MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Ozil is boos op David Villa, omdat hij iets beledigend zei over de Islam

    De Spaanse Supercup had woensdag alles in zich wat een voetbalwedstrijd nodig heeft. Buiten het feit dat er mooi werd gespeeld en dat er genoeg doelpunten vielen, ontplofte de wedstrijd tussen Barcelona en Real Madrid in de laatste minuten. Een ongelooflijk harde charge van Marcelo ontaardde in een opstootje tussen beide kampen, waarna het uit de hand liep. De scheidsrechter gaf, naast Marcelo, ook Mesut Özil en David Villa de rode kaart.
    Vooral de rode kaart van Özil was opmerkelijk. De spelmaker van Real Madrid was al lang en breed gewisseld door José Mourinho toen hij de rode kaart kreeg. Hij zou woedend zijn geworden op David Villa, nadat hij beledigend zou zijn geweest over de Islam. De Duits international liet vervolgens weten verre van blij te zijn met de rode kaart. “Ik ben onschuldig! Dat is duidelijk te zien op de beelden”, aldus Özil in BILD.
    Later in het vraaggesprek met het Duitse medium was de middenvelder echter van mening dat hij in zijn recht stond om tekeer te gaan. “Schermutselingen en opstootjes zijn natuurlijk nooit uitgesloten binnen de voetballerij. Het is pure emotie. Als mijn collega’s worden aangevallen, dan moet ik klaar staan voor mijn teamgenoten. Dat heb ik gedaan.”


    Voetbalzone - Ă–zil: 'Ik ben onschuldig, dat is duidelijk te zien op de beelden'
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    los van dat islam gedoe etc, gaf david villa hem 2 pomperds in zn gezicht. Snapte de rode kaart voor hem dan ook totaal niet.
    Home mtk-gym.nl


  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    dit is toch allemaal heel normaal bij het voetbal joh, als het een kickbokspartij was geweest dan was het pas erg
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat ze dat soort voetbalgala`s maar moeten verbieden,

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Nu moeten we wel bedenken dat iemand zich al heel snel beledigd kan voelen om zijn cultuur of geloof.

    Er moet sowieso eens veel hardere straffen komen, vooral tegen die Mourinho. Akelig mannetje.
    Eigenaar van MMA Finest.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Tsja, je kan het ook met een korreltje zout nemen natuurlijk, ik bedoel hij laat zich wel kennen zo.
    En elke andere tegenstander weet nu, o even over de islam beginnen en meneer Ozil kan met rood vertrekken.
    Morinho is een baas

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Tsja, je kan het ook met een korreltje zout nemen natuurlijk, ik bedoel hij laat zich wel kennen zo.
    En elke andere tegenstander weet nu, o even over de islam beginnen en meneer Ozil kan met rood vertrekken.
    Morinho is een baas
    Over de trainers-kwaliteiten van Mourinho geen discussie. Wellicht de beste trainer. Maar hij is een bloedzuiger. Een uitlokker. Onbeschoft ventje.
    Bij deze :P
    Eigenaar van MMA Finest.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by StrikeforceRoy View Post
    Over de trainers-kwaliteiten van Mourinho geen discussie. Wellicht de beste trainer. Maar hij is een bloedzuiger. Een uitlokker. Onbeschoft ventje.
    Bij deze :P
    klopt, het is een erg goede trainer.
    Over zijn karakter kun je dit zeggen: Hate him or love him, er zit niets tussen in eigenlijk.
    Ik vind het een geweldige trainer, en een geweldige persoonlijkheid.
    Ik kijk ook altijd zijn persconferenties, heerlijk.
    Maar goed smaken verschillen.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik vind dat ze dat soort voetbalgala`s maar moeten verbieden
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  10. #10
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    moet je tegenkunnen als prof vind ik.......een speler materazzi loopt altijd 90 minuten lang zn tegenstander uit te schelden.niet alleen in voetbal. Ali liep ook te vloeken en te tieren als ie in de ring stond, hoort gewoon bij t spelletje om je tegenstander uit zn spel te halen, en precies wat justsomeone al zegt: de volgende keer gewoon lekker schelden en onze mesut is de klos.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    mijn vote voor meest trieste figuur in voetbal gaat naar.... mourinho!
    om als coach van een van de grootste teams ter wereld zo kinderachtig te doen... echt triest
    ook telkens weer met zijn rot smoesjes... de ene x is het de scheids... de andere x zijn het de zogenaamde schwalbes van barca... dit x waren het de ballenjongens..
    pfff man the fuck up en geeft gewoon toe dat barca beter is... door al deze praatjes en tafarelen verhoogt hij juist alleen maar de druk op zijn spelers
    Last edited by Pahlavan; 19-08-2011 at 12:45.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    mensen, ozil flipte heus niet alleen door dat islam gedoe.

    Kijk dat filmpje is goed, hij krijgt 2 x een stoot in zijn gezicht.
    Home mtk-gym.nl


  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dan nog staat iedereen zich weer vreselijk aan te stellen, gęnante vertoning.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dit is toch allemaal heel normaal bij het voetbal joh, als het een kickbokspartij was geweest dan was het pas erg
    Inderd!

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Allemaal Bitches. Als je iemand een stoot geeft dan geef je geen halve bitch slap ....als je die keuze maakt dan geef je hem 100%. Be done with it en krijg rood als een vent.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    mourinho is een ass, ontzettende aansteller, het ligt altijd aan anderen en nooit aan hemzelf. VOrig jaar vooral aan geergerd, heb je zo'n goede spelers laat je ze zo verdedigend spelen, sorry hoor maar dan verdien je het niet om te winnen....

    deze twee edities speelden Madrid iig wat aanvallender.....ook om moedeloos van te worden natuurlijk.....ze de wedstrijd uit schoppen werkt niet, zelf aanvallen ook niet, terwijl er ieder jaar weer tientallen miljoenen in de groep gestoken wordt....

    mmmm aan wie zal het dan liggen??

    Ozil is gewoon dom, net als David Villa, allemaal afgestrafd wegens een te groot ego, gewoon lekker ballen en je niet zo druk maken werkt veel beter...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #18
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ozil spuugde in het gezicht voordat villa hem sloeg, dus terecht dat villa hem een tikkie geeft... want komop zeg meer was het ook niet. ik vind trouwens spugen op je tegenstander het meest smerige wat je kunt doen, sla dan iemand in z'n gezicht en wees een vent ipv de bitch uittehangen dat ze ozil maar flink schorsen die jankerd, samen met die mourinho

  19. #19
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    waar zie je ozil spugen? hoor dat nu voor het eerst
    Home mtk-gym.nl


  20. #20
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

  21. #21
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ozil spuugde in het gezicht voordat villa hem sloeg, dus terecht dat villa hem een tikkie geeft... want komop zeg meer was het ook niet. ik vind trouwens spugen op je tegenstander het meest smerige wat je kunt doen, sla dan iemand in z'n gezicht en wees een vent ipv de bitch uittehangen dat ze ozil maar flink schorsen die jankerd, samen met die mourinho
    zijn daar beelden van dan! ik heb ozil nog nooit kunnen betrapen op iets onsportief.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    erg onduidelijk wat daar gebeurd en die spanjaarden praten sneller als een machine geweer
    Home mtk-gym.nl


  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    erg onduidelijk wat daar gebeurd en die spanjaarden praten sneller als een machine geweer
    ik zie het ook niet goed, maar kan me niet voorstellen dat villa uit het niets even ozil een stomp geeft omdat die zich verveelt

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    maar waarom zou ozil hem in het gezicht spugen dan uit het niets?
    Home mtk-gym.nl


  25. #25
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Barcelona is gewoon een schijnheilige club, de schuld ligt altijd bij Real.
    Ik had trouwens wel wat meer van Ronaldo verwacht na zijn ontmoeting met Cain

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •