MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 57
  1. #26
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    A.O.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    maar die heeft de K1 wel al eens gewonnen dus da's een heel ander niveau :-)

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    X2
    X3
    GOAT is die nog lang niet. Dat is en blijft Aerts in de k1.
    Bewonder wel zijn vechtstijl en vind het een spectaculaire vechter
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  4. #29
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Hari vs Klitschko lijkt me wel interessant om te zien.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Misschien moet hij beginnen met het uitdagen van James Toney, ook dat gaat Hari niet winnen

  6. #31
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Misschien moet hij beginnen met het uitdagen van James Toney, ook dat gaat Hari niet winnen

  7. #32
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Misschien moet hij beginnen met het uitdagen van James Toney, ook dat gaat Hari niet winnen
    Hoe weet jij dat?
    Heb jij een glazen bol?
    Mocht je hem hebben vertel me dan even of het zaterdag droog blijft

  8. #33
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Hoe weet jij dat?
    Heb jij een glazen bol?
    Mocht je hem hebben vertel me dan even of het zaterdag droog blijft
    In het Westen van het land wel, in het zuiden van het land kan er een buitje vallen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #34
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Hoe weet jij dat?
    Heb jij een glazen bol?
    Mocht je hem hebben vertel me dan even of het zaterdag droog blijft
    ah, dacht dat een forum iets was waar je je eigen mening of verwachting kon uiten. Sorry, ik zal het nooit meer doen. Gelukkig ben ik de enige die dit hier doet.

    Maareh, lijkt mij een redelijk te verwachten uitkomst. Toney is voormalig wereldkampioen boksen in het zwaargewicht bij meerdere bonden. Laatste titel in 2008, deze man kan echt boksen. Hij bokst al langer dan Hari oud is en had tot 2 jaar terug nog een wereldtitel.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan bijna niet geloven dat dit waar is? Badr begint al te stomen als hij in de eerste ronde zijn gewenste resultaat al niet behaald,en dan wil ie ook nog is gaan boksen,dat kan ik niet geloven. Zowel,domme zet.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    ah, dacht dat een forum iets was waar je je eigen mening of verwachting kon uiten. Sorry, ik zal het nooit meer doen. Gelukkig ben ik de enige die dit hier doet.

    Maareh, lijkt mij een redelijk te verwachten uitkomst. Toney is voormalig wereldkampioen boksen in het zwaargewicht bij meerdere bonden. Laatste titel in 2008, deze man kan echt boksen. Hij bokst al langer dan Hari oud is en had tot 2 jaar terug nog een wereldtitel.
    Badr weet niet eens wat hij moet doen als Toney met die philly shell defense komt. Toney is bijna niet te raken.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    ik zal hier ff hetzelfde posten wat ik al eerder in een andere topic had gepost:

    beter beginnen we niet onnodig over hari vs klitschko te praten want dat gaat nergens meer over... ik ben een fan van badr hari als vechter (niet als persoon) maar zelfs ik kan zien dat hij niks te zoeken heeft in een partij tegen de klitschko's. mensen die badr serieus een kans geven tegen een bokser als de klitschko's, die hebben duidelijk totaaaaaaaaaaaal geen verstand van boksen

  13. #38
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik denk zeker niet dat Hari een kans heeft tegen 1 van de klitschko's. Maar het lijkt me wel interessant om te zien hoe lang een van de of misschien wel dé beste kickbokser van de wereld het volhoudt tegen Wladimir of Vitali Klitschko.

  14. #39
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Wanneer is het gevecht?
    No pain no gain

  15. #40
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    bring it on. keyboard warriors doen hier alsof ze de ballen verstand hebben van boksen.
    gewoon doen ouwe . niet geschoten is altijd mis.

  16. #41
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik denk zeker niet dat Hari een kans heeft tegen 1 van de klitschko's. Maar het lijkt me wel interessant om te zien hoe lang een van de of misschien wel dé beste kickbokser van de wereld het volhoudt tegen Wladimir of Vitali Klitschko.
    nee ik doelde niet op jou, ik zeg het meer over het algemeen. als deze partij er ooit van zou komen (wat ik niet denk) zou ik er ook heus wel naar kijken, daar niet van. maar ik vind het maar raar dat sommige mensen hem serieus een kans geven tegen top boxers

  17. #42
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Hoe weet jij dat?
    Heb jij een glazen bol?
    Mocht je hem hebben vertel me dan even of het zaterdag droog blijft
    Copycat

  18. #43
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    iedereen is een joke eigenlijk in vergelijking met badr hari... als zo'n kerel training zou gekregen hebben van iemand als greg jackson dat die dus ook af en toe z'n hersens zou gebruiken was die nu nog ongeslagen en had hij elke titel die hij wou kunnen winnen. maar alsnog Badr Hari is de G.O.A.T!! ook al heeft hij de k-1 nooit kunnen winnen, is er geen vechter die alle grote namen gewoon in de 1e ronde KO'd
    klopt, geen 1..... dus ook Badr niet

  19. #44
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Petrosyan is echt zo n ventje die altijd anders moet denken. Waar iedereen een hekel aan heeft, dat vind hij leuk. Zelfde met Badr Hari. Hij is er ook zo een die Messi klote vind en Cristiano Ronaldo de "G.O.A.T" vind.

  20. #45
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Petrosyan is echt zo n ventje die altijd anders moet denken. Waar iedereen een hekel aan heeft, dat vind hij leuk. Zelfde met Badr Hari. Hij is er ook zo een die Messi klote vind en Cristiano Ronaldo de "G.O.A.T" vind.
    Waar vechten Messi en Ronaldo dan ??? Nooit van gehoord

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Waar vechten Messi en Ronaldo dan ??? Nooit van gehoord
    lol

  22. #47
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    lol
    Welke organisatie is dat dan ?? haha

  23. #48
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    wat is dat toch de laatste tijd met die kickboksers of mma'ers die opeens willen gaan boksen, en sommigen tegen de Klitschko's nog wel..
    zoals Hopkins het al zei: You can't put a lion in the ocean vs. a shark

    '''He said “You cannot take a shark out of the water and throw him in the jungle vs a lion. He will be destroyed. And if you put a lion in the water vs a shark the lion will be destroyed. Just like boxing and MMA – they are two totally different animals. We need to remember that.”
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  24. #49
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Is normaal.. is beetje rustig om hem heen beetje in de pic blijven niks mis mee. Hari is een baas.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    wie zou er eigenlijk kans maken tegen MMA vechters op zijn gewicht?

    Sudsakorn denk ik aan kan vechten op 63kg 1m82

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •