MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 89
  1. #51
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Die Micha toch... ow my god!!! haha.

    Ali moet heel goed opletten. Zoals hier eerder gezegd kan hij niet zo goed tegen stoten. Ali was dan in z'n laatste partij niet helemaal fit dus dat geef ik 'm dan wel weer. Echter mag hij blij zijn dat Werdum met een soort van pitterpatter achtige stoten kwam. Anders was het over geweest.
    Mir z'n stand up en knietjes worden steeds beter en dat is ook een grote jongen. Dus de fysieke voordeel zit er dan niet in. Naar de grond gaan met Mir lijkt me geen strak plan. Zijn worstelskils zijn beter dan die van Ali en over z'n BJJ zullen we het al helemaal niet hebben.
    Carwin is een sterke worstelaar maar die zal toch proberen te staan met ali en daar heeft hij dan een kans.
    JDS en Cain moet hij effe uit de buurt blijven eerlijk gezegd. Kongo is mooi en die kan hij wel hebben gok ik zo.
    Tegen Schaub is ook wel een mooie partij. Die kan hij in de stand up wel hebben om dat Ali technischer is. Tegen Big nog kan ook wel maar beland niet op de grond.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  2. #52
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Het moet helemaal niet uitmaken tegen wie hij moet vechten, als de UFC een mooie match voor hem heeft, moet hij klaar voor zijn.
    Schaub, Big Nog, Kongo, Lesnar, Mir, Carwin en Dos Santos " Bring it on "
    Last edited by K-1sunstarr; 18-08-2011 at 12:35.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  3. #53
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    titel van post was/is/blijft misleidend.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Die Micha toch... ow my god!!! haha.

    Ali moet heel goed opletten. Zoals hier eerder gezegd kan hij niet zo goed tegen stoten. Ali was dan in z'n laatste partij niet helemaal fit dus dat geef ik 'm dan wel weer. Echter mag hij blij zijn dat Werdum met een soort van pitterpatter achtige stoten kwam. Anders was het over geweest.
    Mir z'n stand up en knietjes worden steeds beter en dat is ook een grote jongen. Dus de fysieke voordeel zit er dan niet in. Naar de grond gaan met Mir lijkt me geen strak plan. Zijn worstelskils zijn beter dan die van Ali en over z'n BJJ zullen we het al helemaal niet hebben.
    Carwin is een sterke worstelaar maar die zal toch proberen te staan met ali en daar heeft hij dan een kans.
    JDS en Cain moet hij effe uit de buurt blijven eerlijk gezegd. Kongo is mooi en die kan hij wel hebben gok ik zo.
    Tegen Schaub is ook wel een mooie partij. Die kan hij in de stand up wel hebben om dat Ali technischer is. Tegen Big nog kan ook wel maar beland niet op de grond.

    Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC

  5. #55
    Join Date
    May 2011
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    overeem zie ik absoluut niet winnen van junior dos santos en ook niet van cain vasquez!

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ik wel

  7. #57
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem
    ik denk toch dat brock,carwin,cain of JDS het overeem heel moeilijk kunnen maken
    daar in tegen hoort overeem wel in dit rijtje thuis
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  8. #58
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC
    word wakker !


    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  9. #59
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Lesnar is klaar voor Overeem!!


    Mevrouw Thieme komt er maar in...
    Last edited by rollermanskunk; 18-08-2011 at 17:34.

  10. #60
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    ik zou het echt niet weten, meest van onze helden zijn vrij snel tegen de lamp gelopen bij de UFC..

    ben groot fan van Ali maar zn stand-up vond ik er niet super uitzien tegen werdum, oke was een beetje een vreemde wedstrijd, maar even buiten dat dan.

    en zo op het oog kunnen mensen wel zeggen dat bv JDS boksen beter is voor MMA , maar dat moet altijd nog blijken als ze elkaar tegenkomen.. AO heeft voor iets dichterbij weer knieen om van te huile, zo kan je nog wel een dagje door kunnen gaan.

    heeeel lastig altijd, die die mannen is 1 klap genoeg , zie hendo vs fedor bv, die had ik ook nie zien aankomen :S

    laat hem eerst nou maar binnenkomen, en idd mensen KO meppen.. op die manier wordt je vanzelf UFC champ

  11. #61
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    carwin is een goede eerste tegenstander, vervolgens de verliezer jds-velasquez tegen overeem en dan pas titleshot.
    dan kunnen we zeggen hij heeft tegen de top bewezen dat hij de beste is.

  12. #62
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    carwin is een goede eerste tegenstander, vervolgens de verliezer jds-velasquez tegen overeem en dan pas titleshot.
    dan kunnen we zeggen hij heeft tegen de top bewezen dat hij de beste is.
    Ik heb een vraag voor je, wie zou je anders een titleshot geven na Cain vs JDS? Ik denk dat niemand hem meer verdiend dan Overeem omdat de HW divisie in de UFC nu eenmaal het minst stacked is.

    Brock werd in zijn laatste partij destoyed door Cain
    Carwin is op een 2 losing streak
    Winner Schaub vs Nog. Nog is pas nog KO geslagen door Cain en Schaub heeft alleen wins over oude versleten Pride vechters.
    Mir is op een 2 fight win streak maar ook niet tegen top competitie Crocop en Nelson.

  13. #63
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik heb een vraag voor je, wie zou je anders een titleshot geven na Cain vs JDS? Ik denk dat niemand hem meer verdiend dan Overeem omdat de HW divisie in de UFC nu eenmaal het minst stacked is.

    Brock werd in zijn laatste partij destoyed door Cain
    Carwin is op een 2 losing streak
    Winner Schaub vs Nog. Nog is pas nog KO geslagen door Cain en Schaub heeft alleen wins over oude versleten Pride vechters.
    Mir is op een 2 fight win streak maar ook niet tegen top competitie Crocop en Nelson.
    ga er maar van uit dat next in line lesnar of mir wordt, zeker als JDS champ wordt. dan zullen ze JDS effe wat vakantie gunnen ondertussen(voor een UFC vechter vecht die best veel) lesnar vs mir en de winnaar vecht dan tegen JDS. ik denk dat carwin de tegenstander wordt en het zou mij niet eens verbazen als die dan nog een vechter moet verslaat voor een titleshot, hij heeft immers tot nu toe op HW alleen maar van vechters gewonnen die in hun winter(zelfs niet eens herfst) van carierre zaten en een gecutte UFC vechter

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ga er maar van uit dat next in line lesnar of mir wordt, zeker als JDS champ wordt. dan zullen ze JDS effe wat vakantie gunnen ondertussen(voor een UFC vechter vecht die best veel) lesnar vs mir en de winnaar vecht dan tegen JDS. ik denk dat carwin de tegenstander wordt en het zou mij niet eens verbazen als die dan nog een vechter moet verslaat voor een titleshot, hij heeft immers tot nu toe op HW alleen maar van vechters gewonnen die in hun winter(zelfs niet eens herfst) van carierre zaten en een gecutte UFC vechter
    Werdum was niet gecut. Hij kreeg alleen een paycut en daarom nam hij zelf ontslag.

    Mir vs Lesnar zou goed kunnen ja heb je gelijk in.

  15. #65
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    48
    vCash
    125985

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC

    Misschien tijd voor een opticien???

  16. #66
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik heb een vraag voor je, wie zou je anders een titleshot geven na Cain vs JDS? Ik denk dat niemand hem meer verdiend dan Overeem omdat de HW divisie in de UFC nu eenmaal het minst stacked is.

    Brock werd in zijn laatste partij destoyed door Cain
    Carwin is op een 2 losing streak
    Winner Schaub vs Nog. Nog is pas nog KO geslagen door Cain en Schaub heeft alleen wins over oude versleten Pride vechters.
    Mir is op een 2 fight win streak maar ook niet tegen top competitie Crocop en Nelson.
    zoals ik het zie is lesnar next in line.
    en petro gaf het al aan lesnar vs mir en de winnaar krijgt titleshot.

  17. #67
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    zoals ik het zie is lesnar next in line.
    en petro gaf het al aan lesnar vs mir en de winnaar krijgt titleshot.
    Lesnar vs Cain I gezien? Ik snap dat Lesnar de grootste draw is maar IMO verdiend hij geen title shot na een win over Mir.

  18. #68
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    48
    vCash
    125985

    Default

    Stel je voor dat Micha echt naar de opticien moet, en Ali verliest tegen Mir, Lesnar,Cain of JDS dan hebben wij als vechtsport liefhebbers nog maar weinig om op te hopen binnen het MMA op het hoogste niveau. Dus hopen op een off day van de eerste tegenstander.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC
    Echo, echo....

    Poging 2: Oh, en waarom dan niet? Alsof hij over alle hw's heen gaat lopen.... Of bedoel je wat ander met "totaal geen probleem"?
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  20. #70
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    er is maar 1 Nederlander in de UFC waar ik in geloof en dat is Struve

    lol@ mensen die denken dat Ali naar de UFC gaat...z'n management fokt het op het allerlaatste moment toch wel weer op...

    Voorheen was ik optimistisch, maar het is niet reëel om te denken dat een vechter die in vergelijking met de huidige UFC-vechters zo weinig draait daar opeens iedereen door de kooi gaat meppen of opvouwt...

    het zou weleens een flinke realitycheck kunnen worden....een Crocopje...misschien zelfs een Yveltje....

  21. #71
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem
    Edgar Davids had destijds een leuke opmerking over Hiddink....schiet me nu net even te binnen

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  23. #73
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem

  24. #74
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    we zullen zien.
    jij dus niet

  25. #75
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Voorheen was ik optimistisch, maar het is niet reëel om te denken dat een vechter die in vergelijking met de huidige UFC-vechters zo weinig draait daar opeens iedereen door de kooi gaat meppen of opvouwt...
    ehh...???
    Hij heeft net zoveel gedraaid dit jaar als JDS, Mir en Carwin. En meer dan Velasquez tot nu toe.
    Last edited by blackadder; 18-08-2011 at 21:53.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •