MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 89
  1. #26
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    wel een dreammatch tegen Lesnar. vorig jaar nog veelbesproken topics ''what if''
    en ben ook benieuwd naar de ware kracht van Lesnar tegen iemand van misschien wel hetzelfde kaliber (of misschien sterker) qua kracht
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Alistair tegen Brock, beestenpartij!

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    zie ali ook niet winnen van cain of junior nadat ik em tegen werdum had gezien!

  4. #29
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by GMR View Post
    zie ali ook niet winnen van cain of junior nadat ik em tegen werdum had gezien!
    Een fitte Ali kan van iedereen winnen. Tegen Werdum was Overeem allesbehalve fit. Laten we eerst maar afwachten of de deal überhaupt wel doorgaat.

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    HAHAHA
    Ik zie hem echt niet winnen van Velasquez of JDS!
    Wel zie ik in Overeem de nummer 3 van UFC!
    ahaha hoezo zie je hem niet winnen van jds, het enige wat jds tot nu toe heeft gedaan is met zn tegenstander staan, als tie dat met ali doet is de match voor hem al verloren... van cain snap ik je mening nog wel want cain is een top worstelaar en als hij ali neer haalt heet hij duidelijk het voordeel met nadruk op als.
    Last edited by basser; 18-08-2011 at 01:27.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by basser View Post
    ahaha hoezo zie je hem niet winnen van jds, het enige wat jds tot nu toe heeft gedaan is met zn tegenstander staan, als tie dat met ali doet is de match voor hem al verloren...
    voor ali neem ik aan dat je bedoelt? alistair mag dan k-1 champ zijn maar daar koop je niks voor in het mma, tenslotte standup in MMA is anders dan gewoon kickboxen en iedereen weet dat JDS de beste standup heeft in de huidige HW divisie. die werdum waar ali zo lastig mee had... JDS heeft met een stoot hem helemaal van de wereld gekregen

  7. #32
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    voor ali neem ik aan dat je bedoelt? alistair mag dan k-1 champ zijn maar daar koop je niks voor in het mma, tenslotte standup in MMA is anders dan gewoon kickboxen en iedereen weet dat JDS de beste standup heeft in de huidige HW divisie. die werdum waar ali zo lastig mee had... JDS heeft met een stoot hem helemaal van de wereld gekregen
    x2

    werdum raakte overeem al met een paar stoten maar die waren zacht... jds hoeft hem maar een x goed te raken en het is over. bovendien is jds qua puur boksen veel beter (sneller en technischer) dan alistair. alistair heeft veel kracht in zijn stoten maar hij is erg statisch.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    voor ali neem ik aan dat je bedoelt? alistair mag dan k-1 champ zijn maar daar koop je niks voor in het mma, tenslotte standup in MMA is anders dan gewoon kickboxen en iedereen weet dat JDS de beste standup heeft in de huidige HW divisie. die werdum waar ali zo lastig mee had... JDS heeft met een stoot hem helemaal van de wereld gekregen

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    x2

    werdum raakte overeem al met een paar stoten maar die waren zacht... jds hoeft hem maar een x goed te raken en het is over. bovendien is jds qua puur boksen veel beter (sneller en technischer) dan alistair. alistair heeft veel kracht in zijn stoten maar hij is erg statisch.
    dit

  9. #34
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    AO hoeft hem maar een x goed te raken en het is over.
    En zo kan het ook. 1 x goed raken is 1 x goed raken van wie het ook komt. Anders is het geen goed raken he?

  10. #35
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Met alle respect voor Lesnar, hij kan niet goed tegen klapjes tegen het hoofd. Overeem is zijn ergste nachtmerrie hiervoor.

    Ik zie hem het liefst tegen de winnaar OF verliezer van Cain-JDS. Het grote nadeel hiervan is de wachttijd.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Het grote nadeel hiervan is de wachttijd.
    Dat is nu eenmaal zo in de UFC.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En zo kan het ook. 1 x goed raken is 1 x goed raken van wie het ook komt. Anders is het geen goed raken he?
    klopt, en al helemaal met zwaargewichten. maar ik denk dat we ook kunnen stellen dat jds een betere kin heeft dan alistair

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    klopt, en al helemaal met zwaargewichten. maar ik denk dat we ook kunnen stellen dat jds een betere kin heeft dan alistair
    Is dat zo? Of misschien heeft JDS gewoon nog nooit een goeie stomp gehad.

  14. #39
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Is dat zo? Of misschien heeft JDS gewoon nog nooit een goeie stomp gehad.
    nou carwin raakte hem anders met een flinke poeier en dat deed hem niet veel... maar ik kan me niet herrineren wanneer alistair voor het laatst een harde tik kreeg en bleef staan. begrijp me niet verkeerd... alistair heeft zware stoten en ook hij kan jds natuurlijk ko slaan... maar persoonlijk geef ik jds meer kans

  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    nou carwin raakte hem anders met een flinke poeier en dat deed hem niet veel...
    Ik kan me niet meer veel van die partij herrinneren, UFC blijft nooit hangen bij mij ik kijk het toch maar met een oog, maar het was vooral Carwin die klappen kreeg. En wat wanhoops stoten van Carwin. Hoe weet je dat ie hem goed raakte?
    maar ik kan me niet herrineren wanneer alistair voor het laatst een harde tik kreeg en bleef staan.
    Als je die partij tegen Badr bedoelt, hij stond nog. In tegenstelling tot Badr de eerste keer. En iets zegt me dat JDS z'n knien ook even zouden knikken als ie een hoge trap moest slikken.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    WTF heeft badr hier nou weer mee te maken

  17. #42
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop niet dat ie tegen Carwin moet starten in de UFC. Zijn eerste partij moet gewoon een win zijn.
    Ik geef m meer kans tegen Mir of zelfs Lesnar.

    Tja... verder... ik ben zeker een Overeem fan, maar zijn incasseringsvermogen is toch wel zijn zwakste punt denk ik.
    En tegen JDS of Cain gaat ie geheid klappen krijgen en ik ben bang dat Ali dat niet gaat trekken.

    Maar goed... eerst maar s daadwerkelijk in de UFC terecht komen en dan gaan we t zien

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem

  19. #44
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Liever Lesnar dan Mir. Mir lijkt door velen hier onderschat te worden, maar ik denk dat dat een lastige kan zijn voor Alistair.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem
    Oh, en waarom dan niet? Alsof hij over alle hw's heen gaat lopen.... Of bedoel je wat ander met "totaal geen probleem"?
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  21. #46
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik vind dat het geen ene moer mag uitmaken tegen wie Alistair in de UFC wordt gezet in zijn eerste (en de daarna volgende) partij(en)...

    Feit is dat we het hier over toppers op wereldniveau hebben. Overeem, Lesnar, Velasquez, JDS, Carwin, Mir, Nelson of voor mijn part een Kongo... Iedereen op dit niveau kan van iedereen winnen... een KO of Sub zit in een klein hoekje. Even 2 seconden geen focus... hoppa, daar ga je dan.

    Dus, gewoon knokken voor wat je waard bent. Ongeacht tegen wie.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Liever Lesnar dan Mir. Mir lijkt door velen hier onderschat te worden, maar ik denk dat dat een lastige kan zijn voor Alistair.
    Dit gevoel heb ik dus ook... Mir zijn skills worden inderdaad echt onderschat. Tegen Werdum had Alistair het echt zwaar, dan maak je borst maar nat voor Mir.

    Maar Mir Vs Overeem lijkt mij wel een geweldige partij!

    Overeem tegen Lesnar of Cain...? Ik weet het niet hoor, ik ga er geen geld op in zetten in ieder geval. Heb hetzelfde gevoel als Nederland tegen Brazilië moet voetballen... "het kan, maar je moet zelf 110% zijn"


  23. #48

    Default

    Ik zou hem tegen alle heavyweights wel willen zien. Ik denk niet dat hij alles makkelijk wint (zoals ik dat nu bijvoorbeeld van Jon Jones denk) maar hij maakt zeker wel tegen iedereen kans. Ook tegen worstelaars als Carwin en Lesnar. Ik zie niemand hem drie ronden op zijn rug leggen.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem
    zou einemo ook niet de hele divisie leeg vegen??

  25. #50
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    zou einemo ook niet de hele divisie leeg vegen??
    Einemo is toch wel van een ander kaliber als mr. Overeem
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •