MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 151 to 172 of 172
  1. #151
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Of je met de gayparade het averechtse effect bereikt, daar valt over te praten. Maar pleit je ook echt voor een verbod/niet meer uitgeven van een vergunning Marchant?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Of je met de gayparade het averechtse effect bereikt, daar valt over te praten. Maar pleit je ook echt voor een verbod/niet meer uitgeven van een vergunning Marchant?
    Iets verbieden of niet uitgeven zijn voor mij 2 verschillende dingen.
    Ik zou wel willen weten welke argumenten zij aandragen en aangeven waarom het noodzakelijk is dat er een evenement voor homo's te laten plaats vinden waarbij mensen halfnaakt al tongzoenen op een dildo boot rond dobberen .
    Zoals ik al zei heeft dit in mijn mening een averecht effect en zou ik deze dus niet uitgeven.


    Ik wil mijn dochter meegeven dat elk mens ongeacht ras, geloof ,huidskleur, geaardheid gelijk is.
    En 2 mannen hand in hand in het park kan ik prima aan haar uitleggen en dit haar leren.
    Mannen dansend op een boot met zo'n blote billen broek wordt al lastiger maar oke stel dit gaat goed.
    We hebben lekker gewinkeld in de stad, en ze krijgt honger, en wilt een patatje.........
    Wil jij dit aan jou zoon of dochter uitleggen???

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #153
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Iets verbieden of niet uitgeven zijn voor mij 2 verschillende dingen.
    Ik zou wel willen weten welke argumenten zij aandragen en aangeven waarom het noodzakelijk is dat er een evenement voor homo's te laten plaats vinden waarbij mensen halfnaakt al tongzoenen op een dildo boot rond dobberen .
    Zoals ik al zei heeft dit in mijn mening een averecht effect en zou ik deze dus niet uitgeven.


    Ik wil mijn dochter meegeven dat elk mens ongeacht ras, geloof ,huidskleur, geaardheid gelijk is.
    En 2 mannen hand in hand in het park kan ik prima aan haar uitleggen en dit haar leren.
    Mannen dansend op een boot met zo'n blote billen broek wordt al lastiger maar oke stel dit gaat goed.
    We hebben lekker gewinkeld in de stad, en ze krijgt honger, en wilt een patatje.........
    Wil jij dit aan jou zoon of dochter uitleggen???

    https://stock-foto.nationalebeeldban...-met-mayo.jpeg
    compleet eens met je verhaal...maar die remia-plasser WTF te grappig haha

  4. #154
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Je weet toch wel wie lobbied voor dat soort stalinistische regelgeving he?
    Zou de landbouw lobby of de energy lobby er achter zitten?

    Nee, het zijn uiteraard homo organisaties die voor deze sfeer hebben gezorgd. Of heb je een andere bron, slimmerd.
    Nog geen 50 jaar geleden werd je door de samenleving uitgekotst als je er voor uit kwam homo te zijn. Daar is gelukkig verandering in gekomen want het is toch van de zotten? Helaas bestaat er momenteel nog onderscheid tussen homos en heteros, kijk maar naar de reacties hier. Daarom is het goed dat er organisaties bestaan die voor deze mensen opkomen.

    Wat jij zegt is dat je homo's niet mag omdat er organisaties bestaan die opkomen voor hun rechten? Beetje scheef. Kijk je staat in je recht om die organisaties inhoudelijk te bekritiseren (en ik ben het ook voor een deel met je eens hoor). Maar dan heb je toch niet meteen een hekel aan Homo's in het algemeen?

  5. #155
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Blanke mensen pride?

    http://1.bp.blogspot.com/_N6Z5aoOxgS...320/108372.jpg

    Donkere mensen pride??

    http://www.terroraddict.com/wp-conte...THERS1_jpg.jpg



    Ik vindt als je als ieder ander en gelijkwaardig beschouwd wilt worden, gedraag je dan ook als ieder ander.
    Mensen vechten tegen vooroordelen tegen (nu bijv.) homo's . Homo's zijn vies smerig en neuken alles wat los en vast zit.
    Wat ga je doen om dit te ontkrachten? met je vriendjes op een dildo boot in je string door Amsterdam
    waarom een gay pride , of een roze kermis etc etc..... zet je eigen niet in een apart hokje als je niet wilt dat andere je daar ook plaatsen.

    Nogmaals niets tegen homo's of bi maar die parades zijn voor mij nergens voor nodig.
    Voor dat die omslag er komt dat mensen elkaar als gelijkwaardig beschouwen is er vaak een ingrijpende reactie nodig. Denk maar aan de manier waarop vrouwen hun rechten hebben vergaard. Daar hadden ze toch volkomen gelijk in?

    Ook de segregatie in Amerika sloeg nergens op. Als donkere Amerikaan mocht je niet in de bus zitten etc. Door mensen als Malcolm X, Martin Luther King etc zijn die rechten vergaard en is gelijkwaardigheid bereikt. Dat sommige organisaties nogal geweldadig handelden etc daar ben ik het niet mee eens. Aan de andere kant is dit een reactie op hoe deze mensen jarenlang behandeld waren. Het geweld keur ik af, het doel van de beweging niet.

    Maar goed nogmaals, ik snap prima dat mensen de Gay Pride parade als raar beschouwen of misschien zelfs aanstootgevend. Dit is slechts een heel klein onderdeel van de homo-cultuur (als die al bestaat). Daarnaast kun je het inhoudelijk oneens zijn met wat organisaties doen. Maar waar ik voornamelijk mezelf over verbaas is dat mensen in het openbaar (forum) zeggen dat homo's vies zijn en dat ze homo's niet mogen. Ik vind dat als je zulke uitspraken tollereert je onbegrip en haat in de kaart speelt. Zodoende nemen we twee sprongen terug in het bereiken van gelijkwaardigheid onder de medemens.

  6. #156
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Iets verbieden of niet uitgeven zijn voor mij 2 verschillende dingen.
    Ik zou wel willen weten welke argumenten zij aandragen en aangeven waarom het noodzakelijk is dat er een evenement voor homo's te laten plaats vinden waarbij mensen halfnaakt al tongzoenen op een dildo boot rond dobberen .
    Zoals ik al zei heeft dit in mijn mening een averecht effect en zou ik deze dus niet uitgeven.


    Ik wil mijn dochter meegeven dat elk mens ongeacht ras, geloof ,huidskleur, geaardheid gelijk is.
    En 2 mannen hand in hand in het park kan ik prima aan haar uitleggen en dit haar leren.
    Mannen dansend op een boot met zo'n blote billen broek wordt al lastiger maar oke stel dit gaat goed.
    We hebben lekker gewinkeld in de stad, en ze krijgt honger, en wilt een patatje.........
    Wil jij dit aan jou zoon of dochter uitleggen???

    https://stock-foto.nationalebeeldban...-met-mayo.jpeg
    Als je kinderen hebt, kan ik me voorstellen dat je misschien met andere ogen ernaar kijkt. Maar strikt genomen is het een evenement waar iedereen welkom is, niet alleen homo's. Heet het daarom tegenwoordig niet de canal parade? Nogmaals: er zijn genoeg evenementen op te noemen waar hele delen van de stad voor moeten worden afgezet en er ook wilde dingen gebeuren. Negatieve maatschappelijke effecten die specifiek voortkomen uit de gayparade zijn niet aan te tonen. Daarom zou de enige reden om hiervoor geen vergunning af te geven zijn dat het feest homo erotische eigenschappen heeft.

    Net als jij heb ik mijn bedenkingen bij het punt of dit feest juist meer kwaad dan goed doet i.h.k.v. homo emancipatie. Tegelijkertijd is dit de verantwoordelijkheid van de organisatoren zelf en zie ik een pot mayonaise niet als aanleiding het niet meer toe te staan. Als je dit feest niet meer toestaat en anderen wel kom je naar mijn mening echt op een hellend vlak terecht.

    Het voorbeeld dat je geeft, is op zich begrijpelijk. Tegelijkertijd ben ik zelf ook wel eens wezen kijken en is in mijn beleving de stad prima leefbaar.

  7. #157
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Facade, je blijft het maar goed praten dat een stel volwassene zich als apen gedragen.

    Het boeit mij noch marchant dat ze homo zijn. Het gaat ons puur om dat ape gedrag en ja van mij mag het verboden worden. Zoalsik al zei, laat ze als ze zo graag zo gek willen doen, het westergas fabriek terrein afhuren en zich daar bewerken met dildo's etc etc

    Maar als ze het midden in de stad willen doen dan vind ik toch echt dat men zich moet gedragen naar de vast gestelde waarde en normen in onze maatschappij.
    Home mtk-gym.nl


  8. #158
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik ben niets aan het goedpraten. Ik zie alleen niet het verschil met andere feesten waar genoeg onzin gebeurt en dit. Ik ben zelf wezen kijken en ik ben prima in staat dat te beoordelen.
    Vastgestelde waarden en normen, goed dat je erover begint: voorzover ik weet overtreed niemand de wet, maar misschien dat jij een ander boekje hebt waar die dingen in staan.

  9. #159
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Voor dat die omslag er komt dat mensen elkaar als gelijkwaardig beschouwen is er vaak een ingrijpende reactie nodig. Denk maar aan de manier waarop vrouwen hun rechten hebben vergaard. Daar hadden ze toch volkomen gelijk in?

    Ook de segregatie in Amerika sloeg nergens op. Als donkere Amerikaan mocht je niet in de bus zitten etc. Door mensen als Malcolm X, Martin Luther King etc zijn die rechten vergaard en is gelijkwaardigheid bereikt. Dat sommige organisaties nogal geweldadig handelden etc daar ben ik het niet mee eens. Aan de andere kant is dit een reactie op hoe deze mensen jarenlang behandeld waren. Het geweld keur ik af, het doel van de beweging niet.

    Maar goed nogmaals, ik snap prima dat mensen de Gay Pride parade als raar beschouwen of misschien zelfs aanstootgevend. Dit is slechts een heel klein onderdeel van de homo-cultuur (als die al bestaat). Daarnaast kun je het inhoudelijk oneens zijn met wat organisaties doen. Maar waar ik voornamelijk mezelf over verbaas is dat mensen in het openbaar (forum) zeggen dat homo's vies zijn en dat ze homo's niet mogen. Ik vind dat als je zulke uitspraken tollereert je onbegrip en haat in de kaart speelt. Zodoende nemen we twee sprongen terug in het bereiken van gelijkwaardigheid onder de medemens.
    Martin Luther King en Malcom X deden dit op een beschaafde manier. Die heb ik nog nooit met dildo's op een boot gezien. Er zijn echter wel voorbeelden van homo's die deze behoeftes niet hebben en die daardoor juist bijdragen aan de acceptatie.

    Max. 400 x 125

  10. #160
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default


  11. #161
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die (ontopic) nog geinteresseerd zijn in de positie van homoseksuelen binnen MMA/BJJ/Grappling in (een gedeelte van) de VS, check (de eerste minuten van) deze docu...

    http://youtu.be/5XPHG2okblo
    Last edited by basblue; 22-08-2011 at 18:13.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  12. #162
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Voor de mensen die (ontopic) nog geinteresseerd zijn in de positie van homoseksuelen binnen MMA/BJJ/Grappling in (een gedeelte van) de VS, check (de eerste minuten van) deze docu...

    http://youtu.be/5XPHG2okblo
    Dit vind ik echt belachelijk, hij wordt bedreigd uitgescholden , stenen door het raam , omdat hij homo is !!!!!
    En dan ook nog gestraft door niet meer te mogen vechten.
    dit kan niet.
    (wel grappig is zijn shirt "Real men" en dan uit de kast komen )

    @facade

    De pot mayo is voor mij niet een rede, wat ik hier mee wil aangeven is de "achterlijke randzaken die hier extra in het belangstelling worden gezet voor wat??"
    Puur om te schokkeren want daar zijn nichten(let op nichten niet perse homo's ) dol op!!
    Redeom het afteschaffen, wat is het nut? het veroorzaakt overlast (geluid, verkeer,aanstootgevend gedrag) en het kost mij geld. voor en feest wat bedoeld is mensen op een positieve manier wat ruim geestiger te maken wat totaal de verkeerde kant is opgeslagen naar homo erotische taferelen.

    van mij mag het stoppen want ik zie meer nadelen dan voordelen, en met Koninginnedagis de regulierbree straat ook alleen maar gay. dus hun feestje hebben zij net zo goed als hetero's
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #163
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    100
    vCash
    126000

    Default

    Als je kinderen hebt dan zul je ze een boel moeten uitleggen. Anders gaan ze later misschien bekrompen en beledigende teksten op internet fora posten.

  14. #164
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by MarcDeurloo View Post
    Als je kinderen hebt dan zul je ze een boel moeten uitleggen. Anders gaan ze later misschien bekrompen en beledigende teksten op internet fora posten.
    Als je ze goed opvoed en veel leert dan kunnen zij dit filteren, maar doelt dit op mij?
    kan me niet herinneren dat ik beledigende bekrompen teksten heb geplaatst
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #165
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    God heeft ons gemaakt als hetro zo houden we onze populatie in stand, homo's doen dat dus niet geeft niet begrijp me goed maar om dan vervolgens met je leren string te gaan dansen op een boot om het homo zijn te promoten vind ik erg storend en begrijp dus ook waarom mensen daar zich aan ergeren!
    [SIGPIC]

  16. #166
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    God heeft ons gemaakt....
    Stop daar met lezen.

  17. #167
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ooooooh wat gaat het leuk worden in het volgende topic mbt discriminatie/racisme
    hoi hoi hoi
    verheug me er nu al op!

    slaat topic op als favoriet!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #168
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    God heeft ons gemaakt als hetro zo houden we onze populatie in stand, homo's doen dat dus niet geeft niet begrijp me goed maar om dan vervolgens met je leren string te gaan dansen op een boot om het homo zijn te promoten vind ik erg storend en begrijp dus ook waarom mensen daar zich aan ergeren!
    Bazeer je dit op een boek van 2000 jaar oud?

    Snap alle ophef eigenlijk niet. Nog wil niet met homo's grapplen terwijl hij dit waarschijnlijk al meerdere malen heeft gedaan. Ik kan het opzich wel begrijpen dat het idee om met een homo te grapplen ongemakkelijk aanvoelt maar het lijkt me niet zo dat elke homo opgewonden raakt als hij aan het grapplen is.

    MMA is net als voetbal een macho wereld waar je word verstoten als je uit de kast komt. Eigenlijk kan het niet maar wat doe je eraan.
    Last edited by The Company; 22-08-2011 at 21:34.

  19. #169
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=The Company;1069863]Bazeer je dit op een 2000 jaar oud boek?

    Hhahahahaha heb dat kut boek gelukkig nog nooit gelezen maar zit ff lekker te stoken in de meest zinloze topic van het jaar.
    [SIGPIC]

  20. #170
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Deze thread is als een auto ongeluk. Je kunt niet anders als staren..
    Ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Bekrompen geneuzel.

    - Edit -

    Deze thread gaat op slot. De discussie over de mogelijk theologische aspecten van seksuele geaardheid mogen worden besproken op het Off-Topic Forum.

    -/Edit-
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •