar.

    en voor de rest.... ik respecteer jullie allemaal enorm
    Het is geen écht mannenforum... Hoe kom je daarbij, Malou is geen man!

  5. #30
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ach, heb geen haat naar niemand hier.
    Ik snap alleen niet dat hele verhaal eromheen, dat er helemaal niet toe doet in je uiteindelijke vraag.
    Je ziet Sadix toch ook niet (erbij) posten "Ik heb een leerling die nog onverslagen is. Slaat iedereen alle hoeken in, het is een beest die ik getraind heb en hij doet elke training minimaal 1000 push-ups, en wint alles unaniem. Oja en hij word niet lekker na de wedstrijd"
    Hij houd het tenminste lekker simpel.

    En verder, zeg je dat je bloed niet kookt, je lontje niet kort is, en je niemand wat zou doen op straat maar tegelijk komt het in meerdere topics naar voren dat je graag op straat vecht.

    Ontopic: ik denk dat het te maken heeft met wedstrijdspanning, dat zal met ervaring ongetwijfeld weggaan.
    Als het langer aanhoudt zou ik overwegen om naar de huisarts te gaan.
    Moet je alleen wel een goeie hebben, 9 van de 10 nemen je niet serieus en zullen zeggen "dat je maar niet zo'n achterlijke sport" moet beoefenen.
    situaties waar je in verkeerd
    zelfverdediging

    ik denk dat het spanning is want aarna altijd hoge hartkloppingen in de ring en ook al won ik of verloor ik. ik was dan nog steeds aan het kloppen.
    ik heb het nu minder. maar datligt maar net of ik goed in mn vel zit. dokter lijkt me drastisch maar het kan geen kwaad om die te bezoeken. dank je wel
    Last edited by colossus; 18-08-2011 at 13:35.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahahahaaha eerlijk waar, dat was echt grappig
    vechten is een mannen sport hoewel je vrouwelijke uitblinkers heb die er ook aan doen

  7. #32
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Al mijn gevechten los ik op op internet.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Al mijn gevechten los ik op op internet.
    En je wint ze allemaal

  9. #34
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    En je wint ze allemaal
    nouuuu, ik heb hem laatst toch is een paar hoeken gegeven, wil je niet weten jonge.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •