MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Dat hij nooit in de problemen is gekomen wil niet zeggen dat hij allround is.
    Worstelend is hij erg sterk, dat wel. Maar het is niet dat hij technisch geweldig is, staand en op de grond, hij gebruikt zijn reach gewoon heel goed. Ik zou hem bv ook op zijn rug willen zien en kijken of hij kan incasseren. Maar het is ook maar de vraag of iemand hem kan gooien of een paar keer goed kan raken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    gaf shogun kickboks les... zag je hoe in shape shogun was? de gemiddelde B-vechter hier had nog van hem gewonnen, bader werdt door notabene Tito in de 1e ronde verslagen. ik vind z'n resultaten wel meevallen. JJ is flink overschat en tegen rampage zal die zijn eerste echte waardige tegenstander krijgen ondanks hij champ is

    dat shogun niet in shape was vind ik zo goedkoop, hij is een professionele vechter, hij zorgt maar ervoor dat hij in shape is.
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    dat shogun niet in shape was vind ik zo goedkoop, hij is een professionele vechter, hij zorgt maar ervoor dat hij in shape is.
    Als je van 2 knie operaties komt valt er weinig aan te doen. Shogun is niet meer de Shogun van Pride en dat word hij ook nooit meer.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Dat hij nooit in de problemen is gekomen wil niet zeggen dat hij allround is.
    Worstelend is hij erg sterk, dat wel. Maar het is niet dat hij technisch geweldig is, staand en op de grond, hij gebruikt zijn reach gewoon heel goed. Ik zou hem bv ook op zijn rug willen zien en kijken of hij kan incasseren. Maar het is ook maar de vraag of iemand hem kan gooien of een paar keer goed kan raken.
    Of die kan incasseren zullen we niet zien tegen Rampage denk ik. Op dit moment schat ik Evans het hoogst in naast Jon Jones.

  5. #30
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    gaf shogun kickboks les... zag je hoe in shape shogun was? de gemiddelde B-vechter hier had nog van hem gewonnen, bader werdt door notabene Tito in de 1e ronde verslagen. ik vind z'n resultaten wel meevallen. JJ is flink overschat en tegen rampage zal die zijn eerste echte waardige tegenstander krijgen ondanks hij champ is
    SHOGUN RUA:"Some people think I was out of shape and are worried about my knees still being hurt after I had so much trouble with them. That isn’t the case -- there’s nothing wrong with my knees, and they were 100 percent ready for (the Jones) fight, as it was all cleared by the doctor. We made the biggest effort in doing my rehab as perfectly as possible and the UFC was kind enough to let me come back on a date that was proper to do it, according to the doctors. I have no injury excuses. As a professional fighter, you always have some injuries, even if they are minor. It's impossible, or very rare, to go through a camp without any pain. Right now I'm 100 percent, without any injuries and ready to go, but we always have to work around pain and work around injuries, and as a fighter you are always trying to make the best of it."

    Shogun Rua: My knees were, and are, 100-percent ready - MMAmania.com
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •