MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Jonny "Bones" Jones Highlights, The biggest talent in MMA of the last 10 years



    Voor degenen die denken dat Rampage kans maakt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Ik ben fan.

  3. #3
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Rampage is natuurlijk niet meer wat ie een jaar of wat geleden was, neemt niet weg die ie nog steeds KO is z'n handen heeft... maar hij zal moeten oppassen...
    http://www.youtube.com/watch?v=wxyvdpk3WDU
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  4. #4
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    ik heb bij rampage het gevoel dat hij eigenlijk veel beter kan dan hij laat zien, rashad evans zei dat toen hij tegen rampage vocht dat hij het gevoel had dat rampage eigenlijk nog een level hoger kon, maar dat rampage eigenlijk niet genoeg gemotiveerd en te lui is, nu maar hopen dat hij dat tegen jones ook is
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    ik heb bij rampage het gevoel dat hij eigenlijk veel beter kan dan hij laat zien, rashad evans zei dat toen hij tegen rampage vocht dat hij het gevoel had dat rampage eigenlijk nog een level hoger kon, maar dat rampage eigenlijk niet genoeg gemotiveerd en te lui is, nu maar hopen dat hij dat tegen jones ook is
    Idd heb ook dat gevoel
    De honger is weg bij hem
    Ik denk dat Evans wel een grote kans maakt tegen jones
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  6. #6
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Idd heb ook dat gevoel
    De honger is weg bij hem
    Ik denk dat Evans wel een grote kans maakt tegen jones
    ik vond rampage juist weer een beetje bijtrekken, alles wat hij nodig heeft is 1 klap.

    En Evans zag er zijn vorige wedstrijd echt geweldig uit.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    ik vond rampage juist weer een beetje bijtrekken, alles wat hij nodig heeft is 1 klap.

    En Evans zag er zijn vorige wedstrijd echt geweldig uit.
    Tegen machida volgens mij zag ik ook weer ff de ouwe rampage
    Met die slamms enzo
    Maar vind hem toch minder de laatste jaren. Ben benieuwd wat we gaan zien tegen Jones. Misschien ziet Rampage zijn toekomst in het acteren ofzo
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een geweldige vechter is het ook!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    ik vond rampage juist weer een beetje bijtrekken, alles wat hij nodig heeft is 1 klap.

    En Evans zag er zijn vorige wedstrijd echt geweldig uit.
    dat is zo overdreven, Rampage zijn laatste KO was in 2008 toen hij Wanderlei K.O sloeg
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  10. #10
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    ook dit gaat jones vrij eenvoudig winnen. die kerel is op dit moment niet te stoppen, en wordt nog beter dan hij al is. angstaanjagend. Over een paar jaar zal hij overgaan naar HW

  11. #11
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    ook dit gaat jones vrij eenvoudig winnen. die kerel is op dit moment niet te stoppen, en wordt nog beter dan hij al is. angstaanjagend. Over een paar jaar zal hij overgaan naar HW
    ja klopt de man is echt angstaanjagend goed, het is ongelofelijk, hij is gewoon eng
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Er bestaat altijd de kans op een lucky shot...

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik zag vanaf de eerste keer dat ik hem zag vechten al dat hij kampioen zou worden en wel voor een lange tijd. Hij is onorthodox, mede door zijn lichaamsbouw. Daarnaast neemtie techniekenop als een spons en hij gaat ALTIJD voor de kill. Wat mij betreft magie nog lang aan de top blijven.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    en hij gaat ALTIJD voor de kill.
    Dat deed GSP ook, tot hij kampioen werd

  15. #15
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    verbazend hoe Jones met gemak domineert en met zijn tegenstanders speelt. lijkt wel een grote broer die zn broertjes een pak rammel geeft lol
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Dat deed GSP ook, tot hij kampioen werd
    GSP is mentaal heel anders dan Jones geloof me.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    geniet er nog van.. zodra rampage hem vermorzelt zal er weinig meer van hem terecht komen, het is namelijke een hele arrogante klootzak die jones die waarschijnlijk helemaal de draad mentaal kwijt zal zijn na een verliespartij

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    geniet er nog van.. zodra rampage hem vermorzelt zal er weinig meer van hem terecht komen, het is namelijke een hele arrogante klootzak die jones die waarschijnlijk helemaal de draad mentaal kwijt zal zijn na een verliespartij
    Waarom die haat. Jon Jones is nieuwe generatie MMA, hij kan striking, takedowns en grond (wat een guillotine...).

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Denk dat rampage hem niet 1 keer vol zal raken... hij komt op zoveel vlakken tekort dat ik hem gewoon niet zie winnen, echt 1 kans op 10000000 op die lucky punch maar anders denk ik echt TKO ronde 1 hooguit ronde 2 voor Jones... Hij is het voorbeeld hoe een sport doorontwikkeld

  20. #20
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Zeker de toekomst van de LHW divisie maar laat hem eerst de titel maar eens een paar x verdedigen. Hij is goed gebracht door UFC maar nu zal hij zich moeten bewijzen tegen de echte toppers. Ik denk dat vooral Evans en Machida hem kunnen gaan testen.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  21. #21
    Join Date
    May 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    129
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post


    Voor degenen die denken dat Rampage kans maakt

    Geen grap met Jon Jones, zoals in het intervieuw gezegd wordt hij kan van elke kant aanvallen. Hij is heel onortadox zelfs beveiligers zijn niet veilig in zijn buurt. Check het filmpje om 0:59 geeft ie snel ff een rechter hoek aan iemand.
    Do You always Point Your Finger At The Badguy?
    But What If The Badguy Points A Finger At You?


    Ringspeaker nodig!? [email protected]

  22. #22
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Waarom die haat. Jon Jones is nieuwe generatie MMA, hij kan striking, takedowns en grond (wat een guillotine...).
    Ik vind JJ echt niet zo allround, het is meer zijn reach (die hij overigens erg goed weet te gebruiken) + skills in de clinch. Maar het is afwachten of iemand hem voorlopig kan stoppen.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Ik vind JJ echt niet zo allround, het is meer zijn reach (die hij overigens erg goed weet te gebruiken) + skills in de clinch. Maar het is afwachten of iemand hem voorlopig kan stoppen.
    En controle en ellebogen op de grond + guillotine. Volgens mij ben je dan aardig alround.

  24. #24
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Ik vind JJ echt niet zo allround, het is meer zijn reach (die hij overigens erg goed weet te gebruiken) + skills in de clinch. Maar het is afwachten of iemand hem voorlopig kan stoppen.
    hij worstelde Ryan bader eruit, gaf shogun rua kickboks les en heeft 3 submission wins en controleerde Stephan Bonnar (BBJ blackbelt), Matyushenko, Shogun rua (BBJ blackbelt) brandon vera (BJJ brown belt) en kwam geen een keer in gevaar op de grond.

    Zou jij mij dus kunnen uitleggen waarom jij Jon Jones niet allround vind?
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    gaf shogun kickboks les... zag je hoe in shape shogun was? de gemiddelde B-vechter hier had nog van hem gewonnen, bader werdt door notabene Tito in de 1e ronde verslagen. ik vind z'n resultaten wel meevallen. JJ is flink overschat en tegen rampage zal die zijn eerste echte waardige tegenstander krijgen ondanks hij champ is

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •