MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by jerul View Post
    Helemaal niet hypocriet, ik begrijp de spanning en lol ervan maar iets neerschieten voor de lol vind ik afschuwelijk. Dat er iets flink mis is met de voedingsindustrie is een gegeven, echter is het feit dat wij ondanks dat nog steeds vlees eten (al dan niet zoveel mogelijk biologisch) niet een goede reden om aan te nemen dat het dan maar meteen 'oké' is om voor de lol dieren neer te schieten.

    Jagen om vervolgens het dier op te eten vind ik iets moois en natuurlijks mits dit met respect gebeurd. Dieren doodschieten voor de lol en om reclame te maken voor een ammunitiemerk vind ik bijna te absurd voor woorden. Dit is gewoon genieten van leed van anderen.
    Daardoor kan een ander roofdier of ander aasdier is een makkelijk hapje eten, is dat nou zo erg?
    Haat je aasdieren of hoe zit het.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  2. #27
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Daardoor kan een ander roofdier of ander aasdier is een makkelijk hapje eten, is dat nou zo erg?
    Haat je aasdieren of hoe zit het.
    Wat is dit nou weer voor een onzinpost. Ik noem jagen specifiek als uitzondering, ik heb niks tegen roofdieren dieren ombrengen om te eten maar een BL die voor de lol dieren neerschiet of de voedingsindustrie die op een oneconomische en vooral onethische wijze met dieren omgaat daar heb ik wel een probleem mee.

    Ik snap sowieso niet waarom iemand commentaar heeft op het feit dat mensen dit walgelijk vinden. Ik plaats geen reacties op berichten van mensen die dit een leuk filmpje vinden tenzij ik een normale vriendelijke discussie met ze zou willen aangaan. Ik hoop dat je je zelfwaardering ook uit andere dingen haalt dan reacties uitlokken op een forum.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik weet niet of je het weet, maar bepaalde roof- en aasdieren staan op de zwarte lijst in Minnesota, Amerika. Het is één van de redenen waarom sportjagen daar zo word aangemoedigt omdat er een overpopulatie is van knaagdieren zoals deze prairydogs terwijl het hoofdvoedsel van die lokale roofdieren juist een stuk minder voorkomen de laatste jaren, dit zijn bv de minder intelligente prooidieren zoals konijnen. Guess what, er is daar zowat geen konijn meer te vinden. Het gebeurt soms dat het hoofdvoedsel van een roofdier uitsterft of verdwijnt in een bepaalt gebied. Wat moet je dan doen? Ze ook laten uitsterven?

    Als je sportjagen kan samenvoegen met natuurbehoud, ook al is het voor het plezier, maakt het dan wat uit?


    Of wil je Brock gewoon zwartmaken hier?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #29
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Die Lesnar is gewoone echt een fucking idioot. Hoop echt dat hij zijn volgende wedstrijd weer keihard voor schut word gezet en noooooooooooit meer terugkomt. Dat hij een pussy is heeft hij de afgelopen 2 wedstrijden al laten zien

  5. #30
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik weet niet of je het weet, maar bepaalde roof- en aasdieren staan op de zwarte lijst in Minnesota, Amerika. Het is één van de redenen waarom sportjagen daar zo word aangemoedigt omdat er een overpopulatie is van knaagdieren zoals deze prairydogs terwijl het hoofdvoedsel van die lokale roofdieren juist een stuk minder voorkomen de laatste jaren, dit zijn bv de minder intelligente prooidieren zoals konijnen. Guess what, er is daar zowat geen konijn meer te vinden. Het gebeurt soms dat het hoofdvoedsel van een roofdier uitsterft of verdwijnt in een bepaalt gebied. Wat moet je dan doen? Ze ook laten uitsterven?

    Als je sportjagen kan samenvoegen met natuurbehoud, ook al is het voor het plezier, maakt het dan wat uit?


    Of wil je Brock gewoon zwartmaken hier?
    Nu doe je weer precies hetzelfde, omdat ergens in de wereld sportjagen nuttig is betekent niet dat al het sportjagen nobel is. Daarnaast zeg je dat er bijna geen konijntjes meer zijn, volgens mij is dat ook juist waarop ik Brock bijvoorbeeld zie schieten. Ik HAD en HEB ook niks tegen Brock alleen tegen wat hij hier doet en dat is niet alles wat brock is natuurlijk.

    Verder wist ik dit inderdaad nog niet dus dankje voor het delen.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    @ Jerul,

    Je hebt overall gezien een zeer goed punt. Wat Asura zegt klopt, maar er word nog steeds gedood just for fun en voor de sport. (lijkt me niet nodig)

    Ontopic: Hoop Alistair snel te zien in UFC, wie weet tegen tegen Brock. Good warming up!

    Collina

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •