MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Marloes Coenen: I Would Love to Return to Strikeforce

    Former Strikeforce champion Marloes Coenen holds no ill will towards Zuffa for releasing her following her title loss to Miesha Tate, stating Tuesday she would love to fight again under the Strikeforce banner.

    "I've been in this game since I was a teenager," Coenen said on The MMA Hour. "So I know how it works and it's business. It really is a business and when we renegotiate, things can go hard."

    First, it was Alistair Overeem who was said to be released from Strikeforce. Shortly after, Coenen and her Golden Glory teammates Jon Olav Einemo and Valentijn Overeem were conveniently cut. It's highly unusual for a fighter coming off a title loss like Coenen to be cut from the roster, but it's believed to be because of her loyalty to Golden Glory management, a group currently in negotiations with Zuffa for Alistair Overeem's services.

    Even though Coenen can analyze the situation presently without taking it to heart, it's not to say she wasn't devastated with the news of her release. Coenen said it was "a little bit too much" for her when she was informed of her new free agent status.

    Considered to hold the submission advantage against Tate, Coenen tapped out to an arm-triangle choke, a hold she routinely escapes from during training. Coenen took the loss hard, playing the fight over and over in her head and considering how she might not be in her current predicament had she retained her title.

    "I just lost, I was very emotional about that," she said. "I had been dieting for two months, I had been training and training my butt off and then I lose. If I had not lost, then I would not have been cut."

    UFC president Dana White explained the releases by saying the UFC does not follow Golden Glory's alleged demand to have the promotion pay the management instead of the fighter. That was clearly not the case though, as Coenen sent out a photo of her check made out in her name.

    "I think Dana was misinformed because he wasn't running the day-to-day activities and I think somebody told him wrong," Coenen said. "He's the spokesperson of the UFC and I think that's what happened."

    Coenen, who considers both the Golden Glory management and stable as family, had no issue with showing her check to the public and possibly ruffling a few feathers with Zuffa.

    "It's my family and if you diss my family, then I will stand up [for them]," she said with a chuckle.

    Coenen will have to wait and see if Golden Glory and Zuffa can come to terms for a new deal with Overeem and what that means for her and her team. For now, Coenen is talking to several promotions for a possible fight before the end of the year.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Wij willen haar ook terug bij Strikeforce!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    ja dat snap ik.... waar moet ze anders heen.... maar ben het eerlijk gezegd redelijk met Dana eens... vrouwen MMA hoeft niet van mij

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    ja dat snap ik.... waar moet ze anders heen.... maar ben het eerlijk gezegd redelijk met Dana eens... vrouwen MMA hoeft niet van mij
    Ik vind het ook niet zoveel aan om te kijken, tenzij je zo'n vrouw hebt als de laatste tegenstander van marloes coenen, ben ff der naam kwijt.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Misha Tate toch?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    ja maar die kan ik ook gewoon in de maxim of whatever zien... om ze nou elkaar af te zien tuigen... vrouwen moeten sommige sporten gewoon lekker laten gaan... zo mannen eigenlijk kunstschaatsen moeten laat hangen

  7. #7
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ik vind vrouwen in mma wel leuk. Die haten mekaar. Mannen willen gewoon winnen. Vrouwen zijn harder tov elkaar. Die willen elkaar kapot maken!


  8. #8
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    ja dat snap ik.... waar moet ze anders heen.... maar ben het eerlijk gezegd redelijk met Dana eens... vrouwen MMA hoeft niet van mij
    x2
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Marloes hoort gewoon bij de top dus dat gaat wel goed komen.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    ja dat snap ik.... waar moet ze anders heen.... maar ben het eerlijk gezegd redelijk met Dana eens... vrouwen MMA hoeft niet van mij
    x3

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat we Marloes snel weer terug mogen zien op het hoogste podium!

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    ja maar die kan ik ook gewoon in de maxim of whatever zien... om ze nou elkaar af te zien tuigen... vrouwen moeten sommige sporten gewoon lekker laten gaan... zo mannen eigenlijk kunstschaatsen moeten laat hangen
    Dat zijn ook geen mannen

  13. #13
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Ik hoop dat we Marloes snel weer terug mogen zien op het hoogste podium!
    x 2
    maar denk dat het een beetje lastig is v die kale om eerst te zeggen van ja ze heeft verloren dus bye bye exit,... en dan daarna te zeggen van ja ze is de ex champ, dus welcom back. Denk dat ie dat niet gaat doen

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by MaartenManaus View Post
    x 2
    maar denk dat het een beetje lastig is v die kale om eerst te zeggen van ja ze heeft verloren dus bye bye exit,... en dan daarna te zeggen van ja ze is de ex champ, dus welcom back. Denk dat ie dat niet gaat doen
    ben bang dat je gelijk hebt, dat zie ik hem ook niet zo 1,2,3 doen

  15. #15
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    lol @ die kale...

    reps
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  16. #16
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Niks mis met kale mannen!

    On topic: WarLoes! Hoop dat ze snel terug is aan het front! Vrouwen MMA is nog steeds on the rise En het niveau stijgt nog steeds. Ik hoop dat t een kans krijgt met Marloes als een vd pioniers.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    op showtime was heel lang de best bekeken mma partij Gina Carano vs Cyborg

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ik hoop het voor haar! ze verdiend het!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #19
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Een Mma partij met vrouwen mag niet ontbreken. Niet al te veel Ko's, maar wel veel subs! Er zijn genoeg vrouwen die een prima pot kunnen neerzetten. En Marloes zit daar zeker bij!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    op showtime was heel lang de best bekeken mma partij Gina Carano vs Cyborg
    dat komt omdat Gina wel een lekker wijf is terwijl de meeste net omgebouwde gasten zijn... iedereen keek gewoon op de kans van een nipslip...

  21. #21
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    dat komt omdat Gina wel een lekker wijf is terwijl de meeste net omgebouwde gasten zijn... iedereen keek gewoon op de kans van een nipslip...
    precies dat dus, hahaha
    Ik was er een van iig

  22. #22
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De nieuwe Fox-deal van Zuffa zou ook inhouden dat Strikeforce naar Spike-TV zou gaan. Women-MMA zal op de voorgrond worden geschoven. Lijkt me stug dat als ook Overeem een deal sluit met de UFC "ze" Marloes links laten liggen.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    De nieuwe Fox-deal van Zuffa zou ook inhouden dat Strikeforce naar Spike-TV zou gaan. Women-MMA zal op de voorgrond worden geschoven. Lijkt me stug dat als ook Overeem een deal sluit met de UFC "ze" Marloes links laten liggen.
    dat heb je goed gezien

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •