MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 89 of 89
  1. #76
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    ehh...???
    Hij heeft net zoveel gedraaid dit jaar als JDS, Mir en Carwin. En meer dan Velasquez tot nu toe.
    Tegen vechters van hetzelfde niveau als die van de UFC? Ik zie het hem gewoon niet flikken daar

    (misschien was het het jaar daarvoor dat hij zo weinig draaide in mma)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Tegen vechters van hetzelfde niveau als die van de UFC? Ik zie het hem gewoon niet flikken daar

    (misschien was het het jaar daarvoor dat hij zo weinig draaide in mma)
    Vorig jaar heeft ie net zoveel gedraaid als Mir, Carwin en Velasquez. Een UFC aantal partijen. Wat inderdaad niet veel is.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    jij dus niet

    waarschijnlijk ben ik er gewoon bij dus.....

  4. #79
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Ik snap het niet meer, de helft van de reacties gaat over de matige standup van Ali, hij moet oppassen voor een goede klap van JDS want die slaat veel harder dan Werdum. Heeft Ali niet de K1 gewonnen? Is dat niet de plek waar de beste standupvechters lopen? Badr, Spong en zoverder slaan volgens mijj echt wel wat harder dan Werdum en die heeft hij redelijk overleefd toch? Maak me enkel zorgen als het naar de grond gaat

  5. #80
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Ik snap het niet meer, de helft van de reacties gaat over de matige standup van Ali, hij moet oppassen voor een goede klap van JDS want die slaat veel harder dan Werdum. Heeft Ali niet de K1 gewonnen? Is dat niet de plek waar de beste standupvechters lopen? Badr, Spong en zoverder slaan volgens mijj echt wel wat harder dan Werdum en die heeft hij redelijk overleefd toch? Maak me enkel zorgen als het naar de grond gaat
    Dat is ook zo, maar K-1 is geen MMA standup, en Ali kan niet zo blokken als hij tijdens zijn K-1 partijen deed, want hij heeft nu mini handschoentjes.
    Hij kan dus niet zo vechten als hij daar deed, statisch, dekking dicht en gewoon naar voren vechten want dan loopt hij 100% op een stoot en dat zie ik met een beweeglijke en snelle Dos Santos best wel gebeuren, de partij tegen Werdum was daar een voorbode van.
    Daarbij heeft hij nogsteeds niet tegen een echte worstelaar gevochten, wat dat betreft zitten zowel Cain als Dos Santos op een ander niveau dan al zijn vorige tegenstanders.
    Ali kan 100% meekomen maar het zullen heus geen makkelijke partijen worden.

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC
    Jij verschijnt er verdwijnt ook alleen maar als er iets positiefs te vermelden valt, toen dat hele debacle tussen Zuffa en GG op gang was was je nergens te bekennen, en je verdwijnt ook weer als er iets niet pro-GG verschijnt.
    Je mening doet er dus niet toe in deze.
    Fighting is poetry in motion

  6. #81
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zou het gaan als Allistair zijn eerste wedstrijd tegen een matige tegenstander verliest in de UFC?

    Shitstorm op ze best volgens mij !!

  7. #82
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Jij verschijnt er verdwijnt ook alleen maar als er iets positiefs te vermelden valt, toen dat hele debacle tussen Zuffa en GG op gang was was je nergens te bekennen, en je verdwijnt ook weer als er iets niet pro-GG verschijnt.
    Je mening doet er dus niet toe in deze.
    x2 dat mensen nog serieus op micha reageren... de enige wat die te melden heeft GG loopt er over heen, gg is de beste, gg heeft de beste managment, gg vechters verlaten als laatste de gym etc. etc. verspil je tijd toch niet aan die onzin

  8. #83
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk krijgt alistair een partij om zich te bewijzen, denk zelf dat travis Brown of brandon schaub de tegenstanders worden allebei een goede winning streak

  9. #84
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Travis Browne zit op een 1 winstreak lol

  10. #85
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    overigens wat ik me nu afvraag... is dit nie een hele opzet geweest van UFC en GG samen om onderuit te komen uit die ene SF partij en direct naar UFC te gaan. want als ik het goed begrijp wou zuffa niet samenwerken met GG als hun manier van zaken doen niet veranderden terwijl SF al die tijd daar geen problemen had... ze cutten bijna heel GG en nu haalt UFC ze op... SF nu met lege haden

  11. #86
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  12. #87
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Travis Browne heeft idd van struve gewonnen maar buiten dat is hij nog ongeslagen. 12 partijen en daarvan 11 gewonnen en 1 draw.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    ik zie hem wel tegen Nelson geplaatst worden goede groundgame en bleef de volle 3 rondes staan tegen JDS.
    Denk dat ali het nog wel lastig zou kunnen krijgen tegen Roy.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #89
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Mir vs. Lesnar 3 schijnt min of meer vast te staan. Overeem debuteert als alles goed gaat qua onderhandelingen op UFC 140.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •